Verdient wel goedquote:
jammerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Verdient wel goedAlleen niet echt mijn ding
Iedereen zoekt inderdaad werknemers met ervaring. Die ervaring moet wel ergens vandaan komen natuurlijk. Dus als niemand je de kans geeft om ervaring op te doen... Erg krom.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:44 schreef Driepink het volgende:
Zodra je iets weet, zeg het ff, ik ben eigenlijk ook wel op zoek naar iets anders, ze laten me hier het kantoor niet opgaan, en dat wil ik juist wel.. Tegenwoordig kom je alleen niet zo snel meer op het kantoor als je 0,0 kantoor ervaring hebt.
Hoe weet je dat ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Verdient wel goedAlleen niet echt mijn ding
Seks met vreemde mannenquote:
Brave jongen!quote:
Strikt genomen is het verhuur.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Seks met vreemde mannen![]()
Mijn lichaam verkopen
wil je wel seks met vreemden vrouwenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Seks met vreemde mannen![]()
Mijn lichaam verkopen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:34 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Strikt genomen is het verhuur.
Of dienstverlening.
Mee eens. Ik denk dat MV wil sparen voor een opleiding thoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:37 schreef Djoezt het volgende:
Toch alles op alles zetten en een opleiding gaan doen. Met alleen een HAVO zit je tot je pensioen (of totdat je als huisvrouw aan de slag gaat) in de marge te rommelenMaar goed, dat mag natuurlijk ook, als je dat vol kan houden.
Ja, wat verwacht je daarvan? Je bent dan gewoon een vuiig hulpje hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:36 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Au! Dat doet pijn! Dus als ik de opleiding zou gaan volgen tot dierenartsassistente vindt jij dat ik niet studeer
Blijf dan van de knoppen afquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:41 schreef speedking het volgende:
[..]
jaja daar ben ik goed in, goede posts, maar ik zat ff zonder inspiratie
Moet eerst sparenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mee eens. Ik denk dat MV wil sparen voor een opleiding tho.
hahahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:34 schreef speedking het volgende:
[..]
wil je wel seks met vreemden vrouwen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:41 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja, wat verwacht je daarvan? Je bent dan gewoon een vuiig hulpje hoorje doet zelf niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |