Ga verderquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:25 schreef coban het volgende:
Nou.. Jullie weten dat ik de hele tijd van jullie houd, altijd bij jullie zit, voornamelijk in dit topic he? Ik kan moeilijk van jullie weg enzo..
Wil je ook met mij vechten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:25 schreef amenth het volgende:
plasitc zak wil je nou keer kome vechte in oosterbaan of hercules dorro? laat me wete dan heb wilzin die bijdehante kop van je te vrbouwen
Rustig maarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:27 schreef coban het volgende:
KLOTEKINDEREN IK PROBEER WAT TE ZEGGEN
sorryquote:
Ik vraag het maar niet, want je durft wss toch niet tegen mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:27 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ken je niet maar als jij t zo graag wim kom kaar
nee ik vraag of je wilt. en als je hierheen komt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:27 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ken je niet maar als jij t zo graag wim kom kaar
je bent wel intimiderend iddquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:28 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ik vraag het maar niet, want je durft wss toch niet tegen mij
Vergeef je het me?quote:
Wat doen buitenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:29 schreef coban het volgende:
Ja nou ik ga nu dus naar buiten, het enge buiten. Ik ben er vannacht weer als ik het overleef.
Dat is het al lang geweestquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat doen buitenHet is bijna etenstijd jong.
Heel..veel...succes, ik zou dat niet durvenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:29 schreef coban het volgende:
Ja nou ik ga nu dus naar buiten, het enge buiten. Ik ben er vannacht weer als ik het overleef.
Hij heeft 9 jaar op krav maga gezetenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:30 schreef amenth het volgende:
n gaat coban weer 4 uur lang lopen zoeke nanar turkse dingen die ze kan uitkrame in willekeurige topics zometeen
en moosh ik ken je niet eens maar wrm zou ik bang voor je moete zijn dan
Omdat ik een boss benquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:30 schreef amenth het volgende:
n gaat coban weer 4 uur lang lopen zoeke nanar turkse dingen die ze kan uitkrame in willekeurige topics zometeen
en moosh ik ken je niet eens maar wrm zou ik bang voor je moete zijn dan
En ditquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij heeft 9 jaar op krav maga gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |