abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102203588
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:26 schreef Elvislives het volgende:
EIND-DE-LIJK kan ik - nadat mijn hartslag weer normaal is - een poging doen te gaan slapen!
Slapen kon tijdens de wedstrijd ook wel. Zeer matige pot zeg, tis dat het bekervoetbal was waardoor het 'spannend' bleef. Wel heerlijk om eens aan de goede zijde te staan bij dit soort wedstrijden!
pi_102207591
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:30 schreef Crimyclown het volgende:
Hoe zit dat met Bony? Hij had toch een blessure.
Nee? Hij was door twee gele kaarten tegen Ajax alleen een wedstrijd geschorst.
pi_102210517
Nou, het was een lange zit en ik baalde echt dat er een verlenging aankwam omdat ik ziek was en gewoon wilde maffen haha. Zoals ik gister al zei, tijdens de wedstrijd ook kans zat gehad in slaap te dommelen, want het was bij vlagen behoorlijk matig. NAC was duidelijk naar Gelredome te komen om te winnen en niet op counter te spelen, werd gaandeweg de wedstrijd moe en Vitesse kwam naarmate het eind dichterbij kwam steeds dichter bij een goal, maar in feite was de 0-0 eindstand logisch voor zo'n zaadwedstrijd. Puur omdat het bekervoetbal was bleef het 'spannend'.

Opnieuw een pluspunt voor Kalas. Ik heb al aardig wat tattoo's maar ik zit te twijfelen er een van hem op mijn borst te zetten, hij is een echte versterking. Hij wint sowieso de meeste van zijn duels, maar hij loopt ook op de juiste momenten de ruimtes in en speelt als een van de weinige de ballen hard en strak in.

Annan werd (volgens de commentator) gewisseld omdat hij wat benauwd was in de rust, maar niet veel later werd ook Propper naar de kant gehaald. Dat dit net kwam nadat hij twee belachelijk slechte passes gaf maakte het ietwat lullig voor hem persoonlijk, maar niet minder terecht. Ik snap niet zo goed wat hem mankeert?! Misschien speelt er op persoonlijk vlak iets ofzo, dat hij er daarom niet helemaal bij is, want het is echt behoorlijk opvallend. Hofs viel overigens goed in en lijkt een goede klik met Bony te hebben, die zochten elkaar regelmatig. En toch blijf ik zeggen: sinds Annan eruit was vond ik het niet slechter staan op het middenveld, maar misschien lag dat aan dat Bony nu voorin stond.

Ook Davila vond ik redelijk onzichtbaar. Niet dat hij er uit moet hoor (alsof we Jenner in de basis willen _O- ), maar die moet duidelijk nog aan het team en het land e.d. wennen. Je zou zeggen, met een Buttner die nog steeds liever linksbuiten speelt dan linksback en een Davila die veel naar binnentrekt kan dat best een leuke tandem op links gaan vormen, maar het komt er totaal nog niet uit. Dat hij kan voetballen is wel zichtbaar hoor.

Ach, belangrijkste is dat we dit soort wedstrijden eens winnen. Afgelopen jaren hadden we waarschijnlijk niet eens de penalty's behaald, laat staan die gewonnen. Dit is goed voor de teamspirit, het vertrouwen en de legitimiteit van VD Broms uitspraken. Ik kan het niet ontkennen, ik begin echt te geloven in mooie jaren voor Vitesse. Vorig jaar was echt mijn dieptepunt in 10-12 jaar dat ik seizoenskaarthouder was, met een Ferrer :r :X |:( , maar ik heb op dit moment gewoon zin om Vitesse te zien voetballen. Niet enkel omdat ik fan ben, maar omdat het gewoon een leuk elftal is. Ik ben benieuwd hoe we de komende weken uitwedstrijden gaan spelen, want uit bij AZ en Ajax (hoe slecht de tweede helft van Ajax en de gehele wedstrijd bij AZ ook was) gaan weinig teams winnen dit jaar. Te beginnen zondag 16.30 bij Excelsior :)
  woensdag 21 september 2011 @ 21:05:56 #124
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_102236639
Ik zit een beetje te puzzelen met mijn manager en kan de keuzes van vd Brom niet bijhouden.
Ik kan kiezen tussen Buttner, Davila en Annan, waarbij Buttner de 'duurste' is en Annan de goedkoopste van de 3 om te kiezen in de manager. Wie verwachten jullie dat er speelt dit weekend?

Buttner speelt zeker verwacht ik en zowel Davila als Annan hebben beide de laatste twee wedstrijden gespeeld, dus zullen die gewisseld worden?
  woensdag 21 september 2011 @ 21:37:47 #125
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_102238437
Ik verwacht Davila geen hele wedstrijd, de rest die je noemt wel.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 21 september 2011 @ 22:50:46 #126
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_102243098
Davilla zal wel spelen denk ik en Buttner ongetwijfeld ook wel. Davilla speelde tegen Roda wel een goede pot maar tegen nac was ie een beetje zoekende. John is nog een beetje zoekende en wil veel is zien en proberen. Wellicht wordt Propper komend weekend slachtoffer...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_102247108
Annan zou ik niet nemen. Scoort sowieso niet. Bovendien zal of hij of Propper op de schop gaan denk ik.

Davila is nog niet 'onomstreden'. Buttner is goede keuze, verdediger waarmee je kans maakt op assist of goal en speelt sowieso.
  donderdag 22 september 2011 @ 00:12:40 #128
3185 Adelante
To let it go now
pi_102247428
quote:
Vitesse legt Aborah (ex-Ajax) vast

ARNHEM - Vitesse heeft Stanley Aborah voor een jaar vastgelegd. De middenvelder, die eerder voor Ajax speelde, is 24 jaar en was clubloos. Hij mag daarom buiten de transferperiode (tot 30 augustus) worden ingelijfd.

Aborah traint al weken mee met Jong Vitesse, maar stapt per direct over naar de hoofdselectie van trainer John van den Brom.

Hij speelde in het verleden vier duels voor de hoofdmacht van Ajax - waar hij voornamelijk jeugdspeler en talent was- en kwam ook uit voor FC Den Bosch.

Aborah is een geboren Ghanees.
Nooit van gehoord :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 22 september 2011 @ 11:53:13 #129
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_102255455
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 00:12 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nooit van gehoord :P
Ted van Leeuwen komt vast nog wel met een 'treffende' vergelijking. Type Seedorf ofzo...
Vamos el TRI!
  donderdag 22 september 2011 @ 11:55:04 #130
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_102255518
Ben benieuwd hoe Ted zichzelf zou omschrijven. Waarschijnlijk iets met het inzicht van Cruijff, van Gaal, Mourinho en dan gecombineerd met de looks van George Clooney.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 22 september 2011 @ 12:04:03 #131
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_102255805
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:55 schreef Mark het volgende:
Ben benieuwd hoe Ted zichzelf zou omschrijven. Waarschijnlijk iets met het inzicht van Cruijff, van Gaal, Mourinho en dan gecombineerd met de looks van George Clooney.
Dat zou zomaar kunnen ja _O-
Op het Vitesseforum is er zelfs een TVL-poppetje:
Vamos el TRI!
pi_102285020
Geloot tegen Ado thuis in de beker.
Anonieme tievesclown
  vrijdag 23 september 2011 @ 01:20:43 #133
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_102287007
Leuke loting, toen we tegen één van de geplaatste clubs moesten schrok ik en dit is toch wel de meest gunstige uitkomst op dat moment.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:39:00 #134
3185 Adelante
To let it go now
pi_102316981
quote:
Vitesse-spits Bony heldert schoenenmysterie op

ARNHEM - Spits Wilfried Bony van Vitesse speelde dinsdagavond een deel van de bekerwedstrijd tegen NAC (0-0, Vitesse wns) met een witte en een zwarte voetbalschoen.

Bony begon de bekerwedstrijd als invaller (hij was niet helemaal fit) op twee zwarte schoenen, maar tot verwondering van veel toeschouwers bleek de Ivoriaanse spits plots een zwarte en een witte schoen te dragen.
Er werden suggesties gedaan dat het 'statement' van de spits was. Ook werd er gespeculeerd dat hij speciaal vanwege de naderende strafschoppenserie 'een favoriete witte schoen' had aangetrokken. Bony nam de beslissende vijfde strafschop en plaatste de bal met zijn witte schoen feilloos in de kruising.

Navraag bij de speler zelf leerde dat er geen sprake was van een bewuste schoenenkeuze, maar dat het een ordinair 'gevalletje bedrijfsschade' betrof. "Mijn schoen was helemaal kapot, dus ik moest snel een andere aan doen", legde Bony uit.

Hij trainde vrijdag op het kunstgras van FC Presikhaaf weer op twee zwarte schoenen.
Gederlander nieuws :')
Gelukkig heeft ie nu weer twee zwarte schoenen ^O^
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 23 september 2011 @ 23:23:32 #135
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_102319257
Ik heb zelf blauwe predators :P morgen ballen tegen veluwezoom. Wij zitten ingedeeld in regio arnhem/oosterbeek/velp/westervoort/zevenaar. Niet m'n favoriet maargoed...:P voetballers in de lage klasses hier?
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_102319329
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:23 schreef INViCTuS het volgende:
Ik heb zelf blauwe predators :P morgen ballen tegen veluwezoom. Wij zitten ingedeeld in regio arnhem/oosterbeek/velp/westervoort/zevenaar. Niet m'n favoriet maargoed...:P voetballers in de lage klasses hier?
SC Westervoort gaat je kapotmaken.
  zaterdag 24 september 2011 @ 09:54:49 #137
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_102326000
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:24 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

OVC '85 gaat je kapotmaken.
Wel erg lang geleden dat ik daar actief was ;)
Vamos el TRI!
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:14:27 #138
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_102332123
Daar zit ik niet bij in de competitie ;) wij hebben in de competitie DVOV , Arnhemse Boys,Ostrabeke, Paasberg, FC Zutphen Paasberg De, OBW, VVO, ESCA ,
Loil, sv Veluwezoom

Vandaag de 2e wedstrijd gehad tegen veluwezoom en gewonnen met 6-3. na 2 wedstrijden 6 punten :)
Never Stop Exploring!
  zaterdag 24 september 2011 @ 17:17:42 #139
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_102335184
Ostrabeke mag je hard op tackelen :P Wel leuke teams zo te zien, al moet je bij de Paasberg geen ruzie hebben geloof ik :D
Ik moest altijd richting Veluwe, waar vloeken je alleen maar blauwe schenen opleverde :N
Vamos el TRI!
pi_102362681
MijnVitesse twitterde op zondag 25-09-2011 om 15:36:51 Opstelling #Vitesse: Velthuizen, vd Struijk, Kashia, Kalas, Buttner, Hofs, Vd Heijden, Van Ginkel, Gio, Wilfried, Davila #excvit reageer retweet
WAAROM VAN DER STRUIJK
pi_102362808
Yasuda gepasseerd.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 25 september 2011 @ 15:49:30 #142
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_102362986
quote:
8s.gif Op zondag 25 september 2011 15:39 schreef CaptainCookie het volgende:
MijnVitesse twitterde op zondag 25-09-2011 om 15:36:51 Opstelling #Vitesse: Velthuizen, vd Struijk, Kashia, Kalas, Buttner, Hofs, Vd Heijden, Van Ginkel, Gio, Wilfried, Davila #excvit reageer retweet
WAAROM VAN DER STRUIJK
Ik wou vragen waar Chanturia was, maar die man wordt ook al Gio genoemt? :')
pi_102363013
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:49 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Ik wou vragen waar Chanturia was, maar die man wordt ook al Gio genoemt? :')
Jup :')
pi_102363743
Ik ben trouwens stiekem een beetje bang dat ze Excelsior gaan onderschatten. Zou wel typisch iets voor Vitesse zijn.
  zondag 25 september 2011 @ 19:16:47 #145
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_102369774
2e helft viel het mij op dat er voetballend heel weinig opgebouwd wordt en heel snel de lange bal aan naar voren gegeven wordt. Chanturia mag wat mij betreft wel een paar wedstrijden de bank warm houden. Een prima voetballer maar moet eens wat vaker de bal afpasen in de buurt van de 16. Uitblinkers deze wedstrijd waren Bony en Buttner.
Anonieme tievesclown
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:53:34 #146
3185 Adelante
To let it go now
pi_102561843
quote:
Van Ginkel tot 2015 bij Vitesse

ARNHEM - Marco van Ginkel heeft zijn contract bij Vitesse opnieuw verlengd. De middenvelder zette vrijdagmiddag zijn handtekening onder een nieuwe verbintenis tot 2015.

Van Ginkel is achttien jaar en wordt beschouwd als een van de grootste talenten bij Vitesse.
Hij maakte 9 april 2010 (17,5 jaar oud) al zijn debuut en werd vorig seizoen zelfs gedeeld topscorer met vijf goals. Van Ginkel kan op veel posities uit de voeten; zowel in de spits, als op het middenveld, waar hij verdedigend én aanvallend kan spelen.

Dit seizoen scoorde Amersfoorter tweemaal: de openingstreffer thuis tegen Roda JC en tegen VVV-Venlo. Hij kwam van Scherpenzeel als D-pupil naar Vitesse. Trainer John van den Brom noemde de jonge speler vorige week al 'een heel belangrijke speler voor dit Vitesse'. Ook zijn voorganger Albert Ferrer ruimde vrijwel altijd een plek in voor Van Ginkel.
pi_102562063
Hehe, de Graafschap is ook weer lekker bezig :') (wedstrijd van nu)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:56:37 #148
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_102810606
Volgende week zondag de eerste derbie.
Anonieme tievesclown
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:22:51 #149
3185 Adelante
To let it go now
pi_102818144
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:56 schreef Crimyclown het volgende:
Volgende week zondag de eerste derbie.
Kaarten gaan hard geloof ik :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:35:54 #150
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_102830571
Uitvak is vol, de rest zal wel meevallen..
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')