abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100918208
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

^O^
Thumbs up van yvonne is het enige leuke vanavond
pi_100918209
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik blijf wakker met je :)
^O^
pi_100918218
quote:
Pukkelpopganger voelt zich aan lot overgelaten
Laatste update: 18 augustus 2011 23:06 info
HASSELT - Tienduizenden doorweekte en vermoeide festivalgangers staan donderdagavond verdwaasd op de weg voor het festivalterrein van Pukkelpop, wanhopig pogend per telefoon het thuisfront te bereiken.

Doden door noodweer op Pukkelpop Fotoserie
Het festivalterrein ligt erbij alsof er een bom heeft ingeslagen.
Veel festivalgangers voelen zich aan hun lot overgelaten. De 29-jarige Mirte de Vreede uit Maastricht zei dat de organisatie de festivalgangers al uren in het ongewisse laat. ''Niemand weet precies wat er gebeurd is of waar mensen heen moeten.''

Veel mensen weten de weg niet. Er is geen enkele opvang. Politie te paard houdt een toegangsweg vrij voor de hulpdiensten.
Ouders zoeken hun kinderen en kinderen zoeken hun ouders. Een meisje roept hartverscheurd ''Mama.'' Zij kreeg na uren van proberen eindelijk verbinding op het overbelaste netwerk.
en dan willen ze morgen doorgaan ...

http://www.nu.nl/buitenla(...)lot-overgelaten.html
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_100918238
Hier ook nog geen bericht... klinkt het naar als ik opgelucht ben dat de naam van die vriend van mij in ieder geval niet tussen de doden lijkt te zitten... terwijl er wel veel mensen hun geliefden kwijt zijn...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:09:05 #256
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_100918251
Drie doden door noodweer op Pukkelpop

71 gewonden, waarvan elf zwaargewond, geen aanwijzing Nederlandse slachtoffers

het zegt misschien niet zoveel, dat over Nederlandse slachtoffers, maar toch
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:10:09 #257
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_100918304
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Hier ook nog geen bericht... klinkt het naar als ik opgelucht ben dat de naam van die vriend van mij in ieder geval niet tussen de doden lijkt te zitten... terwijl er wel veel mensen hun geliefden kwijt zijn...
Dat is begrijpelijk :*
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:10:17 #258
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_100918310
Dat kan toch beter? Weet ook niet hoe, speakers werken blijkbaar niet ;)
quote:
Veel festivalgangers voelen zich aan hun lot overgelaten. De 29-jarige Mirte de Vreede uit Maastricht zei dat de organisatie de festivalgangers al uren in het ongewisse laat. ''Niemand weet precies wat er gebeurd is of waar mensen heen moeten.''

Veel mensen weten de weg niet. Er is geen enkele opvang. Politie te paard houdt een toegangsweg vrij voor de hulpdiensten.
Ouders zoeken hun kinderen en kinderen zoeken hun ouders. Een meisje roept hartverscheurd ''Mama.'' Zij kreeg na uren van proberen eindelijk verbinding op het overbelaste netwerk.
pi_100918311
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:09 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dat gaat zich tegen hen keren.
mja de campings lopen leeg als je het zo hoort en hun willen doorgaan ...
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_100918316
Ik heb ook wel eens een wolkbreuk op Pinkpop meegemaakt maar damn... als je die beelden daar ziet lijkt het wel een orkaan :o
pi_100918327
quote:

[..]

Maar waarom dan!? Ik krijg steeds geen antwoord :( Waarom is dat zo vreselijk of raar?
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2011 @ 23:10:51 #262
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100918347
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Neen ik hoop dat het menselijk is, want ik heb hetzelfde... :'( Vraag me ook af of die namen correct zijn.

Bel maar naar die lijn, vrienden mogen ook bellen. Alleen geraak ik er zelf nog niet binnen...
Are you fokking to me?
pi_100918385
quote:
15s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:10 schreef Darklight het volgende:

[..]

heb je werkelijk een dikke plaat voor je harses?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_100918388
quote:

[..]

Hou toch alsjeblieft op met zeiken. Telefoon is onbereikbaar, geen internet, alle medewerkers zijn waarschijnlijk mensenmassa aan het begeleiden of gewonden aan het helpen. Je bent nog nooit op een festival geweest dus heb je geen idee wat een chaos een festival onder normale omstandigheden al is, laat staan nu. Dus hou alsjeblieft op met deze ongefundeerde bagger.
pi_100918393
quote:

[..]

Of juist niet, 60.000 mensen transporteer je niet zo snel van dat terrein zonder dat er chaos ontstaat en er daardoor een niet te onderschatten kans bestaat op nog meer gewonden danwel doden.
pi_100918402
Wel slecht hoor van de organisatie... geef gewoon een signaal dat het helemaal gecancelled wordt... dan weet iedereen waar hij aan toe is... je kunt morgen toch niet verder gaan alsof er niks gebeurd is
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 augustus 2011 @ 23:12:26 #267
862 Arcee
Look closer
pi_100918418
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook wel eens een wolkbreuk op Pinkpop meegemaakt maar damn... als je die beelden daar ziet lijkt het wel een orkaan :o
Nou, heftig idd. :Y
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_100918427
quote:

[..]

Mwa, ik vind dat bericht op nu.nl nogal voorbarig. Eerst maar eens kijken wat andere aanwezigen zeggen en niet op één reactie afgaan.
pi_100918434
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:08 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

en dan willen ze morgen doorgaan ...

http://www.nu.nl/buitenla(...)lot-overgelaten.html
sensatiemakers. Mensen weten het niet omdat eigenlijk niemand iets weet. Het is pas een paar uut geleden, het is nog chaos, wat verwacht men dan? Mensen proberen wat ze kunnen, intenties zijn goed, waarom ze dan nog zo proberen zwart te maken? Ik snap het niet
  Redactie Frontpage donderdag 18 augustus 2011 @ 23:12:39 #270
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_100918435
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:10 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Neen ik hoop dat het menselijk is, want ik heb hetzelfde... :'( Vraag me ook af of die namen correct zijn.

Bel maar naar die lijn, vrienden mogen ook bellen. Alleen geraak ik er zelf nog niet binnen...
Sterkte Marie.

Ik ga echter proberen te slapen, morgen een zware dag (vanwege werk) en ben eerlijk gezegd kapot. Het komt vast goed!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_100918437
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Wel slecht hoor van de organisatie... geef gewoon een signaal dat het helemaal gecancelled wordt... dan weet iedereen waar hij aan toe is... je kunt morgen toch niet verder gaan alsof er niks gebeurd is
dat lijkt mij dus ook.
artiesten moeten zich toch ook niet happy voelen
Ik luister NL-Talig
pi_100918438
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Misschien wel een downburst. Maar dat zal later pas blijken na onderzoek.
pi_100918442
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Dat kost belachelijk veel geld en er zijn vast een hoop mensen die gewoon blijven, not to mention de dagkaarthouders voor morgen en overmorgen. Moeilijk dilemma voor de organisatie...
pi_100918500
Vulture en Marie, laten jullie het weten als je meer hoort?
pi_100918505
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:10 schreef Marie30 het volgende:

[..]

da's heel menselijk. Sterkte voor jullie beiden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')