Je bent niet de enigequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dus echt een nanoseconde "![]()
TMI!"
Idd, deze TT doet denken dat het hier vol zit met ongeschoren, vadsige wijvenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:22 schreef Qwea het volgende:
Niet eens als tt : met geschoren poesjes! ?
De discussie in het vorige topic deed dat ook al vermoedenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
[..]
Idd, deze TT doet denken dat het hier vol zit met ongeschoren, vadsige wijven
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Hoe krijgen jullie het toch steeds weer voor elkaar om aan het einde van het deel tot iets dubbelzinnigs te komen
Je bent trots he?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Hoe krijgen jullie het toch steeds weer voor elkaar om aan het einde van het deel tot iets dubbelzinnigs te komen
Volgens de bmi-dinges ben ik precies goed, maar de spiegel en de foto's zeggen wat andersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
De ergste vadsigheid is er hier wel van af, nog 2 kg en dan zit ik volgens de BMI-metert op m'n ideaalgewicht.
Ik mag tussen de 52 en 72 kg wegen....52 kilo, mijn hemel, volgens mij ben ik dat nog nooit geweest
Nou, technisch gezien ben je wel ooit 52 kilo geweest. Maar misschien bij een andere lengte?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
De ergste vadsigheid is er hier wel van af, nog 2 kg en dan zit ik volgens de BMI-metert op m'n ideaalgewicht.
Ik mag tussen de 52 en 72 kg wegen....52 kilo, mijn hemel, volgens mij ben ik dat nog nooit geweest
Raven crow black!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik moet idd toch echt maar es gaan sporten; ik kan wel 50 kilo gaan wegen, maar als alles wat er dan nog aan zit er slapjes bij hangt is ook weer nie watquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Volgens de bmi-dinges ben ik precies goed, maar de spiegel en de foto's zeggen wat anders
Vast welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, technisch gezien ben je wel ooit 52 kilo geweest. Maar misschien bij een andere lengte?
Jaaaaaaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Je bent trots he?![]()
En morruguh komt je Beebje weer thuis met een koffert vol Russen
Gaan we saampjes afvallen tot een BMI 20?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook een 'gezond' BMI.
Nog nèt, echt op het randje
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Don't stop, never give up, tralalalalaaaa and reach the top![]()
Of zoiets
En terechtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Ik heb me prima vermaakt & gered, maar ik ben blij dat ze morgen weer thuiskomt
Ik zit ook op 't randjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
Oh god memorieeeeeeeeesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:33 schreef Goodbye het volgende:
Oh oh oh oh Muis, ik ben verdwaald op youtube, maar ik heb nu toch een pareltje opstaan. Die moet jij ook leuk vinden, kan niet anders!![]()
Nee hoor, er komt meeeeeeer!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh god memorieeeeeeeees
En nu ga ik het de hele avond in mijn hoofd hebbendankje/
Oooooh, die is zoooooo gaafquote:
Oeh dan ga ik nu eerst even zoeken hoe weinig ik moet wegen voor BMI 20quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaan we saampjes afvallen tot een BMI 20?
73?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh dan ga ik nu eerst even zoeken hoe weinig ik moet wegen voor BMI 20
Alsjeblieft!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh, die is zoooooo gaaf![]()
![]()
En Last thing on my mind was ook zo een leukerd van hun
66quote:
Ik moet naar de 53 kilo voor een BMI van 20. Dat ga ik dus echt niet doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
66![]()
Dat gaat hem niet worden ben ik bang
Volgens mij zie ik er dan serieus heel raar uit
quote:
Da's wel heul veul er afquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
66![]()
Dat gaat hem niet worden ben ik bang
Volgens mij zie ik er dan serieus heel raar uit
ik ook netquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
Ik dan ook zo ongeveer. In geen 20 jaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet naar de 53 kilo voor een BMI van 20. Dat ga ik dus echt niet doen
Jij te laag neem ik aan?quote:
Dat woog ik 2 jaar geleden. Nu is dat bmi 25. 5 kilo eraf is purrrfect.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet naar de 53 kilo voor een BMI van 20. Dat ga ik dus echt niet doen
Nieteens. Ik kijk gewoon naar mijn foto's van 2 jaar geledenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:40 schreef Barbaaf het volgende:
Tsja, als je de hele tijd naar beroeps-mooie-meisjes met persoonlijke trainerts etc. gaat kijken is het geen wonder dat je zelfbeeld wat verwrongen raakt.
dat gezegd hebbende: Rachel Stevens![]()
Hij stond al opquote:
Ik woog ooit 57, maar die kont bleef rond heurquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil ook nog wel wat van mijn rondingen behouden hoor, daar heb ik geen problemen mee. 53 kilo klinkt gewoon ongezond!
Toppertje!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij stond al op
Tragedy la la la la la la la la la la la it's tragedy la la la la la la la la la la la la la with no-one to love you la la la nowhere
Tuduuuuuuutududuuuuuuuuuuuu
Maar da's juist mooi ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik woog ooit 57, maar die kont bleef rond heur
Daarom, daar ben ik ook niet bang voor!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik woog ooit 57, maar die kont bleef rond heur
net niet te laagquote:
Jij hebt een bevallige derrierequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daarom, daar ben ik ook niet bang voor!
Mmm lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij ligt dit aan het feit dat het zomer is; in de wintermaanden zitten we hier weer met z'n allen te kleppen over alle warme chocjes en appeltaartjes met warme vanillesausjes enzo
Da's niegoeniequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef Muis006 het volgende:
Ik woog na 1 operatie 45
Bij een lengte van 1,74
10% van het startgewicht?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef ElisaB het volgende:
Dames, we hakken de knoop door: allemaal 10% eraf en als we dat gehaald hebben, gaan we Subaruen met z'n allen
Dat is pas een toffe achternaam: Eduard geen Kont in den Broeckequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij hebt een bevallige derriere![]()
Hou ik van...geen kont in den broeck vind ik niet mooi...of geen taille.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef ElisaB het volgende:
Dames, we hakken de knoop door: allemaal 10% eraf en als we dat gehaald hebben, gaan we Subaruen met z'n allen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef Muis006 het volgende:
Ik woog na 1 operatie 45
Bij een lengte van 1,74
zooooo leukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij stond al op
Tragedy la la la la la la la la la la la it's tragedy la la la la la la la la la la la la la with no-one to love you la la la nowhere
Tuduuuuuuutududuuuuuuuuuuuu
Nee was het ook nietquote:
Aiseddehiphapdehiphadehibbedebabbieendeboebiendekwiediediepiequote:
Ik heb geen idee wat Subaruen is (was dat niet een auto vroegerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef ElisaB het volgende:
Dealquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:47 schreef indaha het volgende:
Ik heb geen idee wat Subaruen is (was dat niet een auto vroeger) maar its a deal
dan weeg ik 50 kiloquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef ElisaB het volgende:
Jij moet ook niet afvallen, gek!quote:
Hallo, je mist m'n youtube pareltje!quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond je al een eind op de goede weg
Ja! En dan hoef je alleen te zeggen op welk percentage je zitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Dus dan moet ik 8 kilo in 10 weken?
Dat zou wel moeten lukken
Gaan we dan ook een wekelijkse weegdag doen enzo?
Het is wel motiverend!
Jup, maar dan wel een ochtendweegje na het ochtendplasjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Dus dan moet ik 8 kilo in 10 weken?
Dat zou wel moeten lukken
Gaan we dan ook een wekelijkse weegdag doen enzo?
Het is wel motiverend!
Ja doei, dan ben ik 70 kiloquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij moet geen 10% gaan afvallen
Doe ze er maar bij eten in 10 weken
We beginnen natuurlijk op de weegdag. Dat is het startding. Ik zou zeggen a.s. maandag (dan kun je je komend weekend nog te buiten gaan en alle restjes opeten)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:51 schreef Greys het volgende:
Elke zaterdagochtend?
En wanneer beginnen dan?
Ik wel / ook*quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:52 schreef Goodbye het volgende:
Zeg Greys, wat heb jij allemaal gedaan in de nineties?![]()
Ja fuck, dan telt vandaag niet en ik heb het net zo goed gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We beginnen natuurlijk op de weegdag. Dat is het startding. Ik zou zeggen a.s. maandag (dan kun je je komend weekend nog te buiten gaan en alle restjes opeten)
Ik ging naar het strand!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:52 schreef Goodbye het volgende:
Zeg Greys, wat heb jij allemaal gedaan in de nineties?![]()
Not exactly my cup of teaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef Muis006 het volgende:
http://www.hm.com/nl/prod(...)47-F#article=92147-F
Kijk dan hoe lelijk
* Muis006 hoopt dat niemand die trui net had gekocht.
Hiiihihhhiihhihihiquote:
Owkee, zondagmorgen dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
Ja fuck, dan telt vandaag niet en ik heb het net zo goed gedaan
En op maandag kan men hier wat lastiger het percentage doorgeven enzo ivm werk of niet?
Ik niet, maar ik tel niet.
Ik vind dat puntje van vooronder wel een beetje vreemd, maar verder zou ik er wel in kunnen lopen (als ik 15 kilo lichter was)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef Muis006 het volgende:
Kijk dan hoe lelijk
Nee, dat gaat mij ook te verquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef Muis006 het volgende:
http://www.hm.com/nl/prod(...)B#cm_vc=GOES_WITH_PD
Oh god
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef Muis006 het volgende:
Kijk dan hoe lelijk
Echt wel helemaal mijn stijlquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef Muis006 het volgende:
http://www.hm.com/nl/prod(...)B#cm_vc=GOES_WITH_PD
Oh god
Ow, en wat ook leuk is: de dames die door hun cyclus al zwabberen binnen 5 kg bandbreedtequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
Ja fuck, dan telt vandaag niet en ik heb het net zo goed gedaan
En op maandag kan men hier wat lastiger het percentage doorgeven enzo ivm werk of niet?
Ik niet, maar ik tel niet.
Mag je even goed wel heurquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:58 schreef Muis006 het volgende:
Anders noemde ik je ElisaB de la mancha.
Als jij meedoet, maak je een vliegende startquote:
Euj!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mag je even goed wel heur
[..]
Als jij meedoet, maak je een vliegende start
Dan hoef jij nog maar 5 procentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ik loop nu al 4 weken voor op jullie
Ja, en als ik over ruim een week terug ben zijn jullie allemaal slanke dennen en loop ik achter.quote:
Mijn streven is 60 kgquote:
Ja want die 8 kg ga ik in 1 week kwijt raken, uhuh!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en als ik over ruim een week terug ben zijn jullie allemaal slanke dennen en loop ik achter.
Laxeren schat, lekker laxerenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want die 8 kg ga ik in 1 week kwijt raken, uhuh!
Ik die 7 kg ook; makkelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
Ja, dat wil dan wel, met de spiertjes strak gespannenquote:
Ik zag laatst vakantiefoto's uit 2005 en toen vond ik mezelf al te dik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet ook zeker 10 procent kwijt. Weet je dat ik nu een moord zou doen voor het gewicht waar op ik ooit de Slank reeks binnen kwam wandelen omdat ik mezelf te dik vond?![]()
En morgen ga ik ook sushi eten. En in het weekend waarschijnlijk bbq.Ach, ik weet wat verstandig is, dat dan weer wel.
Ja, precies! Stom is dat hèquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag laatst vakantiefoto's uit 2005 en toen vond ik mezelf al te dik.
Geen flubbertje te zien daar nog
Nou, inderdaad!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
Van sauna val je ook af toch?
*veel naar de sauna moet, hè... wat naar nou....
Echt hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet ook zeker 10 procent kwijt. Weet je dat ik nu een moord zou doen voor het gewicht waar op ik ooit de Slank reeks binnen kwam wandelen omdat ik mezelf te dik vond?![]()
En morgen ga ik ook sushi eten. En in het weekend waarschijnlijk bbq.Ach, ik weet wat verstandig is, dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ter inspiratie... echt een mooi filmpje
http://www.wimp.com/beinspired/
Een groeps-bleekselderijstengelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof he?![]()
Oh Elies, we kunnen ook allemaal zo eentje aanmaken!![]()
[ afbeelding ]
Owquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb alleen geen flauw idee hoe het werkt verder, ik zie dat door de datum in de toekomst (a.s. zondag) hij nu vindt dat ik al 361 dagen bezig ben
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gb gaat 'slapen'
Wink wink nudge nudge
We have a winnertquote:
Nee het is heel makkelijk, maar als ik dan klaar ben en hij staat *goed* in beeld en ik plak dan het linkje hier, dan ben ik ineens al afgevallenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk?![]()
Doe ons eens een linkje
Bijzonderquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee het is heel makkelijk, maar als ik dan klaar ben en hij staat *goed* in beeld en ik plak dan het linkje hier, dan ben ik ineens al afgevallen
komt binnendenderen met vakantiefilm en onze film gaat meteen op stopquote:
Wist ie wel dat jij er zou zijn dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
komt binnendenderen met vakantiefilm en onze film gaat meteen op stopen ik was al minder blij omdat ie voor mn zusje zwager en neefje wel iets mee had en voor mij niet, zonder reden
ik snap die man niet...
Em Elquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
Nok?
Volgens mij niet geheel jouw ding maar mocht je nog wat zoeken?
http://www.cantrijn.nl/vacatures/overzicht
Die vond ik best saaiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog even een film kijken:
http://www.imdb.com/title/tt1403981/
Het zou een romantisch drama moeten zijn waar je veel zakdoeken bij nodig hebt.
I need that!
hij wist dat ik er was jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wist ie wel dat jij er zou zijn dan?
Anders ist idd superlullig
Owquote:
Ik zou het vragenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij wist dat ik er was jamaar die souvenirs had ie al eerder gegeven maar hij is ook al bij mij geweest en ik heb echt niets gekregen
Die laatste ken ik niet.. misschien vind jij die ene wel heel leuk hoor. Hij is idd wel zielig, maar vond het gewoon saai.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow
Ik heb anders ook nog deze:
http://www.imdb.com/title/tt1431065/
(Remember Me en Forget Me Not...)
Ik heb zin in een hoop liefdesdrama, ze kunnen elkaar niet krijgen boohoo enzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die laatste ken ik niet.. misschien vind jij die ene wel heel leuk hoor. Hij is idd wel zielig, maar vond het gewoon saai.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zin in een hoop liefdesdrama, ze kunnen elkaar niet krijgen boohoo enzo.
Zit ik dan goed?
Oequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:30 schreef Oognip het volgende:
Ik doe mee met de zondagochtend-weeg-actie
Nee ik ben er klaar mee ik zeg het niet meerquote:
En dan blijft het knagenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee ik ben er klaar mee ik zeg het niet meer![]()
ik ga naar huis ook gewoon nu
"en ik ben zooooo benieuwd naar mijn souvenirquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
Ik zou bij het weggaan nog wel even zeggen 'Goh was leuk zeg, onze filmavond. Goede film ook!'.
Haha ja die doet mooi mee met mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus Luna krijgt ook een selderie en een zondagochtendweegmomentje?
Idd, beetje egoistisch vind ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
Maar echt he, je weet dat je dochters film gaan kijken, dan stamp je toch niet binnen "om de vakantiefilm te laten zien"
Zelfs als je het weet, als je dan ziet dat we een film kijken ga je toch snel weer weg
Ga een rondje powerwalkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
Film maar weer afgezet, is niet doorheen te komen
Maar ja, that's himquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd, beetje egoistisch vind ik
Dan lijk jij dus op je moederquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ja, that's himNarcistisch is ie
En hup, weeeer 8 kilo erafquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe de hele dag niet anders met Biet
Het einde is wel zieligquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
Film maar weer afgezet, is niet doorheen te komen
Of neem je moeders achternaam aanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht laatst dus echt: goffer, als ik ooit alleen een kind krijg en hij/zij krijgt mijn achternaam dan heeft mn vader alsnog zn zin; een stamhouder
Dus ik wil trouwen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of neem je moeders achternaam aan
Ja, daar heb ik over nagedacht, maar ik ben ZO gewend aan deze naamquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of neem je moeders achternaam aan
Geeft niet johquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:54 schreef Bamba het volgende:
Oh sorry Tombo dat ik er zo doorheen kom walsen. Wat enorm lullig van je vader zeg...En ook al weet je inmiddels dat hij zo in elkaar steekt, lijkt het me toch iedere keer steken..
Zeker welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:52 schreef Bamba het volgende:
. Wat een goede voornemens hier allemaal! Mag ik ook meedoen? Ik ben wel de topper denk ik, want bij mij moet er dan 8,5 kilo af (denk ik, morgen maar eens wegen)
Herkenbaar idd. Ik verschil dag en nacht met mijn ouders en ben ook vaak teleurgesteld dat we geen hechte band hebben en dan is het idd maar beter om helemaal geen verwachtingen te hebbequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geeft niet joh
Ik moet het gewoon even kwijt somsBen ervoor in therapie geweest en alles, hij is niet te veranderen maar het went steeds meer en ik probeer niets te verwachten en alles wat wel leuk is als meevaller te zien
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
Geeft niet joh
Ik moet het gewoon even kwijt somsBen ervoor in therapie geweest en alles, hij is niet te veranderen maar het went steeds meer en ik probeer niets te verwachten en alles wat wel leuk is als meevaller te zien
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeker wel
Zondag wegen en noteren
En eind oktober mee om te shabu-en (geloof ik, maar je mag ook mee naar de Mac)
Ik kom wel een keer naar je toe wandelen. Kun jij daarna met mij mee naar huis lopenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:06 schreef Bamba het volgende:
Hopelijk ben ik dan een slanke den net voor m'n verjaardag (
). Daar is wel iets meer voor nodig uiteraard, maar we gaan een poging wagen
Je kan het rustig zeggen, want ik red het toch nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:09 schreef Bamba het volgende:
:d. Ik ga geen "deal" zeggen, want dan doe je het straks nog echt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kan het rustig zeggen, want ik red het toch niet
Hou die gedachte vastquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:18 schreef Bamba het volgende:
Dus zondag wegen en hier melden hoeveel eraf moet he? Ik ben er zin in(nog wel
)
Nu lekker slapen![]()
Ah, vervelend!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:26 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Hmmm, Bietje is vergeten dat ze 's nachts zindelijk was geloof ik
Nee idd, misschien toch weer even er uit 's nachts. Maar misschien was het ook gewoon een ongelukje, dat je het maar heel even in de gaten hoeft te houden!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:39 schreef Greys het volgende:
JaDus ik ga mijn nachten maar weer inkorten. Bweugh.
Was net zo blij dat ik zeven uur kon slapen ongeveer per nacht tegenwoordig.
En straffen heeft de volgende ochtend sowieso geen zin, dus dan maar weer nachtjes van 5 uur
Vannacht twee keer gepoept en twee keer geplast in de kamer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee idd, misschien toch weer even er uit 's nachts. Maar misschien was het ook gewoon een ongelukje, dat je het maar heel even in de gaten hoeft te houden!
Oh nee, dat lijkt me ook nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Vannacht twee keer gepoept en twee keer geplast in de kamer.
Dat waren dan vrij veel ongelukjes
Een ruggengraat!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:26 schreef Qwea het volgende:
Greys! Nog iets wat ik echt echt echt echt moet hebben?
Fruit stik ik sowieso inquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Een ruggengraat!
Nee euh... fruit dat je lekker vindt. En misschien een kipfiletje om te grillen zodat je af en toe wat koude kip kunt nemen. Crackers, slankie smeerkaas, rundertartaartjes (ook volgende dag lekker als ze koud zijn), komkommer, dat soort dingen
Hallo? Ik 15 hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:52 schreef Bamba het volgende:
. Wat een goede voornemens hier allemaal! Mag ik ook meedoen? Ik ben wel de topper denk ik, want bij mij moet er dan 8,5 kilo af (denk ik, morgen maar eens wegen)
ruilen!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik moet er nog veel meer af, ben nu 14kg kwijt ongeveer.
Het zou alleen meeeeeeer moeten zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:46 schreef Qwea het volgende:
mijn ontbijt is wel dodelijk lekker. Magere yoghurt met watermeloen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zou alleen meeeeeeer moeten zijn
Neh, dat doe ik bij de lunch wel. Ik krijg 's ochtends niet zoveel door mijn strot. Misschien morgen maar ff een cracker erbij doen, die heb ik net gehaaldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zou alleen meeeeeeer moeten zijn
Jouw keizer had ijsquote:
Je moet niet te weinig gaan eten hoor, Q! Gewoon telkens iets meer toevoegen aan je ontbijt, daar went je maag vast wel aanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, dat doe ik bij de lunch wel. Ik krijg 's ochtends niet zoveel door mijn strot. Misschien morgen maar ff een cracker erbij doen, die heb ik net gehaald
Mijn keizer had banaanijsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jouw keizer had ijs![]()
Mijn koning heeft banaan
Altijd baas boven baas die Chico,quote:
Heb je niet zo'n hengel met een handje eraan dan kun je haar van afstand aaienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:46 schreef Oognip het volgende:
Die kat van mm is echt raaaaarze loopt ons alleen maar te meppen als we er zijn. We moeten nu 3 dagen oppassen en volgende maand een hele week en mm heeft gevraagd om haar veel te knuffelen
dat gaat mooi niet door.
Dat is echt snelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:46 schreef Qwea het volgende:
Ooh dat is snel! Ik heb net een brief gehad. Ik kan volgende week vrijdag al voor de mri
Ik mag geen witbroodquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je moet niet te weinig gaan eten hoor, Q! Gewoon telkens iets meer toevoegen aan je ontbijt, daar went je maag vast wel aan
Eigen auto op de ferry?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:40 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij heb ik alles ingepakt.![]()
Dadelijk nog even reisziektetabletten halen (dit Catje gaat niet de zee op zonder), handbagage organiseren en rond 3 uur ga ik off!
![]()
Maar goed dat ik heb besloten met de auto naar mijn logeeradres te gaan. Dit had ik never in de trein meegekregen.![]()
Naartjie ligt al de halve ochtend bij me op schoot te knuffen. Alsof hij weet dat ik wegga.
Je kent dat sprookje, toch, hequote:
Maar hoequote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:33 schreef tombolafan het volgende:
Fijne vakantie Cat!
En oognip, misschien moet je haar aan je laten wennen? Net als de schuwe kittens?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar hoe
Gister bijvoorbeeld kwam ik binnen en kwam ze naar me toe. Ik bleef op mijn plek en heb tegen haar gekletst en ze snuffelde aan me. Op een gegeven moment gaf ze me kopjes dus toen tilde ik mijn hand op om haar te aaien en begon ze al te slaan. Ik trok mijn hand tetug en bleef staan. Ze klom zo mijn broek in met haar nagels, nagels in mijn been maar ik liet het gebeuren. Toen ze uit mijn broek was liet ik haar weer snuffelen aan mijn hand en begon ze weer te meppen. Ik weet niet wat ik anders kan doen...
En vooral gewoon doooorkletsen tegen haar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:46 schreef indaha het volgende:
Slagroom aan je vingers, nee even serieus ik zou dan maar niet meer proberen om haar te aaien want ze wil het schijnbaar niet, misschien met haar spelen dmv een hengeltje of iets anders zodat ze wel aandacht krijgt maar niet direct contact met je hoeft te hebben.
Ah, fok is weer terug.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eigen auto op de ferry?
Welke route pak je?
quote:
Ben nog aan het teruglezen, maar kan ik me ook nog opgeven voor de vadsig-prijs?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:11 schreef indaha het volgende:
Ik wil de vadsig prijs winnen hoor, ik ben 1.65 en 75 kg
Ik doe het echt hoor en we willen dan een foto van jou op het strand met bordjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:09 schreef Takaiki het volgende:
Ben nog aan het teruglezen, maar kan ik me ook nog opgeven voor de vadsig-prijs?
1,71 - 83![]()
Over anderhalve maand beached whale spelen op Madeira![]()
![]()
*Lies! Bordje maken please!*
Tegen haar praten, rust uitstralen en geduld. Veel geduldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:41 schreef Oognip het volgende:
Maar hoe
Gister bijvoorbeeld kwam ik binnen en kwam ze naar me toe. Ik bleef op mijn plek en heb tegen haar gekletst en ze snuffelde aan me. Op een gegeven moment gaf ze me kopjes dus toen tilde ik mijn hand op om haar te aaien en begon ze al te slaan. Ik trok mijn hand tetug en bleef staan. Ze klom zo mijn broek in met haar nagels, nagels in mijn been maar ik liet het gebeuren. Toen ze uit mijn broek was liet ik haar weer snuffelen aan mijn hand en begon ze weer te meppen. Ik weet niet wat ik anders kan doen...
Go your gangquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe het echt hoor en we willen dan een foto van jou op het strand met bordje
Dit jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tegen haar praten, rust uitstralen en geduld. Veel geduld
En in het portugees/engels/duits/frans/spaansquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:22 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Go your gang![]()
Hebt zeker geen adres van me? Ik sta in het telefoonboek
Nee, ik had ook gewoon iemand anders gezocht als ik haar wasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:30 schreef indaha het volgende:
Ja het is niet zo dat Mama Mia niet weet dat Oognip en Rhana niet de perfecte combinatie zijn, dus als ze er heel erg mee had gezeten had ze wel iemand anders gevraagd om op te passen.
Kat haten? Ik haat Rhana niet hoor, ik snap haar gewoon niet en ze is onberekenbaar. Hoeveel tijd ik ook voor haar neem tot nu toe maakt het weinig uit, al zit ik er een half uur dan komt ze gewoon naar me toe gelopen en begint ze me te meppen terwijl ik niks doe.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit jaGewoon daar gaan zitten en niet pushen, dan komt het vanzelf goed denk ik
Maar ik zou het als MM niet zo leuk vinden als mn oppas hier mn kat aan het haten was zeg maar
Misschien ook voor jou een idee om eerst eens na te denkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Je weet echt zelden zomaar wel gelijk wat je moet doen he ?
Het ligt ook niet alleen aan mij, als mijn vriend naar haar toe gaat dan doet ze hetzelfde. Wij hebben het idee dat ze baalt dat wij MM niet zijn en dat ze daarom boos is of zoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:41 schreef indaha het volgende:
Ik denk ook niet dat het zozeer aan jou ligt Oognip, het is gewoon een lapjeskat en die zijn heel erg op 1 baas gericht, zoals ik al vertelde toen je hier was hebben wij er ook een gehad en die mocht ik eten geven maar voor de rest kon ik er niets mee en mijn man kon er alles mee.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:22 schreef Takaiki het volgende:
Go your gang![]()
Hebt zeker geen adres van me? Ik sta in het telefoonboek
Gewoon gezellig kletsen tegen haar. Het is haar karakter. Niets persoonlijks. Het is gewoon gericht tegen iedereen behalve MM. En bovendien is het lapjeshumorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:55 schreef Oognip het volgende:
Met en hengel spelen hebben we ook al gedaan maar daar heeft ze geen zin in. Doorkletsen doe ik ook.
Nok het is inderdaad een lapje
En ik denk dat het een goed idee is om het niet te blijven proberen want dat levert voor haar ook alleen maar stress op. Maar ja dan zit ze een week zonder aandacht...
Kweenie; zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:45 schreef indaha het volgende:
Yeuh voor de beeb, heeft ze de mini's ook meegenomen
Wat een humorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gewoon gezellig kletsen tegen haar. Het is haar karakter. Niets persoonlijks. Het is gewoon gericht tegen iedereen behalve MM. En bovendien is het lapjeshumor
Herkenbaar
Negeren. Als ze gaat slaan: wegduwen met een kussen. En verder: negerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:46 schreef Oognip het volgende:
Wat een humormaar zou jij je wel laten slaan door haar? Vervolgens lekker verder kletsen en doen of het goed is?
Ik hoop dat het werkt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Negeren. Als ze gaat slaan: wegduwen met een kussen. En verder: negeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |