abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100995270
Wat knap van Ivan. En Ssserpente, klinkt als een goed begin van de vakantie!

Wat een groot verschil dan tussen die van jullie en die van mij dan weer. Alhoewel ik merk dat Yaro ook steeds meer gaat zeggen en gaat nazeggen.
Vanmorgen had hij het brillendoosje van mijn man te pakken en die maakte hij steeds open en dicht. Dus steeds als hij dat deed, zeiden wij dat. Open had hij helemaal door, dicht was toch nog net iets te moeilijk. Maar hij zit nu echt in zijn herhaal fase, vind dat zo leuk.

Weglopen is (gelukkig) nog niet aan de orde, alhoewel ik denk dat het lopen er wel snel aan zit te komen. Maar dat denk ik al die tijd al. Hij trekt zich al op sinds hij 9 maanden was en liep ook direct langs de tafel enz. Maar hij is te ongecontroleerd om stappen te zetten. Hij is dan afgeleid, gooit zich op de grond en kruipt er in een sneltreinvaart naar toe. Ach het komt vanzelf allemaal.

Hier is meneer ook fan van sesamstraat, maar dan wel Elmo. Elmo zingt en alles met muziek is leuk. Oja en hij is fan van Uki (is echt heel saai, maar zijn pretoogjes gaan dan stralen).
pi_100995390
Dat lopen kan ineens heel snel gaan, As1981! Maar die langzame aanloop (letterlijk en figuurlijk) is heel herkenbaar. Ivan trok zich ook zo rond 9 maanden op en liep niet veel later langs de bank, maar het echte los lopen deed hij pas in de week na zijn eerste verjaardag. Hij liep toen wel vrij snel goed. Ik herinner me dat hij toen Lena werd geboren - hij was 14 maanden oud - door de gang rende. Alleen als we buiten liepen viel hij nogal eens.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100995551
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:07 schreef Claudia_x het volgende:
Dat lopen kan ineens heel snel gaan, As1981! Maar die langzame aanloop (letterlijk en figuurlijk) is heel herkenbaar. Ivan trok zich ook zo rond 9 maanden op en liep niet veel later langs de bank, maar het echte los lopen deed hij pas in de week na zijn eerste verjaardag. Hij liep toen wel vrij snel goed. Ik herinner me dat hij toen Lena werd geboren - hij was 14 maanden oud - door de gang rende. Alleen als we buiten liepen viel hij nogal eens.
Idem hier :Y Behalve dan dat wij wat gewacht hebben met hem buiten te laten rennen.
pi_100995581
Weet je wat ik eigenlijk ook wel fijn vind? Complimentjes krijgen van vreemde mensen in de winkel omdat hij toch zo'n braaf en rustig jongetje is O+
pi_100995653
Niels krijgt altijd complimenten over zijn mooie ogen, waardoor hij nu zelf ook steeds "mooie ogen!" roept :')

In een winkel of op straat loopt Niels trouwens wel goed mee aan de hand inmiddels.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_100996068
Wegrennen/lopen klinkt bekend. Gisteren waren we in zoetermeer. Zaten op een terrasje en continue achter m aan lopen. Later op de markt wilde hij niet zitten, dus zelf rondlopen, hij ging alle kanten op :D
En overal hoorde je: aaah zie m lopen dan O+ wat een kleintje die al loopt.
Hij ging ook met een mevrouw dr stok ervandoor (met de mevrouw eraan).
Maar echt ontspannen is t niet :P

En lopen kan idd hard gaan opeens. Floris trok zich met 8 maanden op, liep ook heel snel ergens langs, ergens achteraan. Had verwacht dat ie eerder los zou lopen. Uiteindelijk een week voor zn verjaardag liep ie los.
En toen ie eenmaal los liep liep ie ook gelijk best stabiel. Binnenkort maar s voor schoenen gaan kijken. Hoewel k t nu wel prima vind op zn slofjes. T weer is er goed genoeg voor :)

Ik ben m aan t leren van de glijbaan te gaan, maar dat vindt ie nog eng geloof k :D
Hij kan in huis de trap beklimmen, maar dat doet ie dus niet op de glijbaan. En als k m niet vasthou wil ie niet glijden :D nja komt vast goed, ooit ;)
Vind t vooral zo bijzonder dat ie dat niet durft, omdat ie overal op klimt (sinds gisteren kan ie de salontafel beklimmen :'))

Meneer de klimgeit dus...vermoed dat ie tussen de stoelen doorgekropen is en toen vanaf de bank op de tafeltjes geklommen is..doet ie dus in 2seconde ofzo...

[ Bericht 16% gewijzigd door Sonnetje85 op 21-08-2011 12:08:49 ]
pi_100996466
Asy! gefeliciteerd! :D *O*

Ca.ra, hoe was het feestje? :) Thomas zich goed vermaakt?

Jonathan is heel hard bezig met los gaan staan, langste is nu toch al zéker 8 seconden :o :+
En nog bedankt voor de reacties over de 14mnd prik ! :) Zo te lezen moet ik me komende week dus goed voorbereiden op een ziekig ventje..
I'm not a sinner.
pi_100997102
Hier is Elmo nog steeds favoriet. We hebben 4 dvds met 'Elmo's wereld'. Hij begint nu ook wel andere interesses dan Elmo te krijgen op TV.

Taalontwikkeling is hier nog steeds niet echt aan de gang, hoewel het wel lijkt of hij nu aan het immiteren is. Bijna alles is nog steeds 'Eh Eh'... Nou ja, we zullen wel zien...
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:54:47 #134
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100997488
As! Uki is vet leuk! Tig keer beter dan Bumba. Mijn youtube-afspeellijst bestaat nu voor 95% uit Uki filmpjes :')

Taal, nu even niet, hij is druk bezig met leren lopen. Hij besluit nu ook zelfstandig ergens heen te willen lopen. Dan houd hij zich ergens aan vast en gaat lopen, na 3 stappen valt ie languit op de grond en is hij waar hij wil zijn.
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:01:51 #135
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_100997699
Uki is hier ook dikke favoriet, we hebben twee dvd's gekocht een tijdje terug. Even Uki kijken is echt haar momentje van ontspannen.
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:36:42 #136
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_101003071
Ik mis echt iets geloof ik pingu :? Uki :?

Wij doen het hier met Cars :)
Gelukkig zijn de Teletubbies weer afgezworen.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_101003393
Leuk om te lezen dat die ontwikkelingen toch allemaal een beetje hetzelfde lopen. het maakt me ook niet echt uit, had alleen anders verwacht omdat hij al zo snel stond en langs de bank liep. Ook omdat ik zelf met 7 maanden en mijn man ook voor zijn eerste jaar liep. Maar hij is op dit moment vooral erg druk bezig met begrijpen en dingen nazeggen. Dus zijn tijd komt nog wel. En dan is het nog meer vermoeiend als ik het zo lees.

Goed dat Jonathan al zo lang staat.

En trots zijn vanwege complimenten van vreemde, zeer herkenbaar. Hier krijg ik altijd te horen dat het zo'n vrolijk jongetje is. Ja zeker bij anderen, dan krijgt hij aandacht of hij vraagt er om en dan is ie altijd vrolijk. Dan zien ze hem niet als hij zijn zin niet krijgt.....dan kan meneer een partij gillen of overstuur huilen.

En dat zelf beklimmen van de glijbaan is wel een goed idee. Trap klimmen is hier ook favoriet en in een binnenspeeltuin klimt hij er ook op. Gaan we van de week ook eens uitproberen.
Vandaag zijn we een dagje naar Plaswijckpark geweest, heerlijk in het water gespeeld. Nu ligt hij uitgeteld in bed. Hij was echt doodmoe want heb hem over kunnen leggen vanuit de auto. Dat is geloof ik pas de tweede keer dat dit kon.
pi_101003442
Van Uki heb ik ook nog nooit gehoord. Maar iets anders dan Bumba zou hier wel leuk zijn ;) Al zet ik soms eens Hopla op gewoon omdat ik Bumba beu ben :D

Maar als Thomas de laptop ziet, noemt hij hem tegenwoordig *wijs* Bumba! :o
pi_101003927
Bumba hebben we hier dan nog niet gezien en das maar goed ook zo te lezen. Uki is voor die kleintjes idd echt een aanrader. En voor ouders ook als ik dat zo lees. Er wordt weinig in gesproken. Of en toe een ahhh en ohhh. Dus wel lekker rustig.

Mijn vader heeft er een aantal op dvd gezet voor de vakantie. Kan die daar in de ochtend mee beginnen als wij ons douchen. Heeft in de hut niet zo veel ruimte om te spelen. Nog 11 dagen.....
pi_101009166
Lente is verbrand op dr schouders! Snap er niks van, ze is minstens vijf keer ingesmeerd met factor 50: waterproof babyspul van Garnier dat we de hele dag door hebben gesmeerd.

Vind het zo rot, morgen maar met een t-shirtje aan naar het strand.

[ Bericht 43% gewijzigd door Ssserpente op 21-08-2011 19:42:31 ]
pi_101012559
Aww, arme Lente. Heeft ze veel last? :'(
Ik heb dochterlief (heeft ook een hele lichte huid) naast haar met factor regenjas insmeren ook tussen 12:00 en 15:30 een t-shirt aangetrokken en in de schaduw gehouden, ik was zo bang voor verbranden.
pi_101012627
Oh Lente, hopelijk heb je er niet te veel last van.
pi_101012949
Ze lijkt er (nog) geen last van te hebben, gelukkig.

Ze is ook rond die tijd een paar uur uit de zon geweest voor dr middagdutje, As.

Het zal wel komen omdat ze de rest van in het zwembad heeft doorgebracht. Niet aan de kant, maar echt ín het water. Ze was er met geen stok uit te krijgen. Dat weerkaatst lekker natuurlijk.
pi_101013405
:D Ze is al zo'n ontzettende peuter, 'm smeren op haar driewieler, geen jurkjes willen en niet uit het zwembad te krijgen zijn. Ik hou van meisjes met 'n eigen wil. O+ O+ O+
Zo te horen heeft ze het wel ontzettend naar haar zin.
pi_101013859
Mignonne, wanneer is het feestje van je oudste?
Kwam net dit tegen http://www.juicytots.co.uk/brands/19/the-hungry-caterpillar
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:57:07 #146
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101014826
Hier ook een groot bumba fan... Zogauw ze de laptop ziet wijst ze en zegt Boe.... Nu al! pff ;) Waar gaat dat heen... Ach na 2 afleveringen heeft ze het ook weer gehad, dus ik vind het wel prima.. Kan er nog wel om lachen ;)
Vind het nu nog vooral prachtig om te zien hoe ze mee gaat klappen en bewegen...

Uki ken ik niet... gaan we opzoeken!

Och arme lente... Hier ook altijd bang voor verbranden.. Oona heeft echt mijn huid en ik verbrand enorm snel.. 1x haar kin beetje verbrand.. daar vergeten te smeren :@
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 21 augustus 2011 @ 21:01:15 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101015068
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:57 schreef Reilain het volgende:
Hier ook een groot bumba fan... Zogauw ze de laptop ziet wijst ze en zegt Boe.... Nu al! pff ;) Waar gaat dat heen... Ach na 2 afleveringen heeft ze het ook weer gehad, dus ik vind het wel prima.. Kan er nog wel om lachen ;)
Vind het nu nog vooral prachtig om te zien hoe ze mee gaat klappen en bewegen...

Uki ken ik niet... gaan we opzoeken!

Och arme lente... Hier ook altijd bang voor verbranden.. Oona heeft echt mijn huid en ik verbrand enorm snel.. 1x haar kin beetje verbrand.. daar vergeten te smeren :@

http://www.youtube.com/user/ukilandadventures
geweldig voor die kleintjes, Jan is er ook wég van :Y (al zijn bob de bouwer en bumba hier ook om gek van te worden)

* DJMO weer wegsluipt, Geert hoort hier pas over een half jaar :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101016713
Ze is idd echt een boefje aan het worden! Soms luistert ze erg goed, maar op andere momenten lijkt ze echt heel bewust de beslissing te nemen om toch gewoon te doen wat ze zelf in gedachten heeft.

Vanmiddag toen we van het zwembad naar huis liepen bijvoorbeeld, draaide ze zich halverwege om en stekkerde zonder op of om te kijken zo in dr eentje over het pad weer terug richting zwembad. Was ze dr Bumba- strandbal vergeten. Ze besluit dan gewoon om m in dr uppie maar even te gaan halen.

Dr ijsje hoefde ze halverwege ook niet meer. Ze gaf m terug aan Nils, liep naar de kassa en zei: "ijsje kopen!"
pi_101016821
Ik heb vandaag iLife opgezet voor m, hij ging even dansen maar tv kijken vind ie nog steeds niks...
Zou op zich wel fijn zijn, zodat hij wat rust heeft...mja werkt niet dus.
pi_101017496
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:08 schreef Ssserpente het volgende:
Lente is verbrand op dr schouders! Snap er niks van, ze is minstens vijf keer ingesmeerd met factor 50: waterproof babyspul van Garnier dat we de hele dag door hebben gesmeerd.

Vind het zo rot, morgen maar met een t-shirtje aan naar het strand.
Ah sneu, maar gelukkig heeft ze er geen last van.
Ik denk dat het dan door de Italiaanse zon komt! Wij waren daar ook allemaal verbrand op onze linker schouder (op het strand, zon stond links dus).
Fijne vakantie nog!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')