twitter:albertostegeman twitterde op zondag 14-08-2011 om 19:47:03@markoalmelo is mijn duizendste volger. Bedankt! reageer retweet
was dat niet de opa die dildo's liet zien aan 12 jarigenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:10 schreef das_phantom het volgende:
Was idd de maagdendokter geloof ik. Weet nog dat hij op het station een busje helemaal achtervolgt heeft. Toen was hij nog echt daadkrachtig!
Was dat niet bij Peter R.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
was dat niet de opa die dildo's liet zien aan 12 jarigen
Daar sta ik nog bijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom staat
[ afbeelding ]
niet meer in de OP
Het tekstje was van mijquote:
Tssk en Apebeer met de eer strijkenquote:
Hoeveel seizoenen zijn dr eigenlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tssk en Apebeer met de eer strijken![]()
Denk dat ik even de afleveringen ga downloaden van de website van SBS6Toch vakantie
Hij heeft het hackwerk gedaan. Ik had het tekstje verzonnen wat hij vervolgens geplaatst heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tssk en Apebeer met de eer strijken![]()
Denk dat ik even de afleveringen ga downloaden van de website van SBS6Toch vakantie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Undercover_in_Nederland#Seizoenenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:13 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen zijn dr eigenlijk?
Pff.. dat is een goeiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:13 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Met die straatraces!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pff.. dat is een goeieHij is in 2004 begonnen ofzo
7 ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:13 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Zijn boek?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef Maraca het volgende:
Kan de afleveringen over de homoparkeerplaats niet zo voor de geest halen. Heb er wel over gelezen in zijn boek.
Haha, was dat die aflv waarbij Alberto zon bos in ging en vervolgens benadert werd door iemand " zal ik jou even zuigen" ofzoietsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kwam toen altijd op donderdagavond, vrijdag was het standaard het gesprek van de dag op school
Homoparkeerplaats werd idioot veel bekeken weet ik nog, 2 miljoen kijkers ofzo
Hij ging gewoon rondhangen en werd aangesproken door mensen die seks wouden, verder is het helemaal niet zo illegaal behalve openbare seks.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef Maraca het volgende:
Kan de afleveringen over de homoparkeerplaats niet zo voor de geest halen. Heb er wel over gelezen in zijn boek.
http://www.bol.com/nl/p/n(...)004725299/index.htmlquote:
Aaaah de rukker!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij ging gewoon rondhangen en werd aangesproken door mensen die seks wouden, verder is het helemaal niet zo illegaal behalve openbare seks.
Oja en er was een gast die in zijn auto gewoon lekker aan het rukken was
Ik kan de afleveringen louche privé detective niet meer herinneren, waarsch gemist
Is het boek de moeite waard? Ik wil hem misschien wel kopen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)004725299/index.html
Alleen nog 2e hands te krijgen. Ik had hem wel nieuw gekocht doordat ik hem toevallig in de boekhandel zag liggen. kreeg zelfs nog korting omdat dat boek er zo lang lag dat het apparaat hem niet meer kon scannen
Had bij jou wel een persoonlijk gesigneerd exemplaar verwachtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)004725299/index.html
Alleen nog 2e hands te krijgen. Ik had hem wel nieuw gekocht doordat ik hem toevallig in de boekhandel zag liggen. kreeg zelfs nog korting omdat dat boek er zo lang lag dat het apparaat hem niet meer kon scannen
Ja, is een aanrader. Sommige hoofdstukken vond ik saai vanwege het onderwerp (straatraces), maar dat is persoonlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het boek de moeite waard? Ik wil hem misschien wel kopen?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Had bij jou wel een persoonlijk gesigneerd exemplaar verwacht
Wat is er nog te lezen wat we niet in de uitzendingen zagen? Lees je hoe het hele proces van undercover gaan en het werk er aan toe ging?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, is een aanrader. Sommige hoofdstukken vond ik saai vanwege het onderwerp (straatraces), maar dat is persoonlijk
Hetgeen er uiteindelijk stond was een ander tekstje, omdat de "á" in "dat dát kan in Nederland" van de eerste het niet deed.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hij heeft het hackwerk gedaan. Ik had het tekstje verzonnen wat hij vervolgens geplaatst heeft.
Ja, je leest inderdaad het hele proces en hoe hij zich fysiek en mentaal voorbereid voor zoiets. Heel erg interessant en het is dus niet zo dat het een uitgeschreven aflevering van UiN is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er nog te lezen wat we niet in de uitzendingen zagen? Lees je hoe het hele proces van undercover gaan en het werk er aan toe ging?
Misschien de moeite om te lezen ivm vermoedelijke vervolgopleiding journalistiek die alberto zelf ook heeft gedaan :
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:23 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hetgeen er uiteindelijk stond was een ander tekstje, omdat de "á" in "dat dát kan in Nederland" van de eerste het niet deed.
Die vond ik saaiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:23 schreef Doler12 het volgende:
Die aflevering met die klusjesmannen"Mijn collega kan dus haar huis opknappen, maar ze moet wel wel haar lichaam verkopen".
Niet bij een bibliotheek bij mij in de buurtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, je leest inderdaad het hele proces en hoe hij zich fysiek en mentaal voorbereid voor zoiets. Heel erg interessant en het is dus niet zo dat het een uitgeschreven aflevering van UiN is.
Dat ding kost 6 euroquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet bij een bibliotheek bij mij in de buurt
Nog overtreders.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef Flitskikker het volgende:
Was nou vorige week nog Overtreders of al de nieuwe Wmb?
Overtreders, volgende week is Wmb weer terug!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef Flitskikker het volgende:
Was nou vorige week nog Overtreders of al de nieuwe Wmb?
Doet Koos dat nog dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog overtreders.
Komende zondag weer Koos
Ik vond Overtreders leukerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:31 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Overtreders volgende week is Wmb weer terug!
altijd een praatje met Andre bij een plek naar keuze. Meestal bij het bos.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Doet Koos dat nog dan?
[..]
Ik vond Overtreders leuker
Wmb is meer van hetzelfde. Alleen het laatste kwartier de meer "opmerkelijke" dingen.
Dat was bij zijn werkplek in Soest, nu is de kans groot dat de locatie veranderd is!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
altijd een praatje met Andre bij een plek naar keuze. Meestal bij het bos.
Linkjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Foute Fotografen terugkijken
Misschien bij WMB nog, hij is iig niet meer verkeersbaasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef Flitskikker het volgende:
Is er bevestigd dat Koos terugkomt?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)3/media=31160/page=3
Luie
Daaromquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien bij WMB nog, hij is iig niet meer verkeersbaas
Nee, hij is nu verkeerdebaasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien bij WMB nog, hij is iig niet meer verkeersbaas
vast wel nieuwsgroepen en al die shit, alleen snap ik daar niets van. Vast wel een fokker die ze kan opsporen en voor ons kan uploadenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:15 schreef Maraca het volgende:
*zucht* de afleveringen kun je niet meer downloaden
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:19 schreef Doler12 het volgende:
Zo een topic verwijderd uit mijn actieve topics, straks word ik nog geband. Geen zin om te regeren op een idiot.
Jammer genoeg zijn dat wel de nieuwste afleveringen en niet de oudere meuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vast wel nieuwsgroepen en al die shit, alleen snap ik daar niets van. Vast wel een fokker die ze kan opsporen en voor ons kan uploaden
Die oude afleveringen moeten wel ergens op internet rondhangen, figuren als PiRANiA kunnen dat vast wel opsporen. Probleemwijken was ook jaren kwijt en toen weer gevonden!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Jammer genoeg zijn dat wel de nieuwste afleveringen en niet de oudere meuk.
Ja, dat was briljantquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vroegah ging alberto ook nog undercover confronteren, deed hij zich voor als leraar/oom/vader van het slachtoffer
en toenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:26 schreef Maraca het volgende:
Staat ook wel in zijn boek.. dan is hij helemaal vermomd enzo en dan komt hij een kennis tegen op straat die doodleuk "Hey Alberto!!" roept
Bij mij stopt het bij 2008 en dat staat ook op de website van SBS6 dus dat schiet al helemaal niet op. Heb een paar afleveringen even overgezet naar mijn externe HD en ga zo even streamen naar mijn tv. Kijken of ik Alberto nog kan herkennen in al die pixelsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:39 schreef Flitskikker het volgende:
Ik kon zo snel geen oude afleveringen vinden op de ondergrondse wegen. Wie weet dat Pir meer succes heeft.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:57 schreef Maraca het volgende:
Voor Silverlight was het zo makkelijk
Nou, toen was het heel makkelijk om afleveringen te downloaden van SBS gemist. Nu is dat vrijwel onmogelijkquote:
Je kunt toch gewoon die WMV opslaan, of niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, toen was het heel makkelijk om afleveringen te downloaden van SBS gemist. Nu is dat vrijwel onmogelijk
Ja, maar dan streamt hij hem en heb je niet de aflevering op je computer staan. Maar mijn computer is nu iets aan het doen dus even afwachtenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon die WMV opslaan, of niet?
Ja, dat zorgde bij mij voor veel errorsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:14 schreef Flitskikker het volgende:
Wat een stiekemerds. In de source staat een .wmv, maar dat is gewoon een .asx met link naar de stream
Je zou denken dat dat een echte wmv is, maar dat hebben ze omgeleid. Het is in feite een .asx met de inhoud:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:14 schreef Maraca het volgende:
http://asx.sbsnet.nl/sbs6(...)coverinnl_S03E07.wmv
Dit is bijvoorbeeld een aflevering, maar stel dat SBS hem van de website gooit dan ben je ook gelijk de aflevering kwijt. Nog maar te zwijgen dat mijn mediaspeler dit soort bestanden niet kan afspelen.
1 2 3 4 5 6 | <ASX VERSION="3.0"> <COPYRIGHT>SBS Broadcasting B.V.</COPYRIGHT> <ENTRY> <REF HREF="mms://pssbswm.fplive.net/pssbswm/w/sbs6/undercoverinnederland_S03/undercoverinnl_S03E07.wmv" /> </ENTRY> </ASX> |
Vertelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:19 schreef Maraca het volgende:
Ik ben eruitalleen wat een baggerkwaliteit
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:27 schreef Maraca het volgende:
Ik ga vanaf zondag gewoon de afleveringen opnemen op mijn HD vanaf de tv. Gelijk betere kwaliteit
Volgens mij had ik die toen ik bij Ziggo zat, zit nu bij KPNquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb jij toevallig Disney XD 24/7?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:40 schreef Flitskikker het volgende:
Er kwam iets 's nachts (wat ik dus niet kan zien omdat hier Veronica is dan), maar dat hebben ze toch al weer van de buis gehaald
"De Hondenfluisteraar"quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:28 schreef StephanL het volgende:
Vanavond Dog Whisperer op SBS6Om 23:20
best wel confronterend ja. ik ben blij dat ik niet uit een zandbakland kom!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zit er net een minuut of 10 in, maar het klinkt behoorlijk ziek.
Code rood eerwraak dat is ook al duizend keer herhaald volgens mijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:31 schreef donald_dick het volgende:
nederland 3 nu over eerwraak in nederland!
Vuurwerk, met dat jochie dat snel weg wil fietsen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:23 schreef Flitskikker het volgende:
Wie weet nog leuke UiN afleveringen om terug te kijken?
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:01 schreef Doler12 het volgende:
Toen Alberto bijna werd meegesleurd door de auto!
Er moet echte een dvd box komen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:34 schreef Maraca het volgende:
Die heb ik ook, maar de kwaliteit is om te janken.
Ja in Indiana, Amerika.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:52 schreef Maraca het volgende:
Was er een paar dagen geleden ook niet ergens anders een podium omgewaaid?
Slecht ja van de organisatiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja in Indiana, Amerika.
Moet echt anders met dit soort massaevenementen. Ze kunnen toch ver vantevoren zien of het slecht wordt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja in Indiana, Amerika.
Moet echt anders met dit soort massaevenementen. Ze kunnen toch ver vantevoren zien of het slecht wordt.
twitter:KvdBtv twitterde op vrijdag 19-08-2011 om 15:54:36Ook schuift Alberto Stegeman aan. Met hem praten we over het succes van 'Red mijn vakantie'. #kvdb reageer retweet
Lekkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:31 schreef Maraca het volgende:
twitter:KvdBtv twitterde op vrijdag 19-08-2011 om 15:54:36Ook schuift Alberto Stegeman aan. Met hem praten we over het succes van 'Red mijn vakantie'. #kvdb reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
quote:
Nou ja, het is niet zo dat dat weer ineens begon te trollenquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:31 schreef Maraca het volgende:
quote:
Doen!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]!!!
Iedereen Deel Je Mening onderspammen!
Nee, het heet dan ook "Red mijn vakantie!" en niet "Kijk mij eens een geweldige vakantie hebben!"quote:Gelukkig zijn er ook genoeg gasten die wel heel tevreden zijn met reisleiding/hostessen maar dit laat hij natuurlijk niet zien.
Jammer dat ik daar niet bij wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, het heet dan ook "Red mijn vakantie!" en niet "Kijk mij eens een geweldige vakantie hebben!"
Desalniettemin een vermakelijke website. Snap ineens waarom Alberto zo blij was met die fles wijn. Volgens mij krijgt hij die niet zo vaak
Nee, wel een kaartjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jammer dat ik daar niet bij was
Zat er toen ook een tekening bij?
Toch welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet zo dat dat weer ineens begon te trollen
Ik ben het wel eens met de redenering.quote:
Ook als je de radarbeelden ziet en de uitleg erbij dan is het echt bizar stom toeval.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:40 schreef Maraca het volgende:
Dan neem ik terug wat ik zeimaar blijf het vreemd vinden
Dan is het helemaal lulligquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ook als je de radarbeelden ziet en de uitleg erbij dan is het echt bizar stom toeval.
Misschien wordt FOK! nog wel genoemd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:05 schreef Maraca het volgende:
Ben benieuwd of dat vanavond ook nog ter sprake komt bij KvdB
Zal wel nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Misschien wordt FOK! nog wel genoemd.
Ja pech. Ik ga niet naar de computer lopen als hij op tv isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Roep me als hij komt. Ik ga niet de hele show kijken
Moet wel even wennen aan dat 'platte' kapselquote:
Iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet wel even wennen aan dat 'platte' kapsel
Hij gaat nog vertellen dat hij mensen heeft geredquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:14 schreef tralalala het volgende:
Regilio Tuur was ook van de partij?
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:19 schreef tralalala het volgende:
Die weervrouw praat net alsof er een stel kinderen aan de tafel zitten.
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:19 schreef tralalala het volgende:
Praat jij ook zo in de klas Maraca?
Maar niet voor het eerstquote:
Oh ja, bij P&W. Toen zag hij er slecht uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:23 schreef tralalala het volgende:
Vorige keer was hij toch aan het slapen tijdens de uitzending.
Ja dan liever een metalen constructie in je nek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:21 schreef tralalala het volgende:
Niet in een tent gaan staan
Nee lekker hagel met een doorsnee van 5 cm koppen!
Maar dat weet je niet van te voren...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dan liever een metalen constructie in je nek.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:28 schreef tralalala het volgende:
Zie die foto op de achtergrond.
Love is in the air
Alberto is baas!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mn vriendin heeft het uitgemaakt, kun je dat regelen
Maraca is vast nog wel vrijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mn vriendin heeft het uitgemaakt, kun je dat regelen
Hij gaat met heks Irene om.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:36 schreef Maraca het volgende:
Waarom is Carlo zo sarcastisch tegenover Alberto?
Nee, nu gaat Alberto Carlo terugpakken als hij aan het woord isquote:
Ja maar niet op teeveequote:
Hij kreeg door die stomme Carlo geen mogelijkheidquote:
Maar.. Alberto is nog op tvquote:
Nee, Harry Mens was aan het woordquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd dat hij rijk is of zo?
Oh ja, Alberto was net op tvquote:
Laptopquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:44 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ben geen patser met iPhone die tijdens de uitzending kan FOK!-en
Little Britainquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:48 schreef tralalala het volgende:
Little Britain vergelijken met tv kantine![]()
![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:49 schreef Maraca het volgende:
Het is gewoon echt copy paste. Waarom?
Omdat SuperrrTuxxx & StephanLquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:49 schreef Maraca het volgende:
Het is gewoon echt copy paste. Waarom?
Alleen Schone Schijn is leuk, de rest is kut.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goed antwoord. Haat Engelse humor. TVKantine
Hoezo, wil je niet meer met hem trouwen als ie arm is?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Hoezo, wil je niet meer met hem trouwen als ie arm is?
Natuurlijk wel!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Hoezo, wil je niet meer met hem trouwen als ie arm is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |