Wat is hier moeilijk aan? Uitzendbureau --> werk --> geld...quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:17 schreef 12345r het volgende:
Misschien een uitzendbureau (ook geen ervaring mee)?
aha en proberen te vinden staat gelijk aan vinden of zo?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:17 schreef 12345r het volgende:
. Zodra ik mijn rijbewijs heb wil ik namelijk zsm een baan als koerier zien te vinden.
google eens wat een uitzendbureau precies isquote:Misschien een uitzendbureau (ook geen ervaring mee)?
Prima suggestie, soms is het antwoord simpelquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:18 schreef MaGNeT het volgende:
Motorkoeriersdienst
http://www.google.nl/#scl(...)bd0&biw=1680&bih=841
Aanzetten tot een strafbaar feit, is strafbaar. Ik heb zojuist digitaal aangifte gedaan en eis 500.- omdat ik emotioneel gekwetst ben door dit laakbare gedrag.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:19 schreef DuTank het volgende:
Coke dealen werkt het beste. Hoe onserieus dat ook klinkt.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:34 schreef -tape- het volgende:
Een baan als koerier vinden met een paar dagen je rijbewijs zullen ze niet zo gauw accepteren. De bedrijven die ik heb benaderd vragen minimaal 6 maanden rij-ervaring. Dat jij je motor hebt zullen ze denk ik weinig baat bij hebben.
Tijd is geld vriend.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:43 schreef Diemux het volgende:
[..]. Verklaart waarom die paupers altijd als idioten rondrijden.
Zou zeker een goede zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:18 schreef MaGNeT het volgende:
Motorkoeriersdienst
http://www.google.nl/#scl(...)bd0&biw=1680&bih=841
Misschien niet vaak, maar het komt zeker voor!quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:32 schreef HakkyWalker het volgende:
Ze zullen ook niet snel mensen aannemen die pas een rijbewijs hebben.
Woon je in de buurt van schiphol? dan heb ik wel een aantal vacatures voor je.
Vriendelijk zijn ookquote:
Als ze vragen: Sinds wanneer heb je je rijbewijs?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:34 schreef -tape- het volgende:
Een baan als koerier vinden met een paar dagen je rijbewijs zullen ze niet zo gauw accepteren. De bedrijven die ik heb benaderd vragen minimaal 6 maanden rij-ervaring. Dat jij je motor hebt zullen ze denk ik weinig baat bij hebben.
Want verkeersinzicht doe je op op een afgelegen parkeerplaats.....quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:19 schreef Nevermind.. het volgende:
Leer autorijden op een afgelegen parkeerplaats om 11 uur 's avonds. Dan red je het makkelijk met 500/600 euro aan lessen inc. examen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |