SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik postte normaal.quote:
Welke pagina ben je nu?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef, gaat die discussie over kleuters dan de hele tijd nog zo door, of wordt het nog een beetje leuk?
Welke discussie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef, gaat die discussie over kleuters dan de hele tijd nog zo door, of wordt het nog een beetje leuk?
Ik verzin wel wat leuks.quote:
Op een gegeven moment gaat het op de man.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, leukquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat het op de man.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:59 schreef Stokstaart het volgende:
Naatje, respecteer jij homo's en lesbo's nou wel of niet?
Pot,ketel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat het op de man.
Is dat je normale kop of moet je ongesteld worden?quote:
Natuurlijk welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:59 schreef Stokstaart het volgende:
Naatje, respecteer jij homo's en lesbo's nou wel of niet?
QTF vooral het laatste.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Natuurlijk welIk vind het, net als heloef, niet prettig om naar zoenende mannen te kijken, maar dat heeft niets met geloof te maken. Erik is bijvoorbeeld een schatje.
Doe eens rustig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat je normale kop of moet je ongesteld worden?
Met jekneus.
Is het even rustig, ga jij weer serieuze vragen stellenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat je normale kop of moet je ongesteld worden?
Met jekneus.
Maar jouw God is toch tegen homo's? Accepteer je ze dan volledig en negeer je dat gedeelte van de Bijbel, of hou je jezelf voor de gek door te doen alsof het allemaal prima is?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Natuurlijk welIk vind het, net als heloef, niet prettig om naar zoenende mannen te kijken, maar dat heeft niets met geloof te maken. Erik is bijvoorbeeld een schatje.
Je staat er in hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
Morgen feestje. Meisje van stal is Overijssels kampioen geworden
.
Je kunt bij mij van binnenuit aanschouwenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja mooi
Maar ik vind het eng als ik buiten loop
Mensen die denken dat alle christenen de Bijbel precies navolgenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar jouw God is toch tegen homo's? Accepteer je ze dan volledig en negeer je dat gedeelte van de Bijbel, of hou je jezelf voor de gek door te doen alsof het allemaal prima is?
quote:
Ja het ligt aan jou, sgatquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Is het even rustig, ga jij weer serieuze vragen stellenMaar het zal wel aan mij liggen
Wie moet hier nu ongesteld worden? Slecht geslapen sgat
Is dit serieus?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar jouw God is toch tegen homo's? Accepteer je ze dan volledig en negeer je dat gedeelte van de Bijbel, of hou je jezelf voor de gek door te doen alsof het allemaal prima is?
die heb je net gemaakt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je kunt bij mij van binnenuit aanschouwen![]()
[ afbeelding ]
Waar staat in de bijbel dat God tegen homo's is?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deze zijn van 28 juniquote:
De enige verwijzing hiernaar is "Het huwelijk is een verbond tussen man en vrouw". En zelfs dat is indirect en niet betrouwbaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar staat in de bijbel dat God tegen homo's is?
ja daarom vroeg ik hetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deze zijn van 28 juniHet is ook een beetje donker op de foto's voor dit tijdstip vind je niet?
Rom.1:24-27quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar staat in de bijbel dat God tegen homo's is?
De hele dag geen telefoon, en dan krijg je ze allemaal tegelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:06 schreef ToT het volgende:
Zo, klaar met de phone.Kreeg ff 2 telefoontjes!
Zeg maar tegen haar dat ze dat van mij niet magquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
knetter gaat mij gewoon vermoorden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat dat God's straf homofilie is.
Dus eigenlijk zijn homo's gestraft door God.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]Past dus prima, aangezien de Bijbel overal zo onlogisch isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat dat God's straf homofilie is.
[..]Ja, vrij duidelijk toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat dat God's straf homofilie is.
Dus eigenlijk zijn homo's gestraft door God.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Daar plegen mannen ontucht met mannen, ofwel, de mannen hebben een huwelijk en gaan dan hun erotische behoeftes projecteren op mannen. Er staat niets over een echte homo, waarmee ik iemand bedoel die al vanaf geboorte homo is en uit liefde met iemand in het bootje stapt.quote:
Meen je dit?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mensen die haten op God
JAquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
Er staat dus nergens dat God homo's haat, waar het in eerste instantie over ging.quote:
Volgens die echte zwaar gelovigen is masturberen ook een zonde, dan heb ik zoiets van fuck it, maak ik lekker zelf toch wel uitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Er staat dus nergens dat God homo's haat, waar het in eerste instantie over ging.
Maar goed ik ben Atheïst ik heb het al niet zo op de Bijbel.
Paulus heeft het over “mannen die met mannen schandelijkheid bedrijven”, hij spreekt dan in niet mis te verstane woorden, over “tegennatuurlijk”.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Er staat dus nergens dat God homo's haat, waar het in eerste instantie over ging.
Maar goed ik ben Atheïst ik heb het al niet zo op de Bijbel.
Roken jeweetzquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Lolwut?Ow vuur --> rook?
Nee, sorry!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe kun je nou haten op iets dat niet bestaat?
[..]Dat staat er niet, ze worden er niet mee gestraft, ze worden eraan overgelaten. Ze worden overgelaten aan hun ego, zoals dat in het Boeddhisme heet. Ze worden niet gestraft. Maar, zoals ik al eerder duidelijk maakte, gaat dit niet over het type Erik. Het type Erik dat kiest uit liefde voor elkaar, en niet uit lust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat dat God's straf homofilie is.
waar geloof jij dan inquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb eens een keer de eerste paar pagina's uit de bijbel gelezen:
Ik dacht 50 paragrafen over wie van wie afstamde
GOD BESTAAT PUNT UITquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe kun je nou haten op iets dat niet bestaat?
Atheistquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
waar geloof jij dan in
Whehehe leuk bedacht, maar nee!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Stel je zit op een onbewoond eiland
Rond een eiland zit water. En je maakt natuurlijk een rokend vuur.
De Christelijke God zoasl Hij in de Bijbel beschreven staat, of "iets"?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
GOD BESTAAT PUNT UIT
Wetenschap. Logica. Rationalisme.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
waar geloof jij dan in
Leuk hoe sommige christenen altijd lopen te zeiken dat atheisten geen argumenten geven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
GOD BESTAAT PUNT UIT
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:18 schreef Tha_Erik het volgende:
rokershoekske #218 met a Guido named PeZu.... smelt O+
Hebbes.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
De Christelijke God zoasl Hij in de Bijbel beschreven staat, of "iets"?
Netjesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:18 schreef Tha_Erik het volgende:
rokershoekske #218 met a Guido named PeZu.... smelt O+
Hebbes.
Dat vind ik zo'n slecht argument.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
GOD BESTAAT PUNT UIT
wat danquote:
Dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n slecht argument.![]()
Als je niet kan verdedigen waar je in gelooft vind ik het sowieso al een beetje raar maar goed.
Wat is er dan schandelijk: dat ze overspel plegen. Overigens, het Erik type homo is als het goed is een natuurlijke homo. Stel dat Erik een vriend heeft, hij trouwt en vervolgens gaat hij God lasteren. Dan staat hier dus, dat hij met een vrouw de schandelijkheid bedrijven zou en dat is tegennatuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Paulus heeft het over “mannen die met mannen schandelijkheid bedrijven”, hij spreekt dan in niet mis te verstane woorden, over “tegennatuurlijk”.
Maar misschien ga ik deze discussie nog wel eens aan met naatje in F&L. Al is het niet met kwade bedoelingen, dit is niet de plek om hierover gedachten uit te wisselen.
Ik niet.quote:
Ga je weer de fout in, jij weet helemaal niks van Erik en jij weet ook niet of die uit lust neukt of uit liefde. Waarom vul je altijd alles voor iedereen in, echt jongen kap ermee!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat staat er niet, ze worden er niet mee gestraft, ze worden eraan overgelaten. Ze worden overgelaten aan hun ego, zoals dat in het Boeddhisme heet. Ze worden niet gestraft. Maar, zoals ik al eerder duidelijk maakte, gaat dit niet over het type Erik. Het type Erik dat kiest uit liefde voor elkaar, en niet uit lust.
Omdat Erik dat zelf heeft gezegd en ik er vanuit ga dat als hij dat hier typet, dat hij het dan meent.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ga je weer de fout in, jij weet helemaal niks van Erik en jij weet ook niet of die uit lust neukt of uit liefde. Waarom vul je altijd alles voor iedereen in, echt jongen kap ermee!
Ik laat je gewoon, maar als jij mij argumentloos "God bestaat" gaat opdringen dan vind ik dat nogal respectloos tegenover mij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik Geloof Gewoon in God
Laat mij
Ik ook! High five?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik Geloof Gewoon in God
Laat mij
Dat mag iedereen maar geloven of juist niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik Geloof Gewoon in God
Laat mij
Nogal verwarrend als niemand een overtuiging heeftquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:21 schreef ValHallen het volgende:
De wereld zou er een stuk mooier uitzien als iedereen Agnost was.
Wat lul jij nou weerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ga je weer de fout in, jij weet helemaal niks van Erik en jij weet ook niet of die uit lust neukt of uit liefde. Waarom vul je altijd alles voor iedereen in, echt jongen kap ermee!
geeft een High fivequote:
Rustig aan maarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat een kutargumentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey atheistensukkels
als god niet bestaat, hoe zendde hij dan zijn enige zoon op aarde?
1/0 christenen
Ik heb wel liefde voor naatjes hoor!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rustig aan maar.
Sowieso houd ik me persoonlijk niet zo bezig met de regels van de bijbel, dus kan het me niet zo veel schelen. Naatje valt mij absoluut niet lastig met wat ie dan ook gelooft. prima toch. Leven, laten leven. Naastenliefde enzo. Naatjeliefde enzo.
Waar het geloof eigenlijk omdraait.quote:
En al zal die uit lust neuken, is t dan fout ofzo? Jah in jou ogen wel, maar jij bent ook vrij kortzichtig, echt ik hoop dat je op een dag wakker word, maar zal wel nooit gebeuren vrees ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat Erik dat zelf heeft gezegd en ik er vanuit ga dat als hij dat hier typet, dat hij het dan meent.
Fundamentalisten zijn het kwaad van de wereld. Agnotisme kent geen fundamentalisme.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nogal verwarrend als niemand een overtuiging heeft
Ik ook voor mannennaadjes.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel liefde voor naatjes hoor!
Maar met agnosten heb ik het nog minder op dan met atheïsten. Of je gelooft, of niet, niet een of andere vage middenweg. Als God bestaat, zoek hem dan. Vind je hem niet? Dan bestaat hij niet. Je kan niet zeggen, God bestaat misschien, want dan kan je gaan zoeken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:21 schreef ValHallen het volgende:
De wereld zou er een stuk mooier uitzien als iedereen Agnost was.
Niks tegen homo's zolang ze mij maar niet versieren of verkrachten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rustig aan maar.
Sowieso houd ik me persoonlijk niet zo bezig met de regels van de bijbel, dus kan het me niet zo veel schelen. Naatje valt mij absoluut niet lastig met wat ie dan ook gelooft. prima toch. Leven, laten leven. Naastenliefde enzo. Naatjeliefde enzo.
Ik las zaadjesquote:
dat vind ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mag iedereen maar geloven of juist niet.
Ging meer om het punt "GOD BESTAAT PUNT" dat vond ik ergerlijk.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
En al zal die uit lust neuken, is t dan fout ofzo? Jah in jou ogen wel, maar jij bent ook vrij kortzichtig, echt ik hoop dat je op een dag wakker word, maar zal wel nooit gebeuren vrees ik
Een wereld zonder goeie discussies omdat niemand overtuigt is. Filosofie sterft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fundamentalisten zijn het kwaad van de wereld. Agnotisme kent geen fundamentalisme.
Dudequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niks tegen homo's zolang ze mij maar niet versieren of verkrachten.
Hoe zijn alle andere planeten ontstaan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hoe denken jullie dan hoe de aarde is ontstaan
Dat vind jij.quote:
Jah God bestaat, en die is nu heel boos op jouquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar met agnosten heb ik het nog minder op dan met atheïsten. Of je gelooft, of niet, niet een of andere vage middenweg. Als God bestaat, zoek hem dan. Vind je hem niet? Dan bestaat hij niet. Je kan niet zeggen, God bestaat misschien, want dan kan je gaan zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Toen Adam 130 jaar was, verwekte hij een zoon die op hem leek, die zijn evenbeeld was. Hij noemde hem Set. Na de geboorte van Set duurde Adams leven nog 800 jaar.”quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Atheistensukkels
Als god niet bestaat, hoe kan de bijbel dan bestaan
2/0 christenen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, ik dit van dat roboteenhoornspel?
Op een dag was daar god die dacht heey zal het niet leuk zijn om lekker een grote ontploffing (big bang) te maken? Ja dat is wel leuk. En toen ontstond dus alles en is God dus de beschermer en creator van het universum en 'Satan' de destroyer, al zijn het imho dezelfde persoon.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hoe denken jullie dan hoe de aarde is ontstaan
Ik zeg niet dat hij misschien bestaat. Het is bij meer: Ik ben bereid om in god te geloven als ik daarvoor keiharde bewijzen vind.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar met agnosten heb ik het nog minder op dan met atheïsten. Of je gelooft, of niet, niet een of andere vage middenweg. Als God bestaat, zoek hem dan. Vind je hem niet? Dan bestaat hij niet. Je kan niet zeggen, God bestaat misschien, want dan kan je gaan zoeken.
dat heeft God ook gemaaktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe zijn alle andere planeten ontstaan?
Hebben ze daar ook een god?
Klinkt als een StarWars scenarioquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:24 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Op een dag was daar god die dacht heey zal het niet leuk zijn om lekker een grote ontploffing (big bang) te maken? Ja dat is wel leuk. En toen ontstond dus alles en is God dus de beschermer en creator van het universum en 'Satan' de destroyer, al zijn het imho dezelfde persoon.
Toch wel typisch om zo'n tekst uit de mond van een ongelovige te horen komen, meestal zijn het de gelovigen die schermen met 'ik hoop dat je op een dag wakker word'... Als hij uit lust neukt, dan is dat fout ja, daar heb ik het al eens met Samzz over gehad en daar heb ik mijn redenen voor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
En al zal die uit lust neuken, is t dan fout ofzo? Jah in jou ogen wel, maar jij bent ook vrij kortzichtig, echt ik hoop dat je op een dag wakker word, maar zal wel nooit gebeuren vrees ik
...... maar geen zin om goed te zoekenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij misschien bestaat. Het is bij meer: Ik ben bereid om in god te geloven als ik daarvoor keiharde bewijzen vind.
Nee, maar dan heb ik er wel iets tegen. Ik vind het niet zo leuk om verkracht te worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dude! Ben je serieus bang door een homo verkracht te worden
?
Geen oorlogen meer > geen filosofie meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een wereld zonder goeie discussies omdat niemand overtuigt is. Filosofie sterft.
Maar dat uit lust neukt telt dat alleen voor homo's?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toch wel typisch om zo'n tekst uit de mond van een ongelovige te horen komen, meestal zijn het de gelovigen die schermen met 'ik hoop dat je op een dag wakker word'... Als hij uit lust neukt, dan is dat fout ja, daar heb ik het al eens met Samzz over gehad en daar heb ik mijn redenen voor.
No offence enzo, maar neuken mannen vrouwen dan niet uit lust?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toch wel typisch om zo'n tekst uit de mond van een ongelovige te horen komen, meestal zijn het de gelovigen die schermen met 'ik hoop dat je op een dag wakker word'... Als hij uit lust neukt, dan is dat fout ja, daar heb ik het al eens met Samzz over gehad en daar heb ik mijn redenen voor.
CAO-geloof dus. Maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ehm...je bent niet de enige.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb ik er wel iets tegen. Ik vind het niet zo leuk om verkracht te worden.
Dan vind jij dat fout. Prima. Ik ben jou niet dus ik doe waar ik zin in hebquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmzzzz nee sorry ik geloof dat nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat heeft God ook gemaakt
Weet ik, maar knetter kan nog wel eens mensen andere namen gevenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee wat staat er onder mijn naam
Quote van de dag.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:26 schreef Newbie114 het volgende:
God is daar voor iedereen of je nou homo hetero of lesbisch bent, als god ons naar zijn evenbeeld heeft geschapen is hij dus ook een beetje homo.
Ik zoek wel, maar so far niets gevondenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
...... maar geen zin om goed te zoeken. Zo ben ik een beetje
.
Ik welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmzzzz nee sorry ik geloof dat niet
Ik heb met Samzz over lustneuken gesproken, staat er, dus nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat uit lust neukt telt dat alleen voor homo's?
Heeft vrij weinig met homoseksualiteit te maken, en des te meer met creeps. Homoseksualiteit heeft an sich NIETS met verkrachting te maken. Of in ieder geval niet meer dan heteroseksualiteit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb ik er wel iets tegen. Ik vind het niet zo leuk om verkracht te worden.
Gast wat lul je, ik ben ook gelovig. Miss iets minder extreem dan jou, en da's maar goed ook als ik t zo leesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn schuldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Te laat, je uurtje wordt weggedaan!
quote:
Okee ik wou weten of jij uit lust neuken sowieso fout vond.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb met Samzz over lustneuken gesproken, staat er, dus nee.
liever neukt er gewoon helemaal niemand waar ik bij benquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan vind jij dat fout. Prima. Ik ben jou niet dus ik doe waar ik zin in heb. Ik beloof dat ik niet uit lust zal neuken waar jij bij bent
.
Ben je rasta?quote:
Iets met paus verzint de regelsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
Als religie écht openstaat voor homoseksualiteit, waarom kan een homostel dan niet trouwen voor de kerk?
welke bitchfight?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
c_a gaat dood
ik hou nog wel van je schatje.
oh en ik lees die topics over de bitchfitght
Omdat de kerk niet de enige religie is, je kan ook altijd nog boeddhist worden. Atheïstische religie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
Als religie écht openstaat voor homoseksualiteit, waarom kan een homostel dan niet trouwen voor de kerk?
Een woord: Vaticaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
Jij kijkt ook geen porno dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
liever neukt er gewoon helemaal niemand waar ik bij benThat's disgusting you know
gewoon.... ik weet nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:29 schreef mr-green het volgende:
[..]waarom?
ik doe eigenlijk best veel wat god verboden heeft...
Alleen lesbische.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij kijkt ook geen porno dan?
Wat heeft dat er nou mee te maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij kijkt ook geen porno dan?
vs Patriquequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik dacht mijn bitchfight
Spanje heeft 50 miljoen betaalt om onder andere de Paus naar hun land te halen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Een woord: Vaticaan.
Misselijkmakend orgaan binnen de kerk.
Of ik uit lust of uit liefde neukquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:31 schreef mr-green het volgende:
Maar wat was nou het onderwerp/ stelling van deze discussie???
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:31 schreef mr-green het volgende:
Maar wat was nou het onderwerp/ stelling van deze discussie???
Dat is geen antwoord op de vraag, maar de oplossing verschuiven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat de kerk niet de enige religie is, je kan ook altijd nog boeddhist worden. Atheïstische religie.
Fapfapfapquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken.
Wil jij dat een stel gaat neuken waar jij bij bent dan?
Maar de mensen die de Bijbel hebben geschreven wel.quote:
Ik pas dan hoor.quote:
Als ik een kerk opricht, mogen homo's daar trouwen. Dat is gewoon het erfgoed van de katholieke kerk. De protestantse kerk ik ook nog niet alles namelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag, maar de oplossing verschuiven.
Specificeer het dan naar het Christendom. Waarom kan een homo of lesbo koppel niet trouwen voor de Protestantse kerk?
Hoe ver gaat die tolerantie dan?
Ik neem aan een combinatie van beiden. Zoals naatje dat zelf ook doet, enorme hypocriet die het zo af en toe is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of ik uit lust of uit liefde neuk.
somsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
Maar gelovigen onder ons
Gaan jullie ook allemaal netjes naar de kerk op zondag
Ik zou het filmen dan thuis fappen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pas dan hoor.
Tenzij ik mee mag doen dat verandert de zaak.
Dat zijn de ergstequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:33 schreef mr-green het volgende:
Ik ga nooit naar de kerk en bid niet. Eigenlijk doe ik helemaal niets aan het geloof.
Maar ik geloof wel dat God bestaat
Ook die niet, enkel de mensen die de bijbel gebruiken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar de mensen die de Bijbel hebben geschreven wel.
Ik ging dat weertopic altijd checken om jouw foto'squote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:33 schreef ACT-F het volgende:
Ik geloof in weergoden![]()
[ afbeelding ]
en waarom geloof jij dat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:33 schreef mr-green het volgende:
Ik ga nooit naar de kerk en bid niet. Eigenlijk doe ik helemaal niets aan het geloof.
Want?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zou het filmen dan thuis fappen.
waarom? Ik mag toch wel geloven?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ging dat weertopic altijd checken om jouw foto's
Nee, niet nodig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
Maar gelovigen onder ons
Dat wist ik allang.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar ben je sinds kort achter?
Ja wel maar ... gewoonquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
waarom? Ik mag toch wel geloven?
Vandaar dat je geen seks voor het huwelijk wildequote:
Nope. Ik ga wel naar de kerk op zondag, maar niet iedere zondag. Overigens, Faye smeekt mij nu om weer eens naar de kerk te gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
Maar gelovigen onder ons
Ik vind het niet stom. Alleen interesse waarom iemand geloofdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:35 schreef mr-green het volgende:
Ik heb ook totaal niet de behoefte om uit te leggen waarom ik geloof
Als men dat stom vindt is dat helemaal goed, vindt je het allemaal best ook goed
ik ging eerst elke zondagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom niet elke zondag?
(dit vraag ik uit interesse he)
Biddenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar wel elke dag bidden enzo?
Ok, dat snap ik niet. Kennissen van mij zijn ook gelovig. Maar die mogen dus echt niet werken op een zondagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ging eerst elke zondag
maar moeders moet soms zondag werken
Er zijn geen verboden, er zijn enkel zonden. Een zonde brengt je meestal verder van God af, maar dat hoeft niet perse. Bovendien heb ik altijd al gezegd dat als je neukt dat je dan eigenlijk al een soort van getrouwd bent.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vandaar dat je geen seks voor het huwelijk wilde [ afbeelding ]
Nee maar wel soms. Geloof is voor mij een houvast als ik het moeilijk heb en ik probeer goed te leven. Ook ben ik het voor meer dan de helft van de regels niet eens met et christendom dus dat leg ik nog wel een keer uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar wel elke dag bidden enzo?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bidden
[ afbeelding ]
zondag is ook een rustdagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok, dat snap ik niet. Kennissen van mij zijn ook gelovig. Maar die mogen dus echt niet werken op een zondag
Ok dat kan ik begrijpenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee maar wel soms. Geloof is voor mij een houvast als ik het moeilijk heb en ik probeer goed te leven.
Same here, al die taferelen en da gezeik heb ik ook geen zin in. En ik weet ook niet of t klopt, maar is gewoon soms fijn om een antwoord te hebben op vragen des levens. Kan je dat laten rusten en over dingen nadenken die wel relevant zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:33 schreef mr-green het volgende:
quote:
Goa kan ook cheesy zijn hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef ACT-F het volgende:
Trance hoort gewoon trippy en psychedelisch te zijn![]()
En niet die cheesy eurotrance rommel
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef heloef het volgende:
Ik bid niet uit principe. Mijn moeder moedigt mij aan omdat te doen, maar ik vind het hypocriet om hem om dingen te vragen als je niet leeft volgens zijn "regels".
Kortom, er zijn geen regels.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zijn geen verboden, er zijn enkel zonden. Een zonde brengt je meestal verder van God af, maar dat hoeft niet perse. Bovendien heb ik altijd al gezegd dat als je neukt dat je dan eigenlijk al een soort van getrouwd bent.
Maar in wat voor god geloof je dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:39 schreef mr-green het volgende:
Geloof is best een interessant onderwerp om over te praten
Raak je ook niet over uitgepraat, nooit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:39 schreef mr-green het volgende:
Geloof is best een interessant onderwerp om over te praten
De bijbel is over de jaren heen nogal wat herschreven (vooral in de Middeleeuwen in het latijn verandert, toch geen haan die ernaar kraaide). En om nou te zeggen dat die regels zo belangrijk zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef heloef het volgende:
Ik bid niet uit principe. Mijn moeder moedigt mij aan omdat te doen, maar ik vind het hypocriet om hem om dingen te vragen als je niet leeft volgens zijn "regels".
uh jawel hoor, jij begon ermee dat vanuit geloofsoogpunt homo's niet getolereerd werden, weetje nog?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil overigens even opmerken dat ik deze keer weer niet over geloof ben begonnen. Ik ga natuurlijk gretig in op de vragen die gesteld worden, maar val mij er niet mee lastig door te zeggen 'nu praat naatje alweer over geloof'.
Dus het gaat om interpreteren? Want in Leveticus 18:22 staat iets in de trant van ''Ligt niet met een man zoals je dat met een vrouw doet.''quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook die niet, enkel de mensen die de bijbel gebruiken.
Maar ik twijfel sterk aan het bestaan van God aangezien ik er nog nooit bewijs voor heb gezien.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
De bijbel is over de jaren heen nogal wat herschreven (vooral in de Middeleeuwen in het latijn verandert, toch geen haan die ernaar kraaide). En om nou te zeggen dat die regels zo belangrijk zijn
in God. De schepper van hemel en aardequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar in wat voor god geloof je dan?
Bekend uit het christendom? Of gewoon 'een' godquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
in God. De schapper van hemel en aarde
Dat was een grapjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
uh jawel hoor, jij begon ermee dat vanuit geloofsoogpunt homo's niet getolereerd werden, weetje nog?
quote:Als je in Jezus gaat geloven komt de Heilige Geest in je wonen.
"Toen u in Christus ging geloven, gaf God u de Heilige Geest, die Hij had beloofd als een bewijs dat u van Christus bent…" (Efeziërs 1:13b)
Daarnaast kun je in de Bijbel lezen wie God is, wat Hij van je vraagt en hoe de toekomst er uit zal zien. Door de Bijbel leer je God beter kennen.
"Al de Boeken zijn door inspiratie van God geschreven en zijn nuttig om ons de waarheid te leren en ons te wijzen op wat er aan ons leven en geloof nog mankeert; ze zetten ons leven op orde en helpen ons in te zien wat juist en goed is…" (2 Timotheüs 3:16)
Er staat ook in de bijbel dat je geen schaaldieren mag eten, geen kleding mag dragen die uit twee stoffen bestaat, op een akker geen twee gewassen mag verbouwen, je niet met vrouwen om mag gaan die ongesteld zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus het gaat om interpreteren? Want in Leveticus 18:22 staat iets in de trant van ''Ligt niet met een man zoals je dat met een vrouw doet.''
God creërde de mensen naar zijn evenbeeld. Lekker hypocriet die bijbel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus het gaat om interpreteren? Want in Leveticus 18:22 staat iets in de trant van ''Ligt niet met een man zoals je dat met een vrouw doet.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |