quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je er nog nooit geweest bent is deze wel leuk:
http://www.bikemap.net/route/418412
30 kilometer die vrij makkelijk te onthouden zijn als je van tevoren even de kaart bestudeerd. Heb je alle toffe klimmen van de Posbank gehad.
@ Knut: Thanks! Ziet er goed uit en ligt idd lekker dicht bij mijn beginpunt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:59 schreef eentwee het volgende:
@Pritt: ik ga dus za. 180km doen dus ik denk niet dat ik zondag dan nog heel ver/hard kan/ga fietsen. Was van plan om gewoon in de buurt een rondje met m'n broer te rijden. Als de plannen veranderen hoor je het wel. In Arnhem zelf zijn ook leuke klimmetjes, wat is je startpunt en hoe ver wil je fietsen? Dan knutsel ik wel ff wat.
5,6cm spacers is nog best veel! Wat is de stack height? Is dat de hoogte van het balhoofd? Die is 140quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:43 schreef eentwee het volgende:
@Portier Patroon: ik heb even snel een berekening gemaakt op de achterkant van een envelop. Je moet de stuurpenlengte weten en de stack height. Aangenomen 12 resp 4cm kom ik op ongeveer 5.6cm spacers uit. Dat is inclusief de balhoofdafdekkap. Nu ga ik slapen
Dan heb je m'n BOb Jackson nog nooit gezien.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
5,6cm spacers is nog best veel! Wat is de stack height?
Stempelkaartquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
Reddingsdeken, greppel (ik neem aan dat je die daar zoekt), bord pasta en een flesje AA. Wat heb je nog meer nodig
Dat mag dan een beste tocht wezen! Stempelkaart op A0 formaat?quote:
Nee de hoogte van de stuurpen waar deze op de vorm klemt. Zou best kunnen dat ik nog een rekenfoutje heb gemaakt hoor, t was maar om een indicatie te krijgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
5,6cm spacers is nog best veel! Wat is de stack height? Is dat de hoogte van het balhoofd? Die is 140
Kan wel kloppen want frame is qua hoogte eigenlijk te kort maar qua lengte goed. Móet wel zeggen dat het een slooping frame is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:21 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nee de hoogte van de stuurpen waar deze op de vorm klemt. Zou best kunnen dat ik nog een rekenfoutje heb gemaakt hoor, t was maar om een indicatie te krijgen.
Nee, een boekje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 05:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat mag dan een beste tocht wezen! Stempelkaart op A0 formaat?
Maar als ik het frame zo zie dan lijkt de bovenkant van de zitbuis en bovenkant van het balhoofd op dezelfde hoogte te zitten. Ondanks dat het slooping is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:32 schreef eentwee het volgende:
Dat had ik begrepen en dat kostte ook de nodige extra sinusregels
Klopt, ontzettend mooi! Ook een super stijf frame. Het bracket is extreem dik waardoor de kracht overbreng op de ketting optimaal is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik zag die fiets afgelopen dinsdag op club staan is echt een vette fiets.
Waarom zou jouw moeder mijn fiets kopen dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:57 schreef Yankee het volgende:
Koga, echt zo'n merk voor corpulente bejaarden
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:06 schreef Pritt het volgende:
[..]
Waarom zou jouw moeder mijn fiets kopen dan?
Paint? Moet wel nauwkeurig zijn ja!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar als ik het frame zo zie dan lijkt de bovenkant van de zitbuis en bovenkant van het balhoofd op dezelfde hoogte te zitten. Ondanks dat het slooping is.
Edit: Als ik een rechte lijn met paint trek van top balhoofd naar zadelpen dan zit er inderdaad een 2-3cm verschil tussen.
Dat betekent dus dat er al minder spacers tussen moet dan wij denken. Of had jij daar al rekening mee gehouden eentwee?
[ afbeelding ]
Wat is de PBP eigenlijk? 5000 km fietsen in een week?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Tassen zijn gepakt voor PBP. Gisteravond nog ff een extra koplamp gemonteerd. Van sommige dingen gaat absurd veel mee, zojuist 50 zakjes met sportdrankpoeder gevuld.
Met paint kan je anders precies een rechtelijn maken en dan bedoel ik niet met de kwast :pquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Paint? Moet wel nauwkeurig zijn ja!
[..]
Wat is de PBP eigenlijk? 5000 km fietsen in een week?
Haha klopt. Maar de kimera is wel een erg fijn stijf frame.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:57 schreef Yankee het volgende:
Koga, echt zo'n merk voor corpulente bejaarden
Bestaat pas een jaar of 120quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:39 schreef cafca het volgende:
Parijs-Brest-Parijs, een of ander toertochtje in Frankrijk
Wel een mooie tocht, succes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel een mooie tocht, succes!Haha die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan 't mis hebben...
Werkt Cipo tegenwoordig samen met Herman Berghuis?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:13 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik ben ook nooit van Koga geweest maar ik zag deze op de club en dacht van ja dat is ook wel een mooie fiets. Ik vind die van Cipollini ook vet hoor.
[ afbeelding ]
Ik hou persoonlijk niet zo van die aerodynamische frames zoals hierboven of Kuota maar hou meer van het klassieke met oversized, teveel slooping vind ik ook niet mooi. Aero frames vind ik trouwens wel mooi voor een TT fiets.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:13 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik ben ook nooit van Koga geweest maar ik zag deze op de club en dacht van ja dat is ook wel een mooie fiets. Ik vind die van Cipollini ook vet hoor.
[ afbeelding ]
En sorry kon het niet laten![]()
[ afbeelding ]
Meerdere redenen mag ook?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:04 schreef nogeenmaarten het volgende:
Dragen wielrenners handschoenen vooral voor grip, of om het vel op de handen te houden bij een val?
Vervelende plaatjes overigens, dat is hier wel eens beter geweest.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Werkt Cipo tegenwoordig samen met Herman Berghuis?
Ik heb van die handschoentjes met wat gel-vlakken erin genaaid. Vandaag toevallig vergeten en dan merk je dat dat toch wel effect heeft. Stuk minder comfortabel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:04 schreef nogeenmaarten het volgende:
Dragen wielrenners handschoenen vooral voor grip, of om het vel op de handen te houden bij een val?
Vervelende plaatjes overigens, dat is hier wel eens beter geweest.
De "stranden" van Bergen in Zee zou je zo kunnen aanleggen dat deze extra aantrekkelijk zijn voor surfers. De golven komen dan vanuit diep water heel snel omhoog wat de kwaliteit van de golf ten goede komt. Uniek natuurlijk: 's ochtends even surfen en dan 's middags de berg op en Snowboardenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:36 schreef marcodej het volgende:
http://www.dhv.nl/dhvnl/f(...)9dd-74417f8e9ba3.pdf
google, dat is toch voor mensen die niet durven te vragen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:25 schreef buzz1291 het volgende:
Hé Patroon koop eens een boek of Google zelf eens wat. Je bent ook wel aards lui om voor iedere scheet hier een vraag neer te plempen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast laat me hier lekker vragen stellenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:25 schreef buzz1291 het volgende:
Hé Patroon koop eens een boek of Google zelf eens wat. Je bent ook wel aards lui om voor iedere scheet hier een vraag neer te plempen.
Nee, het zou mij een hoop slotjes en baggertopics schelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gast laat me hier lekker vragen stellen![]()
![]()
Als iedereen alles gaat googlen kunnen we Fok wel sluiten.
Ga je de Henk Lubberding Classic rijden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, het zou mij een hoop slotjes en baggertopics schelen![]()
Mijn neefje draagt zijn handschoenen vooral voor de bescherming.
Over vallen trouwens, ik ga binnenkort in een groot en langzaam peleton fietsen. Wat moet ik wel en niet doen als ik te val kom?
Ride for the roses in Aalsmeer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ga je de Henk Lubberding Classic rijden?
Lees dit maar even: http://www.wijntoerist.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=10891
Geeft duidelijk mijn mening weer.
Het is te gevaarlijk om met 600 man in een peloton te fietsen waarvan de helft geen ervaring heeft met de combinatie van dicht op elkaar fietsen, snelheid en voordat het vrij gegeven wordt voorin zitten. Ze voelen zich dus even een prof die dag en nemen teveel risico's. Een prima recept voor nerveus koersen. De snelheid ligt op 30km wat betekent dat je in de groep eigenlijk niets hoeft te doen.
Goede woordgrapquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:06 schreef buzz1291 het volgende:
Ride for the Roses.....
Alleen al om dat Pharmstrong zijn naam daar voor eeuwig aan verbonden heeft zal ik daar NOOIT aan deelnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |