SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slechte kwaliteit stream, niet goed zichtbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Scheenbeen van Ronaldo toch?
Jij kijkt zeker geen wedstrijden van Argentinië?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is er ook een dag dat Messi niet een baas is?
Jawel, toen die ging vragen om een gele kaart.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is er ook een dag dat Messi niet een baas is?
Livescore meldt ook Ronaldoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:54 schreef snellehenk het volgende:
[..]
slechte kwaliteit stream, niet goed zichtbaar
Daar is hij ook belangrijk, zo niet de belangrijkste speler.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker geen wedstrijden van Argentinië?
Dit dus...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker geen wedstrijden van Argentinië?
Dat past inderdaad niet bij hemquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel, toen die ging vragen om een gele kaart.
oke, wel een spannende wedstrijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Livescore meldt ook Ronaldo
Klopt, Ronaldo is fysiek gezien een beest met een fantastisch schot. Maar op die snelheid kan ie niet meer passeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ronaldo blijkt maar weer erg veel te teren op zijn snelheid. Hij komt zijn man niet tot nauwelijks voorbij, zijn inzicht beperkt zich tot breedtepassjes en ook zijn voortzetting laat te wensen over.
Hij heeft niet zoveel goals bij Argentinië maar vind je het gek met Aguero en Higuain? Messi geeft wel assists.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Daar is hij ook belangrijk, zo niet de belangrijkste speler.
Vast aan het fappen op Barca.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wordt lastig als Ajacied al op bed is.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
NEE!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:56 schreef Masterboy het volgende:
2-1 zoals ik voorspeld had dus laat het zo blijven.
quote:
Geen topic van hem, die slaapt dus alquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
2-1 voor Barcelona.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:59 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet (heb een hekel aan streams) hoeveel staat het?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:59 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet (heb een hekel aan streams) hoeveel staat het?
Zover laat Barcelona het denk ik niet komen.quote:
FA Cup is dat, maar zou hier ook kunnen hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:03 schreef Dirkos1987 het volgende:
Is het wel verlenging en penaltys? ik heb idee dat er dan 3e wedstrijd komt? of is dat uit een ander land dan spanje?
1:45quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:04 schreef Sportex het volgende:
[..]
Tel er eens drie kwartier bij op.
Of van de nichtenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:08 schreef Toxor het volgende:
Ronaldo aanvoerder van de kleuterklas misschien.
23:00quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:10 schreef EL_Presidente het volgende:
hoe laat is deze wedstrijd dan begonnen? NLse tijd?
Vanmiddag al.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:10 schreef EL_Presidente het volgende:
Die hebben dezelfde tijd knurft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:10 schreef EL_Presidente het volgende:
11 uurquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:10 schreef EL_Presidente het volgende:
Wel eens eerder deze wedstrijden gezien?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kunnen ze nou niet gewoon normaal met elkaar omgaan
Held is het.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef tjoptjop het volgende:
Sierd de Vos, tjonge jonge wat een kut commentator
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft tenminste geen fluoriserende schoenveters meer aan.
Helemaal mee eens. Debielenactie was het.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef Shreyas het volgende:
Arbitrale blunder, Marcelo had donker rood moeten krijgen en een schorsing van minimaal 3 wedstrijden.
Kun je ook van spelers van barca zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef Shreyas het volgende:
Arbitrale blunder, Marcelo had donker rood moeten krijgen en een schorsing van minimaal 3 wedstrijden.
Nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Het zal vast al vaak gevraagd zijn, maar ik ben net pas thuis. Heeft iemand nog een streamp/sopcast voor het laatste half uurtje voor me? PM/DM is prima
Als hij over randzaken aan het wauwelen is idd, maar dat barca gefap van hem is erg vermoeiend.quote:
Hij zegt dan wel dat ie Atletico Madrid is maar toch .....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef tjoptjop het volgende:
Sierd de Vos, tjonge jonge wat een kut commentator
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je ook van spelers van barca zeggen.
quote:
Inderdaad dat is gewoon 9,5 van de tien keer het geval.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Altijd dat sopcast gevraagElke wedstrijd is het DSC1 t/m 5 of 13th stream, moet je misschien even kijken welke online is.
Stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:16 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als hij over randzaken aan het wauwelen is idd, maar dat barca gefap van hem is erg vermoeiend.
gewoon net zoals ik sport1 hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Altijd dat sopcast gevraagElke wedstrijd is het DSC1 t/m 5 of 13th stream, moet je misschien even kijken welke online is.
Doe eens niet zo dom...als spelers van Barcelona overtredingen begaan betekent dat toch niet dat de actie Marcelo minder erg is en dus dat hij geen rood hoeft te krijgen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je ook van spelers van barca zeggen.
Wij hebben zo'n mod hier.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
RamosVrouwen die met mannen mee doen
Nee, maar er wordt vaak alleen gezegd bij overtredingen van Real spelers dat het arbitrale blunders zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dom...als spelers van Barcelona overtredingen begaan betekent dat toch niet dat de actie Marcelo minder erg is en dus dat hij geen rood hoeft te krijgen?
Hoe heette die blonde jeanet ook alweer die ook jaren voor Real speelde?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
RamosVrouwen die met mannen mee doen
lady gago?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoe heette die blonde jeanet ook alweer die ook jaren voor Real speelde?
Terecht geel dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:20 schreef doemaariets het volgende:
LOL Ronaldo z'n haar zit inderdaad niet meer goed.
Er staan wat plukken omhoog
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:19 schreef EL_Presidente het volgende:
heeft iemand een link?pm/dm?
Als dat zo is, dan is dat niet terecht, maar op dit moment niet aan de ordequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt vaak alleen gezegd bij overtredingen van Real spelers dat het arbitrale blunders zijn
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
die op ramos lijkt en met de mannen meedoet?
Ik denk dat Utrecht degradeert.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:21 schreef Paul-89 het volgende:
Ah de houthakkers gaan weer beginnen.
mooie knokpartij waarbij ze die Ronaldo vol op z'n appel slaan dat zou het uitstekende vermaak zijn :-)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet zometeen wel een rode kaart vallen
Die Pepe moet gewoon een trap tegen z'n kin krijgen van een speler van het kaliber Ibrahimovicquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:21 schreef Toxor het volgende:
Die Pepe... valt toch niets meer over te zeggen joh, tering.
Appel?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:22 schreef doemaariets het volgende:
[..]
mooie knokpartij waarbij ze die Ronaldo vol op z'n appel slaan dat zou het uitstekende vermaak zijn :-)
Opheldering!twitter:SPORT1_nl twitterde op donderdag 18-08-2011 om 00:18:52Overigens: mocht Real de 2-2 maken dan gaan we verlengen en zitten we dus nog tot half 2 vannacht te kijken #latenwehethopen #sport1 #barrea reageer retweet
Past wel bij zon kut club.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:22 schreef Confetti het volgende:
Ongelooflijk dat die Pepe het Madrid shirt mag dragen.
Wat een mafkees.
Leuk avondje dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:23 schreef Gramulanion het volgende:
Opheldering!twitter:SPORT1_nl twitterde op donderdag 18-08-2011 om 00:18:52Overigens: mocht Real de 2-2 maken dan gaan we verlengen en zitten we dus nog tot half 2 vannacht te kijken #latenwehethopen #sport1 #barrea reageer retweet
Mourinho moest iets verzinnen dus komen Pepe en Marcelo hem wel uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:22 schreef Confetti het volgende:
Ongelooflijk dat die Pepe het Madrid shirt mag dragen.
Wat een mafkees.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:22 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Weet het alweer
Guti
[ afbeelding ]
Maar hij doet zo vaak gestoord op het veld.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Pepe is zo'n iemand die je in je team moet hebben
Dan word het 5-1...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef Smoofie het volgende:
Als ik Mourinho was zou ik pepe eruithalen
Passief inkomen heet dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef Nober het volgende:
Waarom is Higuain geen optie voor geen enkele andere club? En waarom vind Kaká bankzitten leuk?
De 6 miljoen euro per jaar vind Kaka wel aardig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef Nober het volgende:
Waarom is Higuain geen optie voor geen enkele andere club? En waarom vind Kaká bankzitten leuk?
nee is verbodenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef DeMessias het volgende:
Is het toegestaan op fok om een link te geven als iemand er om vraagt? Ik heb een goeie maar wil geen note
Pm sturen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef DeMessias het volgende:
Is het toegestaan op fok om een link te geven als iemand er om vraagt? Ik heb een goeie maar wil geen note
Ligt eraan watquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef DeMessias het volgende:
De messias een note geven, dat zou godslastering zijn, dus mag gerust.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef DeMessias het volgende:
Shakiraquote:
Als dat het bedrag is dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De 6 miljoen euro per jaar vind Kaka wel aardig.
Kijk, Jij weet dat en ik weet dat; maar hier zijn Farizeeën die er eerder anders over dachten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De messias een note geven, dat zou godslastering zijn, dus mag gerust.
Sharikaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik Sharika een lekker wijf zou vinden.
+verlengingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef Toxor het volgende:
Nou nou, krijgt Cesc zeker maar 10 minuutjes.
Laten we het hopen, heb de wijn nog niet op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:30 schreef Nober het volgende:
Real dadelijk op 2-2 als 't zo doorgaat...
sharikaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Sharika![]()
Mensen die Sharika heten![]()
Mensen die Anne-Jan heten
Ibi kreeg zelfs meer tijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef Toxor het volgende:
Nou nou, krijgt Cesc zeker maar 10 minuutjes.
nog steeds: zie onderschriftquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:31 schreef Nober het volgende:
7de El Clásico in 2011, zo komt je shirtcollectie wel compleet van een team.
Nieuw dit seizoen kost 75 euro denk ik, dat van vorig jaar is op de Nike site enkel in XXL (denk ik), voor 45 te koop...quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Maat S? Misschien iets voor...
[ afbeelding ]
Nee...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:34 schreef DeMessias het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze gezien van Jack?
eensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:36 schreef Doublepain het volgende:
Gadverdamme weer dat vieze spelletje van Barça..
Kut club![]()
Ga FC Utrecht kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:36 schreef Doublepain het volgende:
Gadverdamme weer dat vieze spelletje van Barça..
Kut club![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:39 schreef snellehenk het volgende:
tuurlijk, heeft er een weer een pijntje, en als die aandacht heeft gehad, loopt die weer vrolijk verder
Betekent niet dat je de club leuk kan vinden. IK haat die club.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:40 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe kun je barca nou een kut club vinden.
Op en top voetbal van het hoogste niveau! dan heb je er weinig kijk op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |