Of juist de beste en het meest geliefd door alle gebruikers.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:19 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat lijkt me een slecht planIk zou geen goede mod zijn
Meest geliefd zeker niet hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:20 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Of juist de beste en het meest geliefd door alle gebruikers.
NASTY MOTHER FOKKERS!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:23 schreef muhahaha het volgende:
Fans
Fokkers die in haar broekje proberen te komen
Nietes!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:23 schreef muhahaha het volgende:
Fans
Fokkers die in haar broekje proberen te komen
ik welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:26 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nietes!Zo zijn FOK!kers helemaal niet!
Ohquote:
jammer t begon net leuk te wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
OhJammer...
Nu weer ontopic jongens! Kletsen kan elders (Zo hypocriet voel ik me nu)
Ik heb geen keus. Ben nog geen 23, heb geen diploma's. Meer dan het minimum zit er voor mij nog even niet in.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:30 schreef muhahaha het volgende:
Ow doe wel goed salaris onderhandelen de volgende keer, je hoeft echt niet voor het minimum je bedje uit hoor
wat doe je dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb geen keus. Ben nog geen 23, heb geen diploma's. Meer dan het minimum zit er voor mij nog even niet in.
Ik dacht: Hier zitten mensen van mijn niveauquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:32 schreef smegmanus het volgende:
Wil je serieus tips zit je natuurlijk helemaal verkeerd in ONZ hé?
Lees OPquote:
wat voor niveua dan ik voel me beledigtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik dacht: Hier zitten mensen van mijn niveau
WGR zit denk ik niet op dit topic te wachten
Waarom denk je dat? Daar hoort het topic wel thuis.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik dacht: Hier zitten mensen van mijn niveau
WGR zit denk ik niet op dit topic te wachten
Je kunt gewoon de OP lezen. Die staat er niet voor niets.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:36 schreef speedking het volgende:
[..]
oh ja t was idd lastig om het gewoon ff te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |