Er zaten een beetje teveel veren in zijn reet. Wilde gewoon niet meer afgeven.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:05 schreef H.M.Murdock het volgende:
Wat was die Cissé slecht zeg, man man man.
Ik zat langs de zijlijn en heb die man wel 5 keer over zijn eigen benen zien struikelen.
Die Cabral was redelijk onzichtbaar, jammer dat hij telkens net teveel wilde.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Er zaten een beetje teveel veren in zijn reet. Wilde gewoon niet meer afvegen.
quote:Feyenoord: stilte voor de storm
Van onze speciale verslaggever
ALMELO - Rust rond Leroy Fer en rust rond John Guidetti. Maar het is stilte voor de storm. Feyenoord heeft de hoop de spits Guidetti op huurbasis van Manchester City over te nemen nog niet opgegeven. Komende week hoopt technisch directeur Martin van Geel de Zweed naar Nederland te kunnen halen.
,,Maar het is een gecompliceerd verhaal”, aldus Van Geel, die zegt alternatieven achter de hand te hebben, mocht de overgang geblokkeerd worden. FC Twente heeft zich voor Fer niet meer gemeld, maar bij Feyenoord sluiten ze niet uit dat de Enschedese club een nieuwe poging zal wagen als het woensdag ten koste van Benfica de Champions League haalt.
ADquote:[..] En dan wil ik over Feyenoord nog even kwijt dat ik blij was met de strijd die ze tegen Heracles hebben geleverd. Vorig jaar hadden ze meer kwaliteit, maar vond ik er minder strijd in zitten. Ik hoorde na de 1-1 bij Heracles meteen verwijten dat Feyenoord punten had verspeeld. Dat vind ik onzin. Heracles is een ploeg die moeilijk te bestrijden is en waarvan je in Almelo moeilijk kunt winnen. Vooral niet op dat belachelijke kunstgras. Zeven uit drie is hartstikke mooi voor dit Feyenoord. (Willem van Hanegem)
Zit meer voetbal in, mede omdat ze daar het team goed bij elkaar kunnen houden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
True that! Heracles heeft (hoe spijtig ook) misschien wel een betere basisopstelling dan wij.
Onzin, hun verdediging is traag en gaar. Het is dat veld in Almelo waar je een bal los van de grond moet spelen of anders stopt hij veelste snel, waar stuiterende ballen aan het veld blijven plakken en waar je gewoon niet hetzelfde voetbal kan spelen als op een normaal veld. Het kunstgras van Excelsior is een godsgeschenk vergeleken met het veld in Almelo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
True that! Heracles heeft (hoe spijtig ook) misschien wel een betere basisopstelling dan wij.
Dat veld van Excelsior is vele malen slechter.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Onzin, hun verdediging is traag en gaar. Het is dat veld in Almelo waar je een bal los van de grond moet spelen of anders stopt hij veelste snel, waar stuiterende ballen aan het veld blijven plakken en waar je gewoon niet hetzelfde voetbal kan spelen als op een normaal veld. Het kunstgras van Excelsior is een godsgeschenk vergeleken met het veld in Almelo.
Waarom denk je dat Heracles uit altijd heel compact speelt, maar thuis meer gespreid over het veld staat? Omdat ze thuis veel minder moeite hoeven te doen om zo'n bal te onderscheppen.
Jep, ze weten ook de goede mensen tevreden te houden. Zo'n Everton verdiend bijvoorbeeld best een aardig salaris, maar zo'n Looms zal niet veel verdienen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zit meer voetbal in, mede omdat ze daar het team goed bij elkaar kunnen houden.
Zoals het eigenlijk hoort?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jep, ze weten ook de goede mensen tevreden te houden. Zo'n Everton verdiend bijvoorbeeld best een aardig salaris, maar zo'n Looms zal niet veel verdienen.
Nice save.quote:Hoe een Twitteraar verwarring kan stichten...
maandag 22 augustus 2011
Volgens sommige media heeft Leroy Fer zijn mening over de geblokkeerde transfer van Feyenoord naar FC Twente 'van de ene op de andere dag' herzien. De waarheid ligt totaal anders.
Afgelopen donderdagmiddag kwamen Leroy Fer en zijn vader met zaakwaarnemer Rob Jansen van Sport-Promotion bij elkaar om over de ontstane situatie tussen Feyenoord en FC Twente te praten. Zoals bekend had Feyenoord ook een derde aanbieding voor de middenvelder van Twente naast zich neergelegd.
In de aanloop naar die bijeenkomst schreef Karel Jansen van Sport-Promotion een conceptartikel, dat nog niet werd gepubliceerd en later besproken zou gaan worden met Fer, zijn vader en Rob Jansen. Een artikel onder embargo, nog open voor aanpassingen en correcties, zoals ook de kranten dat vaak doen. Het bewuste artikel werd opgeslagen in het interne CMS-systeem, van waaruit Sport-Promotion haar artikelen voor haar website schrijft en publiceert.
Terwijl Leroy Fer nog in gesprek was met Rob Jansen over zijn toekomst en de juiste inhoud van het artikel, verschenen op internet plotseling berichten met letterlijke citaten uit het concept. De verbazing daarover was groot, temeer omdat bij het rechtstreeks oproepen van de website van Sport-Promotion niets te lezen viel. Alleen via een link die op Twitter was afgegeven kwam het bewuste concept naar voren.
Onderzoek heeft inmiddels uitgewezen dat een Twitteraar gebruik heeft gemaakt van een 'oude internet-truc'. Elk bericht dat op een website wordt geopend krijgt een bepaald nummer mee. Vervangt iemand dat nummer door het daaropvolgende, dan bestaat de kans dat er ook een artikel kan worden opgehaald dat nog niet is gepubliceerd. Dat is dus precies wat er is gebeurd met het bericht over Leroy Fer. Een gat in de beveiliging van de webserver. Het is meerdere websites overkomen in het verleden. Waaronder die van het Algemeen Dagblad en FC Utrecht. Inmiddels is dat 'gat' gedicht.
De waarheid is zodoende dat Leroy Fer zijn mening nooit van 'de ene op de andere dag' heeft herzien. Zoals de berichten ook niet kloppen dat de zaakwaarnemer of de speler de druk op Feyenoord wilden opvoeren.
Fer heeft gereageerd zoals hij tijdens de bespreking met Rob Jansen en zijn vader reageerde. En zoals uiteindelijk niet op vrijdag, maar op donderdag is gepubliceerd op de website van Sport-Promotion. Alle verdachtmakingen en indianenverhalen ten spijt.
Voordeel van de twijfelquote:
Haha, dat is precies wat ik enkele dagen geleden ook posttequote:
quote:
Goed werk Rob!quote:Volgens een reconstructie door het AD van de afgelopen Feyenoord-week heeft voormalig voorzitter Jorien van den Herik een belangrijke rol gespeeld bij het aantrekken van Kevin Hofland, Roy Makaay en Giovanni van Bronckhorst.
De krant schrijft dat de invloedrijke zaakwaarnemer Rob Jansen ingeschakeld zou zijn door Van den Herik om Feyenoord er weer bovenop te helpen. Jansen zat vervolgens aan tafel bij collega Sigi Lens en technisch directeur Peter Bosz waardoor de zaak aan het rollen is gekomen en de Rotterdamse club drie toptransfers afrondde.
Jansen in het Algemeen Dagblad: "Eerlijk gezegd is dat duwtje van Jorien, dat door niemand was opgemerkt, toch wel erg belangrijk geweest." Van den Herik bevestigt het verhaal niet volledig, maar draagt Feyenoord nog wel een warm hart toe: "Het is niemands belang als ik ga reageren, maar vanzelfsprekend volg ik Feyenoord en zal ik mij altijd positief opstellen richting de club."
Absoluut niet. Er wordt gecitéérd nota bene. Reken er dus maar op dat het concept-artikel citaten bevat die Fer min-of-meer zo heeft gezegd. Dat was echter niet offensief genoeg blijkbaar, dus in het herziene artikel werden wat "citaten" opgenomen die volgens Rob Jansen geschikter voor publicatie waren.quote:
Hij kan ook niet met de rug naar de goal spelen, bovendien is het geen goaltjesdief. Dus het is geen buitenspeler en geen spits, oftewel je hebt er geen hol aan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:56 schreef Lastpost het volgende:
Dat vind ik echt onzin, Cisse kan echt wel voetballen maar is geen typische buitenspeler die aan de lijn geplakt z'n acties moet maken ala Cabral of Biseswar.
Gelukkig ziet Koeman dat ook en laat hij hem geregeld naar binnen trekken en switchen.
Kijk, dat zijn de betere analysesquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Hij kan ook niet met de rug naar de goal spelen, bovendien is het geen goaltjesdief. Dus het is geen buitenspeler en geen spits, oftewel je hebt er geen hol aan.
Plaatjesfaal.quote:
Nee hoor, dat ben ik, na het lezen van dit nieuwbericht van net:quote:
quote:Derksen: Vennegoor mogelijk naar Feyenoord bij afketsen huur Guidetti
22 augustus 2011
VI hoofdredacteur Johan Derksen meldt in het programma Voetbal International dat de huur van John Guidetti moeilijker lijkt te worden. De Zweedse spits verdient 800.000 euro bij Manchester City en de Engelse club zou zelf 125.000 pond aan huursom verlangen. Dat is voor Feyenoord te gortig.
Feyenoord Netwerk
Volgens Derksen zou Jan Vennegoor of Hesselink naar de Kuip komen indien de komst van Guidetti niet doorgaat.
Een zeehond?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:00 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ben ik, na het lezen van dit nieuwbericht van net:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |