El Ahmadi.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Pff, gaan we nu Cisse bashen? Hij speelt net een paar wedstrijden na een lange blessure. Geef m ff tijd zeg..
Trouwens de hele 1e helft is van niemand echt goed
Ook datquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:24 schreef Caland het volgende:
Cissé is gewoon geen linksbuiten, klaar. Zet hem in de spits of zet hem op de bank
Is wel actief idd, maar effectief... ik weet niet. Clasie is nog wel redelijk lekker bezig, goed passje op Fernandez bijvquote:
True, maar dan is zijn snelheid dus nutteloos. Ik zou Fernandez en Cissé omdraaien.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:24 schreef Caland het volgende:
Cissé is gewoon geen linksbuiten, klaar. Zet hem in de spits of zet hem op de bank
Ik heb Cisse nog geen één goede wedstrijd voor feyenoord zien spelen, voor Roda misschien een paar...quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Pff, gaan we nu Cisse bashen? Hij speelt net een paar wedstrijden na een lange blessure. Geef m ff tijd zeg..
Trouwens de hele 1e helft is van niemand echt goed
Hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld dan? En dit seizoen? Nog een paar wedstrijden (op de goede plek) en dan kijken of ie beter is dan Biseswarquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:31 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik heb Cisse nog geen één goede wedstrijd voor feyenoord zien spelen, voor Roda misschien een paar...
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
(altijd al een goede speler gevonden...)
En het verschil met vorig seizoen is dat we hier nu punten pakken, een drama zoals vorig jaar bij Excelsior zie ik minder snel gebeuren dit jaar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef Paul-89 het volgende:
Voordeel is dat we nu eens niet met lege handen komen te staan, ik was echt bang voor het Excelsior scenario van vorig seizoen. Zeker toen Pedro erin kwam.
Nee. Dit was een duidelijke fout van De Vrij. Vlaar hield zich bezig met de man met de bal die op hem af kwam. De Vrij stond naast hem en ging er vanuit dat Ramstein de vrije man wel zou dekken. De Vrij dekte per saldo niemand en gaf rugdekking aan Vlaar of zo. Ramstein lette echter terecht op een opkomende man vanaf rechts.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:25 schreef TC03 het volgende:
De 1-0 is wel een behoorlijke fout van Vlaar.
http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nlquote:Rob Jansen geeft tegenover RTV Rijnmond aan dat de verklaring op zijn website over een mogelijke transfer naar FC Twente niet is aangepast. 'Er heeft één tekst op de website gestaan. Waar ze die andere vandaan hebben gehaald? Geen idee', aldus de belangenbehartiger van Leroy Fer.
FR12.nl verzekert echter aan haar bezoekers dat de tekst wel degelijk door het bureau is aangepast. FR12.nl citeert het deel dat zéker na enkele minuten is toegevoegd aan het stuk: 'Het is nu aan Feyenoord. Voor mezelf houd ik geen rekening meer met een transfer. Zoals de zaken er nu voorstaan loop ik volgend jaar transfervrij de deur uit. De club loopt miljoenen aan inkomsten mis. Ik hoop en verwacht dat iedereen tegen die tijd beseft dat het niet aan mij heeft gelegen.'
De kop van het artikel is ook veranderd. Waar eerst de quote: 'Wil er een mooi seizoen van maken bij Feyenoord' pronkte op sport-promotion.nl, valt er nu ''Leroy Fer verbaasd: Het is nu aan Feyenoord'' te lezen. FR12.nl kan ook melden dat het artikel enkele minuten offline heeft gestaan op de site. Het artikel verscheen op de site, waarna hij tijdelijk niet meer zichtbaar was en vervolgens weer op de site verscheen.
Het Algemeen Dagblad wist ook al een saillant detail de vermelden. 'De uitleg van technisch directeur Martin van Geel wekte aan de andere kant ook begrip bij Fer' is veranderd in 'De uitleg van technisch directeur Martin van Geel wekte verbazing bij Fer.'
Bloedhond die Jansen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 21-08-2011 om 14:51:01#Koeman: "Cissé heeft meer wedstrijdritme nodig, blij met iemand als Schaken achter de hand. Tegengoal viel veel te makkelijk." #herfey reageer retweet
Welcome to 2011, bitch. Hoe denkt hij dit nou te kunnen verkopenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mee eensch. Vlaar moet dan aan De Vrij aangeven dat ie de vrije man (=Plet) moet pakken. Is trouwens een behoorlijke standaardsituatie, maar goed.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:39 schreef Caland het volgende:
Fout is misschien meer aan De Vrij toe te schrijven, maar je staat dan als verdediging gewoon ruk. Zowel Vlaar, Ramsteijn en De Vrij waren daar dom aan het verdedigen. Van een speler als Vlaar verwacht je zo onderhand wel dat dat eruit moet gaan en dat hij ook leiding geeft aan je verdediging.
Ook mee eensch. En hij mag wat effectiever spelen wat mij betreft...quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:42 schreef Caland het volgende:
El Ahmadi trouwens voor de tweede keer de beste man aan Feyenoord-kant. Alleen moet hij a) een schietverbod kijgen en b) die bal afspelen na die solo-actie.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hopelijk komen we Wiedemeijer niet al te vaak tegen dit seizoenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:26 schreef Sportex het volgende:
Matige wedstrijd van beide kanten, verdediging stond dramatisch. Toch niets mis met een punt in Almelo.
WiedemeijerDe hele wedstrijd lopen ergeren aan die man.
Schaken was eerst ook helemaal niets. Als Cisse het niveau van destijds weet te halen heb je zeker een goede speler.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:49 schreef yvette1982 het volgende:
Cisse heeft geen wedstrijdritme nodig, hij kan er gewoon bar weinig van. Voor Feyenoord heeft hij nooit iets goeds gedaan, bij Roda heeft hij ook niet zo veel gepresteerd. Ik denk dat Junker er in 1 seizoen meer heeft ingeschoten dan Cisse in al die jaren daar.
Hoe treurig het ook is, maar die Schaken is zelfs beter.
Ik zal ook blij zijn als we weer twee fatsoenlijke backs hebben staan, Leerdam valt dit seizoen helaas wat tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |