In jouw geval kan ik het meer dan begrijpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:05 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij ramptoerist noemt terwijl ik me zorgen maak om vrienden die er rond lopen.
zijn daar regels voor?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:07 schreef Monco10 het volgende:
Het is wachten op de eerste die vraagt of hij/zij het geld terugkrijgt
dat krijg je ongetwijfeld.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:07 schreef Monco10 het volgende:
De band die op dat moment speelde, wil geld voor nieuwe apparatuur, toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:07 schreef Monco10 het volgende:
Dat zal dan vast een Hollander wezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:07 schreef Monco10 het volgende:
Ik denk dat die mensen eerder blij zijn dat ze ongedeerd zijn, als je gelijk je geld gaat terugvragen ben je niet echt goed in je hoofd.. de organisatie heeft hier niks aan kunnen doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:07 schreef Monco10 het volgende:
kon organisatie niets aan doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:34 schreef Felixa het volgende:
Het zit Pukkelpop niet mee zeg.![]()
Vorig jaar al die zelfmoord van de zanger van Ou Est Le Swimming Pool en de dood van de geluidsman van Black Rebel Motorcycle Club en nu dit weer.
Verzekering?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
De band die op dat moment speelde, wil geld voor nieuwe apparatuur, toch?
De Amerikaanse band die op 't moment zou gaan optreden was daar al over aan 't twitteren, omdat ze schade aan hun spullen hebben oid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:07 schreef Monco10 het volgende:
Welke band?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
De Amerikaanse band die op 't moment zou gaan optreden was daar al over aan 't twitteren, omdat ze schade aan hun spullen hebben oid.
net ff snel gebeld met 2 vrienden op PP, ze zeiden dat het idd maar 10min heel slecht was daarna weer over. wel giga ravage daarnaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:49 schreef Culthit. het volgende:
Het noodweer duurde maar 10 minuten?
Trollreactie's bewaar je maar voor iets wat niet serieus is?quote:
Ik doe er zelf ook niet aan, maar zo komt men wel snel iets te weten, in ieder geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |