abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100889191
Hallo,

Ik was dus vrijdag avond uitgegaan in Oisterwijk, was allemaal erg gezellig totdat er iemand kwam ruzie maken met ons.

Hij zat heel de avond ons een beetje uit te dagen, totdat ik iets terug zei. Hij vond dit niet bepaald leuk en ging zijn vrienden vertellen wat ik wel niet allemaal zei tegen hem, zo had ik dus een groep van 15 man om me heen. (Ook kwam een oude school vriend erachter dat ik ruzie had, en zei: ''Als ze je slaan moet je maar naar mij toekomen, mijn groep helpt je wel'', wat uiteindelijk zijn groep was die me uiteindelijk knock out hebben geslagen )

Even later (Dit herhinner ik me totaal niet meer, en heb ik van me vrienden gehoord die het zagen) hebben ze me met heel de groep in de bosjes geduwd, en daarna sloeg een jongen voluit en ben ik knock out gegaan voor 10 minuten.

Nu was dit de helft van de groep die dit deed, de andere helft was een eindje verderop en hebben een andere jongen bewusteloos geslagen met een kettingslot.

Toen ik knock out geslagen was rende een vriend van me achter de dader aan, die vervolgens heel hard wegrende. Me andere vriend waarschuwde de politie, en de jongen was uiteindelijk gearresteerd, maar er kon niets tegen gedaan worden omdat hij pas 15 was..

Er waren al snel 4 politiebusjes en wat andere politieauto's dus kon ik snel vertellen wat er gebeurd was. Ze hebben foto's van me gemaakt en ik heb aangifte gedaan. Voor de rest kon ik niet heel veel meer zeggen, omdat ik niet eens wist dat ik geslagen was. Het leek zelfs dat ik uit de kroeg liep, en dat er verschillende mensen naar mij toeliepen en zeiden dat ik knock out geslagen was.

Inmiddels weet ik ook wie het is. Ik ben achter zijn adres gekomen, en heb zijn telefoonnummer. En me vrienden waren dus getuigen. Nu is mijn vraag of ik hier ook schadevergoeding voor kan krijgen? Ik had een grote bult op mijn voorhoofd, een schaafwond op mijn voorhoofd. En me lip was erg dik.

Bedankt voor het lezen!
pi_100889305
Jij laat je KO slaan door een kerel van 15? Jezus
pi_100889307
quote:
Jawel hoor, alleen het leek me achteraf handiger om het hier te vragen.
pi_100889325
En je weet ook wie het is? Pak hem gewoon op een gruwelijke manier terug.
pi_100889340
me = mijn
pi_100889367
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:36 schreef Jahr00n het volgende:
Jij laat je KO slaan door een kerel van 15? Jezus
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef Jahr00n het volgende:
Niet iedereen is zo'n stoere, afgetrainde boy zoals jij dat bent.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_100889394
Gewoon aangifte doen dan.
Oh hij is gepakt al :')
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 11:40:09 #9
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_100889436
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef Jahr00n het volgende:
Dit dus.

Trap die gast in elkaar. Je weet dat de politie geen ene reet gaat doen en als ze al van hun luie reet komen hem een voorwaardelijke taakstraf gaan geven.
pi_100889491
quote:
En me vrienden waren dus getuigen. Nu is mijn vraag of ik hier ook schadevergoeding voor kan krijgen? Ik had een grote bult op mijn voorhoofd, een schaafwond op mijn voorhoofd. En me lip was erg dik.
Jij wilt een schadevergoeding vanwege dat? :') Serieus?
Who motivates the motivator?
pi_100889517
Waarom niet laat die kneus maar betalen.
pi_100889603
Het slappe Nederlandse rechtssysteem dat veilig is voor 15 jarigen :r
pi_100889612
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom niet laat die kneus maar betalen.
Kan ie beter eerst aangifte gaan doen bij de politie. Ik denk niet dat de politie er ook maar iets mee gaat doen, laat staan dat je een schadevergoeding krijgt voor een bult en een snee. :')_
pi_100889649
En wat is de geleden schade precies?
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_100889670
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:44 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Kan ie beter eerst aangifte gaan doen bij de politie. Ik denk niet dat de politie er ook maar iets mee gaat doen, laat staan dat je een schadevergoeding krijgt voor een bult en een snee. :')_
Politie moet altijd iets doen tegen een aangifte, gewoon doen volgende keer meppen ze iemand misschien totalos
  donderdag 18 augustus 2011 @ 11:46:51 #16
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_100889684
Michielos had er wel raaad me geweten.

Maar ontopic: via een civiele procedure kun je idd proberen een schadevergoeding te krijgen. Vraag is natuurlijk wel wat de hoogte van de schade zou zijn. Geen idee of het zou lukken, maar je zou het altijd kunnen proberen.
Heb je rechtsbijstand?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_100889693
Ik had hem ondersteboven opgehangen en levend in de brand gestoken.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_100889731
quote:
e jongen was uiteindelijk gearresteerd, maar er kon niets tegen gedaan worden omdat hij pas 15 was..
Hoezo niet?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_100889746
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:47 schreef HSG het volgende:
Ik had hem ondersteboven opgehangen en levend in de brand gestoken.
^O^ Ik ook als online ridder.
pi_100889755
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:46 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Politie moet altijd iets doen tegen een aangifte, gewoon doen volgende keer meppen ze iemand misschien totalos
TS kan het uiteraard altijd proberen. Ik geef alleen aan dat het verspilde moeite is. Net als dit topic.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 11:49:59 #21
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_100889814
Je weet zijn adres? En je vraag hier wat te doen. Pak hem terug gelijk hij bij jou heeft gedaan, grote groep eromheen en veeg hem maar eens.
Trotse Belg.
pi_100890067
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:38 schreef bas-beest het volgende:

[..]

[..]

Niet iedereen is zo'n stoere, afgetrainde boy zoals jij dat bent.
Hoeft ook niet. Mentaliteitskwestie.
Je knockout laten slaan, erachter komen wie het is (inc. telefoonnummer) en dan nog niet terug willen pakken maar huilen over een schadevergoeding :')
  donderdag 18 augustus 2011 @ 11:56:49 #23
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_100890092
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:46 schreef Ghostbuster het volgende:

Tegen een aangifte, of met een aangifte? Politie doet niets met zo'n aangifte. Je kunt aangifte doen, maar het zal geen enkel gevolg hebben.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_100890123
Afkomst van de daders?
pi_100890143
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef error_404 het volgende:

[..]

Tegen een aangifte, of met een aangifte? Politie doet niets met zo'n aangifte. Je kunt aangifte doen, maar het zal geen enkel gevolg hebben.
Tuurlijk wel mishandeling bewusteloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')