Hallo,
Ik was dus vrijdag avond uitgegaan in Oisterwijk, was allemaal erg gezellig totdat er iemand kwam ruzie maken met ons.
Hij zat heel de avond ons een beetje uit te dagen, totdat ik iets terug zei. Hij vond dit niet bepaald leuk en ging zijn vrienden vertellen wat ik wel niet allemaal zei tegen hem, zo had ik dus een groep van 15 man om me heen. (Ook kwam een oude school vriend erachter dat ik ruzie had, en zei: ''Als ze je slaan moet je maar naar mij toekomen, mijn groep helpt je wel'', wat uiteindelijk zijn groep was die me uiteindelijk knock out hebben geslagen )
Even later (Dit herhinner ik me totaal niet meer, en heb ik van me vrienden gehoord die het zagen) hebben ze me met heel de groep in de bosjes geduwd, en daarna sloeg een jongen voluit en ben ik knock out gegaan voor 10 minuten.
Nu was dit de helft van de groep die dit deed, de andere helft was een eindje verderop en hebben een andere jongen bewusteloos geslagen met een kettingslot.
Toen ik knock out geslagen was rende een vriend van me achter de dader aan, die vervolgens heel hard wegrende. Me andere vriend waarschuwde de politie, en de jongen was uiteindelijk gearresteerd, maar er kon niets tegen gedaan worden omdat hij pas 15 was..
Er waren al snel 4 politiebusjes en wat andere politieauto's dus kon ik snel vertellen wat er gebeurd was. Ze hebben foto's van me gemaakt en ik heb aangifte gedaan. Voor de rest kon ik niet heel veel meer zeggen, omdat ik niet eens wist dat ik geslagen was. Het leek zelfs dat ik uit de kroeg liep, en dat er verschillende mensen naar mij toeliepen en zeiden dat ik knock out geslagen was.
Inmiddels weet ik ook wie het is. Ik ben achter zijn adres gekomen, en heb zijn telefoonnummer. En me vrienden waren dus getuigen. Nu is mijn vraag of ik hier ook schadevergoeding voor kan krijgen? Ik had een grote bult op mijn voorhoofd, een schaafwond op mijn voorhoofd. En me lip was erg dik.
Bedankt voor het lezen!