Van die behaarde waar je je zooi niet doorheen krijgtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
lekker aan gleuven zitten
Die zijn wel strak. Heb anderhalf jaar postbode als bijbaantje gedaan, probeerde zelfs de grootste pakjes altijd erin te rammen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:25 schreef Frankii het volgende:
[..]
Van die behaarde waar je je zooi niet doorheen krijgt
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:07 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb nooit een klacht gehad, terwijl ik echt fucking lomp was met pakketjes.Ik denk dat de mensen het stiekem wel snapten.
Uiteindelijk op non-actief gezet omdat ik heel de vakantie vrij had gevraagd en daarna nog 2 weken erbij wilde voor de ontgroening en ze zeiden dat ik gewoon moest komen werken. Niet gegaan, toen ontgroening afgelopen was thuis een brief gevonden dat ik op non-actief stond, toen gebeld dat ik ontslag nam en dat was dat.
Die ook. Die dat vel rond je nagel verneuken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:00 schreef Kutstudent het volgende:
Met zo'n vies scherpe rand ook echt dat je altijd je hand verneukte.
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:00 schreef Kutstudent het volgende:
De beste zijn gewoon nog altijd de plastic groene brievenbussen.
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:33 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt er nog gegamed vandaag? nu? straks?
ik ben vanaaf wel in voor een potjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:33 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt er nog gegamed vandaag? nu? straks?
Thank god en mama voor drogersquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:42 schreef KneusTeun het volgende:
Ik verveel me nu, moet wachten tot me was droog is.....
Echte mannen gebruiken handdoeken zo hard als schuurpapier.quote:
eckte mannen drogen zichzelf niet af die gaan gewoon verder alsof er niets aan de hand is jonguh!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken handdoeken zo hard als schuurpapier.
nee dat is gay, stuur het dan op naar afrika ofzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Eckte bazen wassen hun kleren niet, die kopen gewoon nieuwe kleren en gooien de vieze weg.
Sounds like a plan, ik doe mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:41 schreef Frankii het volgende:
Vanavond inderdaad, biertje erbij alles. Weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |