Thuiswedstrijden zijn volgens mij het probleem niet. Doorgaans wordt er thuis goed gepresteerd. Alleen om in de top mee te kunnen zullen ze uit ook wat moeten winnen.quote:
Nee helemaal niets, roept ook enige scepsis binnen de supportersschare op.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:10 schreef Crimyclown het volgende:
Wordt er al wat van Merab's geld in de jeugd gepompt?
Hoe dan? 8 miljoen ofzo in het jeugdcomplex en een zooi jeugdspelers gekocht en betere scouting. Wat kunnen ze nog meer doen?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:48 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Nee helemaal niets, roept ook enige scepsis binnen de supportersschare op.
Ik was sarcastisch. Moe van dat gezeur.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:49 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hoe dan? 8 miljoen ofzo in het jeugdcomplex en een zooi jeugdspelers gekocht en betere scouting. Wat kunnen ze nog meer doen?
Je zegt het mooi, maar vd Brom heeft bij ADO bewezen dat hij met een matige selectie heel goed kan presteren. Maar dan moeten die spelers wel 100% gaan voor zijn manier. Ik denk dat het wel komt. vd Brom is iig een echt talent als trainer. Tegen Ajax, PSV, AZ, Twente wordt het voor elk team dit jaar lastig. Zeker als je kijkt naar de kwaliteit bij vitesse op het moment niet gek dat ze verliezen. De manier waarop is wel treurig, de spelers hebben dat laten gebeuren.quote:Op zondag 11 september 2011 21:25 schreef DeVinger het volgende:
VD Brom trekt vrije maandag in. Misschien kan hij de schuld ook eens bij zichzelf zoeken als je Jenner (en in mindere mate Hofs) in de basis zet? Propper begon trouwens pas te spelen toen Bony er uit was, hij valt me dit seizoen nog behoorlijk tegen, jammer. De dode spel momenten nog niet teruggezien, daar is VD Brom blijkbaar woedend over omdat 'gemaakte afspraken niet nagekomen werden'.
Die linies tussen verdediging en middenveld is ook wel hét az spel begreep ik van de man die naast mij zat, maar het is wel erg dat Vitesse daar gaandeweg niet op anticipeert, want Vitesse lag echt met de benen wijd. Leuk debuut voor Piet zo haha.
En zonde dat je Bony mist, want die hebben we hard nodig, zeker met Jenner en Hofs voorin. En als je je verbaasd over Jenner, toen VD Struijck er in kwam werd hij werkelijk compleet zoek gespeeld door ofwel Poulsen, ofwel Maher, ofwel Gudmonsson (oid), ofwel Beerens. Hij lijkt het soms echt niet te weten, ook bij bv hoge ballen. Zoals ik al zei, zolang deze spelers minuten maken binnen Vitesse ga je gewoon veel tegengoals krijgen.
En ter nuance: we hebben uit bij de huidige nr 1 en 2 klop gekregen. Maar dat zijn ook wel duidelijk de teams die de beste indruk maken dit seizoen, godsklere wat is AZ een geoliede machine hoor. Als ze komend weekend tegen Roda JC er maar staan is er nog niets aan de hand, benieuwd hoe de groep de straf van VD Brom opppakt
My badquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:13 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch. Moe van dat gezeur.
Vermoedelijke opstelling Vitesse morgen tegen Roda JC:
Velthuizen; Yasuda, Kashia, Drost (tsjah), Büttner; Annan, Pröpper, Van der Heijden; Chanturia, Van Ginkel en Davila.
GEEN JENNER![]()
Vooral dat gekibbel om de penal, al leek hij naar VD Brom te wijzen zo van:quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:39 schreef Crimyclown het volgende:
Chanturia kan zoveel beteken voor Vitesse als ze dat egoïstische eruit gaan krijgen.
Als ie Jenner er maar uit laatquote:Trainer Vitesse: 'Ik moet een speler teleurstellen'
ARNHEM - Wifried Bony staat dinsdag in het bekerduel met NAC weer in de basis van Vitesse. Trainer John van den Brom wilde maandag niet vertellen wie er voor de Afrikaan moet wijken. Bony miste zaterdag het gewonnen competititeduel met Roda JC (5-0) vanwege een schorsing.
Zie ook:
Van den Brom is blij dat de sterke spits weer beschikbaar is, maar zal nu wel moeten puzzelen. 'Ik moet een speler teleurstellen. De speler in kwestie weet het zelf nog niet, dus ik zeg er nu verder niets over."
Vitesse rekende zondag na rust af met Roda JC. De Arnhemmers scoorden in korte tijd vijfmaal. "Ik had de jongens vandaag liever vrij gegeven, maar dat kan niet, een dag voor een wedstrijd. We hebben het vandaag rustig aan gedaan en veel plezier gemaakt. De sfeer is uitstekend."
Vitesse-NAC (tweede ronde KNVB-beker) begint dinsdag om 20.45 uur.
Eerst vanavond maar eens afwachten wie er speelt. Ik hoop het wel overigens!quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef TheDutchguy het volgende:
Staat Davilla in de basis dit weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |