2 keer de helft minder?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:53 schreef Bravebart het volgende:
14% minder chicks ja, en 14% minder gasten; houdt elkaar goed in evenwicht
Een achtste? :Squote:
Kunooooooooquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
HIER MOET IK IN GEPOST HEBBEN!!!1!!!
quote:
Idd, dat valt wel op te vangen door af en toe een VU'tje te doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:29 schreef jna het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maar 1,75%? Die kan ik wel missen
Dit is een van de redenen waarom ik geen Nederlandstalige programma's meer kijk. Of het is niet origineel, het is flauw of het is gewoon niet vermakelijk. Áls er iets is wat origineel en leuk is en dan populair wordt, dan gaan ze dat jarenlang uitmelken met veel verschillende programma's dat allemaal hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:38 schreef jna het volgende:
Jezus kan RTL4 zelf geen programma's meer verzinnen ipv alles 1 op 1 kopiëren
Nu jatten ze come fly with me weer
Wat is daar precies leuk aan?quote:
Je moet gewoon geen rtl4 kijken, dan is er probleem opgelostquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit is een van de redenen waarom ik geen Nederlandstalige programma's meer kijk. Of het is niet origineel, het is flauw of het is gewoon niet vermakelijk. Áls er iets is wat origineel en leuk is en dan populair wordt, dan gaan ze dat jarenlang uitmelken met veel verschillende programma's dat allemaal hetzelfde zijn.
Of BN'ers programma's.
Dat het zo flauw is dat weer leuk wordtquote:
En het plezier wat ze zelf hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat het zo flauw is dat weer leuk wordt
TIK 'EM AANSTELLER OUWE!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef Piles het volgende:
Mwah, ik vind het te flauw eigenlijk. Vooral heel hard lachen om je eigen grap.
Dat is het probleem niet, Joling en Gordon over de vloer vond ik briljantquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:06 schreef Bravebart het volgende:
Je moet wel van ongelofelijk flauw houden, anders erger je je er inderdaad dood aan
Smaken verschillen, ze maken vooral woordgrappen en die vind ik geniaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, Joling en Gordon over de vloer vond ik briljant![]()
Maar De Klusjesmannen zijn er niet grappig genoeg voor, en dan wordt lachen om je eigen grappen heel snel vervelend.
Daar gaat het al mis bij mij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ze maken vooral woordgrappen en die vind ik geniaal
Die blijft geniaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef jna het volgende:
Ze hebben wel een vette truc met een magisch zoutvaatje
Daar lopen ze altijd wat achter jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:25 schreef Bravebart het volgende:
Vanavond gaat het denk ik hier pas los
quote:
Pas nou maar op, straks breken de dijken weer door!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ha, in Zeeland onweerde het al een uur geleden
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ha, in Zeeland onweerde het al een uur geleden
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
Lekker zonnetje vandaag weer
Ik heb geen onweer gezien of gehoord.quote:
In welke wereldstad zat jij dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen onweer gezien of gehoord.
Maar ik zat dan ook niet in Kerkwerve.
Paar uur geleden:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:57 schreef Piles het volgende:
Veel gewonden op Pukkelpop door noodweer
Heftig weer in Brussel en omgeving.
Mwa, meerdere nieuwsbronnen melden het, waaronder AD en 3voor12.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af, gaat wel vaker fout in het begin...
Maar het ziet er niet best uit.
Die nemen het ook maar van elkaar overquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, meerdere nieuwsbronnen melden het, waaronder AD en 3voor12.
Dat begint morgen toch pas?quote:
True, maar die zullen hun bronnen wel goed gecheckt hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Die nemen het ook maar van elkaar over
[..]
Dat begint morgen toch pas?
Inmiddels ook berichten dat er 1 dode isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:55 schreef Bravebart het volgende:
True, maar die zullen hun bronnen wel goed gecheckt hebbenHet is niet zoals in Noorwegen dat ze mensen dubbel tellen of andere rare fratsen. Ik denk het aantal alleen nog maar hoger wordt
Ahquote:Ja, maar het gros is er vandaag al, om een goeie plek te bemachtigen
Waarom ze dan überhaupt eerst met 6 komenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Inmiddels ook berichten dat er 1 dode isDus men weet het gewoon nog niet.
Mja, ze hebben daar een uur geleden al wat gehadquote:[..]
AhDaar zal het wel meevallen, het echte noodweer gaat over het (zuid)oosten
Iemand twittert -> nieuwssite neemt het over -> twitteraar zegt: zie je, ik had gelijk!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:10 schreef Bravebart het volgende:
Waarom ze dan überhaupt eerst met 6 komen
Lijkt me toch niet dat gerenomeerde sites zich op random twitterberichten baseren?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Iemand twittert -> nieuwssite neemt het over -> twitteraar zegt: zie je, ik had gelijk!
Taadaa, nieuws gecreëerd
Ik heb niet meer zoveel vertrouwen in ""gerenommeerde"" (dubbel -m, dat wist ik niet) nieuwsbronnen, die zijn er niet meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet dat gerenomeerde sites zich op random twitterberichten baseren?
Nee true. VRT meldt 1 dood, 7 gewond.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb niet meer zoveel vertrouwen in ""gerenommeerde"" (dubbel -m, dat wist ik niet) nieuwsbronnen, die zijn er niet meer
Lekker weertje.quote:
Hoe kun je die nou kwijtrakenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:00 schreef Bravebart het volgende:
* heeft zijn Donald Duck Clubpas weer gevonden!
Achter de koelkast gevallenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe kun je die nou kwijtraken![]()
Ik heb 2 belangrijke pasjes in mn portemonnee: DD pas en Clubcard Feyenoord
Sowieso een clubcard van Feyenoord hebben, kan al niet, maar al helemaal niet in Amsterdam.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef jna het volgende:
Ja dat kan nu natuurlijk niet meer, nu je in Amsterdam gaat wonen!
Want in Rotterdam kan je wel iets van Ajax in het openbaar tonen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zegt dan gelijk weer genoeg over het publiek daar
Dat is geen argumentatie hè. Omdat in Rotterdam niet kan is het in Amsterdam normaal?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want in Rotterdam kan je wel iets van Ajax in het openbaar tonen?
Zegt dan evenveel over het publiek aldaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is geen argumentatie hè. Omdat in Rotterdam niet kan is het in Amsterdam normaal?
Dat ontken ik dan ook nergensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt dan evenveel over het publiek aldaar.
Eerder. Je kan makkelijker Ajacied in Rotterdam zijn, dan Feyenoorder in Amsterdam. Weet ik van meerdere mensenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want in Rotterdam kan je wel iets van Ajax in het openbaar tonen?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef Piles het volgende:
Rotterdam > Amsterdam sowieso natuurlijk
Meeeeeeeh!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef Piles het volgende:
Oh, mooi!quote:
Zit je hem nu indirect te luctoren?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na zo'n post kan ik je nooit meer serieus nemen natuurlijk.
Alsof jij ooit in Amsterdam danwel Rotterdam geweest bentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na zo'n post kan ik je nooit meer serieus nemen natuurlijk.
Het is me om het even denk ik, heb alleen iets meer met Rotterdam omdat dichterbijquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof jij ooit in Amsterdam danwel Rotterdam geweest bent
jeweets...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit je hem nu indirect te luctoren?
how much?quote:
Dat is niet goed. Brengt verdeeldheid in het land.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:35 schreef Lithia het volgende:
ieewww, hij heeft een andere mening!!
sowieso twee keer naar de ArenA geweest en daarnaast ook al wel aantal keren naar Amsterdam.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sowieso twee keer naar de ArenA geweest en daarnaast ook al wel aantal keren naar Amsterdam.
Rotterdam sowieso één keer voor BCR daar geweest.
Ja voor jullie eilandbewoners is Rotterdam Zuidplein de gate naar de rest van de wereldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is me om het even denk ik, heb alleen iets meer met Rotterdam omdat dichterbij
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja voor jullie eilandbewoners is Rotterdam Zuidplein de gate naar de rest van de wereldLogisch dat je dat meer waardeert.
Dat wás hetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef Bravebart het volgende:
Ja voor jullie eilandbewoners is Rotterdam Zuidplein de gate naar de rest van de wereldLogisch dat je dat meer waardeert.
Nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef jna het volgende:
Hoe kan je nou een goed oordeel van een stad hebben als je er 1 keer bent geweest
Pardon?quote:
Welk jaar?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Juist. Ik heb trouwens al eens ge-roadie'd in Delft volgens mij. Westerpop.
Ik wou net zeggen, mijn oordeel over Zeeland is zeeeer gegrondquote:
Licht eens toequote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, mijn oordeel over Zeeland is zeeeer gegrondMijn echte oordeel dan, niet diegene die ik hier tentoonspreid.
Wat moet ik toelichten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Licht eens toe
Ben nu wel benieuwd natuurlijk
Twee jaar terug geloof ik. Met die bandwedstrijd op de vrijdagavond.quote:
Zeeland is best tofquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat je werkelijke oordeel is natuurlijk
Oooohquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Twee jaar terug geloof ik. Met die bandwedstrijd op de vrijdagavond.
Edit: ja, 2009.
Jonge, een imago is wat je er zelf van maaktquote:
Misschien moeten we over Limburg beginnen?quote:
Vis (een optie)?quote:
Welke taal moet ik hebben om dit te kunnen vertalen op google translate?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
gucci gucci louis louis fendi fendi prada
Neuh, ik begin immuun te worden aan dat soort opmerkingen. Go ahead.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien moeten we over Limburg beginnen?
quote:
Laat dan maarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:35 schreef Lithia het volgende:
Neuh, ik begin immuun te worden aan dat soort opmerkingen. Go ahead.
A50 dusquote:
Kreayshawnanian.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Welke taal moet ik hebben om dit te kunnen vertalen op google translate?
Straatquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Welke taal moet ik hebben om dit te kunnen vertalen op google translate?
Dat is toch Deventerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Neuh, ik begin immuun te worden aan dat soort opmerkingen. Go ahead.
Jonge! nu mis je m'n pa op dat festivalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:45 schreef Bravebart het volgende:
Nope! Zondag weerBroertje is morgen jarig, dus ik moet hem even fêteren
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:46 schreef jna het volgende:
[..]
Jonge! nu mis je m'n pa op dat festival
Ja, dat gaat niet lukken niequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door jna op 19-08-2011 00:17:19 ]Jawel, je keek.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:11 schreef jna het volgende:
Als het donker is zie je 'm toch nietxDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Nee, in Duitsland http://nl.wikipedia.org/wiki/Limburg_an_der_Lahnquote:
Ik doelde op die voetbalclub Go Ahead Eagles, uit Deventerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, in Duitsland http://nl.wikipedia.org/wiki/Limburg_an_der_Lahn
Ja, las het net op twitter, van toen nog niet bekend was dat het een slooppand was. Maar sowieso zit ik toch nooit op roeterseilandquote:
Voetbalclubs dat zinnen gebruiken als naam.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ik doelde op die voetbalclub Go Ahead Eagles, uit Deventer
Mja, ze waren al aan het slopen, dus of dit nou heel erg de kosten heeft gedrukt...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:02 schreef The_Dean het volgende:
Hoeft hij ook geen sloopkosten te betalen... Komt goed uit.
True thatquote:
Dankuzeerquote:
Fuck YEAH!!!quote:
hater....quote:
camera van mijn telefoon werkt niet meer. Ik een mail gestuurd naar ze, zeggen ze dat ik eerst de software moet updaten, maar daar heb ik een usb kabeltje voor nodig, echter heb ik er geen bijgekregen.quote:
huh, hoe oud is je SE?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
camera van mijn telefoon werkt niet meer. Ik een mail gestuurd naar ze, zeggen ze dat ik eerst de software moet updaten, maar daar heb ik een usb kabeltje voor nodig, echter heb ik er geen bijgekregen.
in maart dit jaar gekocht, zat alleen oplader en handfree-bel dingetje (oortjes met spreekdingetje)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
huh, hoe oud is je SE?
Want bij elke SonyEricsson zat altijd een usb kabel..
Kwam me ergens bekend voor, na wat googlen weet ik dat het een band is. Maar heb ze nog nooit gehoord, why?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:33 schreef Bravebart het volgende:
Dankje Lien!
Oja Jan, ken jij The Ghost, The King and I?
Ah, ik dacht jij zit wel in de jazz, die ken je vastquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:54 schreef jna het volgende:
[..]
Kwam me ergens bekend voor, na wat googlen weet ik dat het een band is. Maar heb ze nog nooit gehoord, why?
Ja klopt, via m'n stage nog wat verhalen over 'm gehoord maar die zal ik hier maar niet neerzettenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, ik dacht jij zit wel in de jazz, die ken je vastIk heb een keer een huiskamerconcert bijgewoond waar zij speelden
Die pianist schijnt wel bekend te zijn ofzo
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ja klopt, via m'n stage nog wat verhalen over 'm gehoord maar die zal ik hier maar niet neerzetten
Mwah niet heel erg sappig, maar gevoelig genoeg om ze niet openbaar te makenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]! Sappig?
Ik vond hem wel een held, hoe hij zat te tokkelen op die vleugel
Mmh, sappig dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:20 schreef jna het volgende:
[..]
Mwah niet heel erg sappig, maar gevoelig genoeg om ze niet openbaar te maken
Doet overigens niets af aan z'n muzikale kwaliteiten
Godverdomme gast, Vans Style 31, die wilde ik ook maar waren er niet meer in mijn maatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef jna het volgende:
Stelletje nazi's in delft!
Tientallen van dit soort hakenkruispaaltjes in de grond
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Godverdomme gast, Vans Style 31, die wilde ik ook maar waren er niet meer in mijn maat![]()
Oooh ja, dat is de marktgek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ps. Waarom skate hier een mongool rond met een blauw schaatspak en een witte onderbroek er overheen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef jna het volgende:
Stelletje nazi's in delft!
Tientallen van dit soort hakenkruispaaltjes in de grond
[ afbeelding ]
Vind je het gek met die Titanics van jou.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Godverdomme gast, Vans Style 31, die wilde ik ook maar waren er niet meer in mijn maat![]()
Ja verdoriequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vind je het gek met die Titanics van jou.
IIIISSSSSDDDAAATTTZOOOquote:
quote:
Dean red zich wel buiten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:57 schreef Isdatzo het volgende:
Was maar een tweepersoons tent, sorry!
Nog één om 't af te leren dan:
[ afbeelding ]
Schotlandquote:
Ok, primaquote:
Ik ben donkerblondquote:
pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef Isdatzo het volgende:
Oh en ik heb dit jaar nu in 5 landen m'n naam in de sneeuw gepist.
*Flieft isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef Houniet het volgende:
Ik ben donkerblondmet een leuke glimlach.
quote:
Je wil gewoon graag weten hoe ik heet. Ik heb je door!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pics or it didn't happen!
Facebook jonge.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je wil gewoon graag weten hoe ik heet. Ik heb je door!
Oh bij mij wel. Heb er toch alleen maar ekte bekende op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
Wat facebook?
Daar staat m'n echte naam trouwens ook niet. Alhoewel 'ie daar wel te vinden is bedenk ik me net. Denk ik.
.
Dan moet je die van mij ook kunnen vindenquote:
Kwestie van een naam denk ik?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
Moet ik daar veel moeite voor doen? Dan taai ik af hoor.
Die is er al een tijd niet meer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:28 schreef Houniet het volgende:
L U C T O R hoe is het met dat busmeisje![]()
?
Ah jammer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is er al een tijd niet meer.
Ik hoop dat zodra het nieuwe schooljaar begint, dat er weer wat nieuw leuks in de bus komt.
Ja wie nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ah jammer.
En tsja, vrouwen zat he. Ik heb dat ook wel eens meegemaakt hoor, ik meen drie keer met meisjes.
Dan had ik ook echt oogcontact en lachte ze, maar niets mee gedaan. Loop ik later naar school en dacht ik: "Houniet jonge, lamme
"
been there.. done thatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ah jammer.
En tsja, vrouwen zat he. Ik heb dat ook wel eens meegemaakt hoor, ik meen drie keer met meisjes.
Dan had ik ook echt oogcontact en lachte ze, maar niets mee gedaan. Loop ik later naar school en dacht ik: "Houniet jonge, lamme
"
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:46 schreef Isdatzo het volgende:
Niet dat denken "houniet jonge, lamme".. nouja, dat ook, maar goed.. dat andere dus.
Ik had er ook al regelmatig mee gepraat in de bus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ah jammer.
"
Joooooooooo.quote:
thnx, zal 'em morgen lezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:52 schreef Houniet het volgende:
Ik heb je even een gratis tip gePMd Luc.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:10 schreef Lithia het volgende:
Wat? Ik lees iets over facebook en Isdatzo?
Dat was een aantal jaartjes geleden hoor.quote:
Hehe. Goed je weer te zien manquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat was een aantal jaartjes geleden hoor.
quote:
Linkjes!!quote:
Waarvanquote:
Als je geen Facebook hebt kan je me toch niet zien.quote:
Dealquote:
En dat. Denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je geen Facebook hebt kan je me toch niet zien.
Ja.quote:
HoI!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:42 schreef Houniet het volgende:
Ik ga ook maar eens, saaie bende hiero.
I know. Je Hou 't niet voor mogelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:48 schreef Californium het volgende:
Houniet is keimakkelijk te vinden! Maar dan moet je wel weten hoe
Lelijke Nijmeegse Jongen 85quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:48 schreef Californium het volgende:
Houniet is keimakkelijk te vinden! Maar dan moet je wel weten hoe
sssssst!quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:53 schreef Isdatzo het volgende:
Mij heb je heul niet gevonden. Ik wil bewijs in DM.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:52 schreef Bravebart het volgende:
Hoenie gevonden, ktsjing!
Cali gevonden, ktsjing!
Iswatzo? gevonden, ktsjing!
Wat een übernerd stalker ben ik ook :v
Wtf leef jij ook nog?quote:
Jajajaja, jaloers kreng dat je bent!quote:
Ja, wat zal ik daar op antwoorden...quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajaja, jaloers kreng dat je bent!
Juh, maar zie PM voor de linkjes.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, maar zie PM voor de linkjes.
='Dquote:
Laat ze maar zelf zoeken kutjong.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, maar zie PM voor de linkjes.
Heb je wat te verbergen ofzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laat ze maar zelf zoeken kutjong.
Neuh, ik ben gewoon verveeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanavond even niet. Jij wel zo te zien?
Ik kijk steeds, maar er ligt nog steeds geen vrouw in, dus ik wacht nog even langer denk ikquote:
Dus als er een vrouw ligt ga je slapenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kijk steeds, maar er ligt nog steeds geen vrouw in, dus ik wacht nog even langer denk ik
Ja! Ik ben heel saai.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus als er een vrouw ligt ga je slapen
Oh damn, daar lopen er wel een paar lekkere rond hèquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:24 schreef jna het volgende:
Bart, ik ben verliefd op de serveerster van barrique
Die kleine donkere met dat lauretta gerards haarquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh damn, daar lopen er wel een paar lekkere rond hè
Wijs maar een keer aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:26 schreef jna het volgende:
[..]
Die kleine donkere met dat lauretta gerards haar
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar eerst achterop op de motor en dan kamperen.
sowieso Rene frogerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:47 schreef Lithia het volgende:
just say hello..
hello..
just say hello...
hello
stom reclame
Ik kende die gast niet eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |