SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
1. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
2. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
3. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
4. Lutte Profiel | History | Fotoboek Maffia
5. Knetterkrankjorum Profiel | History | Fotoboek
6. gomi Profiel | History | Fotoboek
7. iBenny Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
8. Wendytje Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
9. DuTank Profiel | History | Fotoboek
10. liesje1979 Profiel | History | FotoboekRechercheur
11. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
12. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
13. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
16. tdrone Profiel | History | Fotoboek
17. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek
18. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
19. Crazy-M Profiel | History | Fotoboek
20. 08gnoT Profiel | History | Fotoboek
21. honkeytonk Profiel | History | Fotoboek Busdriver
22. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
23. Anne Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
24. Borisz Profiel | History | Fotoboek Maffia
25. dakraam Profiel | History | Fotoboek
26. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek Maffia
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Spelleiders deze ronde: TheVulture en Lynda
Belangrijke posts:
Burgemeesterverkiezing
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Nacht 2.2
Dag 3
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door lynda op 18-08-2011 19:15:53 ]
Is dat de spion?quote:Een zwartgekleed figuur zette zijn voet onopvallend achter het wapen en schoof het naar zich toe. Gewapend verliet hij de kroeg en vertrok naar het geheime onderkomen van de maffia om zich bij hen aan te sluiten.
tdrone neerhalen dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ha! Hopelijk knalt de nachtwaker er ook weer een neer.
maffiahoer?quote:
Dacht ik ook meteen. In dat geval is het dus niet helemaal een maffialid minder.quote:
Spionnen zijn vaak zwart gekleed.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
in de dagpost staat nooit geen hint toch? ivm het zwartgeklede figuur
ik heb nu al de neiging om iedereen weer na te kijken ivm hints naar de spionquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Spionnen zijn vaak zwart gekleed. [ link | afbeelding ]
nee hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Spionnen zijn vaak zwart gekleed. [ link | afbeelding ]
Jij valt niet opquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hooreen spion is iemand die niet opvalt
bv je buren ?
nee, ik schuil achter mijn oranje hoedquote:
crap, dus weer een maffia meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:10 schreef TheVulture het volgende:
De spion heeft zich bij de maffia gevoegd
spion dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
in de dagpost staat nooit geen hint toch? ivm het zwartgeklede figuur
* Knetterkrankjorum rent wild in het rond met de armen zwaaiendquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:10 schreef TheVulture het volgende:
en bedanktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
spion dus
iemand die niet op maffia heeft gestemd...
* Crazy-M geeft knetter een kalmeeringsmiddel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik herhaal
[..]
* Knetterkrankjorum rent wild in het rond met de armen zwaaiend
Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en bedanktmaar kan ook iemand zijn die wel op de maffia heeft gestemd om niet op te vallen
Neen, spion is iemand die niet op mafia stemt. Morgen kan je wel een lijstje maken dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
spion kan iedereen zijn,
maar ik neig nu naar mensen die amper hebben gepost, of zich haast niet over maffia hebben uitgelaten.
Snel kijk terug!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!
o ok. had die rol niet goed doorgelezen :$quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!
En nu even kijken wie niet op Lutte en Borisz.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Snel kijk terug!
niet op c_a waren
Breezerslet17, Maarten - Pieter, IJs, AlbinoBambi, charmed_angel, gomi
Crazy-M,
Want er is nu feitelijk geen spion meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:14 schreef Harajuku. het volgende:
We moeten gewoon de lijstjes in de gaten houden en ons verder focussen op maf, niet op spion.
en de eerste avond stemde ik ook al niet op maffiaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Snel kijk terug!
niet op c_a waren
Crazy-M,
Crazy-M en Calex zijn de enigen die niet op Lutte of Borisz hebben gestemd in de eerste nacht. Conclusie: Crazy-M is nu maffiaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Snel kijk terug!
niet op c_a waren
Crazy-M,
je bent verdacht..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en de eerste avond stemde ik ook al niet op maffia![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
thanks voor opzoeken van de 2dequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Crazy-M en Calex zijn de enigen die niet op Lutte of Borisz hebben gestemd in de eerste nacht. Conclusie: Crazy-M is nu maffia
Je snapt natuurlijk wel dat jij bovenaan ons lijstje staat om morgen gelyncht te wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
thanks voor opzoeken van de 2dehoef ik niet terug te kijken
O wacht, je hebt gelijk! Niet stemmen is natuurlijk ook geen stem op de maffia!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hoezo kan calex het niet geweest zijn dan?
maar wie zegt dat de andere geen maffialid is op wie er gestemd is ..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Die stemde vandaag wel op een maffialid.
Als er hints naar mij verwijzen, go aheadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat jij bovenaan ons lijstje staat om morgen gelyncht te worden
Dat zou kunnen, zie edit. Maar het is dus Crazy-M of Calex.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar wie zegt dat de andere geen maffialid is op wie er gestemd is ..
zou ook nog zo maar kunnen natuurlijk.
exactquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het is dus Calex of Crazy-M...
[..]
Dat zou kunnen, zie edit. Maar het is dus Crazy-M of Calex.
En omdat zij allebei in de eerste ronde op Hara gestemd hebben, weet je dus dat Hara onschuldig is
De rest heeft in de eerste ronde al op een maffialid gestemd
Genoeg hints plus vage hints die je zelf bedenkt. Ik vind dat jij gelyncht moet worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als er hints naar mij verwijzen, go ahead
Wij hebben de BM verkiezing ook meegeteld zoals je in de OP ook kan zien..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:21 schreef PatriQue89 het volgende:
we hebben pas 2 dagen gespeeld, terwijl de spion na 3 dagen zou komen.. we hebben 3 nachten gehad, niet dagen
+ het feit van de reden die Calex had om op hara te stemmen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En omdat zij allebei in de eerste ronde op Hara gestemd hebben, weet je dus dat Hara onschuldig is
o jah, want jij zoekt geen hints, jij kopieert ze alleen hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Genoeg hints plus vage hints die je zelf bedenkt. Ik vind dat jij gelyncht moet worden.
Kuuuuut ik verdacht hara echtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik geef genoeg hints, jij geeft vage hints die nergens op slaan. En er leiden ook veel hints naar jou.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o jah, want jij zoekt geen hints, jij kopieert ze alleen he
makkelijk om dan iemand de schuld te geven die wel fanatiek op hints gaat speuren
rare telling, maar dat kan aan mij liggen..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Wij hebben de BM verkiezing ook meegeteld zoals je in de OP ook kan zien..
De nacht na de BM verkiezing was nacht 1, dag 2, nacht 2, dag 3 (vandaag) enz
je gaat wel erg snel.. wat ook verdacht isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kortom: ik zeg lynch Crazy-M!
genoeg ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik geef genoeg hints, jij geeft vage hints die nergens op slaan. En er leiden ook veel hints naar jou.
Joh, eerst even fatsoenlijk de nacht afwachtenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kortom: ik zeg lynch Crazy-M!
Crazy-M heeft in de burgemeestersverkiezing gestemd op een onschuldig iemand (Liesje) en Calex op DuTank (nog onzeker of hij maffia is). Dus dat zegt op zich weinig. Maar de hints naar DuTank waren typisch hints van de maffia om een ander iemand zwart te maken (het sloeg eigenlijk nergens op). En wie speelde een grote rol in de zwartmaking van DuTank? Tdrone, óók iemand die verdacht is en al hints tegen zich heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
rare telling, maar dat kan aan mij liggen..
anyhowssss.. dorp gaat toch winnen
Dit is voor als ik straks vermoord wordquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh, eerst even fatsoenlijk de nacht afwachten.
waarom zou ik als iemand van de maffia zijnde iemand kille die mij verdenkt ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dit is voor als ik straks vermoord word
Anders zou ik het nog even aankijken, maar ik vind dit eigenlijk toch wel heel duidelijk
Lijkt me welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
Je mag toch wel voor maf BM stemmen als zijnde spion?
Denk wel, want dan steun je juist de maffiaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
Er is in de eerste plaats nog niemand gekilld die jou verdenkt. Maar dat laatste is trouwens ook iets waar je heel duidelijk mee bezig bent. En nog eens slecht ook, want het is duidelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom zou ik als iemand van de maffia zijnde iemand kille die mij verdenkt ?
Dan komt de verdenking juist nog meer naar mij
Je kunt dan beter proberen om het dorp te overhalen om die persoon te lynchen, zodat je niet opvalt als maffia persoon ...
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
Als Crazy-M spion is, is Gomi onschuldig ja. Maar als Calex spion is, is DuTank onschuldig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En degenen waarop zij de andere nachten gestemd hebben ook!
Ze kunnen Crazy-M vermoorden en als die toch geen maffia blijkt te zijn kunnen wij Calex lynchen. Maar als zij iemand anders verdacht vinden (volgens mij is Tdrone ook maffia), kunnen ze die ook killenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Hopelijk doen de dorpsnachtrollen hier iets mee
Daarom dubbele lynchquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ze kunnen Crazy-M vermoorden en als die toch geen maffia blijkt te zijn kunnen wij Calex lynchen. Maar als zij iemand anders verdacht vinden (volgens mij is Tdrone ook maffia), kunnen ze die ook killen
Spion mocht geen maffia stemmen. Crazy-M heeft geen maffia gestemd, van Calex weten we het nog niet zeker.quote:
Wendytje (1) Puntenslijpselquote:
Dan komt Crazy-M alsnog in aanmerking. En Tdrone waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
Kan de NW niet beter de hints op een moord volgen voor vannacht? Anders goede kans dat ie dorp vermoordt.
Neen, Crazy hadden we toch voor de c_a moord? En daarbij kan hij niet moorden en spion zijn tegelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan komt Crazy-M alsnog in aanmerking. En Tdrone waarschijnlijk ook.
Dat zijn ook mijn twee hoofdverdachten, ja. Ook naar aanleiding van de hints, ook vanwege stemgedrag.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan komt Crazy-M alsnog in aanmerking. En Tdrone waarschijnlijk ook.
Goed punt!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen, Crazy hadden we toch voor de c_a moord? En daarbij kan hij niet moorden en spion zijn tegelijk.
Crazy was voor beide moorden. En zijn gedrag was ook vaag (jij had het ook over zijn kuthints ofzo). Nu hij ook nog eens 50% kans heeft spion te zijn (ik heb het nog niet eens over maffia), denk ik dat hij echt wel een van de twee is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen, Crazy hadden we toch voor de c_a moord? En daarbij kan hij niet moorden en spion zijn tegelijk.
Wat waren die andere hints dan? Als die ook sterk waren (kan ik mij niet herinneren) moet NW hem doen omdat of mafia of spion.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Crazy was voor beide moorden. En zijn gedrag was vaag (jij had het ook over zijn kuthints ofzo).
What's your point?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Het Grote Fok! Maffia Spel #15 Hints zoeken
Gewoon in het lijstje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat waren die andere hints dan? Als die ook sterk waren (kan ik mij niet herinneren) moet NW hem doen omdat of mafia of spion.
Dat je het geen sterke hints vond, wat je in de post hierboven typte. Ik had die pagina toevallig openstaan omdat ik de dagpost teruglas.quote:
MP zegt toch dat er hints tegen Crazy zijn voor een andere nacht, ik vraag welkequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat je het geen sterke hints vond, wat je in de post hierboven typte
Maar of hij nou gemoord heeft of spion was, in beide gevallen zou hij nu maffia zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaha, dat zeg ik. Als dat goede hints zijn dan Crrazy M want... Maar je gaf de hints nite ;_;quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar of hij nou gemoord heeft of spion was, in beide gevallen zou hij nu maffia zijn.
Japanse stijl smiley volgens mij, als ik me niet vergis is dit een "sad face".quote:
Ik snap wat het uit moet beelden, maar waarom gebruikt ze hetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Japanse stijl smiley volgens mij, als ik me niet vergis is dit een "sad face".
Vraag het zequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
ow, de lijstjes zijn er weer bij gehaald
[me=Crazy-M]heeft wel alles lekker tegen zich. Dat kan ik niet ontkennen
[/me]
ben benieuwd wie de maffia vannacht killt
o zal ik doenquote:
Ahquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap wat het uit moet beelden, maar waarom gebruikt ze het?
en er bij vermelden dat ik stemde vanwege hintsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Heel eerlijk? to piss her off a bit:X
Omdat Borisz duidelijk genoeg is in mijn ogen. Als ik stem op hem maakt dat toch niets meer uit. En zo maak ik het wat makklijker voor de Rechercheur.
calex en wie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
NW schiet gewoon Crazy. Als hij dorp is en we vinden sterke hints doen we dubbele lynch op Calex en de moord
als je zo over Dorp mensen denkt, stemmen we nooit voor jou als BMquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
NW schiet gewoon Crazy. Als hij dorp is en we vinden sterke hints doen we dubbele lynch op Calex en de moord
Het komt een beetje... onverschillig overquote:
Sacrifice for the greater good.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het komt een beetje... onverschillig over. "Och ja, maakt het uit als we een dorper verliezen! Hebben er toch zat!"
o je kunt ook mee kijken naar het vingertje wijzen hierquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:59 schreef lynda het volgende:
Nog 2 uur? Wow.. dan kan ik wel weer gaan
o nu al alles binnen ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:01 schreef lynda het volgende:
Nah ik vind het wel nachtpost tijd eigenlijk
jij weet toch al wie er dood gaan ?quote:
Je gaat op de c_a-tour? Mij verdacht (proberen te) maken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij weet toch al wie er dood gaan ?
o die grap werd ook al tegen mij gemaaktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je gaat op de c_a-tour? Mij verdacht (proberen te) maken?
Maar bro, wat heb jij je verdacht gemaakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:07 schreef Crazy-M het volgende:
domtiedom, zien jullie wel dat ik geen maffia was
Truequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar bro, wat heb jij je verdacht gemaakt.
mwa ik zocht alleen hints die niet iedereen zagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar bro, wat heb jij je verdacht gemaakt.
Naw. Je had slechte hints en goede tegen. Ah well, c'est la vie. Je gaat evengoed winnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa ik zocht alleen hints die niet iedereen zag
Hints die verder te vinden waren dan de standaard hints
Enige wat ik niet heb gedaan is ontkentwant juist dan ga je je verdachter maken
niet alle hints waren slechtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw. Je had slechte hints en goede tegen. Ah well, c'est la vie. Je gaat evengoed winnen.
Nou sst verder over oude hints enzquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet alle hints waren slechtmaar ik hoef nu in elk geval geen hints meer te zoeken
ik was alweer info over pukkelpop aan het lezen en bekijkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou sst verder over oude hints enz![]()
Dood in je mand naast je hond
Dan gok ik op Oma.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dit zegt trouwens wel dat er twee families zijn
Of het was Granny
Is "c'est la vie" niet een tikkie cru om te zeggen tegen iemand die net vermoord is?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw. Je had slechte hints en goede tegen. Ah well, c'est la vie. Je gaat evengoed winnen.
jenepasparlalafrainsaisquote:
Tdrone:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:18 schreef tdrone het volgende:
Aah daar heb je eindelijk de postbode zag Dutank (Dorpsbewoner) door zijn keukenraam. Hij liep over het erf richting de brievenbus en zag een op het eerste gezicht officiële brief. Hij nam de brief mee naar binnen, pakte de briefopener en opende de envelop waar gelijk de 500 euro opviel die tussen de brief zat. Dutank opende de brief en begon te lezen:
“Beste Dutank,
Je zal je afvragen waarom ik deze brief stuur met zoveel geld. Ik weet niet of je het nog weet dat wij vroeger goede vrienden waren? Toen heb je zoveel voor mij betekend dat ik nu iets voor je terug wil doen en wil je daarom graag opnemen in mijn testament. Ik heb een goed en mooi leven gehad maar ben nu op.
Ik weet dat je nooit veel geld had, daarom ook alvast een voorschot van 500 euro zodat je een reis kan betalen naar mijn huis voor een afspraak. Mijn adres is ………”
Hmm wat een vreemde brief dacht hij, maar omdat hij al zolang niet meer op vakantie was geweest en goede herinneringen had aan die periode dacht hij ik ga!
De avond voordat Dutank vertrok ging bakte hij nog een warme appeltaart om deze mee te nemen op visite daar hij niet met lege handen wilde aankomen. Dutank pakte de trein naar maar had een half uur vertraging, dat begint kut dacht hij. Eenmaal aangekomen werd Dutank, zo leek het, met open armen ontvangen maar de sfeer werd al snel grimmiger.
Tijdes het zette van de thee werd er stiekem wat bilzenkruit in het kopje van Dutank gedaan.
Langzaam verloor Dutank steeds meer het bewustzijn en begon steeds moeilijker te ademen. Om er zeker van te zijn dat hij dood was sloeg de dader met een hamer in op Dutank
1quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd om te gaan.
Vraagje.
Stel dat er een dubbele lynch wordt ingesteld voor morgen, maar ik ben niet op tijd thuis om te stemmen (weet ik nl niet zeker) telt dat dan direct als 2 gemiste stemmen=dood, of is dat gewoon een keer gemist?
Aah, ben ik toch weer goed onder alle beschuldigingen uitgekomen! Dat is iig iets.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Whoa de nachtpost is vroeg vandaag. En net degene waarvan ik het het minst verwachtte dat die vannacht de pijp uit zou gaan, blijkt een maffia
ik was er echt van overtuigd dat jij maffia wasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:07 schreef Crazy-M het volgende:
domtiedom, zien jullie wel dat ik geen maffia was
+ 'Ik Vertrek'quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Tdrone:
500 euro: ¤500 te kort
Vakantie: Red mijn Vakantie!
Dat waren er meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ik was er echt van overtuigd dat jij maffia was
Gelukkig, thnx.quote:
Of nachtwaker toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dit zegt trouwens wel dat er twee families zijn
Of het was Granny
Die van de trein zie ik ook net! En gisteren had hij ook al grote hints tegen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Tdrone:
Vakantie: Red mijn Vakantie!, 'Ik Vertrek'
Trein: Mongool naait zichzelf in de trein
ok ik ben genaaidquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Tdrone:
Vakantie: Red mijn Vakantie!, 'Ik Vertrek'
Trein: Mongool naait zichzelf in de trein
Gisteren waren er ook al grote hints op jequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
ok ik ben genaaid
IM BEING FRAMED!!!
Oh ja, natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Die verdenken we al van de post op Crazy-M
Maar dat is eigenlijk iedereens schuld, die moord
ja...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Gisteren waren er ook al grote hints op je
Ze is spion (en nu dus maffia)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:44 schreef tdrone het volgende:
wat zijn de hints naar Calex ook alweer?
okquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nog niks want Calex is pas sinds vandaag maffia
crazy en calex waren de enige kandidaten om spion te zijn toch? en nu crazy dood is en dorp blijkt te zijn geweest, moet calex wel spion zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ze is spion (en nu dus maffia)
Viel gewoon te beredeneren
Zo was het jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
crazy en calex waren de enige kandidaten om spion te zijn toch? en nu crazy dood is en dorp blijkt te zijn geweest, moet calex wel spion zijn
normaal zou ik voor zijn maar aangezien iedereen hier zand in de ogen heeft en op mij wil gaan stemmenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:47 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik ben niet genoeg bij om 100% zeker te zijn van de noodzaak van een dubbele lynchWie stemt VOOR???
Ook dat jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
Voor wanneer moet de dubbele aangekondigd worden?
ze.....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ze is spion (en nu dus maffia)
Viel gewoon te beredeneren
binnen 12 uur na t posten van de nachtpost toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
Voor wanneer moet de dubbele aangekondigd worden?
Sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ze.....
ik zal hem gotver in je nek leggen
Niet bij mijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:51 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik verwacht weer een homo-erotisch doodsepos
voor 9.06 dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Binnen 12 uur na de nachtpost. Dus Tombo, niet gaan slapen. Daar trap ik niet in
10:00 morgenochtend, 12 uur na de (officiele tijd) van de nachtpostquote:
Vorig potje was Erik burgemeester en maffialid (ik was ook maffia), en toen ging hij doen alsof hij zich had verslapen waardoor hij dus geen dubbele lynch kon instellenquote:
yeah maar dat ineens gaan slapen die nacht daarvoor gaf bij mij eigenlijk wel de doorslag om hem heel sterk te verdenkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Vorig potje was Erik burgemeester en maffialid (ik was ook maffia), en toen ging hij doen alsof hij zich had verslapen waardoor hij dus geen dubbele lynch kon instellen
Geniaal was dat
Jij was bodyguard dacht ik toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:54 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar dat ineens gaan slapen die nacht daarvoor gaf bij mij eigenlijk wel de doorslag om hem heel sterk te verdenken
jah samen met mijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij was bodyguard dacht ik toch?
yeah crazy en ik iddquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij was bodyguard dacht ik toch?
Ik moet om 10.00 oppassen op mn neefje, dus ik kan me niet verslapen neequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef lynda het volgende:
[..]
10:00 morgenochtend, 12 uur na de (officiele tijd) van de nachtpost
Heeft iedereen zeker genoeg de tijd om eventueel te stemmen
hij is de enige die bij de 1è lynch niet op een maffia stemde. ok hij en crazy, maar crazy is bewezen dorp. dus dan moet calex wel maffia zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Kom op tombo, als je geen maffia bent stel je een dubbele in
Ik hoop alleen dat we niks over het hoofd zien bij Calex, dat hij echt de enige kanshebber is. Al zou ik niet weten wat we gemist kunnen hebben.
Haaa, ik zei niks.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Kom op tombo, als je geen maffia bent stel je een dubbele in
Ik hoop alleen dat we niks over het hoofd zien bij Calex, dat hij echt de enige kanshebber is. Al zou ik niet weten wat we gemist kunnen hebben.
Anne, maar die is doodquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hij is de enige die bij de 1è lynch niet op een maffia stemde. ok hij en crazy, maar crazy is bewezen dorp. dus dan moet calex wel maffia zijn.
of heeft er ms iemand niet gestemd die 1e lynch?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef tdrone het volgende:
Als ik maffia was had ik wel op crazy M gestemd bij de stemming..
hmm ik hou van reacties uitlokken, thx voor je reactiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
tevens was ik degene die binnen 30 minuten de moord die C_A had gepleegd, opgelost heeft. En als eerst op haar gestemd heeft.
Tuurlijk, ik ben maffia, succes verder![]()
Ja nu niet meer prutserquote:
Gefiliciteerd maffiosi! Als ik gelyncht word is word het geen bloedrode dag voor de maffia want dan is het nog 1 om 1.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef DuTank het volgende:
[..]![]()
![]()
werd tijd dat ik eraan ging.. ik ben te goed
ik wil hier zo graag op in gaan, maar dat mag nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
Gefiliciteerd maffiosi! Als ik gelyncht word is word het geen bloedrode dag voor de maffia want dan is het nog 1 om 1.
doe het maar via pm (of mag dat ook niet??)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik wil hier zo graag op in gaan, maar dat mag niet
Sinds hij dood is mag hij niks meer over het spel zeggen. Ook niet via PMquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
doe het maar via pm (of mag dat ook niet??)
dit dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Doen we tegenwoordig geen hints meer zoeken en stemmen onderbouwen?!
Tof!
Iedereen heeft het in zijn voorafgaande posts al gezegdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Doen we tegenwoordig geen hints meer zoeken en stemmen onderbouwen?!
Tof!
same here, en denk dat ik met mijn 2 keuzes nu al op 2 mafffia zit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Hints naar de eerste en laatste kill ga ik niet zoeken - ik vermoed Granny Smith en de Nachtwacht dus ik ga de maffia niet helpen door dorpsrollen op te zoeken.
Snap ik - ik vond het de vorige ronde ook niet echt leuk toen er nauwelijks naar onze hints gezocht werd. Maar nu denk ik dat alleen de tweede kill nuttig is voor het dorp en ook dat de dader daarvan bekend is. Dat zal morgen bij de lynch pas duidelijk worden, maar op dit moment zijn mijn voorgevoelens bevestigd door de hints die ik gevonden had.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag me er eigenlijk niet mee bemoeien maar Lynda en ik hebben die stukjes niet voor de kat zijn kut geschreven inderdaad
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag me er eigenlijk niet mee bemoeien maar Lynda en ik hebben die stukjes niet voor de kat zijn kut geschreven inderdaad
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Iedereen heeft het in zijn voorafgaande posts al gezegd
Nou ja, ik in ieder geval
Vergeet mij nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:56 schreef tdrone het volgende:
trouwens buiten mij en 08gnot heeft niemand nog hints aangeleverd voor de kill van vannacht... Dus nu verdenk ik iedereen
(aannemende dat kill 1 en 3 door nachtwacht en granny zijn uitgevoerd...)
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb er nog een naar tdrone.
Brief: heeft veel fotos van briefjes in haar zijn fobo
Vrienden: heeft veel quotes foto's van briefjes van vrienden in haar fobo (hebben waarschijnlijk meer mensen)
leg em in der nekquote:
Ja ik wil.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou volgende ronde wel SL willen zijn, denk ik. Het liefst met Erik, maar ik weet niet of hij dat wil. Anders met iemand anders.
als ik terug ben van vakantie wil ik wel weer een keer spelleider zijn, met wie maakt me niet uit eigenlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou volgende ronde wel SL willen zijn, denk ik. Het liefst met Erik, maar ik weet niet of hij dat wil. Anders met iemand anders.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Krijgen we na deze ronde ook weer een overzichtje wie wie killde en welke hints erbij hoorden, SL's?
Okee, dat zegt dus dat we een paar dingen finaal mis hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jullie zullen nog raar opkijken trouwens
MWaa paar..?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Okee, dat zegt dus dat we een paar dingen finaal mis hebben
Maar er zijn wel al drie maffia dood in twee rondes
Dus we zijn gewoon heel verkeerd bezig met hints zoeken? We moeten verder zoeken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:28 schreef lynda het volgende:
[..]
MWaa paar..?
Veel komt doordat men niet verder kijkt dan hun neus lang is..
Iets voor de volgende spelleiders. zet ook daadwerkelijk in begin van het spel dat je niets met SC topics doet/ reeksen / radio/ homo ed.. Nu word alles zo letterlijk gepakt. Het heeft niets meer met hints zoeken, elkaar beschuldigen ed te maken![]()
Jij bent maffia! Maffia of niet maffialid: euhhhhhh oke *doet verder niets om eigen reet te redden*
whehehe lolquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:28 schreef lynda het volgende:
[..]
MWaa paar..?
Iets voor de volgende spelleiders. zet ook daadwerkelijk in begin van het spel dat je niets met SC topics doet/ reeksen / radio/ homo ed.. Nu word alles zo letterlijk gepakt. Het heeft niets meer met hints zoeken, elkaar beschuldigen ed te maken![]()
Jij bent maffia! Maffia of niet maffialid: euhhhhhh oke *doet verder niets om eigen reet te redden*
Jullie zijn eigenlijk bijna continue toevallig op de juiste personen uit gekomen... maar een enkele keer op de hints die wij ook daadwerkelijk hadden verzonnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dus we zijn gewoon heel verkeerd bezig met hints zoeken? We moeten verder zoeken?
Maar ik vind toch eigenlijk wel dat ik zelf best actief bezig ben met het zoeken van diepere hints?
kijkt zo moeilijk als de deksel dicht is hequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehehe lol
* Crazy-M gaat rustig kijken vanuit zijn kist hoe deze ronde afloopt
Dat vond ik ook toen ik beschuldigd werdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:28 schreef lynda het volgende:
[..]
MWaa paar..?
en dat was toch een goede gedachtequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat vond ik ook toen ik beschuldigd werdIk kwam een paar keer met een hint richting iemand anders, en het werd volkomen genegeerd, want borisz en ik waren maffia en daar was geen tegenspraak over mogelijk.
Maar misschien ligt het dan ook een klein beetje aan jullie hints?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jullie zijn eigenlijk bijna continue toevallig op de juiste personen uit gekomen... maar een enkele keer op de hints die wij ook daadwerkelijk hadden verzonnen.
En daarom zeggen wij beide (TV en ik) beide dat er nog zo goed als geen hints opgelost zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar misschien ligt het dan ook een klein beetje aan jullie hints?
Laten we dat doen jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:14 schreef lynda het volgende:
[..]
En daarom zeggen wij beide (TV en ik) beide dat er nog zo goed als geen hints opgelost zijn
Maarja we wachten 7 uur wel weer af..
Mmm, ik snap wat je bedoelt en ik ben het eigenlijk wel met je eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die kritiek van SL's een beetje... weinig toevoegen eerlijk gezegd. Wij hebben geen idee wat de hints zijn. Van wat ik zie zijn de dingen die gevonden worden best plausibel in de meeste gevallen. Wij grijpen ook maar in het duister en zoeken aanknopingspunten die wij denken dat er zijn.
Mag ik jouw motivatie weten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
CaLeX (8) Hara, Maarten-Pieter, Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, PatriQue89, Breezerslet17
Tdrone (4) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter
Knetterkrankjorum (1) PatriQue89
IJsdraakje (1) Breezerslet17
Ja, ik heb het over IJs ja. Interesant, ze is nog niet echt een serieuze verdachte geweestquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
CaLeX was duidelijk voor je neem ik maar aan
IJs vanwege stemgedrag en post enzo
Soms hebben jullie de clues ook echt wel gevonden hoor... maar het is meer een kleine frustratie dat degene die als eerste met clues komt (en die vaak ook aan anderen waren te koppelen: bijv bij topicreeksen) vaak als makke schapen door de rest gevolgd wordt en dat er dan niet of nauwelijks meer wordt gekeken naar wat anderen te melden hebben... daarom is het misschien ook slim om topicreeksen voortaan van clues uit te sluiten. Wij hebben er in ieder geval bewust voor gekozen om daar de clues vrijwel niet uit te halen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die kritiek van SL's een beetje... weinig toevoegen eerlijk gezegd. Wij hebben geen idee wat de hints zijn. Van wat ik zie zijn de dingen die gevonden worden best plausibel in de meeste gevallen. Wij grijpen ook maar in het duister en zoeken aanknopingspunten die wij denken dat er zijn.
Topicreeksen uit clues? Dan wordt het bij sommigen wel heel moeilijk om hints te bedenken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Soms hebben jullie de clues ook echt wel gevonden hoor... maar het is meer een kleine frustratie dat degene die als eerste met clues komt (en die vaak ook aan anderen waren te koppelen: bijv bij topicreeksen) vaak als makke schapen door de rest gevolgd wordt en dat er dan niet of nauwelijks meer wordt gekeken naar wat anderen te melden hebben... daarom is het misschien ook slim om topicreeksen voortaan van clues uit te sluiten. Wij hebben er in ieder geval bewust voor gekozen om daar de clues vrijwel niet uit te halen...
Ik post basicly alleen maar in 2 reeksenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Topicreeksen uit clues? Dan wordt het bij sommigen wel heel moeilijk om hints te bedenken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |