Denk dat dat de reden is dat ze het niet afgelast hebben, en zo hopen dat ze aan festivalganger en artiesten kant(annuleren kan ook bakken met geld kosten) kant de schadevergoedingen zoveel mogelijk te beperken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:00 schreef Jump het volgende:
Even iets compleet anders, als ze dat morgen afgelasten krijgen de festivalgangers dan hun geld terug (of toch een deel ervan)?
Dat lijkt me toch welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:00 schreef Jump het volgende:
Even iets compleet anders, als ze dat morgen afgelasten krijgen de festivalgangers dan hun geld terug (of toch een deel ervan)?
Meer geblaat van jouw kant. Ik weet zeker dat in de algemene voorwaarden staat dat je geen schadevergoeding krijgt als er sprake is van overmacht aan de kant van Pukkelpop, en dat is hier het geval.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:02 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel
Maar ik begreep dat het gewoon doorgaat morgen
Ja en? Dan zie je op buienradar buien je op je af komen? Er valt zo vaak een bui.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
En vanmiddag was het nog zonnig weer? Niemand die buienrader oid checkt? organisatie? WTF!
Vanochtend klein hoosbuitje, 's middags heerlijk zomers, niet eens dat broeierige ofzo. En er was wel onweer verwacht, maar niet dat de hemel open zou scheuren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
En vanmiddag was het nog zonnig weer? Niemand die buienrader oid checkt? organisatie? WTF!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja en? Dan zie je op buienradar buien je op je af komen? Er valt zo vaak een bui.
Laat maar zien als je zo zeker bentquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meer geblaat van jouw kant. Ik weet zeker dat in de algemene voorwaarden staat dat je geen schadevergoeding krijgt als er sprake is van overmacht aan de kant van Pukkelpop, en dat is hier het geval.
http://www.pukkelpop.bequote:18-08-20115 reacties
De Pukkelpop organisatie heeft beslist om alle shows vanavond stop te zetten uit respect voor de slachtoffers.
We zullen vanavond het terrein opruimen en weer veilig maken zodat we morgen om 11uur opnieuw kunnen beginnen. Een nieuwe start voor Pukkelpop 2011.
Hier in Utrecht zou het ook los gaan volgens buienradar eerder op de avond.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]alsof je het verschil niet ziet tussen wat motregen en een stormbui.
nos gebruikt informatie van 10 uur volgens mij..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:03 schreef ddx het volgende:
Totaal andere informatie bij nos journaal dan bij vtm nieuws....
elk jaar nemen we 3 minuten de tijd om alle oorlogsslachtoffers te herdenken, in ruil daarvoor krijgen we elke 5 jaar een extra vrije dag, ook lekker respectvol om voor elke 15 minuten die je stil moet staan 24 uur te kunnen feesten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:04 schreef Eenskijken het volgende:
lekker respectvol trouwens.. 3 doden en morgen lekker verder feest vieren
De buienradar geeft alleen BUIEN aan. Niet of er het gaat waaien of bliksemen. Misschien de bijbehorende weersvoorspelling wel, maar de organisatie heeft wel wat beters te doen dan continu buienradar in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]alsof je het verschil niet ziet tussen wat motregen en een stormbui.
De site pukkelpop zegt het nu ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
nos gebruikt informatie van 10 uur volgens mij..
ik hoorde al 4quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:04 schreef Eenskijken het volgende:
Ja hier in Enschede hetzelfdequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hier in Utrecht zou het ook los gaan volgens buienradar eerder op de avond.
We hebben een hoosbui gehad van 15 minuten en wat geflits in de verte en dat was het.
Er gaan zo vaak mensen dood. Vorig jaar zijn er ook twee doden gevallen, is het ook doorgegaan. Voor mij is er geen reden om het niet door te laten gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:04 schreef Eenskijken het volgende:
Het noodweer kwam uit het niets aanzetten en verdween ook heel snel weer, meldde NOS eerder vanavond.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:04 schreef Eenskijken het volgende:
Jij leeft iedere dag je leven verder terwijl er mensen liggen te sterven, en ja, ook wel eens drie mensen tegelijk door 'n auto-ongeluk bijvoorbeeld. Respectloos van je hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:04 schreef Eenskijken het volgende:
Afgelopen weekend in België al 15 personen in het verkeer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jij leeft iedere dag je leven verder terwijl er mensen liggen te sterven, en ja, ook wel eens drie mensen tegelijk door 'n auto-ongeluk bijvoorbeeld. Respectloos van je hoor.
Ik denk niet dat ik de voorwaarden kan lezen zonder een ticket te kopen nee. Je zult echter zien dat dat vrijwel altijd (festivals, concerten, reizen) opgaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:05 schreef Darklight het volgende:
[..]
Laat maar zien als je zo zeker bent
ohnee dat kun je niet
Hoe kan je dat vergelijken? Dat is inmiddels al 60 jaar geleden gebeurt.. dit één dag..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
elk jaar nemen we 3 minuten de tijd om alle oorlogsslachtoffers te herdenken, in ruil daarvoor krijgen we elke 5 jaar een extra vrije dag, ook lekker respectvol om voor elke 15 minuten die je stil moet staan 24 uur te kunnen feesten.
Eh nee, een organisatie die een BUITENfeest geeft zou als n.1 prioriteit moeten hebben: het weer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
De buienradar geeft alleen BUIEN aan. Niet of er het gaat waaien of bliksemen. Misschien de bijbehorende weersvoorspelling wel, maar de organisatie heeft wel wat beters te doen dan continu buienradar in de gaten te houden.
Idd, gooi de A2 maar een paar dagen dicht als er 4 mensen overleiden bij een kettingbotsing oid.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jij leeft iedere dag je leven verder terwijl er mensen liggen te sterven, en ja, ook wel eens drie mensen tegelijk door 'n auto-ongeluk bijvoorbeeld. Respectloos van je hoor.
komt omdat het ook de feest van bevrijding isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
elk jaar nemen we 3 minuten de tijd om alle oorlogsslachtoffers te herdenken, in ruil daarvoor krijgen we elke 5 jaar een extra vrije dag, ook lekker respectvol om voor elke 15 minuten die je stil moet staan 24 uur te kunnen feesten.
Als je het zo speelt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:04 schreef Eenskijken het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |