kjoetquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Fristi: nieuwe kitten van vriendin, mijn eigen kat moet nog aan'm wennen :x
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kom overigens de vrijdagmiddag al naar O.
De foto is in spiegelbeeldquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef densmee het volgende:
1641 cc Dual Port - 69mm Stroke x 87mm Bore
[ afbeelding ]
http://www.jcsvwparts.com(...)files/tk_page_04.htm
Leuk en mooi beestjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Fristi: nieuwe kitten van vriendin, mijn eigen kat moet nog aan'm wennen :x
http://www.hapgids.nlquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:34 schreef Anne het volgende:
Brood vergeten en we hebben hier geen kantine waar je iets kan halen..
Raamsponningenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:49 schreef Anne het volgende:
Tja, daarvoor is die nieuwe knop topic of de sticky bovenaan in PTA.
jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan een dynamo teveel stroom geven?
De gereviseerde dynamo van mijn nicht is daarom vervangen. Ga het ff navragen bij degene waarvan ik de auto gekocht heb, ding was vorig jaar gereviseerd.quote:
s nachts lamoen erindraaien is toch nie zo handig...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:22 schreef Sounddragon het volgende:
Hoi Zlipski![]()
Goeiemorgen voor mij![]()
Zometeen naar de tandartzt
Daarna mag ik weer werken tot morgenochtend
remplace is klaar gelukkig, zijn op de A27 bij utereg bezig met vernieuwen van masten en tunnelarmaturen; die flauwe knuppels van RWS willen hem overdag niet dichtgooienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:14 schreef lipje het volgende:
[..]
s nachts lamoen erindraaien is toch nie zo handig...
enne sterkte bij de smoelensmit. Hoop dat ie niet teveel werk aan je heeft
dat stukkie beton bij Zeist? Gewoon volstortenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
remplace is klaar gelukkig, zijn op de A27 bij utereg bezig met vernieuwen van masten en tunnelarmaturen; die flauwe knuppels van RWS willen hem overdag niet dichtgooien
bij mij voor de deur langsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:48 schreef Sounddragon het volgende:
Ik merkte het idd pas geleden, is alleen ring noord toch maar? Daar is op zich wel aardig omheen te rijden qua alternatieven
A27 is vanaf 21.00 tot 05.00 gedeeltelijk (80%) afgesloten, zijn wel wat rijbanen open, maar is verre van ideaal; ipv 4 rijstroken met zijn allen over alleen de vluchtstrook enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |