Ja is ook overmacht, dat klopt welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik de voorwaarden kan lezen zonder een ticket te kopen nee. Je zult echter zien dat dat vrijwel altijd (festivals, concerten, reizen) opgaat.
Dagelijks miljoenenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je het zo speelt.
Dagelijks sterven er miljoenen mensen in de Hoorn van Afrika, maar jij eet respectloos je bammetje morgenochtend op?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je het zo speelt.
Dagelijks sterven er miljoenen mensen in de Hoorn van Afrika, maar jij eet respectloos je bammetje morgenochtend op?
Ws lekkere meidenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat op StuBru verteld wordt over de Smiths Westerns maakt die tweet van ze overigens wel goed lijkt me: ze hebben fans opgevangen in hun backstage loges.
quote:
Darklight vindt t allemaal wel meevallen en wou daar ook wel zijn nu. Vast een zolderkamerdertigerquote:
Ik had ergens gelezen dat de brandweer alles gecontroleerd had en alles goedgekeurd had, het terrein zou bestand zijn tegen alle weersomstandigheden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hoe kan je dat vergelijken? Dat is inmiddels al 60 jaar geleden gebeurt.. dit één dag..
[..]
Eh nee, een organisatie die een BUITENfeest geeft zou als n.1 prioriteit moeten hebben: het weer.
Dat kan niet. Je rekent altijd tot een bepaald niveau, en duidelijk mag zijn dat je je hier niet voor kunt indekken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat de brandweer alles gecontroleerd had en alles goedgekeurd had, het terrein zou bestand zijn tegen alle weersomstandigheden.
Vergeet niet dat wanneer Pukkelpop helemaal zou afgelasten, ze waarschijnlijk failliet zullen gaan en dat definitief het einde van Pukkelpop betekent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:04 schreef Eenskijken het volgende:
lekker respectvol trouwens.. 3 doden en morgen lekker verder feest vieren
Ik neem aan dat niemand van te voren wist dat het zo ernstig zou zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:15 schreef Apotheose het volgende:
buienradar geeft wel aan of er onweer komt > http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Maar ze hebben wel gedaan wat ze konden, Eenskijken doet alsof de organisatie super laks is geweest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je rekent altijd tot een bepaald niveau, en duidelijk mag zijn dat je je hier niet voor kunt indekken.
quote:Morning Parade neemt het goede voorbeeld en cancelled hun show van morgen @pukkelpop. #pp11 #pkp
Weet ik, als je mijn post had gelezen had je begrepen dat ik het daar absoluut niet mee eens benquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel gedaan wat ze konden, Eenskijken doet alsof de organisatie super laks is geweest.
Ahzo, ik las het meer als "de brandweer kan dat helemaal niet controleren"quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik, als je mijn post had gelezen had je begrepen dat ik het daar absoluut niet mee eens ben
Nee, want dan leren we niets.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:17 schreef Tchock het volgende:
Stomme schuldgewijs ook altijd weer. Kan er tegenwoordig niets meer gebeuren dat gewoon door de natuurramp komt, of door pech desnoods?
Zo heftig hadden ze het niet verwacht, dat komt ook niet echt vaak voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:15 schreef Apotheose het volgende:
buienradar geeft wel aan of er onweer komt > http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Tenzij het echt door de natuur komt en niets anders. Als je dit voor altijd wil voorkomen moeten alle festivals ontruimd worden als het bewolkt wordt, en alle podia in bunkers gebouwd worden.quote:
Hoe kunnen dat nu definitieve cijfers zijn, alsof mensen nu niet meer dood kunnen gaan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:16 schreef horned_reaper het volgende:
"De hulpdiensten hebben laten weten dat er drie doden en 72 gewonden zijn gevallen, waarvan elf zwaargewond."
Definitieve cijfers nu dus.
nee dat niet. Maar er werd hier eerder door iemand gezegd dat buienradar alleen buien aangeeftquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik neem aan dat niemand van te voren wist dat het zo ernstig zou zijn
Straks wil de organisatie doorgaan, hebben ze geen bands meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:17 schreef Darklight het volgende:
Sommige bands houden het voor gezien
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |