Antwoorden op de overige vragen komen nog?quote:
Nee, dat gaat al 2000 jaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:42 schreef some1_eddy het volgende:
Is dit gezeik over iets wat niet bestaat nog niet afgelopen?
Ik vond het geen toeval dat ik die kennis gevonden heb omdat het een veel te grote impact op mijn leven heeft gehad en het eigl. aansluit op m'n leven..quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:33 schreef Arcee het volgende:
Antwoorden op de overige vragen komen nog?
En deze vraag: welke kleine dingetjes die als toevalligheden overkomen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:58 schreef Loppe het volgende:
Ik vond het geen toeval dat ik die kennis gevonden heb omdat het een veel te grote impact op mijn leven heeft gehad en het eigl. aansluit op m'n leven..
Ja, dat was een antwoord op die vraag.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:02 schreef Arcee het volgende:
En deze vraag: welke kleine dingetjes die als toevalligheden overkomen?
Daar wordt het dan echt 0,0 helderder van.quote:
Ja, sorry, 'k ben er zelf nog niet helemaal uit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:13 schreef Arcee het volgende:
Daar wordt het dan echt 0,0 helderder van.
Als je in een leven na de dood gelooft is er enkel evolutie (=leerproces). Waarom zou ie het dan niet op z'n beloop laten gaan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:
@ Loppe
Denk jij dat god ingrijpt in de werkelijkheid? Of geloof je alleen maar in een scheppende god die de werkelijkheid heeft geschapen en sindsdien de boel op zijn beloop laat?
Geef eens antwoord op de vraagquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:23 schreef Loppe het volgende:
[..]
Als je in een leven na de dood gelooft is er enkel evolutie (=leerproces). Waarom zou ie het dan niet op z'n beloop laten gaan?
Dat is nog steeds geen antwoord op de vraagquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:30 schreef Loppe het volgende:
[..]
God kan niet ingrijpen want God is de werkelijkheid.
Dan moet ik ze jou schuldig blijven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is nog steeds geen antwoord op de vraag
Dus je hebt geen duidelijk godsbeeld.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:41 schreef Loppe het volgende:
[..]
Dan moet ik ze jou schuldig blijven.
Evolutie als in natuurlijke selectie?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:23 schreef Loppe het volgende:
Als je in een leven na de dood gelooft is er enkel evolutie (=leerproces).
Ik apprecieer ze wel, toevalligheden blijven desondanks toch toevalligheden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:28 schreef Loppe het volgende:
[..]
Apprecieer jij dan geen toevalligheden?
Moest ik jou een bewijs kunnen leveren dat toeval niet bestaat, ik zou het met graagte doen maar voorlopig blijft het een aanname.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:46 schreef TerryStone het volgende:
Ik apprecieer ze wel, toevalligheden blijven desondanks toch toevalligheden.
Ik kan geen logica ontdekken in de gedachtengang dat er toevalligheden zijn en er derhalve dan ook meer moet zijn. (leven na de dood)
Zo kan ik ook vanalles claimen op basis van helemaal niks.
Ik heb vanochtend mijn teen gestoten en daarom kan ik uitsluiten dat er leven na de dood is.
Hoe verklaar je dan Heisenberg?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:57 schreef Loppe het volgende:
[..]
Moest ik jou een bewijs kunnen leveren dat toeval niet bestaat, ik zou het met graagte doen maar voorlopig blijft het een aanname.
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat erom dat de sprong van "toevalligheden" naar leven na de dood onlogisch is. (knettergek in mijn optiek zelfs)quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:57 schreef Loppe het volgende:
[..]
Moest ik jou een bewijs kunnen leveren dat toeval niet bestaat, ik zou het met graagte doen maar voorlopig blijft het een aanname.
Dat de QM op de één of andere manier een onvolledige theorie is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan Heisenberg?
Als je er vanuit gaat dat toeval niet bestaat wil dat zeggen dat je gelooft dat het gebeurt met een reden. Dat er iets is dat er voor zorgt dat je die dingen meemaakt. Dat je deel uitmaakt van een groter geheel, dat er een verbondenheid is, een allesomvattende eenheid.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:02 schreef TerryStone het volgende:
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat erom dat de sprong van "toevalligheden" naar leven na de dood onlogisch is. (knettergek in mijn optiek zelfs)
maar aan die aanname hang je vervolgens een hele theorie op....quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:57 schreef Loppe het volgende:
[..]
quote:Een mens met een slechte geestesingesteldheid blijft die ingesteldheid hebben na z'n dood als geest en wordt aangetrokken door mensen (geesten) met dezelfde ingesteldheid. De hel moet je niet voorstellen als een plaats maar als een droomwereld. Die mensen zitten vast in hun eigen haat, woede, wrok,... ze zijn zich onbewust hoe ze zich daar kunnen van verlossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |