Leuk voor je.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:59 schreef Typisch het volgende:
Wijnaldum scoort net zijn eerste doelpuntje bij PSV. Stiekem ben ik nog steeds wel fan van hem.
Gewoon de tijd geven.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:49 schreef yvette1982 het volgende:
Cisse heeft geen wedstrijdritme nodig, hij kan er gewoon bar weinig van. Voor Feyenoord heeft hij nooit iets goeds gedaan, bij Roda heeft hij ook niet zo veel gepresteerd. Ik denk dat Junker er in 1 seizoen meer heeft ingeschoten dan Cisse in al die jaren daar.
Hoe treurig het ook is, maar die Schaken is zelfs beter.
Ik zal ook blij zijn als we weer twee fatsoenlijke backs hebben staan, Leerdam valt dit seizoen helaas wat tegen.
Maakt die lul ook nog een hartje na zijn goal.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:59 schreef Typisch het volgende:
Wijnaldum scoort net zijn eerste doelpuntje bij PSV. Stiekem ben ik nog steeds wel fan van hem.
Niet voor niets doorzichtig he als je het met je handen doet, zit niets in verder.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maakt die lul ook nog een hartje na zijn goal.
Hij had inderdaad beter zijn middelvinger op kunnen steken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maakt die lul ook nog een hartje na zijn goal.
Die goals jat ie inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:49 schreef vandermar het volgende:
Werkt zich helemaal kapot, incasseert erg veel en pikt zijn goaltjes mee.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:09 schreef Stokstaart het volgende:
Morgen gaat kut worden. Gelijk spelletje of zo.
En Heerenveen volgende week ?quote:
Wat een gelul is dat toch. Die bal ram je voor 100% zekerheid toch het doel in, klaar.quote:
Omdat Leerdam sowieso liever niet op de rechtsback plaats staat en nu Fernandez weer 100% fit is hij eigenlijk de rechtsback is. Daarbij heeft hij natuurlijk veel meer kwaliteiten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:12 schreef PIETR het volgende:
Sowieso komt Ramsteijn tekort, speelde vandaag erg zwak. Al zou ik niet weten waarom Leerdam eruit zou moeten voor Fernandez. Laat Dani zijn plaats maar weer veroveren.
En ook Schaken hoort in deze vorm in de basis, ten koste van Cissé.
Gewoon goed. Werkt hard, maakt goed gebruik van zijn snelheid en heeft ook oog voor zijn medespelers.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe vinden jullie dat Fenandez het doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |