Mooiquote:
Chrome is ook beter dan Firefox.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik zit op Chrome omdat Firefox weer eens ruig deed.
Ja ik ga buiten etenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat doen buitenHet is bijna etenstijd jong.
Eens met deze keizersnedequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Chrome is ook beter dan Firefox.
Ja en dat moeten we niet hebben, een ICT'er kunnen we echt niet verliezen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Mooi
Anders had ik nu kunnen slapen ensaw
en dan was ik morgen moe op werk en had ik geen toekomst meer en pleegde ik uiteindelijk zelfmoord
Ohja. Met jou had ik een date vanavond he?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:30 schreef amenth het volgende:
n gaat coban weer 4 uur lang lopen zoeke nanar turkse dingen die ze kan uitkrame in willekeurige topics zometeen
en moosh ik ken je niet eens maar wrm zou ik bang voor je moete zijn dan
Waaat en Romana danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:33 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja. Met jou had ik een date vanavond he?
waarom begon ik er nou over, dit had geheim moeten blijvenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja en dat moeten we niet hebben, een ICT'er kunnen we echt niet verliezen.
Wees trots op wat je hebt, fuck de rest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
waarom begon ik er nou over, dit had geheim moeten blijven
<3quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Een liefde voor al mijn FOK! vriendjes en vriendinnetjes
Zal wel de lokale döner worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik ga buiten etenik vind vast wel een snackbar
Dunnowquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zal wel de lokale döner worden.
dankjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wees trots op wat je hebt, fuck de rest.![]()
Motiverend gedichtje speciaal voor jou.
Sorry schatjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:37 schreef Saisai het volgende:
ik ben even weg, en wat zie ik als ik terugkom?
jullie hebben het geen één keer over me gehad!![]()
Mentaal wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:37 schreef Saisai het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:37 schreef Saisai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |