Ok, dankjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef smegmanus het volgende:
Ontopic mensen, kom op.
Ik zal de mods van WGR eens vragen of het wat voor ze is.
Heb je wel, je hebt inmiddels ervaring. Serieus vraag gewoon meer bij je volgende job. Ze zullen zelf een tegenbod doen (ja tenzij je met 5000 euro komt, dan wuiven ze je lachend wegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb geen keus. Ben nog geen 23, heb geen diploma's. Meer dan het minimum zit er voor mij nog even niet in.
niet zeuren ik krijg 5,30 per uur...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je wel, je hebt inmiddels ervaring. Serieus vraag gewoon meer bij je volgende job. Ze zullen zelf een tegenbod doen (ja tenzij je met 5000 euro komt, dan wuiven ze je lachend weg)
Dat is wel een beetje veul ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je wel, je hebt inmiddels ervaring. Serieus vraag gewoon meer bij je volgende job. Ze zullen als zelf een tegenbod doen (ja tenzij je met 5000 euro komt, dan wuiven ze je lachend weg)
Wat doe je dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:44 schreef speedking het volgende:
[..]
niet zeuren ik krijg 5,30 per uur...
Ja, dus begin je met 1650 te vragen want veel ervaring zus en zo en leergierig etc en dan zeggen ze nou weet je wat we bieden 1600 etc en jij zegt nou ok daar teken ik voor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje veul ja.1500 bruto zou wel netjes zijn.
Dat is een salaris waar ik blij van zou worden
Dankje, ik ga kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:45 schreef smegmanus het volgende:
Kijk hier eens TS: Werkzoekend # 30
Hoax. Als je echt problemen kon oplossen, dan had je dit topic niet gestart.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Mensen helpenAdvies geven, administratief werk, telefoon aannemen, mensen ontvangen, problemen oplossen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:21 schreef smegmanus het volgende:
To-to-to-to-tomatenplukkers!
Lekker nummertje.
Wat ga ik verkopen dan? Jou? En dan geldt zeker ook nog eens de regel "dont get high on your own supply"?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:19 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Iedereen zoekt inderdaad werknemers met ervaring. Die ervaring moet wel ergens vandaan komen natuurlijk. Dus als niemand je de kans geeft om ervaring op te doen... Erg krom.
Zullen we samen een winkel openen?
Product verzinnen we samenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat ga ik verkopen dan? Jou? En dan geldt zeker ook nog eens de regel "dont get high on your own supply"?
jullie worden vast rijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Product verzinnen we samenEn niet mij dus
Misschien een wiet/drank zaakjeEn dan de hele dag dronken en stoned zijn
Ik betwijfel hetquote:
Goed plan. Maar dat is nog niet aan de orde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:46 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah, mischien moet je maar wat anders verzinnen
heb je al een "papa" ?????//?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Goed plan. Maar dat is nog niet aan de orde.
Als ik zwanger raak kan ik lekker stoppen met werken
Dan word ik huismama
Ben je nou nog niet zwanger?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Goed plan. Maar dat is nog niet aan de orde.
Als ik zwanger raak kan ik lekker stoppen met werken
Dan word ik huismama
Ja ik heb een papaquote:
Ben pas 2 maanden bezig hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |