Veel gewonden op Pukkelpop door noodweerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Op de Belg melden ze net dat bij Pukkelpop het uit de klauwen is gelopen, er is een boom op een eettent gevallen
Goeiemorgen Pietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Op de Belg melden ze net dat bij Pukkelpop het uit de klauwen is gelopen, er is een boom op een eettent gevallen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:26 schreef hans1988 het volgende:
Hoor net van mn ma dat 2 kilometer verderop het water de putten uitspuit, de weg een rivier is en een paar bomen zijn ontworteld.
Ben blij dat ik hier toch aardig beschut zit
Ja laat die arme chinees maar met zijn brommer door het onweer rijdenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:38 schreef VacaLoca het volgende:
Moest nog boodschappen doen maar toen ging het los... ben maar thuisgebleven, maar heb echt vrijwel niets in huis
Al 2x pizza besteld afgelopen week, eens kijken of er ook een griek of chinees ofzo zit hier die bezorgd
Mja zo gemeen ben ik niet, ik hoop over 1,5 uur wat te kunnen bestellen.. dat het dan wat minder is hier...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja laat die arme chinees maar met zijn brommer door het onweer rijden
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:45 schreef Frutsel het volgende:
Zes doden op pukkelpop volgens Belgische krant Standaard
Bevestigd door de brandweer van St. Truidenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:45 schreef Frutsel het volgende:
Zes doden op pukkelpop volgens Belgische krant Standaard
Hoe slecht het komt me totaal niet bekend voor ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Vo
[..]
Bij het centrum volgens mij
In de buurt van het park.
Niersprinkstraat volgens mensen op twitter.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:47 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Hoe slecht het komt me totaal niet bekend voor ook
20KM aan de noordelijke of zuidelijke kant?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:59 schreef Vonkenboer het volgende:
Hier 20 km voor Enschede lijkt het allemaal weer wat op te klaren, de lucht is in ieder geval veel minder "groen" en het onweer klinkt alsof het kilometers ver weg is.
Inmiddels alweer ontkend.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:47 schreef ACT-F het volgende:
Bevestigd door de brandweer van St. Truiden
Tjah .. en als het goed is worden er toch mensen betaald om dit in de gaten te houden?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:13 schreef Oom_Agent het volgende:
Toch klote dat dit gebeurd is. De parameters waren duidelijk. Supercells konden ontstaan en die ontstonden ter hoogte van Bergen (grens Frankrijk). Waarom niet ontruimt. Ieder mens met weerkennis kon toch wel zien dat dit geen gewone onweersbuien waren in Belgie en ZO Nederland. Check die windschering vandaag !
Het risico van een ontruiming en vervolgens geen vuiltje aan de lucht is te groot voor dit soort evenementen. Dat kost klauwen vol geld. Nu kost het helaas (waarschijnlijk) levens..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tjah .. en als het goed is worden er toch mensen betaald om dit in de gaten te houden?
Inderdaad !! Maar goed, 5 km verderop gebeurd er misschien niks. Het zwaarste gedeelte (downburst) is er overheen getrokken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tjah .. en als het goed is worden er toch mensen betaald om dit in de gaten te houden?
En misschien ( waarschijnlijk ) is er wel "alarm" geslagen maar was het inderdaad zoals Jor_Dii maar hopen op het beste.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:21 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Inderdaad !! Maar goed, 5 km verderop gebeurd er misschien niks. Het zwaarste gedeelte (downburst) is er overheen getrokken.
Ja, hier ook best nasty. Vooral als je dan op de klok kijkt en 20:23 ziet staan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er hangt hier in Almelo wel een rare grijze kleur lucht
Inderdaad. En hier is Enschede?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, hier ook best nasty. Vooral als je dan op de klok kijkt en 20:23 ziet staan.
25km NO van je ook nog steeds flitsen + regen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:25 schreef DemonRage het volgende:
Eindhoven: nog steeds af en toe een flits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |