iets met 1miljard bezuinigen en vacature stop voor spijkerbroeken. Anders had ik nu me amo+ooo afgerondquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Leger toch? Waarom probeer je dat niet gewoon dan?
Spijkerbroeken? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
iets met 1miljard bezuinigen en vacature stop voor spijkerbroeken. Anders had ik nu me amo+ooo afgerond
Weet je hoe kenkersaai het is om wekenlang niks te kunnen doen. Michhas kan daar ook wel over meepraten. Je verveelt je echt de tering en je bent ook alleen maar compleet doelloos bezig. Ik zou het niet erg vinden af en toe om een leuk baantje te hebben. Het is dat mijn eigen shit allemaal zo onregelmatig is met de studie enal dat dat niet zo makkelijk te combineren is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:00 schreef Parvus het volgende:
[..]
![]()
Ik ben vandaag vrij maar daar baal ik goed van. Weet je wel niet hoeveel werkervaring ik nu misloop!?
iemand die geen militair is. Maar einde van de maand begin ik met solicitatie voor korps nationale reserve (part time soldaat) kan ik iig beetje ervaring binnen defensie opbouwen tot ze weer mogen aannemenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Spijkerbroeken? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dat is denk ik wel de beste mogelijkheid die je hebt dan inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
iemand die geen militair is. Maar einde van de maand begin ik met solicitatie voor korps nationale reserve (part time soldaat) kan ik iig beetje ervaring binnen defensie opbouwen tot ze weer mogen aannemen
En wie zijn dat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
Ik lees net dat ronnie en sammi weer bij elkaar zijn.
Van Jersey shore.quote:
bummer van dat lotquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:37 schreef badboynova het volgende:
Pffffffffffffffff ben mijn flat een beetje aan het uitmesten, omdat er tijdelijk iemand opvang nodig heeft. wat een pest bende kan een mens in al die jaren in huis bewaren
Maar ben wel een Staatslot tegen gekomen met 100 euro aan prijs, het lot is wel van 2009
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weet je hoe kenkersaai het is om wekenlang niks te kunnen doen. Michhas kan daar ook wel over meepraten. Je verveelt je echt de tering en je bent ook alleen maar compleet doelloos bezig. Ik zou het niet erg vinden af en toe om een leuk baantje te hebben. Het is dat mijn eigen shit allemaal zo onregelmatig is met de studie enal dat dat niet zo makkelijk te combineren is.
bah dat halve dag gezeur is echt niks nee, draai dan nog liever 12 uur op een dagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb een jaar lang als postbode gewerkt, steeds tot 12 uur werken en vervolgens de rest van de dag vervelen... zou ik niet snel weer doen.
Vrienden die wel werken/studeren en dan worden de opties toch al minder. En na een jaar elke dag 12 uur gitaarspelen of saoafoon ben je meteen uitgeleerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:17 schreef Frankii het volgende:
Ik heb gelukkig genoeg hobby's om mijn tijd mee te vullen. Gitaar spelen en opnemen, saxofoon spelen, gamen, chillen met vrienden als die vrij zijn. Maarja ik zou inderdaad ook gek worden als ik lang alleen thuis zou zitten.
was in de aflevering ook te zien, volgende week word het knallenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
Ik lees net dat ronnie en sammi weer bij elkaar zijn.
ook 2 jaar gedaan, maar moest gewoon van 11 tot 4 werken, wel relaxedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb een jaar lang als postbode gewerkt, steeds tot 12 uur werken en vervolgens de rest van de dag vervelen... zou ik niet snel weer doen.
Ik ga 'm zo kijken. Bijna klaar met downloaden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
was in de aflevering ook te zien, volgende week word het knallenOok weer tussen sam en ronnie
lekker aan gleuven zittenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
Van die behaarde waar je je zooi niet doorheen krijgtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
lekker aan gleuven zitten
Die zijn wel strak. Heb anderhalf jaar postbode als bijbaantje gedaan, probeerde zelfs de grootste pakjes altijd erin te rammen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:25 schreef Frankii het volgende:
[..]
Van die behaarde waar je je zooi niet doorheen krijgt
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:07 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb nooit een klacht gehad, terwijl ik echt fucking lomp was met pakketjes.Ik denk dat de mensen het stiekem wel snapten.
Uiteindelijk op non-actief gezet omdat ik heel de vakantie vrij had gevraagd en daarna nog 2 weken erbij wilde voor de ontgroening en ze zeiden dat ik gewoon moest komen werken. Niet gegaan, toen ontgroening afgelopen was thuis een brief gevonden dat ik op non-actief stond, toen gebeld dat ik ontslag nam en dat was dat.
Die ook. Die dat vel rond je nagel verneuken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:00 schreef Kutstudent het volgende:
Met zo'n vies scherpe rand ook echt dat je altijd je hand verneukte.
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:00 schreef Kutstudent het volgende:
De beste zijn gewoon nog altijd de plastic groene brievenbussen.
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:33 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt er nog gegamed vandaag? nu? straks?
ik ben vanaaf wel in voor een potjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:33 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt er nog gegamed vandaag? nu? straks?
Thank god en mama voor drogersquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:42 schreef KneusTeun het volgende:
Ik verveel me nu, moet wachten tot me was droog is.....
Echte mannen gebruiken handdoeken zo hard als schuurpapier.quote:
eckte mannen drogen zichzelf niet af die gaan gewoon verder alsof er niets aan de hand is jonguh!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken handdoeken zo hard als schuurpapier.
nee dat is gay, stuur het dan op naar afrika ofzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Eckte bazen wassen hun kleren niet, die kopen gewoon nieuwe kleren en gooien de vieze weg.
Sounds like a plan, ik doe mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:41 schreef Frankii het volgende:
Vanavond inderdaad, biertje erbij alles. Weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |