Wat is hier moeilijk aan? Uitzendbureau --> werk --> geld...quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:17 schreef 12345r het volgende:
Misschien een uitzendbureau (ook geen ervaring mee)?
aha en proberen te vinden staat gelijk aan vinden of zo?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:17 schreef 12345r het volgende:
. Zodra ik mijn rijbewijs heb wil ik namelijk zsm een baan als koerier zien te vinden.
google eens wat een uitzendbureau precies isquote:Misschien een uitzendbureau (ook geen ervaring mee)?
Prima suggestie, soms is het antwoord simpelquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:18 schreef MaGNeT het volgende:
Motorkoeriersdienst
http://www.google.nl/#scl(...)bd0&biw=1680&bih=841
Aanzetten tot een strafbaar feit, is strafbaar. Ik heb zojuist digitaal aangifte gedaan en eis 500.- omdat ik emotioneel gekwetst ben door dit laakbare gedrag.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:19 schreef DuTank het volgende:
Coke dealen werkt het beste. Hoe onserieus dat ook klinkt.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:34 schreef -tape- het volgende:
Een baan als koerier vinden met een paar dagen je rijbewijs zullen ze niet zo gauw accepteren. De bedrijven die ik heb benaderd vragen minimaal 6 maanden rij-ervaring. Dat jij je motor hebt zullen ze denk ik weinig baat bij hebben.
Tijd is geld vriend.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:43 schreef Diemux het volgende:
[..]. Verklaart waarom die paupers altijd als idioten rondrijden.
Zou zeker een goede zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:18 schreef MaGNeT het volgende:
Motorkoeriersdienst
http://www.google.nl/#scl(...)bd0&biw=1680&bih=841
Misschien niet vaak, maar het komt zeker voor!quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:32 schreef HakkyWalker het volgende:
Ze zullen ook niet snel mensen aannemen die pas een rijbewijs hebben.
Woon je in de buurt van schiphol? dan heb ik wel een aantal vacatures voor je.
Vriendelijk zijn ookquote:
Als ze vragen: Sinds wanneer heb je je rijbewijs?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:34 schreef -tape- het volgende:
Een baan als koerier vinden met een paar dagen je rijbewijs zullen ze niet zo gauw accepteren. De bedrijven die ik heb benaderd vragen minimaal 6 maanden rij-ervaring. Dat jij je motor hebt zullen ze denk ik weinig baat bij hebben.
Want verkeersinzicht doe je op op een afgelegen parkeerplaats.....quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:19 schreef Nevermind.. het volgende:
Leer autorijden op een afgelegen parkeerplaats om 11 uur 's avonds. Dan red je het makkelijk met 500/600 euro aan lessen inc. examen.
Verkeersinzicht heb ik wel. Ik heb mijn motorrbw in maart gehaald, dus nog niet zo gek lang geleden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:48 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Want verkeersinzicht doe je op op een afgelegen parkeerplaats.....
Het leren rijden / schakelen / parkeren is maar 10% van de vaardigheden die je nodig hebt om te kunnen rijden in het verkeer.
Kerel, ts heeft al rijbewijs A. Verkeersinzicht/ervaring heeft hij al.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:48 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Het leren rijden / schakelen / parkeren is maar 10% van de vaardigheden die je nodig hebt om te kunnen rijden in het verkeer.
Juist niet, een auto is totaal iets anders, als je als motorrijder gaat autorijden moet je heel veel dingen die je hebt geleerd overboord zetten en anders doen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:59 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Kerel, ts heeft al rijbewijs A. Verkeersinzicht/ervaring heeft hij al.
Zoals?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:39 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Juist niet, een auto is totaal iets anders, als je als motorrijder gaat autorijden moet je heel veel dingen die je hebt geleerd overboord zetten en anders doen.
Je kan met minder dan 500 euro wel klaar zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:59 schreef 12345r het volgende:
[..]
Verkeersinzicht heb ik wel. Ik heb mijn motorrbw in maart gehaald, dus nog niet zo gek lang geleden.
1250 is misschien wat aan de hoge kant. Ik ken mensen die hebben hun rbw voor 1100 gehaald. Wellicht zou ik hem dus met mijn rij-ervaring voor rond de 1000¤ kunnen halen.
Ik denk dat ik morgen maar even de rijschool bel en ga beginnen met rijbewijs B. Ik kijk wel hoever ik kom.
Een paar honderd euro kan ik ook wel van mijn ouders lenen, maar 500 is net wat teveel
Je hele rijstijl, als motorrijder ben je een zwakke partij en moet je veel defensiever rijden dan een automobilist, zeker in het Nederlandse verkeer. Je plek op de weg, je manier van uitkijken, zaken als remweg, manier van uitwijken, zicht, andere dingen inschatten wat je moet doen in twijfelsituaties omdat een motor 5x zo licht is als een auto, en ga zo maar door. En nee, ik rij zelf geen motor hoor, maar voor vrienden die motor en auto rijden was het alsnog lastiger dan ze dachten.quote:
Ow okequote:Op maandag 15 augustus 2011 12:09 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Je hele rijstijl, als motorrijder ben je een zwakke partij en moet je veel defensiever rijden dan een automobilist, zeker in het Nederlandse verkeer. Je plek op de weg, je manier van uitkijken, zaken als remweg, manier van uitwijken, zicht, andere dingen inschatten wat je moet doen in twijfelsituaties omdat een motor 5x zo licht is als een auto, en ga zo maar door. En nee, ik rij zelf geen motor hoor, maar voor vrienden die motor en auto rijden was het alsnog lastiger dan ze dachten.
neuh, het is meer een algemeen advies.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:18 schreef HomerStokes het volgende:
Huh? Ik dacht dat men altijd eerst een autorijbewijs moet hebben voordat het motorrijbewijs gehaald kan worden? Althans, dat zei mijn rij-instructeur in 2004, of word ik nu gek?
Het zal misschien ook wel schelen, alleen niet zoveel als de meesten denken. En het verschilt per persoon uiteraardquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:26 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ow okeik dacht dat die stap wel simpel te overbruggen was met 500 euro. Ik zelf heb namelijk rijbewijs am en b. B haalde ik met 850 euro, 15 lessen gehad. De ervaring die ik had met am kon ik goed toepassen met b. Daarom denk ik dat je met een a op zak niet zo veel lessen meer nodig hebt.
ga sparen of ander werk doen ipv direct maar aan lenen te denken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:17 schreef 12345r het volgende:
Aangezien ik nog geen geschikte opleiding heb gevonden ga ik aankomend jaar een jaartje werken.
Helaas heb ik nog geen diploma's behalve een havo diploma en heb ik dus niet echt een ruime keuze uit banen.
In een winkel of in de horeca werken lijkt mij niks en met de kassen ben ik ook helemaal klaar.
Een baantje als koerier spreekt mij wel aan, een probleem, ik heb nog geen autorijbewijs![]()
Ik heb wel al een motorrijbewijs, dus ik verwacht niet extreem veel lessen nodig te hebben voor een autorijbewijs. Ik hoop toch wel met 1250¤ klaar te zijn.
Het probleem is, ik kom nog zo'n ¤500 te kort...
Hoe ga ik hieraan komen? Ik neem aan dat er niet veel werkgevers zijn die mensen aannemen voor een maandje werk. Zodra ik mijn rijbewijs heb wil ik namelijk zsm een baan als koerier zien te vinden.
Zou lenen een optie zijn? Ik heb verder nog nooit geld geleend, met wat voor rentes zou ik rekening moeten houden?
Misschien een uitzendbureau (ook geen ervaring mee)?
en dat kan ie toch alquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:48 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik zat nog op pagina 1quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:55 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Lees het topic uit voordat je reageert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |