een echte auto is ie veel blaaier mee manquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Laten we geld inzamelen om amenth een cursus Nederlands te geven
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Laten we geld inzamelen om amenth een cursus Nederlands te geven
Is het normaal dat ik hier geen reet van snap?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:54 schreef Saisai het volgende:
[offtopic] ik word gestoord van pinacle game profiler[/offtopic]
ja ik vind van welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:54 schreef Sasman het volgende:
[..]
Is het normaal dat ik hier geen reet van snap?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben volgens mij echt verslaafd aan FOK!Als ik niet op FOK! ben denk ik er wel aan
Ok je stinkt dus? Smeerbats!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:02 schreef Plastic_zak het volgende:
Internetverslaving kan zich uiten in de volgende symptomen[1]:
Langer online zijn dan gewoonlijk.
Erger verdiept zijn (bv. in een spel) dan normaal is.
Internet- of spelgebruik ontkennen en verstoppen voor anderen.
Ongehoorzaamheid aan tijdslimiet (of andere limieten, bv. opgelegd door ouders).
Afname aan interesse voor offline recreatie, zoals sport e.d.
Afname aan interesse voor zelfverzorging zoals hygiëne, slaap en voedsel.
Sociale terugtrekking van familie en vrienden, terugtrekking van werk en/of school.
Geen plezier beleven aan activiteiten, tenzij online.
Voortzetten van een activiteit (bv. online spel), ondanks zijn negatieve fysieke, emotionele, relationele of professionele gevolgen.
Alleen die een na laatste klopt niet
Ik slaap veel te weinigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Afname aan zelfverzorging?Sociale terugtrekking?
Ik zei toch dat ik me zorgen begon te maken.
Meh, ik game niet, ik ontken mn nerdheid niet. mn vrienden zijn nog steeds op vakantie dus heb niks beters te doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:02 schreef Plastic_zak het volgende:
Internetverslaving kan zich uiten in de volgende symptomen[1]:
• Langer online zijn dan gewoonlijk.
• Erger verdiept zijn (bv. in een spel) dan normaal is.
• Internet- of spelgebruik ontkennen en verstoppen voor anderen.
• Ongehoorzaamheid aan tijdslimiet (of andere limieten, bv. opgelegd door ouders).
• Afname aan interesse voor offline recreatie, zoals sport e.d.
• Afname aan interesse voor zelfverzorging zoals hygiëne, slaap en voedsel.
• Sociale terugtrekking van familie en vrienden, terugtrekking van werk en/of school.
• Geen plezier beleven aan activiteiten, tenzij online.
• Voortzetten van een activiteit (bv. online spel), ondanks zijn negatieve fysieke, emotionele, relationele of professionele gevolgen.
Alleen die een na laatste klopt niet
ontkenning was 1 van de eigenschappen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik slaap veel te weinigEn sociale terugtrekking klopt misschien een beetje, maar dat komt vooral omdat vakantie
Ik douche wel gewoon hoor
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ontkenning was 1 van de eigenschappen.
Evet. EVET!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:11 schreef Plastic_zak het volgende:
tekrar benimle evlenir misin coban??
Alsof jij pics hebt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:11 schreef moosh11 het volgende:
[..]
als je geen pics post van jezelf wel
Ben her zaman seveceğimquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef coban het volgende:
[..]
Evet. EVET!evet evet!
Saisai: ik stel het nog even uit.. Ik heb weer een man
ok.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef coban het volgende:
[..]
Evet. EVET!evet evet!
Saisai: ik stel het nog even uit.. Ik heb weer een man
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef coban het volgende:
Senin turkcen cok guzel.
Amenth sana asik olur, gercekten.
bron?!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
moosh11 is verlieft op Saisai ha ha
Ik doe geen uitspraken voordat Plastic_zak met een bron komt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:19 schreef coban het volgende:
Moosh11, dit had ik niet van jou verwacht.
Gelijk in de verdedigingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:19 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken voordat Plastic_zak met een bron komt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Aangezien jij een gebrek aan kennis hebt, is de bron niet goed gekeurd
Maar dit zegt niks over het feit of het waar is of nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Aangezien jij een gebrek aan kennis hebt, is de bron niet goed gekeurd
quote:
Houden van is een groot woord.quote:
playerquote:
Wat danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:24 schreef coban het volgende:
Ja nou, dan moet ik jullie iets ergs vertellen.
Nooitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:25 schreef amenth het volgende:
plasitc zak wil je nou keer kome vechte in oosterbaan of hercules dorro? laat me wete dan heb wilzin die bijdehante kop van je te vrbouwen
Een wanhopige jaquote:
Ga verderquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:25 schreef coban het volgende:
Nou.. Jullie weten dat ik de hele tijd van jullie houd, altijd bij jullie zit, voornamelijk in dit topic he? Ik kan moeilijk van jullie weg enzo..
Wil je ook met mij vechten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:25 schreef amenth het volgende:
plasitc zak wil je nou keer kome vechte in oosterbaan of hercules dorro? laat me wete dan heb wilzin die bijdehante kop van je te vrbouwen
Rustig maarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:27 schreef coban het volgende:
KLOTEKINDEREN IK PROBEER WAT TE ZEGGEN
sorryquote:
Ik vraag het maar niet, want je durft wss toch niet tegen mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:27 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ken je niet maar als jij t zo graag wim kom kaar
nee ik vraag of je wilt. en als je hierheen komt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:27 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ken je niet maar als jij t zo graag wim kom kaar
je bent wel intimiderend iddquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:28 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ik vraag het maar niet, want je durft wss toch niet tegen mij
Vergeef je het me?quote:
Wat doen buitenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:29 schreef coban het volgende:
Ja nou ik ga nu dus naar buiten, het enge buiten. Ik ben er vannacht weer als ik het overleef.
Dat is het al lang geweestquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat doen buitenHet is bijna etenstijd jong.
Heel..veel...succes, ik zou dat niet durvenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:29 schreef coban het volgende:
Ja nou ik ga nu dus naar buiten, het enge buiten. Ik ben er vannacht weer als ik het overleef.
Hij heeft 9 jaar op krav maga gezetenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:30 schreef amenth het volgende:
n gaat coban weer 4 uur lang lopen zoeke nanar turkse dingen die ze kan uitkrame in willekeurige topics zometeen
en moosh ik ken je niet eens maar wrm zou ik bang voor je moete zijn dan
Omdat ik een boss benquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:30 schreef amenth het volgende:
n gaat coban weer 4 uur lang lopen zoeke nanar turkse dingen die ze kan uitkrame in willekeurige topics zometeen
En ditquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij heeft 9 jaar op krav maga gezeten
Mooiquote:
Chrome is ook beter dan Firefox.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik zit op Chrome omdat Firefox weer eens ruig deed.
Ja ik ga buiten etenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat doen buitenHet is bijna etenstijd jong.
Eens met deze keizersnedequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Chrome is ook beter dan Firefox.
Ja en dat moeten we niet hebben, een ICT'er kunnen we echt niet verliezen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Mooi
Anders had ik nu kunnen slapen ensaw
en dan was ik morgen moe op werk en had ik geen toekomst meer en pleegde ik uiteindelijk zelfmoord
Ohja. Met jou had ik een date vanavond he?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:30 schreef amenth het volgende:
Waaat en Romana danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:33 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja. Met jou had ik een date vanavond he?
waarom begon ik er nou over, dit had geheim moeten blijvenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja en dat moeten we niet hebben, een ICT'er kunnen we echt niet verliezen.
Wees trots op wat je hebt, fuck de rest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
waarom begon ik er nou over, dit had geheim moeten blijven
<3quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Een liefde voor al mijn FOK! vriendjes en vriendinnetjes
Zal wel de lokale döner worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik ga buiten etenik vind vast wel een snackbar
Dunnowquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zal wel de lokale döner worden.
dankjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wees trots op wat je hebt, fuck de rest.![]()
Motiverend gedichtje speciaal voor jou.
Sorry schatjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:37 schreef Saisai het volgende:
ik ben even weg, en wat zie ik als ik terugkom?
jullie hebben het geen één keer over me gehad!![]()
Mentaal wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:37 schreef Saisai het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:37 schreef Saisai het volgende:
NEE MAG NIETquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:40 schreef coban het volgende:
Mag ik weten hoe oud iedereen hier is?van sommigen weet ik het al.
13quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:40 schreef coban het volgende:
Mag ik weten hoe oud iedereen hier is?van sommigen weet ik het al.
Moest je maar sarcasme herkennenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:43 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Hoe durf je te zeggen dat ik 8 ben?
Goed excuus.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn Nederlands verslechterd dankzij de ouderdom
hierquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:49 schreef coban het volgende:
Ok. Jasje aan sneakers aan i'm gonevoor iedereen.
Ik ben 18, ik ben een legale pedofiel. 4jarige kiddo's where are youuuuu?
jij hosselt wel veel zeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben ook weg, eten hosselen.
ultimate hossel kipquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben ook weg, eten hosselen.
Dus je eten hosselt jou?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik hossel niet, ik word gehosseld.
Ga nou maar etenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat een kutwoord is het, als je het zo vaak zegt.
maar waarom zeg je dan dat je eten gaat hosselen?quote:
?????quote:
Niet alles zo serieus nemen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
maar waarom zeg je dan dat je eten gaat hosselen?
nou ben ik in de warquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
?????
[..]
Niet alles zo serieus nemen.
k heb zin in kipquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
?????
[..]
Niet alles zo serieus nemen.
tot straks schat +Oquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:49 schreef coban het volgende:
Ok. Jasje aan sneakers aan i'm gonevoor iedereen.
Ik ben 18, ik ben een legale pedofiel. 4jarige kiddo's where are youuuuu?
Opkippen danquote:
Nee sufferd dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:55 schreef speedking het volgende:
[..]
nee ben je gek... die wil ik niet in me maag hebben...
idd, een vrij slechte ook.quote:
Jou heb ik nog nooit gezien, het spijpt mequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:44 schreef speedking het volgende:
[..]
ah oke ik ben niet goed genoeg, bedankt nu voel ik me beter..
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:02 schreef speedking het volgende:
[..]
oh! Marokkaansekip male/female/shemale?
spijpt XDquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jou heb ik nog nooit gezien, het spijpt me
ah no problemo :Lquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jou heb ik nog nooit gezien, het spijpt me
Zeer terechte klacht, ik gebruik het alleen omdat iedereen het gebruiktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Msn.
Maar toch gebruik ik het.
Matigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik msn niet met 30 plussers.
Hyves?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeer terechte klacht, ik gebruik het alleen omdat iedereen het gebruikt
Like a boss.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:11 schreef muhahaha het volgende:
Niks mis met CU2, lekker al die breezah's hosselen met hun vragenlijstjes
"beledigende slechte jokes"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom ken jij CU2 eigenlijk? Dat is echt 6 jaar terug. Mocht je niet buiten spelen?
Ik ben al sinds mijn 9e ofzo op internetquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom ken jij CU2 eigenlijk? Dat is echt 6 jaar terug. Mocht je niet buiten spelen?
Wie zegt dat ik het ken?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik quote toch echt ons Kippetje hier......quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben al sinds mijn 9e ofzo op internet
Hatersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik quote toch echt ons Kippetje hier......
Wat heb je gehoord zover? Ik kan het eventueel beamen of ontkrachtenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het ken?Heb er alleen dingen over gehoord.
Dat er breezers zitten die elkaar hosselen met vragenlijstjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat heb je gehoord zover? Ik kan het eventueel beamen of ontkrachten
Vullakquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat er breezers zitten die elkaar hosselen met vragenlijstjes.
Dan heb ik slecht nieuws voor jequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die betalen om zich te laten pijpen
Prostituees.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die betalen om zich te laten pijpen
Jij hebt dit gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je
Oh ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
je zult er voorlopig afhankelijk van zijn ;')
En zo sprak muhahaha over z'n levenservaring.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
je zult er voorlopig afhankelijk van zijn ;')
Grapje zekerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En zo sprak muhahaha over z'n levenservaring.
ja enigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Weer een mooi getal2324
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef speedking het volgende:
je bent
17/08/2011 jaar oud lekker ding
Komt door plastieke zakquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:43 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Waarom staat Fokvriendjes niet meer in de TT.
greotjens terug van ans en ed kisdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:54 schreef Saisai het volgende:
dat wilde ik even delen.
groetjes aan je moeder.
bedankt voor het delen van deze nuttige, noch interessante informatiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:54 schreef Saisai het volgende:
dat wilde ik even delen.
groetjes aan je moeder.
Haten op Saisaiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:55 schreef moosh11 het volgende:
[..]
bedankt voor het delen van deze nuttige, noch interessante informatie
groetjens
Tsk tsk is het zo spannund?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Het is 0:00, straks de dagcijfers
Moet je maar niet zo'n spamslet zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik nummer 1 of 2 ben
Stiekem vind je het stoer, anders begin je er niet over.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik nummer 1 of 2 ben
van wat nummer 1/2?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Stiekem vind je het stoer, anders begin je er niet over.
Jij maakt van die mooie posts waar ik gewoon op moet reagerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n spamslet zijn.
Ja oke, da's waar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij maakt van die mooie posts waar ik gewoon op moet reageren
Welke race?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:07 schreef muhahaha het volgende:
Ik wist niet dat de race begonnen was
race ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:07 schreef muhahaha het volgende:
Ik wist niet dat de race begonnen was
Wat vroeg jequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:10 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Plastic_zak, waarom negeer je mij?
Er is geen race bezig, ik heb gewoon geen levenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:10 schreef muhahaha het volgende:
Race voor de meeste posts natuurlijk
Je verslaat Tong80 toch nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er is geen race bezig, ik heb gewoon geen leven
Je hebt wel autisme, dat dan weer welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er is geen race bezig, ik heb gewoon geen leven
Issie kissproof?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:17 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik heb marokaanse natuurlijke, rode lippenstift op m'n lippen. Die er dus niet af gaat. Niet met water, niet met make-up remover, niet met nagellakremover. Hoelang zou dat blijven zitten?FML.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |