Network Attached Storage.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat is?Een computerkast? Ik ben zo niet technisch
Bedankt Mich, weer wat geleerdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Network Attached Storage.
Zie het als een harde schijf die je op een netwerk aansluit (pc en xbox bijv.). Elk apparaat op het netwerk kan vervolgens connecten met dat ding.
Google leert je veel meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedankt Mich, weer wat geleerd
Zoiets inderdaad. Je kunt het ding van overal benaderen. Als ik op mijn werk zit, kan ik bijvoorbeeld muziek afspelen die thuis op de NAS staat. Of ik dat ding zo instellen dat hij automatisch alle nieuwe series download (torrents/nieuwsgroepen) zodra ze online gezet worden, zonder dat ik hier zelf iets aan hoef te doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne ook niet van hoor, maar het klinkt allemaal wel fucking nicequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Je kunt het ding van overal benaderen. Als ik op mijn werk zit, kan ik bijvoorbeeld muziek afspelen die thuis op de NAS staat. Of ik dat ding zo instellen dat hij automatisch alle nieuwe series download (torrents/nieuwsgroepen) zodra ze online gezet worden, zonder dat ik hier zelf iets aan hoef te doen.
Verder is het ideaal om belangrijke informatie op te backuppen, zoals foto's enzo. Ik ben al eens een giga-lading foto's verloren doordat mijn PC crashte, dat zal me nu niet meer gebeuren.
Kortom gewoon een leuk speelgoedje als je nerd bent
En eigenlijk voor muziek overbodig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Je kunt het ding van overal benaderen. Als ik op mijn werk zit, kan ik bijvoorbeeld muziek afspelen die thuis op de NAS staat. Of ik dat ding zo instellen dat hij automatisch alle nieuwe series download (torrents/nieuwsgroepen) zodra ze online gezet worden, zonder dat ik hier zelf iets aan hoef te doen.
Verder is het ideaal om belangrijke informatie op te backuppen, zoals foto's enzo. Ik ben al eens een giga-lading foto's verloren doordat mijn PC crashte, dat zal me nu niet meer gebeuren.
Dus eigenlijk gewoon een gadget voor luie mensen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dus als er een nieuwe serie op internet staat, download hij die auto?! Hmm benieuwd hoe dat werkt dan, als je er niks voor hoeft te doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Via rss feedsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus als er een nieuwe serie op internet staat, download hij die auto?! Hmm benieuwd hoe dat werkt dan, als je er niks voor hoeft te doen
Sommige mensen zijn egoïstisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
sommige mensen nemen daarvoor kinderen
Dropbox is heel chill. Gebruik ik heel veel voor projecten en zeilbestuur.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En eigenlijk voor muziek overbodig.
Kijk naar cloud diensten of grooveshark.com
Ik zelf werk ook vaak altijd via dropbox etc. met meer mensen tegelijkertijd online kunnen editten!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
Uhmmm KUCH, waren dat gewoon 2 stoten onder mijn gordelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn egoïstisch.
Ik neem aan dat het een Synology DS211 is, dus 189 - 259 euro.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:03 schreef Parvus het volgende:
En nu de hamvraag; wat kostte die unit?
Om series te downloaden of watquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
DS211j en dat zijn prijzen zonder HDD's hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een Synology DS211 is, dus 189 - 259 euro.
Aha, meteen de dure genomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DS211j en dat zijn prijzen zonder HDD's he
Haha, inderdaad. Ik keek nog verkeerd ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:50 schreef Rossdale het volgende:
De 211j is de basic editie van de 211. Als het goed is is de 211 duurder en de 211+ nog duurder
ook wel eens naar gekeken maar vond het toch beetje te duurquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:50 schreef Rossdale het volgende:
De 211j is de basic editie van de 211. Als het goed is is de 211 duurder en de 211+ nog duurder
stuur een invite.quote:
Zelfs ik heb nog nooit met zoveel verloren in fifaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Mister, n00bUiteindelijk nog 17-3.
Potje S&Dquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zelfs ik heb nog nooit met zoveel verloren in fifa
Ja, waren kut mongolen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Mister, n00bUiteindelijk nog 17-3.
2 doden bevestigd, mogelijk meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:16 schreef KoningStoma het volgende:
Het gaat volgens mij om 1 dode. Wel spijtig
same herequote:
ff potje afmaken, dan fifa.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Beter gaan we gewoon met z'n allen in een team bij FIFA 11. Ik heb geen zin meer in MW2.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Beter gaan we gewoon met z'n allen in een team bij FIFA 11. Ik heb geen zin meer in MW2.
heb ik atm nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Ja maar dan moet jij niet hostenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Tauchmeister het volgende:
En wat denk je dat er in je laptop zit?!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef Frankii het volgende:
Hey bazen. Ik ben een PC aan het samenstellen voor op mijn kamer. Ik heb nu een laptop op mijn bureau staan en dan HDMI naar mijn tv. Zo heb ik ook geluid op mijn tv. Als ik nou een videokaart koop met HDMI aansluiting(en). Ben ik dan verzekerd dat ik hetzelfde kan?
Ja ook gewoon een videokaart natuurlijk, maar hoorde hier en daar dat zoiets in videokaarten in een desktop niet per se hoeft te werken. Iets met een kabeltje dat van je videokaart naar je geluidskaart moet ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat denk je dat er in je laptop zit?!
Nja ik neem aan dat het ook gewoon zou moeten werken hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:55 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja ook gewoon een videokaart natuurlijk, maar hoorde hier en daar dat zoiets in videokaarten in een desktop niet per se hoeft te werken. Iets met een kabeltje dat van je videokaart naar je geluidskaart moet ofzo?
wie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:32 schreef PierreTT het volgende:
Yes,ik sta op de Facebook van Julius Jaspers
Oh, vanwege mijn t-shirtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:42 schreef Xblister het volgende:
oke.. cool
nee maar serieus, hoezo dat?
Klopt, maar ik moet wel zeggen dat er voor de verandering toch geluisterd is en die perks er een stuk beter uitzien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:22 schreef Xblister het volgende:
Beetje jammer. niet veel veranderd en naar mijn mening beginnen ze het nu toch wel een beetje uit te melken.
Fucking hell, echt een goede wedstrijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:39 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA!!!![]()
![]()
Laatste pot was bazen wedstrijd
Gvd man! Ook lekker tot de laatste minuut volop actie! Maar kut sneeuw is niks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:39 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA!!!![]()
![]()
Laatste pot was bazen wedstrijd
Goedemorgen.quote:
Drukte en chaos op werk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:24 schreef Bozz187 het volgende:
Hopppaaa!! Wel wat te doen op werk, toch nog kapodt aan vervelen
Eerst naar links en dan naar rechts kijken, en dan nog een keer naar links en weer rechts kijken voor het oversteken.quote:
als een baasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Drukte en chaos op werk.
Toch fokken
Dat is gewoon goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Eerst naar links en dan naar rechts kijken, en dan nog een keer naar links en weer rechts kijken voor het oversteken.
je bent indien veilig vergetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Eerst naar links en dan naar rechts kijken, en dan nog een keer naar links en weer rechts kijken voor het oversteken.
het is maar KKquote:
ik kijk op maandag al uit naar het weekend, ik heb al eerder gezegt ik wilde dit werk nooit doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:09 schreef Kutstudent het volgende:
Nee, maar serieus, uitkijken naar het weekend?Je hebt dus echt zo'n schrale baan dat je vanaf de helft van de week al aan het uitkijken bent?
Hij werkt tenminste voor zijn geld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:09 schreef Kutstudent het volgende:
Nee, maar serieus, uitkijken naar het weekend?Je hebt dus echt zo'n schrale baan dat je vanaf de helft van de week al aan het uitkijken bent?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij werkt tenminste voor zijn geld.
Het is niet zo dat hij 's morgens wakker wordt en het zo uit zijn aars tovert, dat zou pas gay zijn
...
Leger toch? Waarom probeer je dat niet gewoon dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik kijk op maandag al uit naar het weekend, ik heb al eerder gezegt ik wilde dit werk nooit doen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:09 schreef Kutstudent het volgende:
iets met 1miljard bezuinigen en vacature stop voor spijkerbroeken. Anders had ik nu me amo+ooo afgerondquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Leger toch? Waarom probeer je dat niet gewoon dan?
Spijkerbroeken? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
iets met 1miljard bezuinigen en vacature stop voor spijkerbroeken. Anders had ik nu me amo+ooo afgerond
Weet je hoe kenkersaai het is om wekenlang niks te kunnen doen. Michhas kan daar ook wel over meepraten. Je verveelt je echt de tering en je bent ook alleen maar compleet doelloos bezig. Ik zou het niet erg vinden af en toe om een leuk baantje te hebben. Het is dat mijn eigen shit allemaal zo onregelmatig is met de studie enal dat dat niet zo makkelijk te combineren is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:00 schreef Parvus het volgende:
[..]
![]()
Ik ben vandaag vrij maar daar baal ik goed van. Weet je wel niet hoeveel werkervaring ik nu misloop!?
iemand die geen militair is. Maar einde van de maand begin ik met solicitatie voor korps nationale reserve (part time soldaat) kan ik iig beetje ervaring binnen defensie opbouwen tot ze weer mogen aannemenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Spijkerbroeken? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dat is denk ik wel de beste mogelijkheid die je hebt dan inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
iemand die geen militair is. Maar einde van de maand begin ik met solicitatie voor korps nationale reserve (part time soldaat) kan ik iig beetje ervaring binnen defensie opbouwen tot ze weer mogen aannemen
En wie zijn dat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
Ik lees net dat ronnie en sammi weer bij elkaar zijn.
Van Jersey shore.quote:
bummer van dat lotquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:37 schreef badboynova het volgende:
Pffffffffffffffff ben mijn flat een beetje aan het uitmesten, omdat er tijdelijk iemand opvang nodig heeft. wat een pest bende kan een mens in al die jaren in huis bewaren
Maar ben wel een Staatslot tegen gekomen met 100 euro aan prijs, het lot is wel van 2009
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weet je hoe kenkersaai het is om wekenlang niks te kunnen doen. Michhas kan daar ook wel over meepraten. Je verveelt je echt de tering en je bent ook alleen maar compleet doelloos bezig. Ik zou het niet erg vinden af en toe om een leuk baantje te hebben. Het is dat mijn eigen shit allemaal zo onregelmatig is met de studie enal dat dat niet zo makkelijk te combineren is.
bah dat halve dag gezeur is echt niks nee, draai dan nog liever 12 uur op een dagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb een jaar lang als postbode gewerkt, steeds tot 12 uur werken en vervolgens de rest van de dag vervelen... zou ik niet snel weer doen.
Vrienden die wel werken/studeren en dan worden de opties toch al minder. En na een jaar elke dag 12 uur gitaarspelen of saoafoon ben je meteen uitgeleerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:17 schreef Frankii het volgende:
Ik heb gelukkig genoeg hobby's om mijn tijd mee te vullen. Gitaar spelen en opnemen, saxofoon spelen, gamen, chillen met vrienden als die vrij zijn. Maarja ik zou inderdaad ook gek worden als ik lang alleen thuis zou zitten.
was in de aflevering ook te zien, volgende week word het knallenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
Ik lees net dat ronnie en sammi weer bij elkaar zijn.
ook 2 jaar gedaan, maar moest gewoon van 11 tot 4 werken, wel relaxedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb een jaar lang als postbode gewerkt, steeds tot 12 uur werken en vervolgens de rest van de dag vervelen... zou ik niet snel weer doen.
Ik ga 'm zo kijken. Bijna klaar met downloaden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
was in de aflevering ook te zien, volgende week word het knallenOok weer tussen sam en ronnie
lekker aan gleuven zittenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
Van die behaarde waar je je zooi niet doorheen krijgtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
lekker aan gleuven zitten
Die zijn wel strak. Heb anderhalf jaar postbode als bijbaantje gedaan, probeerde zelfs de grootste pakjes altijd erin te rammen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:25 schreef Frankii het volgende:
[..]
Van die behaarde waar je je zooi niet doorheen krijgt
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:07 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb nooit een klacht gehad, terwijl ik echt fucking lomp was met pakketjes.Ik denk dat de mensen het stiekem wel snapten.
Uiteindelijk op non-actief gezet omdat ik heel de vakantie vrij had gevraagd en daarna nog 2 weken erbij wilde voor de ontgroening en ze zeiden dat ik gewoon moest komen werken. Niet gegaan, toen ontgroening afgelopen was thuis een brief gevonden dat ik op non-actief stond, toen gebeld dat ik ontslag nam en dat was dat.
Die ook. Die dat vel rond je nagel verneuken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:00 schreef Kutstudent het volgende:
Met zo'n vies scherpe rand ook echt dat je altijd je hand verneukte.
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:00 schreef Kutstudent het volgende:
De beste zijn gewoon nog altijd de plastic groene brievenbussen.
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:33 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt er nog gegamed vandaag? nu? straks?
ik ben vanaaf wel in voor een potjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:33 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt er nog gegamed vandaag? nu? straks?
Thank god en mama voor drogersquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:42 schreef KneusTeun het volgende:
Ik verveel me nu, moet wachten tot me was droog is.....
Echte mannen gebruiken handdoeken zo hard als schuurpapier.quote:
eckte mannen drogen zichzelf niet af die gaan gewoon verder alsof er niets aan de hand is jonguh!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken handdoeken zo hard als schuurpapier.
nee dat is gay, stuur het dan op naar afrika ofzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Eckte bazen wassen hun kleren niet, die kopen gewoon nieuwe kleren en gooien de vieze weg.
Sounds like a plan, ik doe mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:41 schreef Frankii het volgende:
Vanavond inderdaad, biertje erbij alles. Weekend!
Ja ik kan me moeder wel vragen of ze de auto pakt om hier naar mijn was te kijken terwijl het droogt, maar dat schiet ook niet op. En ik heb wel een droger, maar fuck die shit, mijn T's gaan daar echt niet in!quote:
Maakem stuk jonge, dit is hoe die shit begint.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:30 schreef dreamzk het volgende:
Negers schuur die slettenbillen stuk,
Sorry dames maar Partysquad in the club.
Flesje water en wobble boeren!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:41 schreef Frankii het volgende:
Vanavond inderdaad, biertje erbij alles. Weekend!
Nee jongu gek, kermis in O duubel S wat denk je dan kutquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:40 schreef dreamzk het volgende:
Zijn er trouwens andere partypeople die morgen naar decibel gaan?
Blister ging toch ook?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:40 schreef dreamzk het volgende:
Zijn er trouwens andere partypeople die morgen naar decibel gaan?
Ook kermis in Den Bosch GEKKENHUYS!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee jongu gek, kermis in O duubel S wat denk je dan kut
water??? Ohja ramadanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Flesje water en wobble boeren!
Leuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:45 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ook kermis in Den Bosch GEKKENHUYS!
PARTY!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:45 schreef Frankii het volgende:
[..]
Maar verder werkt het allemaal wel goed?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:08 schreef vandermar het volgende:
3 hitmarkers met de L96en nog niet een kill. 3x dezelfde persoon geraakt.
Doe 1 tegen 1 dan aap.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:59 schreef PierreTT het volgende:
Voor de mannen van gister:
[ afbeelding ]
KEEPER DOET MEE!
Soldmayor, eigenaar van FC Pearle Opticien United
4 hitmarkers op een persoon met de Intervention netquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:08 schreef vandermar het volgende:
3 hitmarkers met de L96en nog niet een kill. 3x dezelfde persoon geraakt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al genoeg gedaan, maar dan verlies je nog
quote:
Ook kermis in Boxtel KOEKWAUS!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:45 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wassen? Als je je kleding lang genoeg niet wast dan worden ze zo stijf als een plank. Erg handig, want dan kun je ze 's avonds tegen de muur aan zetten en kun je er 's ochtends zo instappenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Eckte bazen wassen hun kleren niet, die kopen gewoon nieuwe kleren en gooien de vieze weg.
Ik weet het, volgende week sowieso!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schoonpa wordt 50 vanavond dus dat wordt weer bier zuipen met de schoonfamilie.
Wanneer gaan we nou zuipen Pierre het wordt tijd
Je avatar lijkt een beetje op dit:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet het, volgende week sowieso!
Misschien zit ik dan wel in het vliegtuig ouwe ga misschien nog een last minute doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet het, volgende week sowieso!
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je avatar lijkt een beetje op dit:
[ afbeelding ]
Niks van dit alles, gewoon ons meeten en zuipenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien zit ik dan wel in het vliegtuig ouwe ga misschien nog een last minute doen
Mwoah als je ouders aanbieden om je een reis cadeau te doen zeg ik geen neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks van dit alles, gewoon ons meeten en zuipen
Hebben Pierre's ouders je een reis aangeboden? Dat heb je goed geregeld!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah als je ouders aanbieden om je een reis cadeau te doen zeg ik geen nee
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:04 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hebben Pierre's ouders je een reis aangeboden? Dat heb je goed geregeld!
Applequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Apple net zo veel waard als 32 banken
En nog bashen
Steve jobsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Apple [ afbeelding ]
Steve Jobs aan de andere kant
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:39 schreef KneusTeun het volgende:
LoL bij top gear Australia rijden ze deze voertuigen bij een hill climb! http://www.bxv.co.nz/
Omdatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:20 schreef PierreTT het volgende:
Godverdomme wat faalt mijn ipad ineens hard
quote:ipad
Bozz, Parv en Potatoe?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)o_waddup_gasten.html
Michhas gevonden!
http://www.dumpert.nl/mediabase/1663231/24244946/smile_.html
En Bozz, Parvus en Potatoe.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bozz, Parv en Potatoe?
More like: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik las plassen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, want ik kan niet passen.
Kabouter staat ook op de laatste fotoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bozz, Parv en Potatoe?
More like: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kabouter staat ook op de laatste foto
Eerst nog ff VI kijkenquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Holy, whut? Luister jij naar dit album? Nooit achter jou gezocht haha.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sowieso dat hele album
Niggas in Paris, die beat
Nummer 1 is dik. No church in the wildquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sowieso dat hele album
Niggas in Paris, die beat
Oh ik ben er best blij mee, hij doet wat ie moet doenquote:
Ding werkt ook gewoon goed, maar sommige mensen zullen zo iets nooit in der handen krijgen dus dan maar bashenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh ik ben er best blij mee, hij doet wat ie moet doenEen van de eerste keren dat een impulsieve aankoop nog goed uitpakt ook
Ik weet wel wie ik als letterlijke breekijzer in kan zetten, zeker als ik een rode kaart nodig hebquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mezelluf klinkt ook dik, alleen die vocal is not done.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:19 schreef Tauchmeister het volgende:
http://22tracks.com/ams/#dondiablo/2637
Heerlijke track
Deed ik gewoon express, toen jij weg was ging het beter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik als letterlijke breekijzer in kan zetten, zeker als ik een rode kaart nodig heb
Er was een tijd dat ik niks anders luisterdequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Holy, whut? Luister jij naar dit album? Nooit achter jou gezocht haha.
Ik snap ook zeker dat mensen de ipad bashen. Ik erger me nog steeds aan het gemis van Flash of dat ik er niet zomaar iets op kan zetten, dat je altijd dat irritante Itunes nodig hebt. Maar voor de rest werkt het wel goed voor wat ik ermee wil doen: beetje door het huis internetten, muziek luisteren in de trein, films kijken in bedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ding werkt ook gewoon goed, maar sommige mensen zullen zo iets nooit in der handen krijgen dus dan maar bashen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Deed ik gewoon express, toen jij weg was ging het beter.
Joh, cheats.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
ik was wel verbaasd dat nick en ik jouw en tauch zo weg speelde, het leek net alsof we al jaren in 1 ploeg zitten
Woensel.quote:
Je weet dat het fake is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Woensel.Als je ergens niet dood gevonden wil worden.
Ik gebruik nooit iTunesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik snap ook zeker dat mensen de ipad bashen. Ik erger me nog steeds aan het gemis van Flash of dat ik er niet zomaar iets op kan zetten, dat je altijd dat irritante Itunes nodig hebt. Maar voor de rest werkt het wel goed voor wat ik ermee wil doen: beetje door het huis internetten, muziek luisteren in de trein, films kijken in beden aangezien ik geen laptop wilde kopen vanwege de afmetingen kwam dit wel goed uit
Maar Apple ophemelen... Nee niet echt. Ik zou niet snel een Mac kopen, zie daar het nut niet echt van in. De producten zijn wel mooi, dus op estetisch gebied winnen ze het wel, maar ik zie buiten dat de voordelen er niet zo van in.
Heb trouwens voor de rest niks van Apple, wel een telefoon met Android en een pc met WindowsBeste van alle werelden
Instellingen al goed staanquote:
Stonden al goed eikel!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Instellingen al goed staan?!
Iemand online nu?!
Hahahaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Stonden al goed eikel!
Toen ik die passen van had ik LB + Y of A ingedrukt.
Ik heb het filmpje niet eens gekeken.quote:
Team is oké, maar geen FC SC_BF3quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:38 schreef badboynova het volgende:
maar wat nick eerder al zei, met ze alle fifa 12 halen en fc SC_BF3 team oprichten.
mw3 natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Team is oké, maar geen FC SC_BF3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
mw3 natuurlijk.Join eens party gekkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
mw3 natuurlijk.Klinkt beter dan BF3, knuppel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was zomaar een naam.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Team is oké, maar geen FC SC_BF3
Sommige mensen willen er überhaupt geen een. Sommige mensen vinden het een waardeloos product.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ding werkt ook gewoon goed, maar sommige mensen zullen zo iets nooit in der handen krijgen dus dan maar bashen
Maat= baasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja un maat van mij is hier en die moet en zal Medal of Honor spelen..![]()
Kut spel.
Hij mag hem hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:17 schreef KoningStoma het volgende:
Breek het spel voor zijn ogen doormidden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hij mag hem hebben.Ik heb hem ook nog in de kast staan, binnen kort maar eens aan de sp beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ah je hebt er ook 1 gehad?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Sommige mensen willen er überhaupt geen een. Sommige mensen vinden het een waardeloos product.
Hij moet toch wat, na ze winkel verbod bij C le Ducquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hij heeft er mee gespeeld in de Media Markt.
Na 2 kratten bier ben je niet meer nuchter, hoe vaak moet ik het nog herhalenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben iets te nuchter om een Apple product te willen hebben.
Dat vroeg ik niet, maar aan deze opmerking te zien weet ik het welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben iets te nuchter om een Apple product te willen hebben. Zelfs als ik gratis zoiets zou krijgen, zou ik het verkopen.
Opa's die na 2 kratten bier al niet meer nuchter zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Na 2 kratten bier ben je niet meer nuchter, hoe vaak moet ik het nog herhalen
Jongeren die na 2 flesjes bier zilverwerk in andermans anus stoppen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Opa's die na 2 kratten bier al niet meer nuchter zijn.![]()
Denken dat euromunten van zilver zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jongeren die na 2 flesjes bier zilverwerk in andermans anus stoppen.
Maar de grote vraag is: Wilt ze jou zien?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
Komt me hier net toch een stapel lekkere chicks over de vloer.M'n huisgenootje is mentor in de ontvangstweek en had z'n mentorkindjes (alleen maar bouwkunde chicks) meegenomen naar huis.
Toch maar mooi weer een nummer geregeld en ik zie haar aankomende maandag.
Dat weten we maandag, als ze ook daadwerkelijk langs komt of niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is toch: Wilt ze jou zien?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
Komt me hier net toch een stapel lekkere chicks over de vloer.M'n huisgenootje is mentor in de ontvangstweek en had z'n mentorkindjes (alleen maar bouwkunde chicks) meegenomen naar huis.
Bouwkunde chicks zijn over het wel lekker inderdaad...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn ex gaat bouwkunde doen in Delftquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bouwkunde chicks zijn over het wel lekker inderdaad...
...
Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mijn ex gaat bouwkunde doen in Delft
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jongeren die na 2 flesjes bier zilverwerk in andermans anus stoppen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
Donald Duck Gangstersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |