Ik heb altijd gewerkt voor minimumquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:53 schreef muhahaha het volgende:
Nou, wat vind je van de IT MissVanity?
Trouwens ik ken wel een bedrijf wat receptionistes inhuurt en detacheert, moet ik wel ff navragen hoe de club heet enne verwacht geen vetpot
Supertip!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Doe 100 euro op een spaarrekening en laat je 2000 jaar invriezen
Alles op zwartquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:54 schreef muhahaha het volgende:
Ja echt vet man plastieke zak, geen rekening houden met inflatie enzo. STRAK PLAN
Doe mij nog zo een puik idee uit je zak
receptioniste !quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:43 schreef MissVanity het volgende:
Mensen helpenAdvies geven, administratief werk, telefoon aannemen, mensen ontvangen, problemen oplossen.
Dat ben ik nu dusquote:
Jammer genoeg is er voor mij weinig te doen. Het enige wat ze hier kunnen verzinnen zijn schoonmaakklusjes. Daar word ik ook niet blij van. Ik heb de pech dat ik werk in een heel klein bedrijfje. Men kan alles zelf af. Ik krijg alleen klusjes als ze het zelf niet willen doen omdat het een vervelend klusje isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:07 schreef kovenant het volgende:
je hebt het dus eigenlijk te rustig op werk waardoor je je verveeld.
bij ons hebben receptioniste vele bij taken waardoor ze altijd vrolijk bezig zijn.
documentatie magazijn zit naast receptie dus zijn ze vaak bezig met organiseren daar.
bezig met aparte print opdrachten of publicaties in orde maken, vinden ze super ook om te doen !
Ik mag van mijn werkgever een cursus receptioniste volgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:14 schreef jeroen25 het volgende:
Dan kun je tijdens je werk toch een of andere cursus gaan volgen?
Au! Dat doet pijn! Dus als ik de opleiding zou gaan volgen tot dierenartsassistente vindt jij dat ik niet studeerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:34 schreef muhahaha het volgende:
Dat noem ik geen studie. Studie is toch op zijn mínst HBO
Je had het over een economische studie dinges, geen woorden in mijn mondje leggen gaarnequote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:36 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Au! Dat doet pijn! Dus als ik de opleiding zou gaan volgen tot dierenartsassistente vindt jij dat ik niet studeer
ja klinkt logisch tot je in de shit zit, dan mag je die vuilnisman ff bellenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:38 schreef muhahaha het volgende:
Overigens moet je je dromen niet laten stoppen door financiele redenen, volg je droom, doe wat je wil doen. Daar haal je veel meer voldoening uit
Je kan niet in mijn portomonnee kijken schat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:38 schreef muhahaha het volgende:
Overigens moet je je dromen niet laten stoppen door financiele redenen, volg je droom, doe wat je wil doen. Daar haal je veel meer voldoening uit
Word prostitueequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:44 schreef muhahaha het volgende:
Jaja de hoer grapjes zijn nu wel gemaakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |