Vooral dat gekibbel om de penal, al leek hij naar VD Brom te wijzen zo van:quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:39 schreef Crimyclown het volgende:
Chanturia kan zoveel beteken voor Vitesse als ze dat egoïstische eruit gaan krijgen.
Als ie Jenner er maar uit laatquote:Trainer Vitesse: 'Ik moet een speler teleurstellen'
ARNHEM - Wifried Bony staat dinsdag in het bekerduel met NAC weer in de basis van Vitesse. Trainer John van den Brom wilde maandag niet vertellen wie er voor de Afrikaan moet wijken. Bony miste zaterdag het gewonnen competititeduel met Roda JC (5-0) vanwege een schorsing.
Zie ook:
Van den Brom is blij dat de sterke spits weer beschikbaar is, maar zal nu wel moeten puzzelen. 'Ik moet een speler teleurstellen. De speler in kwestie weet het zelf nog niet, dus ik zeg er nu verder niets over."
Vitesse rekende zondag na rust af met Roda JC. De Arnhemmers scoorden in korte tijd vijfmaal. "Ik had de jongens vandaag liever vrij gegeven, maar dat kan niet, een dag voor een wedstrijd. We hebben het vandaag rustig aan gedaan en veel plezier gemaakt. De sfeer is uitstekend."
Vitesse-NAC (tweede ronde KNVB-beker) begint dinsdag om 20.45 uur.
Eerst vanavond maar eens afwachten wie er speelt. Ik hoop het wel overigens!quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef TheDutchguy het volgende:
Staat Davilla in de basis dit weekend?
Slapen kon tijdens de wedstrijd ook wel. Zeer matige pot zeg, tis dat het bekervoetbal was waardoor het 'spannend' bleef. Wel heerlijk om eens aan de goede zijde te staan bij dit soort wedstrijden!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:26 schreef Elvislives het volgende:
EIND-DE-LIJK kan ik - nadat mijn hartslag weer normaal is - een poging doen te gaan slapen!
Nee? Hij was door twee gele kaarten tegen Ajax alleen een wedstrijd geschorst.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:30 schreef Crimyclown het volgende:
Hoe zit dat met Bony? Hij had toch een blessure.
Nooit van gehoordquote:Vitesse legt Aborah (ex-Ajax) vast
ARNHEM - Vitesse heeft Stanley Aborah voor een jaar vastgelegd. De middenvelder, die eerder voor Ajax speelde, is 24 jaar en was clubloos. Hij mag daarom buiten de transferperiode (tot 30 augustus) worden ingelijfd.
Aborah traint al weken mee met Jong Vitesse, maar stapt per direct over naar de hoofdselectie van trainer John van den Brom.
Hij speelde in het verleden vier duels voor de hoofdmacht van Ajax - waar hij voornamelijk jeugdspeler en talent was- en kwam ook uit voor FC Den Bosch.
Aborah is een geboren Ghanees.
Ted van Leeuwen komt vast nog wel met een 'treffende' vergelijking. Type Seedorf ofzo...quote:
Dat zou zomaar kunnen jaquote:Op donderdag 22 september 2011 11:55 schreef Mark het volgende:
Ben benieuwd hoe Ted zichzelf zou omschrijven. Waarschijnlijk iets met het inzicht van Cruijff, van Gaal, Mourinho en dan gecombineerd met de looks van George Clooney.
Gederlander nieuwsquote:Vitesse-spits Bony heldert schoenenmysterie op
ARNHEM - Spits Wilfried Bony van Vitesse speelde dinsdagavond een deel van de bekerwedstrijd tegen NAC (0-0, Vitesse wns) met een witte en een zwarte voetbalschoen.
Bony begon de bekerwedstrijd als invaller (hij was niet helemaal fit) op twee zwarte schoenen, maar tot verwondering van veel toeschouwers bleek de Ivoriaanse spits plots een zwarte en een witte schoen te dragen.
Er werden suggesties gedaan dat het 'statement' van de spits was. Ook werd er gespeculeerd dat hij speciaal vanwege de naderende strafschoppenserie 'een favoriete witte schoen' had aangetrokken. Bony nam de beslissende vijfde strafschop en plaatste de bal met zijn witte schoen feilloos in de kruising.
Navraag bij de speler zelf leerde dat er geen sprake was van een bewuste schoenenkeuze, maar dat het een ordinair 'gevalletje bedrijfsschade' betrof. "Mijn schoen was helemaal kapot, dus ik moest snel een andere aan doen", legde Bony uit.
Hij trainde vrijdag op het kunstgras van FC Presikhaaf weer op twee zwarte schoenen.
SC Westervoort gaat je kapotmaken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:23 schreef INViCTuS het volgende:
Ik heb zelf blauwe predatorsmorgen ballen tegen veluwezoom. Wij zitten ingedeeld in regio arnhem/oosterbeek/velp/westervoort/zevenaar. Niet m'n favoriet maargoed...:P voetballers in de lage klasses hier?
Wel erg lang geleden dat ik daar actief wasquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
OVC '85 gaat je kapotmaken.
WAAROM VAN DER STRUIJKtwitter:MijnVitesse twitterde op zondag 25-09-2011 om 15:36:51Opstelling #Vitesse: Velthuizen, vd Struijk, Kashia, Kalas, Buttner, Hofs, Vd Heijden, Van Ginkel, Gio, Wilfried, Davila #excvit reageer retweet
Ik wou vragen waar Chanturia was, maar die man wordt ook al Gio genoemt?quote:Op zondag 25 september 2011 15:39 schreef CaptainCookie het volgende:
WAAROM VAN DER STRUIJKtwitter:MijnVitesse twitterde op zondag 25-09-2011 om 15:36:51Opstelling #Vitesse: Velthuizen, vd Struijk, Kashia, Kalas, Buttner, Hofs, Vd Heijden, Van Ginkel, Gio, Wilfried, Davila #excvit reageer retweet
Jupquote:Op zondag 25 september 2011 15:49 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik wou vragen waar Chanturia was, maar die man wordt ook al Gio genoemt?
quote:Van Ginkel tot 2015 bij Vitesse
ARNHEM - Marco van Ginkel heeft zijn contract bij Vitesse opnieuw verlengd. De middenvelder zette vrijdagmiddag zijn handtekening onder een nieuwe verbintenis tot 2015.
Van Ginkel is achttien jaar en wordt beschouwd als een van de grootste talenten bij Vitesse.
Hij maakte 9 april 2010 (17,5 jaar oud) al zijn debuut en werd vorig seizoen zelfs gedeeld topscorer met vijf goals. Van Ginkel kan op veel posities uit de voeten; zowel in de spits, als op het middenveld, waar hij verdedigend én aanvallend kan spelen.
Dit seizoen scoorde Amersfoorter tweemaal: de openingstreffer thuis tegen Roda JC en tegen VVV-Venlo. Hij kwam van Scherpenzeel als D-pupil naar Vitesse. Trainer John van den Brom noemde de jonge speler vorige week al 'een heel belangrijke speler voor dit Vitesse'. Ook zijn voorganger Albert Ferrer ruimde vrijwel altijd een plek in voor Van Ginkel.
Kaarten gaan hard geloof ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:56 schreef Crimyclown het volgende:
Volgende week zondag de eerste derbie.
Was er niks anders?quote:'Simpel.nl shirtsponsor Vitesse'
ARNHEM - Belbedrijf Simpel.nl is de nieuwe shirtsponsor van Vitesse. Dat maakt de club uit Arnhem volgens Voetbal International donderdag bekend. Vitesse is de laatste van de drie Gelderse profclubs, die allen het seizoen zonder hoofdsponsor begonnen, die er in is geslaagd een nieuwe sponsor te vinden.
Simpel.nl is ook hoofdsponsor van FC Utrecht.
Vitesse speelde de afgelopen maanden met Spieren voor Spieren op het wedstrijdshirt.
Om 13.00 uur donderdagmiddag is er een persconferentie over de nieuwe shirtsponsor. Die wordt live uitgezonden via dg.nl/arnhem.
Dan niet, joh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:45 schreef Yozzz het volgende:
Blabla. Als Nek zoveel moeite moet doen om tegen de vijand 12k kaartjes te verkopen geloof ik niet dat het normaal veel voller zit.
Wat een detaillisten he.quote:NIJMEGEN - Speciaal voor de derby tussen NEC en Vitesse hangt komende zondag niet het gebruikelijke geel-zwarte reclamedoek van sponsor Vaartland.nl onder het uitvak in De Goffert, maar een rood-zwarte variant. Op die manier worden de kleuren van de aartsrivaal zoveel mogelijk uit het stadion geweerd.
Als ze net zo voetballen als ze een hek schilderen dan maak ik me morgen geen zorgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:09 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De schutting van Hofs
kut nekkers
Je hebt dan toch radio 1?quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:45 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom moet ik nou werken tijdens de wedstrijd!
Ja maar ik loop door de winkel. Vroegâh hadden ze dan in het magazijn wel Keizerstad Arnhem op staan, die versloegen de hele wedstrijd. Maar ja, dat bestaat dus niet meer.quote:
Smartphone?quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja maar ik loop door de winkel. Vroegâh hadden ze dan in het magazijn wel Keizerstad Arnhem op staan, die versloegen de hele wedstrijd. Maar ja, dat bestaat dus niet meer.
Met het Twitter-account van Vitesse eropquote:
Sluit ik me geheel bij aan!quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar, er gaat natuurlijk (behalve dan in het stadion zitten) niks boven zo'n wedstrijd gewoon live op de tv kijken.
Note +1quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:09 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De schutting van Hofs
kut nekkers
Oh, gewoon continu die Twitter van Vitesse vernieuwen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:15 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Hoe ging het in je magazijn? Op de hoogte geweest van het verloop?
2007 was de laatste keer. Waarom loopt iedereen zo achter de schijnfeiten van TvG aan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:49 schreef Adelante het volgende:
13 jr niet gewonnen ODW, vandaag is een mooie dag
Hebben ze nu ook OP het huis gekalkt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:09 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De schutting van Hofs
kut nekkers
Dat is dan wel weer netjes van die ODWers.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:11 schreef Mark het volgende:
Is inderdaad not done. NEC heeft aangeboden om alle kosten op zich te nemen om alles in de oude staat te herstellen
Verf van de muur af halen blijf je dus altijd zien he. Tenzij je de stenen gaat stralen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:11 schreef Mark het volgende:
Is inderdaad not done. NEC heeft aangeboden om alle kosten op zich te nemen om alles in de oude staat te herstellen
Jij vindt dat normaalquote:
Nee, ik vind het niet normaal. Maar het is nou ook weer niet het einde van de wereld. NEC gaat de schade vergoeden, einde verhaal lijkt me.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij vindt dat normaal?
Ze hebben bij Velthuizen toen een keer eieren en meel over z'n huis gegooid, dat is nog wel een leuke, ludieke actie. Met verf op een huis van iemand kladderen gaat best wel ver hoor.
Niks einde verhaal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet normaal. Maar het is nou ook weer niet het einde van de wereld. NEC gaat de schade vergoeden, einde verhaal lijkt me.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niks einde verhaal.
De daders oppakken en ze op een billboard plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |