twitter:albertostegeman twitterde op zondag 14-08-2011 om 19:47:03@markoalmelo is mijn duizendste volger. Bedankt! reageer retweet
was dat niet de opa die dildo's liet zien aan 12 jarigenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:10 schreef das_phantom het volgende:
Was idd de maagdendokter geloof ik. Weet nog dat hij op het station een busje helemaal achtervolgt heeft. Toen was hij nog echt daadkrachtig!
Was dat niet bij Peter R.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
was dat niet de opa die dildo's liet zien aan 12 jarigen
Daar sta ik nog bijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom staat
[ afbeelding ]
niet meer in de OP
Het tekstje was van mijquote:
Tssk en Apebeer met de eer strijkenquote:
Hoeveel seizoenen zijn dr eigenlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tssk en Apebeer met de eer strijken![]()
Denk dat ik even de afleveringen ga downloaden van de website van SBS6Toch vakantie
Hij heeft het hackwerk gedaan. Ik had het tekstje verzonnen wat hij vervolgens geplaatst heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tssk en Apebeer met de eer strijken![]()
Denk dat ik even de afleveringen ga downloaden van de website van SBS6Toch vakantie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Undercover_in_Nederland#Seizoenenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:13 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen zijn dr eigenlijk?
Pff.. dat is een goeiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:13 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Met die straatraces!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pff.. dat is een goeieHij is in 2004 begonnen ofzo
7 ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:13 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Zijn boek?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef Maraca het volgende:
Kan de afleveringen over de homoparkeerplaats niet zo voor de geest halen. Heb er wel over gelezen in zijn boek.
Haha, was dat die aflv waarbij Alberto zon bos in ging en vervolgens benadert werd door iemand " zal ik jou even zuigen" ofzoietsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kwam toen altijd op donderdagavond, vrijdag was het standaard het gesprek van de dag op school
Homoparkeerplaats werd idioot veel bekeken weet ik nog, 2 miljoen kijkers ofzo
Hij ging gewoon rondhangen en werd aangesproken door mensen die seks wouden, verder is het helemaal niet zo illegaal behalve openbare seks.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef Maraca het volgende:
Kan de afleveringen over de homoparkeerplaats niet zo voor de geest halen. Heb er wel over gelezen in zijn boek.
http://www.bol.com/nl/p/n(...)004725299/index.htmlquote:
Aaaah de rukker!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij ging gewoon rondhangen en werd aangesproken door mensen die seks wouden, verder is het helemaal niet zo illegaal behalve openbare seks.
Oja en er was een gast die in zijn auto gewoon lekker aan het rukken was
Ik kan de afleveringen louche privé detective niet meer herinneren, waarsch gemist
Is het boek de moeite waard? Ik wil hem misschien wel kopen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)004725299/index.html
Alleen nog 2e hands te krijgen. Ik had hem wel nieuw gekocht doordat ik hem toevallig in de boekhandel zag liggen. kreeg zelfs nog korting omdat dat boek er zo lang lag dat het apparaat hem niet meer kon scannen
Had bij jou wel een persoonlijk gesigneerd exemplaar verwachtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)004725299/index.html
Alleen nog 2e hands te krijgen. Ik had hem wel nieuw gekocht doordat ik hem toevallig in de boekhandel zag liggen. kreeg zelfs nog korting omdat dat boek er zo lang lag dat het apparaat hem niet meer kon scannen
Ja, is een aanrader. Sommige hoofdstukken vond ik saai vanwege het onderwerp (straatraces), maar dat is persoonlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het boek de moeite waard? Ik wil hem misschien wel kopen?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Had bij jou wel een persoonlijk gesigneerd exemplaar verwacht
Wat is er nog te lezen wat we niet in de uitzendingen zagen? Lees je hoe het hele proces van undercover gaan en het werk er aan toe ging?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, is een aanrader. Sommige hoofdstukken vond ik saai vanwege het onderwerp (straatraces), maar dat is persoonlijk
Hetgeen er uiteindelijk stond was een ander tekstje, omdat de "á" in "dat dát kan in Nederland" van de eerste het niet deed.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hij heeft het hackwerk gedaan. Ik had het tekstje verzonnen wat hij vervolgens geplaatst heeft.
Ja, je leest inderdaad het hele proces en hoe hij zich fysiek en mentaal voorbereid voor zoiets. Heel erg interessant en het is dus niet zo dat het een uitgeschreven aflevering van UiN is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er nog te lezen wat we niet in de uitzendingen zagen? Lees je hoe het hele proces van undercover gaan en het werk er aan toe ging?
Misschien de moeite om te lezen ivm vermoedelijke vervolgopleiding journalistiek die alberto zelf ook heeft gedaan :
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:23 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hetgeen er uiteindelijk stond was een ander tekstje, omdat de "á" in "dat dát kan in Nederland" van de eerste het niet deed.
Die vond ik saaiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:23 schreef Doler12 het volgende:
Die aflevering met die klusjesmannen"Mijn collega kan dus haar huis opknappen, maar ze moet wel wel haar lichaam verkopen".
Niet bij een bibliotheek bij mij in de buurtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, je leest inderdaad het hele proces en hoe hij zich fysiek en mentaal voorbereid voor zoiets. Heel erg interessant en het is dus niet zo dat het een uitgeschreven aflevering van UiN is.
Dat ding kost 6 euroquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet bij een bibliotheek bij mij in de buurt
Nog overtreders.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef Flitskikker het volgende:
Was nou vorige week nog Overtreders of al de nieuwe Wmb?
Overtreders, volgende week is Wmb weer terug!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef Flitskikker het volgende:
Was nou vorige week nog Overtreders of al de nieuwe Wmb?
Doet Koos dat nog dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog overtreders.
Komende zondag weer Koos
Ik vond Overtreders leukerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:31 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Overtreders volgende week is Wmb weer terug!
altijd een praatje met Andre bij een plek naar keuze. Meestal bij het bos.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Doet Koos dat nog dan?
[..]
Ik vond Overtreders leuker
Wmb is meer van hetzelfde. Alleen het laatste kwartier de meer "opmerkelijke" dingen.
Dat was bij zijn werkplek in Soest, nu is de kans groot dat de locatie veranderd is!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
altijd een praatje met Andre bij een plek naar keuze. Meestal bij het bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |