Ja graag, lekker!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:49 schreef Bluezz het volgende:
Koffie halen
Mijn 5e dag vandaag (en wat voor dagen) ik droom er zelfs van
eerst maar koffie dusss.
Jullie ook?
Nee dank je...ik heb hier een chocomelletje als suikerbooster van de dagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:49 schreef Bluezz het volgende:
Koffie halen
Mijn 5e dag vandaag (en wat voor dagen) ik droom er zelfs van
eerst maar koffie dusss.
Jullie ook?
Succes, Krak! En het is nooit te vroeg voor een broodje kroketquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:01 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, weer eens naar het ziekenhuis. Maar ik vind het nog te vroeg voor een broodje kroket.![]()
Tot later!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zuiperdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd borisz
Ik heb toch een lichte kater geloof ik, het was gisteren in ieder geval erg gezellig met vriendinnen
Alleen bleef er eentje langer en dan gaat het meestal mis bij ons
PMquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een stukje met mijn ervaringen de afgelopen maanden hier ingeleverd voor een interne nieuwsbrief. Krijg nu aan alle kanten te horen dat het een erg leuk stukje is![]()
Show usquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een stukje met mijn ervaringen de afgelopen maanden hier ingeleverd voor een interne nieuwsbrief. Krijg nu aan alle kanten te horen dat het een erg leuk stukje is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |