Nee het is heel makkelijk, maar als ik dan klaar ben en hij staat *goed* in beeld en ik plak dan het linkje hier, dan ben ik ineens al afgevallenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk?![]()
Doe ons eens een linkje
Bijzonderquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee het is heel makkelijk, maar als ik dan klaar ben en hij staat *goed* in beeld en ik plak dan het linkje hier, dan ben ik ineens al afgevallen
komt binnendenderen met vakantiefilm en onze film gaat meteen op stopquote:
Wist ie wel dat jij er zou zijn dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
komt binnendenderen met vakantiefilm en onze film gaat meteen op stopen ik was al minder blij omdat ie voor mn zusje zwager en neefje wel iets mee had en voor mij niet, zonder reden
ik snap die man niet...
Em Elquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
Nok?
Volgens mij niet geheel jouw ding maar mocht je nog wat zoeken?
http://www.cantrijn.nl/vacatures/overzicht
Die vond ik best saaiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog even een film kijken:
http://www.imdb.com/title/tt1403981/
Het zou een romantisch drama moeten zijn waar je veel zakdoeken bij nodig hebt.
I need that!
hij wist dat ik er was jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wist ie wel dat jij er zou zijn dan?
Anders ist idd superlullig
Owquote:
Ik zou het vragenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij wist dat ik er was jamaar die souvenirs had ie al eerder gegeven maar hij is ook al bij mij geweest en ik heb echt niets gekregen
Die laatste ken ik niet.. misschien vind jij die ene wel heel leuk hoor. Hij is idd wel zielig, maar vond het gewoon saai.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow
Ik heb anders ook nog deze:
http://www.imdb.com/title/tt1431065/
(Remember Me en Forget Me Not...)
Ik heb zin in een hoop liefdesdrama, ze kunnen elkaar niet krijgen boohoo enzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die laatste ken ik niet.. misschien vind jij die ene wel heel leuk hoor. Hij is idd wel zielig, maar vond het gewoon saai.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zin in een hoop liefdesdrama, ze kunnen elkaar niet krijgen boohoo enzo.
Zit ik dan goed?
Oequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:30 schreef Oognip het volgende:
Ik doe mee met de zondagochtend-weeg-actie
Nee ik ben er klaar mee ik zeg het niet meerquote:
En dan blijft het knagenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee ik ben er klaar mee ik zeg het niet meer![]()
ik ga naar huis ook gewoon nu
"en ik ben zooooo benieuwd naar mijn souvenirquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
Ik zou bij het weggaan nog wel even zeggen 'Goh was leuk zeg, onze filmavond. Goede film ook!'.
Haha ja die doet mooi mee met mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus Luna krijgt ook een selderie en een zondagochtendweegmomentje?
Idd, beetje egoistisch vind ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
Maar echt he, je weet dat je dochters film gaan kijken, dan stamp je toch niet binnen "om de vakantiefilm te laten zien"
Zelfs als je het weet, als je dan ziet dat we een film kijken ga je toch snel weer weg
Ga een rondje powerwalkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
Film maar weer afgezet, is niet doorheen te komen
Maar ja, that's himquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd, beetje egoistisch vind ik
Dan lijk jij dus op je moederquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ja, that's himNarcistisch is ie
En hup, weeeer 8 kilo erafquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe de hele dag niet anders met Biet
Het einde is wel zieligquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
Film maar weer afgezet, is niet doorheen te komen
Of neem je moeders achternaam aanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht laatst dus echt: goffer, als ik ooit alleen een kind krijg en hij/zij krijgt mijn achternaam dan heeft mn vader alsnog zn zin; een stamhouder
Dus ik wil trouwen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of neem je moeders achternaam aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |