Network Attached Storage.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat is?Een computerkast? Ik ben zo niet technisch
Bedankt Mich, weer wat geleerdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Network Attached Storage.
Zie het als een harde schijf die je op een netwerk aansluit (pc en xbox bijv.). Elk apparaat op het netwerk kan vervolgens connecten met dat ding.
Google leert je veel meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedankt Mich, weer wat geleerd
Zoiets inderdaad. Je kunt het ding van overal benaderen. Als ik op mijn werk zit, kan ik bijvoorbeeld muziek afspelen die thuis op de NAS staat. Of ik dat ding zo instellen dat hij automatisch alle nieuwe series download (torrents/nieuwsgroepen) zodra ze online gezet worden, zonder dat ik hier zelf iets aan hoef te doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne ook niet van hoor, maar het klinkt allemaal wel fucking nicequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Je kunt het ding van overal benaderen. Als ik op mijn werk zit, kan ik bijvoorbeeld muziek afspelen die thuis op de NAS staat. Of ik dat ding zo instellen dat hij automatisch alle nieuwe series download (torrents/nieuwsgroepen) zodra ze online gezet worden, zonder dat ik hier zelf iets aan hoef te doen.
Verder is het ideaal om belangrijke informatie op te backuppen, zoals foto's enzo. Ik ben al eens een giga-lading foto's verloren doordat mijn PC crashte, dat zal me nu niet meer gebeuren.
Kortom gewoon een leuk speelgoedje als je nerd bent
En eigenlijk voor muziek overbodig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Je kunt het ding van overal benaderen. Als ik op mijn werk zit, kan ik bijvoorbeeld muziek afspelen die thuis op de NAS staat. Of ik dat ding zo instellen dat hij automatisch alle nieuwe series download (torrents/nieuwsgroepen) zodra ze online gezet worden, zonder dat ik hier zelf iets aan hoef te doen.
Verder is het ideaal om belangrijke informatie op te backuppen, zoals foto's enzo. Ik ben al eens een giga-lading foto's verloren doordat mijn PC crashte, dat zal me nu niet meer gebeuren.
Dus eigenlijk gewoon een gadget voor luie mensen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dus als er een nieuwe serie op internet staat, download hij die auto?! Hmm benieuwd hoe dat werkt dan, als je er niks voor hoeft te doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Via rss feedsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus als er een nieuwe serie op internet staat, download hij die auto?! Hmm benieuwd hoe dat werkt dan, als je er niks voor hoeft te doen
Sommige mensen zijn egoïstisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
sommige mensen nemen daarvoor kinderen
Dropbox is heel chill. Gebruik ik heel veel voor projecten en zeilbestuur.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En eigenlijk voor muziek overbodig.
Kijk naar cloud diensten of grooveshark.com
Ik zelf werk ook vaak altijd via dropbox etc. met meer mensen tegelijkertijd online kunnen editten!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
Uhmmm KUCH, waren dat gewoon 2 stoten onder mijn gordelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn egoïstisch.
Ik neem aan dat het een Synology DS211 is, dus 189 - 259 euro.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:03 schreef Parvus het volgende:
En nu de hamvraag; wat kostte die unit?
Om series te downloaden of watquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
DS211j en dat zijn prijzen zonder HDD's hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een Synology DS211 is, dus 189 - 259 euro.
Aha, meteen de dure genomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DS211j en dat zijn prijzen zonder HDD's he
Haha, inderdaad. Ik keek nog verkeerd ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:50 schreef Rossdale het volgende:
De 211j is de basic editie van de 211. Als het goed is is de 211 duurder en de 211+ nog duurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |