Maar bro, wat heb jij je verdacht gemaakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:07 schreef Crazy-M het volgende:
domtiedom, zien jullie wel dat ik geen maffia was
Truequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar bro, wat heb jij je verdacht gemaakt.
mwa ik zocht alleen hints die niet iedereen zagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar bro, wat heb jij je verdacht gemaakt.
Naw. Je had slechte hints en goede tegen. Ah well, c'est la vie. Je gaat evengoed winnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa ik zocht alleen hints die niet iedereen zag
Hints die verder te vinden waren dan de standaard hints
Enige wat ik niet heb gedaan is ontkentwant juist dan ga je je verdachter maken
niet alle hints waren slechtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw. Je had slechte hints en goede tegen. Ah well, c'est la vie. Je gaat evengoed winnen.
Nou sst verder over oude hints enzquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet alle hints waren slechtmaar ik hoef nu in elk geval geen hints meer te zoeken
ik was alweer info over pukkelpop aan het lezen en bekijkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou sst verder over oude hints enz![]()
Dood in je mand naast je hond
Dan gok ik op Oma.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dit zegt trouwens wel dat er twee families zijn
Of het was Granny
Is "c'est la vie" niet een tikkie cru om te zeggen tegen iemand die net vermoord is?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw. Je had slechte hints en goede tegen. Ah well, c'est la vie. Je gaat evengoed winnen.
jenepasparlalafrainsaisquote:
Tdrone:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:18 schreef tdrone het volgende:
Aah daar heb je eindelijk de postbode zag Dutank (Dorpsbewoner) door zijn keukenraam. Hij liep over het erf richting de brievenbus en zag een op het eerste gezicht officiële brief. Hij nam de brief mee naar binnen, pakte de briefopener en opende de envelop waar gelijk de 500 euro opviel die tussen de brief zat. Dutank opende de brief en begon te lezen:
“Beste Dutank,
Je zal je afvragen waarom ik deze brief stuur met zoveel geld. Ik weet niet of je het nog weet dat wij vroeger goede vrienden waren? Toen heb je zoveel voor mij betekend dat ik nu iets voor je terug wil doen en wil je daarom graag opnemen in mijn testament. Ik heb een goed en mooi leven gehad maar ben nu op.
Ik weet dat je nooit veel geld had, daarom ook alvast een voorschot van 500 euro zodat je een reis kan betalen naar mijn huis voor een afspraak. Mijn adres is ………”
Hmm wat een vreemde brief dacht hij, maar omdat hij al zolang niet meer op vakantie was geweest en goede herinneringen had aan die periode dacht hij ik ga!
De avond voordat Dutank vertrok ging bakte hij nog een warme appeltaart om deze mee te nemen op visite daar hij niet met lege handen wilde aankomen. Dutank pakte de trein naar maar had een half uur vertraging, dat begint kut dacht hij. Eenmaal aangekomen werd Dutank, zo leek het, met open armen ontvangen maar de sfeer werd al snel grimmiger.
Tijdes het zette van de thee werd er stiekem wat bilzenkruit in het kopje van Dutank gedaan.
Langzaam verloor Dutank steeds meer het bewustzijn en begon steeds moeilijker te ademen. Om er zeker van te zijn dat hij dood was sloeg de dader met een hamer in op Dutank
1quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd om te gaan.
Vraagje.
Stel dat er een dubbele lynch wordt ingesteld voor morgen, maar ik ben niet op tijd thuis om te stemmen (weet ik nl niet zeker) telt dat dan direct als 2 gemiste stemmen=dood, of is dat gewoon een keer gemist?
Aah, ben ik toch weer goed onder alle beschuldigingen uitgekomen! Dat is iig iets.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Whoa de nachtpost is vroeg vandaag. En net degene waarvan ik het het minst verwachtte dat die vannacht de pijp uit zou gaan, blijkt een maffia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |