Nee joh, gewoon met Heimdall (Mac) soort van Odin om een ROM te installeren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Chill. Heb je gewoon met Kies geupdate?
Dat is de laatste toch? Of is er al een 4.01 versie?quote:
2.3.7 is er allang mang.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is de laatste toch? Of is er al een 4.01 versie?
Ik had dat laatst in een dag. Amper wat gedaan, in no time leeg. Dag erna was het weer normaal..quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:42 schreef heaven7 het volgende:
Is het normaal dat mn Galaxy Plus in 1 nacht (van 1:00 tot 10:30 net) van 56% terugloopt naar 9% zonder dat ik er iets mee heb gedaan?? Hij loopt zp snel leeg de laatste tijd
Kun je dat installeren met alleen Odin? Zonder te rooten ofzoquote:
OKE OKE!quote:
Hoe moet die telefoon anders weten welk deel van de foto jij wil gebruiken? Je kan ook gewoon de hele foto gebruiken (mits in portrait genomen).quote:Op zondag 13 november 2011 13:34 schreef seetjai het volgende:
Als ik een foto wilt gebruiken als achtergrond, dan moet ik een stuk bijsnijden om het te kunnen laten instellen..
Het is gewoon niet mogelijk bij een Galaxy om een genomen foto gelijk als wallpaper te gebruiken.
Weet iemand hoe dat wel kan?
Ik wil gewoon de hele foto gebruiken, maar dat kan niet omdat je het moet gaan bijsnijden.quote:Op zondag 13 november 2011 13:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hoe moet die telefoon anders weten welk deel van de foto jij wil gebruiken? Je kan ook gewoon de hele foto gebruiken (mits in portrait genomen).
EDIT: Je weet trouwens dat dat bijsnijvakje groter wordt wanneer je aan de hoeken trekt?
Ergens uploaden, via de browser naar die link gaan en dan lang je vinger op de foto houden en dan Instellen als achtergrond.quote:Op maandag 14 november 2011 02:09 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de hele foto gebruiken, maar dat kan niet omdat je het moet gaan bijsnijden.
Ja weet dat wel, maar hij pakt maar max. 1/3 van de totale foto..
Niet alleen facebook. Elke app die denkt dat hij belangrijk is vind het nodig om automatisch op te starten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:27 schreef Thomas B. het volgende:
Oh en weet iemand misschien hoe je ervoor kan zorgen dat die Facebook app zichzelf niet de hele tijd opstart op de achtergrond? Dat ding trekt aardig aan je resources en ik gebruik het bijna nooit...
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:33 schreef glasbak het volgende:
[..]
Niet alleen facebook. Elke app die denkt dat hij belangrijk is vind het nodig om automatisch op te starten.
Ik zou ook wel willen weten hoe ik dat uit kan zetten. Elke keer die app verwijderen en installeren als je hem nodig hebt is ook van de zotte..
Mensen die zichzelf dit blijven afvragen moeten zichzelf eerst een verdiepen in de verdere werking van Android.quote:
LogMeInquote:Op zondag 20 november 2011 14:09 schreef Parafernalia het volgende:
Wat zijn de beste apps om op afstand je pc te besturen?
Ik heb vrij weinig apps die syncen en nog is ie redelijk snel leeg.quote:Op maandag 21 november 2011 23:09 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wat WEL invloed heeft op je batterijduur syncen van gegevens over 3G/Wifi en CPU-cycles. De meeste applicaties als Facebook gebruiken amper CPU-cycles bij gebruik op achtergrond. En syncen van applicaties kan je gewoon instellen via Android of de applicaties zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |