Ben nog aan het teruglezen, maar kan ik me ook nog opgeven voor de vadsig-prijs?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:11 schreef indaha het volgende:
Ik wil de vadsig prijs winnen hoor, ik ben 1.65 en 75 kg
Ik doe het echt hoor en we willen dan een foto van jou op het strand met bordjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:09 schreef Takaiki het volgende:
Ben nog aan het teruglezen, maar kan ik me ook nog opgeven voor de vadsig-prijs?
1,71 - 83![]()
Over anderhalve maand beached whale spelen op Madeira![]()
![]()
*Lies! Bordje maken please!*
Tegen haar praten, rust uitstralen en geduld. Veel geduldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:41 schreef Oognip het volgende:
Maar hoe
Gister bijvoorbeeld kwam ik binnen en kwam ze naar me toe. Ik bleef op mijn plek en heb tegen haar gekletst en ze snuffelde aan me. Op een gegeven moment gaf ze me kopjes dus toen tilde ik mijn hand op om haar te aaien en begon ze al te slaan. Ik trok mijn hand tetug en bleef staan. Ze klom zo mijn broek in met haar nagels, nagels in mijn been maar ik liet het gebeuren. Toen ze uit mijn broek was liet ik haar weer snuffelen aan mijn hand en begon ze weer te meppen. Ik weet niet wat ik anders kan doen...
Go your gangquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe het echt hoor en we willen dan een foto van jou op het strand met bordje
Dit jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tegen haar praten, rust uitstralen en geduld. Veel geduld
En in het portugees/engels/duits/frans/spaansquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:22 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Go your gang![]()
Hebt zeker geen adres van me? Ik sta in het telefoonboek
Nee, ik had ook gewoon iemand anders gezocht als ik haar wasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:30 schreef indaha het volgende:
Ja het is niet zo dat Mama Mia niet weet dat Oognip en Rhana niet de perfecte combinatie zijn, dus als ze er heel erg mee had gezeten had ze wel iemand anders gevraagd om op te passen.
Kat haten? Ik haat Rhana niet hoor, ik snap haar gewoon niet en ze is onberekenbaar. Hoeveel tijd ik ook voor haar neem tot nu toe maakt het weinig uit, al zit ik er een half uur dan komt ze gewoon naar me toe gelopen en begint ze me te meppen terwijl ik niks doe.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit jaGewoon daar gaan zitten en niet pushen, dan komt het vanzelf goed denk ik
Maar ik zou het als MM niet zo leuk vinden als mn oppas hier mn kat aan het haten was zeg maar
Misschien ook voor jou een idee om eerst eens na te denkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Je weet echt zelden zomaar wel gelijk wat je moet doen he ?
Het ligt ook niet alleen aan mij, als mijn vriend naar haar toe gaat dan doet ze hetzelfde. Wij hebben het idee dat ze baalt dat wij MM niet zijn en dat ze daarom boos is of zoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:41 schreef indaha het volgende:
Ik denk ook niet dat het zozeer aan jou ligt Oognip, het is gewoon een lapjeskat en die zijn heel erg op 1 baas gericht, zoals ik al vertelde toen je hier was hebben wij er ook een gehad en die mocht ik eten geven maar voor de rest kon ik er niets mee en mijn man kon er alles mee.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:22 schreef Takaiki het volgende:
Go your gang![]()
Hebt zeker geen adres van me? Ik sta in het telefoonboek
Gewoon gezellig kletsen tegen haar. Het is haar karakter. Niets persoonlijks. Het is gewoon gericht tegen iedereen behalve MM. En bovendien is het lapjeshumorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:55 schreef Oognip het volgende:
Met en hengel spelen hebben we ook al gedaan maar daar heeft ze geen zin in. Doorkletsen doe ik ook.
Nok het is inderdaad een lapje
En ik denk dat het een goed idee is om het niet te blijven proberen want dat levert voor haar ook alleen maar stress op. Maar ja dan zit ze een week zonder aandacht...
Kweenie; zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:45 schreef indaha het volgende:
Yeuh voor de beeb, heeft ze de mini's ook meegenomen
Wat een humorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gewoon gezellig kletsen tegen haar. Het is haar karakter. Niets persoonlijks. Het is gewoon gericht tegen iedereen behalve MM. En bovendien is het lapjeshumor
Herkenbaar
Negeren. Als ze gaat slaan: wegduwen met een kussen. En verder: negerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:46 schreef Oognip het volgende:
Wat een humormaar zou jij je wel laten slaan door haar? Vervolgens lekker verder kletsen en doen of het goed is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |