En alweer een tevreden klantquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:10 schreef Mazou het volgende:
Ben eruit! Ik had hier in mijn settings iets aangevinkt staan waardoor mijn telefoon niet de mobiele layout opent. Nu doet ie het! Toch bedankt voor het meedenken
Dat doet ie bij mij ook.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:45 schreef Mazou het volgende:
Die van mij valt om de haverklap helemaal uit.
Irritant he. Sinds wil ie ook niet meer aan en moet ik de hele batterij eruit halen om hem dan uiteindelijk weer aan te krijgen. Misschien dat het nu na de update beter gaat, ik hoop het wel iig.quote:
Klopt, batterij eruit idd. Welke update.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:12 schreef Mazou het volgende:
[..]
Irritant he. Sinds wil ie ook niet meer aan en moet ik de hele batterij eruit halen om hem dan uiteindelijk weer aan te krijgen. Misschien dat het nu na de update beter gaat, ik hoop het wel iig.
Oh die had ik al.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:22 schreef Mazou het volgende:
Ik had nog 2.2.1 ofzo erop staanMaar nu 2.3.3!
Lijkt mij toch een gevalletje garantie zoiets? De telefoon is nog geen 2 jaar oud dus je moet gewoon garantie hierop kunnen claimen.....quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:45 schreef Mazou het volgende:
Die van mij valt om de haverklap helemaal uit. En gisteren waren opeens al m'n contacten weg. Ik ben niet zo heel tevreden met deze telefoon...
Waarom zou je dat willen? Het klinkt namelijk volstrekt onlogisch.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef glasbak het volgende:
Op de app market zijn een hoop apps die de levensduur van je batterij 'verlengen' door er power management op los te laten.
Ik zoek een app die het laden van de battery actief regelt. Met andere woorden, ik wil in de auto de lader er op kunnen laten staan en de app moet dan regelen dat hij de batterij pas op begint te laden als de batterij onder het kritieke punt is beland. Als de batterij van vol is, moet het laden uitgeschakeld worden zodat deze niet constant onder laadspanning staat.
Weet iemand of er zo'n app op de markt is?
Ik had met mij vorige telefoon, een HTC Touch HD, andere ervaringen maar wellicht schakelt die het laden niet uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:57 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Het klinkt namelijk volstrekt onlogisch.
Het is een Lithium batterij dus het maakt 0,0 uit als die nu begint te laden op 10% of op 70%. Zoveel mogelijk de batterij vol houden is juist goed voor een Lithium batterij.
Als de batterij vol is schakelt Android zelf het laden uit.
Dus nee, ik denk niet dat een volstrekt zinloze app in de market staat.
Hij is gewoon kapot.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:35 schreef jimjim1983 het volgende:
godverdeteringtyfus jonge
al mn shit eraf gegooid, alles werkt goed voor 1 dag en nu krijgen mensen alsnog meteen mn voicemail als ze me bellen
Nee joh, gewoon met Heimdall (Mac) soort van Odin om een ROM te installeren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Chill. Heb je gewoon met Kies geupdate?
Dat is de laatste toch? Of is er al een 4.01 versie?quote:
2.3.7 is er allang mang.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is de laatste toch? Of is er al een 4.01 versie?
Ik had dat laatst in een dag. Amper wat gedaan, in no time leeg. Dag erna was het weer normaal..quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:42 schreef heaven7 het volgende:
Is het normaal dat mn Galaxy Plus in 1 nacht (van 1:00 tot 10:30 net) van 56% terugloopt naar 9% zonder dat ik er iets mee heb gedaan?? Hij loopt zp snel leeg de laatste tijd
Kun je dat installeren met alleen Odin? Zonder te rooten ofzoquote:
OKE OKE!quote:
Hoe moet die telefoon anders weten welk deel van de foto jij wil gebruiken? Je kan ook gewoon de hele foto gebruiken (mits in portrait genomen).quote:Op zondag 13 november 2011 13:34 schreef seetjai het volgende:
Als ik een foto wilt gebruiken als achtergrond, dan moet ik een stuk bijsnijden om het te kunnen laten instellen..
Het is gewoon niet mogelijk bij een Galaxy om een genomen foto gelijk als wallpaper te gebruiken.
Weet iemand hoe dat wel kan?
Ik wil gewoon de hele foto gebruiken, maar dat kan niet omdat je het moet gaan bijsnijden.quote:Op zondag 13 november 2011 13:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hoe moet die telefoon anders weten welk deel van de foto jij wil gebruiken? Je kan ook gewoon de hele foto gebruiken (mits in portrait genomen).
EDIT: Je weet trouwens dat dat bijsnijvakje groter wordt wanneer je aan de hoeken trekt?
Ergens uploaden, via de browser naar die link gaan en dan lang je vinger op de foto houden en dan Instellen als achtergrond.quote:Op maandag 14 november 2011 02:09 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de hele foto gebruiken, maar dat kan niet omdat je het moet gaan bijsnijden.
Ja weet dat wel, maar hij pakt maar max. 1/3 van de totale foto..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |