Jouw keizer had ijsquote:
Je moet niet te weinig gaan eten hoor, Q! Gewoon telkens iets meer toevoegen aan je ontbijt, daar went je maag vast wel aanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, dat doe ik bij de lunch wel. Ik krijg 's ochtends niet zoveel door mijn strot. Misschien morgen maar ff een cracker erbij doen, die heb ik net gehaald
Mijn keizer had banaanijsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jouw keizer had ijs![]()
Mijn koning heeft banaan
Altijd baas boven baas die Chico,quote:
Heb je niet zo'n hengel met een handje eraan dan kun je haar van afstand aaienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:46 schreef Oognip het volgende:
Die kat van mm is echt raaaaarze loopt ons alleen maar te meppen als we er zijn. We moeten nu 3 dagen oppassen en volgende maand een hele week en mm heeft gevraagd om haar veel te knuffelen
dat gaat mooi niet door.
Dat is echt snelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:46 schreef Qwea het volgende:
Ooh dat is snel! Ik heb net een brief gehad. Ik kan volgende week vrijdag al voor de mri
Ik mag geen witbroodquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je moet niet te weinig gaan eten hoor, Q! Gewoon telkens iets meer toevoegen aan je ontbijt, daar went je maag vast wel aan
Eigen auto op de ferry?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:40 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij heb ik alles ingepakt.![]()
Dadelijk nog even reisziektetabletten halen (dit Catje gaat niet de zee op zonder), handbagage organiseren en rond 3 uur ga ik off!
![]()
Maar goed dat ik heb besloten met de auto naar mijn logeeradres te gaan. Dit had ik never in de trein meegekregen.![]()
Naartjie ligt al de halve ochtend bij me op schoot te knuffen. Alsof hij weet dat ik wegga.
Je kent dat sprookje, toch, hequote:
Maar hoequote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:33 schreef tombolafan het volgende:
Fijne vakantie Cat!
En oognip, misschien moet je haar aan je laten wennen? Net als de schuwe kittens?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar hoe
Gister bijvoorbeeld kwam ik binnen en kwam ze naar me toe. Ik bleef op mijn plek en heb tegen haar gekletst en ze snuffelde aan me. Op een gegeven moment gaf ze me kopjes dus toen tilde ik mijn hand op om haar te aaien en begon ze al te slaan. Ik trok mijn hand tetug en bleef staan. Ze klom zo mijn broek in met haar nagels, nagels in mijn been maar ik liet het gebeuren. Toen ze uit mijn broek was liet ik haar weer snuffelen aan mijn hand en begon ze weer te meppen. Ik weet niet wat ik anders kan doen...
En vooral gewoon doooorkletsen tegen haar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:46 schreef indaha het volgende:
Slagroom aan je vingers, nee even serieus ik zou dan maar niet meer proberen om haar te aaien want ze wil het schijnbaar niet, misschien met haar spelen dmv een hengeltje of iets anders zodat ze wel aandacht krijgt maar niet direct contact met je hoeft te hebben.
Ah, fok is weer terug.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eigen auto op de ferry?
Welke route pak je?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |