abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100889191
Hallo,

Ik was dus vrijdag avond uitgegaan in Oisterwijk, was allemaal erg gezellig totdat er iemand kwam ruzie maken met ons.

Hij zat heel de avond ons een beetje uit te dagen, totdat ik iets terug zei. Hij vond dit niet bepaald leuk en ging zijn vrienden vertellen wat ik wel niet allemaal zei tegen hem, zo had ik dus een groep van 15 man om me heen. (Ook kwam een oude school vriend erachter dat ik ruzie had, en zei: ''Als ze je slaan moet je maar naar mij toekomen, mijn groep helpt je wel'', wat uiteindelijk zijn groep was die me uiteindelijk knock out hebben geslagen )

Even later (Dit herhinner ik me totaal niet meer, en heb ik van me vrienden gehoord die het zagen) hebben ze me met heel de groep in de bosjes geduwd, en daarna sloeg een jongen voluit en ben ik knock out gegaan voor 10 minuten.

Nu was dit de helft van de groep die dit deed, de andere helft was een eindje verderop en hebben een andere jongen bewusteloos geslagen met een kettingslot.

Toen ik knock out geslagen was rende een vriend van me achter de dader aan, die vervolgens heel hard wegrende. Me andere vriend waarschuwde de politie, en de jongen was uiteindelijk gearresteerd, maar er kon niets tegen gedaan worden omdat hij pas 15 was..

Er waren al snel 4 politiebusjes en wat andere politieauto's dus kon ik snel vertellen wat er gebeurd was. Ze hebben foto's van me gemaakt en ik heb aangifte gedaan. Voor de rest kon ik niet heel veel meer zeggen, omdat ik niet eens wist dat ik geslagen was. Het leek zelfs dat ik uit de kroeg liep, en dat er verschillende mensen naar mij toeliepen en zeiden dat ik knock out geslagen was.

Inmiddels weet ik ook wie het is. Ik ben achter zijn adres gekomen, en heb zijn telefoonnummer. En me vrienden waren dus getuigen. Nu is mijn vraag of ik hier ook schadevergoeding voor kan krijgen? Ik had een grote bult op mijn voorhoofd, een schaafwond op mijn voorhoofd. En me lip was erg dik.

Bedankt voor het lezen!
pi_100889305
Jij laat je KO slaan door een kerel van 15? Jezus
pi_100889307
quote:
Jawel hoor, alleen het leek me achteraf handiger om het hier te vragen.
pi_100889325
En je weet ook wie het is? Pak hem gewoon op een gruwelijke manier terug.
pi_100889340
me = mijn
pi_100889367
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:36 schreef Jahr00n het volgende:
Jij laat je KO slaan door een kerel van 15? Jezus
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef Jahr00n het volgende:
Niet iedereen is zo'n stoere, afgetrainde boy zoals jij dat bent.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_100889394
Gewoon aangifte doen dan.
Oh hij is gepakt al :')
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 11:40:09 #9
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_100889436
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef Jahr00n het volgende:
Dit dus.

Trap die gast in elkaar. Je weet dat de politie geen ene reet gaat doen en als ze al van hun luie reet komen hem een voorwaardelijke taakstraf gaan geven.
pi_100889491
quote:
En me vrienden waren dus getuigen. Nu is mijn vraag of ik hier ook schadevergoeding voor kan krijgen? Ik had een grote bult op mijn voorhoofd, een schaafwond op mijn voorhoofd. En me lip was erg dik.
Jij wilt een schadevergoeding vanwege dat? :') Serieus?
Who motivates the motivator?
pi_100889517
Waarom niet laat die kneus maar betalen.
pi_100889603
Het slappe Nederlandse rechtssysteem dat veilig is voor 15 jarigen :r
pi_100889612
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom niet laat die kneus maar betalen.
Kan ie beter eerst aangifte gaan doen bij de politie. Ik denk niet dat de politie er ook maar iets mee gaat doen, laat staan dat je een schadevergoeding krijgt voor een bult en een snee. :')_
pi_100889649
En wat is de geleden schade precies?
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_100889670
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:44 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Kan ie beter eerst aangifte gaan doen bij de politie. Ik denk niet dat de politie er ook maar iets mee gaat doen, laat staan dat je een schadevergoeding krijgt voor een bult en een snee. :')_
Politie moet altijd iets doen tegen een aangifte, gewoon doen volgende keer meppen ze iemand misschien totalos
  donderdag 18 augustus 2011 @ 11:46:51 #16
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_100889684
Michielos had er wel raaad me geweten.

Maar ontopic: via een civiele procedure kun je idd proberen een schadevergoeding te krijgen. Vraag is natuurlijk wel wat de hoogte van de schade zou zijn. Geen idee of het zou lukken, maar je zou het altijd kunnen proberen.
Heb je rechtsbijstand?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_100889693
Ik had hem ondersteboven opgehangen en levend in de brand gestoken.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_100889731
quote:
e jongen was uiteindelijk gearresteerd, maar er kon niets tegen gedaan worden omdat hij pas 15 was..
Hoezo niet?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_100889746
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:47 schreef HSG het volgende:
Ik had hem ondersteboven opgehangen en levend in de brand gestoken.
^O^ Ik ook als online ridder.
pi_100889755
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:46 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Politie moet altijd iets doen tegen een aangifte, gewoon doen volgende keer meppen ze iemand misschien totalos
TS kan het uiteraard altijd proberen. Ik geef alleen aan dat het verspilde moeite is. Net als dit topic.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 11:49:59 #21
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_100889814
Je weet zijn adres? En je vraag hier wat te doen. Pak hem terug gelijk hij bij jou heeft gedaan, grote groep eromheen en veeg hem maar eens.
Trotse Belg.
pi_100890067
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:38 schreef bas-beest het volgende:

[..]

[..]

Niet iedereen is zo'n stoere, afgetrainde boy zoals jij dat bent.
Hoeft ook niet. Mentaliteitskwestie.
Je knockout laten slaan, erachter komen wie het is (inc. telefoonnummer) en dan nog niet terug willen pakken maar huilen over een schadevergoeding :')
  donderdag 18 augustus 2011 @ 11:56:49 #23
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_100890092
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:46 schreef Ghostbuster het volgende:

Tegen een aangifte, of met een aangifte? Politie doet niets met zo'n aangifte. Je kunt aangifte doen, maar het zal geen enkel gevolg hebben.
pi_100890123
Afkomst van de daders?
pi_100890143
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef error_404 het volgende:

[..]

Tegen een aangifte, of met een aangifte? Politie doet niets met zo'n aangifte. Je kunt aangifte doen, maar het zal geen enkel gevolg hebben.
Tuurlijk wel mishandeling bewusteloos.
pi_100890163
quote:
18s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:58 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Afkomst van de daders?
Relevantie?
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_100890232
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef error_404 het volgende:

[..]

Daarom moet je zelf je problemen oplossen.
De politie moet je alleen bellen als de daders al gevlucht zijn :')
pi_100890297
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:58 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Relevantie?
Kunnen we dan mooi groepen mensen gaan bashen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Ron.Jeremy op 18-08-2011 12:12:57 ]
  donderdag 18 augustus 2011 @ 12:08:09 #29
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_100890481
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:58 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Nee hoor, maakt helemaal niets uit. Ik spreek uit ervaring (dader bekend en meerdere ooggetuigen)

Wat verwacht je van de politie eigenlijk, als je het hebt over een aangifte? Dat ze hem oppakken en gevangen zetten, ofzo?
pi_100890795
aangezien je adres hebt zou ik zeggen stuur een brief evt. anoniem (2,3x) geadresseerd aan de ouders/verzorgers van deze knul.
grote kans dat de ouders het niet eens weten.
en vraag hun een passende oplossing te vinden voor hun agressieve zoon.

klinkt beetje lafjes, maar politie doet niks, en zelf erop gaan slaan lokt alleen maar meer problemen uit.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 12:32:17 #31
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_100891363
Vuile tering <insert relevante ethinische, culturele, politieke of financiele groep hier>
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_100892528
Dit heeft enige voorberreiding nodig, maar misschien als je de film saw deel 1 hebt gezien is dit een optie. Je moet alleen de bieb in voor wat boeken of een cursus metaalbewerking.

Na deze crucuiale eerste week van voorbereiding begin je zn oom te achtervolgen. Deze zal opeens op mysterieuze wijze ''verdwijnen''. Na een aantal jaar kom jij de dader in questie weer tegen en stelt hem beleeft de vraag of die je nog herkent. Op dit moment zegt hij nee omdat die doodsbang is en een felle lamp in zen gezicht heeft staan. Je trekt nu je masker af en geeft hem een fikse klamp.

De dag hierna wordt de jongen wakker met een weeig gevoel in een bad vol met ijs.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:41:24 #33
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_100892694
Sinds wanneer kun je uitgaan in Oisterwijk :') ?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:07:21 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100893816
Je kunt in deze gevallen een schadevergoeding krijgen voor de geleden schade. Dus als het jou of je werkgever of je ouders geld kostte dat je deze verwondingen hebt opgelopen, dan kan deze schade op hem verhaald worden.
Hoeveel euro denk je aan schade opgelopen te hebben?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100894334
Je kan wel degelijk schade verhalen (smartengeld). Je moet kijken naar hoe erg het incident was, of je een trauma hebt (en hoeveel de kosten voor de langdurige behandeling zijn), lichamelijk schade, is de dader opgepakt en veroordeeld en zo zijn er nog 300 dingen.

Je moet maar googlen op smartengeld dan vind je vanzelf genoeg info.
pi_100894447
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:08 schreef error_404 het volgende:

[..]

Nee hoor, maakt helemaal niets uit. Ik spreek uit ervaring (dader bekend en meerdere ooggetuigen)

Wat verwacht je van de politie eigenlijk, als je het hebt over een aangifte? Dat ze hem oppakken en gevangen zetten, ofzo?
Misschien was jou geval wel minder duidelijk, en wat de politie ermee doet, ligt erook aan in welke stad het is, en hoeveel werk ze hebben, ik zou uit principe al aangifte doen, of ze nu wel of niet wat doen.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:44:44 #37
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_100895399
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:16 schreef kovenant het volgende:
aangezien je adres hebt zou ik zeggen stuur een brief evt. anoniem (2,3x) geadresseerd aan de ouders/verzorgers van deze knul.
grote kans dat de ouders het niet eens weten.
en vraag hun een passende oplossing te vinden voor hun agressieve zoon.

klinkt beetje lafjes, maar politie doet niks, en zelf erop gaan slaan lokt alleen maar meer problemen uit.

flikker een baksteen door z'n ruit
Fixed!
pi_100903986
Altijd gezellig in Oisterwijk...
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_100904419
aangifte doen, politie 2 weken de tijd geven om er iets aan te doen.

als er niets gebeurt, met je vrienden die gast ff opwachten, flink in elkaar slaan, leegroven en alles behalve geld meteen verkopen/weggooien, en m laten weten dat ie de volgende keer een mes tussen zn ribben heeft (als je overtuigend kan bluffen)
"Pools are perfect for holding water"
pi_100904566
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef Keltie het volgende:

[..]

Je knockout laten slaan, erachter komen wie het is (inc. telefoonnummer) en dan nog niet terug willen pakken maar huilen over een schadevergoeding :')
Ieder normaal persoon is knock-out te slaan, als je maar goed en/of hard genoeg raakt.

Maar goed joh, sla jij gerust zo'n figuur terug in elkaar... heb je alleen maar meer problemen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_100904758
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:58 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

hooguit slachtofferhulp over de vloer, meer niet. politie in nederland doet geen fuck aan zulke situaties.

jurrick wat ik zou doen in jou geval was wanneer alles weer een beetje rustig is je wraak met eigen handen nemen (of met een groep) sinds je toch de details van betreffende personen hebt. en via hem kom je aan de details van alle anderen die jou iets hebben aangedaan die nacht.
pi_100904876
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:44 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Fixed!
+1
Acid burns your mind
You will never find
Only darkness inside
Turn, turn off your mind
pi_100905325
Heb je topic in UVT gesloten, deze kan open blijven. ^O^

Verder natuurlijk ontzettend klote wat je is overkomen. Heb geen verstand of ervaring met dit soort zaken, maar ik hoop dat iemand je wel wat nuttige tips kan geven.
Ja doei.
pi_100905451
ik weet honderd procent zeker dat ze zullen reageren met 'we hebben niet genoeg bewijs m.b.t. de genoemde persoon' na jou wijsgemaakt te hebben dat ze bij de rechter hebben gestaan en shit.

verspil je tijd niet en creëer geen hoop, hier moet je de touwtjes in eigen handen nemen wil je dat er iets effectief gebeurt.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:42:48 #45
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_100907817
Ze gaan niet naar een rechter; ze hebben een gesprekje met de officier van justitie. Die bepaald of er grond is en voldoende bewijs om door te gaan. In de regel stoppen dit soort zaken hier.

Je krijgt een foldertje over slachtofferhulp, die je zelf moet bellen en die echt niet naar jou toe komen.

Enige wat nog een mogelijkheid is, is een civiele zaak aanspannen tegen de dader, waar de politie dus geen actieve deelnemer aan is.
pi_100908055
Je belt je rechtsbijstandsverzekering en vraagt of die voor jou kan bemiddelen. Een schadevergoeding eisen is praktisch altijd een civiele procedure, waar de politie geen deel aan heeft.

Als je geen rechtsbijstandverzekering hebt zou ik er gauw 1 afsluiten, ze kosten namelijk geen drol. Daarnaast kan je op no-cure no pay basis een letselschade advocaat in dienst nemen, hoewel die je waarschijnlijk uitlacht als je met jouw geleden schade aan komt kloppen.
Er zit dus niks anders op dan naar een advocaat te gaan, deze op eigen kosten betalen en die tientjes schadevergoeding eisen en waarschijnlijk ook krijgen.

Of het het waard is moet je zelf weten.

Al die stoere verhalen of terugslaan kan je uiteraard ook doen. Als jij ouder bent dan 18 jaar kan hij jouw aanklagen. Ik ben 1x geslagen en ik heb aangifte gedaan en die gast moest 120 uur schoffelen, half jaar voorwaardelijk en een boete van enkele honderden euros gekregen. Jij hebt de pech dat jouw dader geen 18 is.
Of dat het waard is moet jij ook zelf bepalen.

Je kan uiteraard ook gewoon accepteren dat het leven oneerlijk is, rechtvaardigheid niet bestaat en verder leven. Dat veroorzaakt een stuk minder stress kan ik je vertellen.

quote:
Je krijgt een foldertje over slachtofferhulp, die je zelf moet bellen en die echt niet naar jou toe komen.
Ik werd wel gebeld door hun toen ik een mep kreeg van die gozer, hierboven genoemd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:57:51 #47
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_100908454
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
Als je geen rechtsbijstandverzekering hebt zou ik er gauw 1 afsluiten, ze kosten namelijk geen drol.
En hoe minder je betaalt, des te beperkter is de dekking. Ik vind het dan ook het geld niet waard.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_100912261
Sorry voor de late reactie,

Ik wacht gewoon af wat er met mijn aangifte word gedaan. Word er niets aan gedaan, dan kijk ik wel verder wat ik met hem ga doen.

Ook is mijn vader letselschade advocaat maar die zei ook dat het niets uithaalt om een letselschade advocaat te nemen
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:20:15 #49
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_100912371
Gewoon een gezellige vechtpartij tussen een paar dronken lappen. Ik denk dat je aangifte in de onderste la komt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_100918421
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:17 schreef Jurrick het volgende:
Ook is mijn vader letselschade advocaat maar die zei ook dat het niets uithaalt om een letselschade advocaat te nemen
En dan kom je hier 2 topics openen om te vragen hoe e.e.a. gaat :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_100918487
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

En hoe minder je betaalt, des te beperkter is de dekking. Ik vind het dan ook het geld niet waard.
Wel erg kort door de bocht. Ik vind een rbv een van de meest zinvolle verzekeringen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:13:45 #52
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_100929341
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dit dus :)

Was vroeger wel anders :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:20:42 #53
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100929558
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:13 schreef sanger het volgende:

[..]

Dit dus :)

Was vroeger wel anders :')
Vroeger had je nog geen joegoslaven die dit voor een schappelijk geldbedrag oplossen.
Waar denk je dat ie die schadevergoeding voor gaat gebruiken?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:27:15 #54
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_100929743
Start gewoon een juridische procedure op, al is het enkel en alleen om die ouders van het petjes tuig flik op kosten te jagen.

De knieschijven van die 15 jarige kapot slaan heeft niet zoveel zin, dan betalen wij alleen maar meer aan dat petjes r*s.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:45:52 #55
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_100930408
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Vroeger had je nog geen joegoslaven die dit voor een schappelijk geldbedrag oplossen.
Waar denk je dat ie die schadevergoeding voor gaat gebruiken?
:D

Vroeger loste iedereen zijn eigen zaakjes op ;)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_100932727
15 man tegen 1 is ook lekker zeg :') hoe slap wil je het hebben :r
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_100936796
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:33 schreef Jurrick het volgende:
Hallo,

Ik was dus vrijdag avond uitgegaan in Oisterwijk, was allemaal erg gezellig totdat er iemand kwam ruzie maken met ons.

Hij zat heel de avond ons een beetje uit te dagen, totdat ik iets terug zei. Hij vond dit niet bepaald leuk en ging zijn vrienden vertellen wat ik wel niet allemaal zei tegen hem, zo had ik dus een groep van 15 man om me heen. (Ook kwam een oude school vriend erachter dat ik ruzie had, en zei: ''Als ze je slaan moet je maar naar mij toekomen, mijn groep helpt je wel'', wat uiteindelijk zijn groep was die me uiteindelijk knock out hebben geslagen )

.....
niemand met een wtf momentje hier? :')

zou 2 dingen doen
die oude schoolvriend aanpakken wegens het introduren van de k.o. groepje
en natuurlijk die 15 jarige puber aanpakken als hij naar huis gaat in zn eentje....even kijken of die dan nog zo stoer is.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:58:50 #58
286575 Roces18
Chef de party
pi_100941377
gevalletje diep emotionele schade ter waarde van 10.000 euro
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Redactie Frontpage vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:18:49 #59
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_100942158
Ik zou dat 15 jarige gastje aangeven. Als de politie niets doet en hij denkt dat hij er vanaf is, alles al lang vergeten is (zeg over een jaar), hem opwachten en hem 15 IQ punten uit zijn hoofd slaan.

Soort Boondock Saints uithangen dus...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:06:25 #60
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_100943912
Jemoeder moet toch weten dat er geen negatieve IQ mogelijk is....
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  Redactie Frontpage vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:01:14 #61
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_100945839
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:06 schreef klusfoobje het volgende:
Jemoeder moet toch weten dat er geen negatieve IQ mogelijk is....
Excuus, dat is idd een denkfout van me...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_100946132
1 tip: laat het op een ongeluk lijken, straks heb jij straf
pi_100950090
Als je alles van hem weet, dan wist ik het wel ;)
15jarig snotjochie koekie van eigen deeg geven (op ze oog ;) )
pi_100956285
Ah joh, iedereen heeft in zijn 'uitgaanscarriere' weleens een klap gekregen ...hoort gewoon bij je opvoeding, dus niet al te moeilijk over doen zou ik zeggen.

What doen't kill you, makes you stronger. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')