Jawel hoor, alleen het leek me achteraf handiger om het hier te vragen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:35 schreef Tinos85 het volgende:
In elkaar geslagen door een grote groep.
1 topic is niet genoeg?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:36 schreef Jahr00n het volgende:
Jij laat je KO slaan door een kerel van 15? Jezus
Niet iedereen is zo'n stoere, afgetrainde boy zoals jij dat bent.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef Jahr00n het volgende:
En je weet ook wie het is? Pak hem gewoon op een gruwelijke manier terug.
Dit dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef Jahr00n het volgende:
En je weet ook wie het is? Pak hem gewoon op een gruwelijke manier terug.
Jij wilt een schadevergoeding vanwege dat?quote:En me vrienden waren dus getuigen. Nu is mijn vraag of ik hier ook schadevergoeding voor kan krijgen? Ik had een grote bult op mijn voorhoofd, een schaafwond op mijn voorhoofd. En me lip was erg dik.
Kan ie beter eerst aangifte gaan doen bij de politie. Ik denk niet dat de politie er ook maar iets mee gaat doen, laat staan dat je een schadevergoeding krijgt voor een bult en een snee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom niet laat die kneus maar betalen.
Politie moet altijd iets doen tegen een aangifte, gewoon doen volgende keer meppen ze iemand misschien totalosquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kan ie beter eerst aangifte gaan doen bij de politie. Ik denk niet dat de politie er ook maar iets mee gaat doen, laat staan dat je een schadevergoeding krijgt voor een bult en een snee._
Hoezo niet?quote:e jongen was uiteindelijk gearresteerd, maar er kon niets tegen gedaan worden omdat hij pas 15 was..
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:47 schreef HSG het volgende:
Ik had hem ondersteboven opgehangen en levend in de brand gestoken.
TS kan het uiteraard altijd proberen. Ik geef alleen aan dat het verspilde moeite is. Net als dit topic.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Politie moet altijd iets doen tegen een aangifte, gewoon doen volgende keer meppen ze iemand misschien totalos
Hoeft ook niet. Mentaliteitskwestie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:38 schreef bas-beest het volgende:
[..]
[..]
Niet iedereen is zo'n stoere, afgetrainde boy zoals jij dat bent.
Tegen een aangifte, of met een aangifte? Politie doet niets met zo'n aangifte. Je kunt aangifte doen, maar het zal geen enkel gevolg hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Politie moet altijd iets doen tegen een aangifte, gewoon doen volgende keer meppen ze iemand misschien totalos
Tuurlijk wel mishandeling bewusteloos.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef error_404 het volgende:
[..]
Tegen een aangifte, of met een aangifte? Politie doet niets met zo'n aangifte. Je kunt aangifte doen, maar het zal geen enkel gevolg hebben.
Daarom moet je zelf je problemen oplossen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef error_404 het volgende:
[..]
Tegen een aangifte, of met een aangifte? Politie doet niets met zo'n aangifte. Je kunt aangifte doen, maar het zal geen enkel gevolg hebben.
Kunnen we dan mooi groepen mensen gaan bashenquote:
Nee hoor, maakt helemaal niets uit. Ik spreek uit ervaring (dader bekend en meerdere ooggetuigen)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel mishandeling bewusteloos.
Misschien was jou geval wel minder duidelijk, en wat de politie ermee doet, ligt erook aan in welke stad het is, en hoeveel werk ze hebben, ik zou uit principe al aangifte doen, of ze nu wel of niet wat doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:08 schreef error_404 het volgende:
[..]
Nee hoor, maakt helemaal niets uit. Ik spreek uit ervaring (dader bekend en meerdere ooggetuigen)
Wat verwacht je van de politie eigenlijk, als je het hebt over een aangifte? Dat ze hem oppakken en gevangen zetten, ofzo?
Fixed!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:16 schreef kovenant het volgende:
aangezien je adres hebt zou ik zeggen stuur een brief evt. anoniem (2,3x) geadresseerd aan de ouders/verzorgers van deze knul.
grote kans dat de ouders het niet eens weten.
en vraag hun een passende oplossing te vinden voor hun agressieve zoon.
klinkt beetje lafjes, maar politie doet niks, en zelf erop gaan slaan lokt alleen maar meer problemen uit.
flikker een baksteen door z'n ruit
Ieder normaal persoon is knock-out te slaan, als je maar goed en/of hard genoeg raakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Mentaliteitskwestie.
Je knockout laten slaan, erachter komen wie het is (inc. telefoonnummer) en dan nog niet terug willen pakken maar huilen over een schadevergoeding
hooguit slachtofferhulp over de vloer, meer niet. politie in nederland doet geen fuck aan zulke situaties.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel mishandeling bewusteloos.
Ik werd wel gebeld door hun toen ik een mep kreeg van die gozer, hierboven genoemd.quote:Je krijgt een foldertje over slachtofferhulp, die je zelf moet bellen en die echt niet naar jou toe komen.
En hoe minder je betaalt, des te beperkter is de dekking. Ik vind het dan ook het geld niet waard.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
Als je geen rechtsbijstandverzekering hebt zou ik er gauw 1 afsluiten, ze kosten namelijk geen drol.
En dan kom je hier 2 topics openen om te vragen hoe e.e.a. gaatquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:17 schreef Jurrick het volgende:
Ook is mijn vader letselschade advocaat maar die zei ook dat het niets uithaalt om een letselschade advocaat te nemen
Wel erg kort door de bocht. Ik vind een rbv een van de meest zinvolle verzekeringen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En hoe minder je betaalt, des te beperkter is de dekking. Ik vind het dan ook het geld niet waard.
Dit dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Mentaliteitskwestie.
Je knockout laten slaan, erachter komen wie het is (inc. telefoonnummer) en dan nog niet terug willen pakken maar huilen over een schadevergoeding
Vroeger had je nog geen joegoslaven die dit voor een schappelijk geldbedrag oplossen.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vroeger had je nog geen joegoslaven die dit voor een schappelijk geldbedrag oplossen.
Waar denk je dat ie die schadevergoeding voor gaat gebruiken?
niemand met een wtf momentje hier?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:33 schreef Jurrick het volgende:
Hallo,
Ik was dus vrijdag avond uitgegaan in Oisterwijk, was allemaal erg gezellig totdat er iemand kwam ruzie maken met ons.
Hij zat heel de avond ons een beetje uit te dagen, totdat ik iets terug zei. Hij vond dit niet bepaald leuk en ging zijn vrienden vertellen wat ik wel niet allemaal zei tegen hem, zo had ik dus een groep van 15 man om me heen. (Ook kwam een oude school vriend erachter dat ik ruzie had, en zei: ''Als ze je slaan moet je maar naar mij toekomen, mijn groep helpt je wel'', wat uiteindelijk zijn groep was die me uiteindelijk knock out hebben geslagen )
.....
Excuus, dat is idd een denkfout van me...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:06 schreef klusfoobje het volgende:
Jemoeder moet toch weten dat er geen negatieve IQ mogelijk is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |