Fixed!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees kan een foto van zichzelf in de OP vast niet waarderen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee, daar is een Puppel on the loose!!
quote:
Morgen Shabusushipuppels!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee, daar is een Puppel on the loose!!
Plan gelijk een volgende Shabu date met mij dan, daar wil ik echt weer eens heen!quote:
Jup. Niet alles though, maar ik lust wel visquote:
Daar ben ik het helemaal mee eens! Word daar ook wel eens moe van, om gelijk beoordeeld te worden als wel of geen relatiemateriaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vind het een beetje lastig uit te leggen, maar ik bedoel gewoon dat niet iedere jongen/man een etiket opgeplakt hoeft te krijgen met "ja, potentieel vriendje" of "nee, niet potentieel vriendje". Je hoeft helemaal geen etiket te plakkenMaar gewoon mensen zien als mensen-met-een-potentieel-leuk-verhaal of iemand-met-wie-je-een-keer-kunt-lachen of iemand-om-eens-lekker-mee-te-discussiëren.
Gewoon in eerste instantie het hele (potentiële) relatiegebeuren of sex of wat-dan-ook weglaten dus
Die zeewiersalade hoef je me niet te voeren, want ik ben al een keer of tien bij Shabu geweest en ik lurrrrrrrrve de zeewiersalade! (Dat dressinkjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef conleche het volgende:
Jij hield niet echt van groenten toch? Wat voor vond je nu ook alweer wel lekker?
Dit ontbijt is al beter dan de red bull en sultana appelstroop die ik voorbij zag komen op FB.![]()
Maar zo te zien is dat wat je eet eerder te weinig dan te veel. Want je bent ook vrij lang. En als je dan niks meer eet na je diner zit je misschien hoogstens op 1400 kcals.
En morgen ga ik je ook zeewiersalade voeren!!
Vrijdag de 26e?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Plan gelijk een volgende Shabu date met mij dan, daar wil ik echt weer eens heen!
Ja!quote:
Super!quote:
Hallo? 24ste van sept?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Plan gelijk een volgende Shabu date met mij dan, daar wil ik echt weer eens heen!
Oeh ja, helemaal vergeten!quote:
Tosti is niet heel slecht nee! Geen paniekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:43 schreef Greys het volgende:
Ik heb zitten kijken of ik een tijdje zal gaan low carben om de overtollige kilootjes weg te krijgen, maar dan moet ik mijn zo geliefde tosti van oude kaas met bruin brood missen![]()
Tosti (eentje per week ofzo) is niet zo héél slecht toch?
Of wordt het ineens slechter dan een boterham met kaas omdat de kaas smelt?
Ik ben er helemaal uit
http://www.calorieteller.nl/calorieteller.htmlquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef Qwea het volgende:
Vroeger (lang lang lang geleden) gebruikte iedereen hier zo'n site waar je in moest voeren wat je had gegeten. Aardappelen bv, en dan telde zo'n "machine" dat bij elkaar op.
Het is iig niet valtaf.nl
Iemand enig idee?
En de rest van de saunagangers? Volgens mij moet dat goed zijn voor je zelfbeeld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:28 schreef Greys het volgende:
Nou laat ik meteen dapper meedoen
Ik loop tegenwoordig bijna elke maand in mijn blote kont in de sauna en daardoor ben ik me iets meer bewust van de flubbers en flabbersIk zie er niet *dik* uit, maar ik wil toch een paar kilo afvallen en het ook graag zo houden.
Even heel kort door de bocht is dat voornamelijk vis, vlees, groenten, eieren en kaas he?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Hé Qwea! Welkom!
En Low Carben valt heus mee, zelfs ik houd het nu al bijna 3 weken vol
Heuj, moblo!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Hé Qwea! Welkom!
En Low Carben valt heus mee, zelfs ik houd het nu al bijna 3 weken vol![]()
Het enige wat ik écht mis zijn m'n volkorenwraps en pizza
Of eetmeter.voedingscentrum.nl of www.caloriechecker.nlquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.calorieteller.nl/calorieteller.html
?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.calorieteller.nl/calorieteller.html
?
Ooh ja, die was handiger.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Of eetmeter.voedingscentrum.nl of www.caloriechecker.nl
Nou ja op zich is het idd best goed voor je zelfbeeld, maar als ik bv naast Co of Goodbye of Tombolafan in die sauna loop (en alledrie is wel eens voorgekomen) voel ik me toch ernstig lompquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef loveli het volgende:
[..]
En de rest van de saunagangers? Volgens mij moet dat goed zijn voor je zelfbeeld.
Ze heet Beetle, maar in de volksmond Bietjequote:En een nieuwe hond? Wat vinden Boris en Bink ervan? (en begint 'ie ook met een B?)
Topic #1618, wat denk je zelfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet hoe het momenteel is hier qua offtopic
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
Wat jij liever hebt![]()
Geldt voor beide dus, de foto's en Qwea
Het hondje had daarvoor 2 uur in de sloot gelegen en in de modder gerold, dus dat kloptquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:56 schreef Perruche het volgende:
Hoi "nieuwen" en succes.
Wat een vies hondje
De honderdmiljoenste (echtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waar komt dat vis een optie vandaan, eigenijk?
Enne, welkom Greys en Qwea...
Zoveelste post op fok was "vis een optie?"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Kijk eens links onderin de menubalk!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah, dat had ik gemist. en nu zie ik het daar ook, inderdaad, Mootje!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
De honderdmiljoenste (echt) post op FOK! was van loveli en luidde 'Vis een optie?'.
Dikke mikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
Goeie!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:19 schreef Greys het volgende:
!
Oh nog even een vraag...
Die eerste paar kilo die je verliest als je goed bezig bent is toch alleen vocht haast he?
Dus daar zie je dan niet echt iets van. Hoe lang duurt het nou gemiddeld (maand? maanden?) voordat je het echt ZIET een beetje dat je afgevallen bent?
Maandje, misschien 2?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:19 schreef Greys het volgende:
!
Oh nog even een vraag...
Die eerste paar kilo die je verliest als je goed bezig bent is toch alleen vocht haast he?
Dus daar zie je dan niet echt iets van. Hoe lang duurt het nou gemiddeld (maand? maanden?) voordat je het echt ZIET een beetje dat je afgevallen bent?
Met beweging is altijd beter, maar als het niet gaat zie je na een maandje of twee echt wel wat hoor. Je voelt je in ieder geval vast wel lekker, broeken gaan losser zitten enzo!quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Met beweging is altijd beter, maar als het niet gaat zie je na een maandje of twee echt wel wat hoor. Je voelt je in ieder geval vast wel lekker, broeken gaan losser zitten enzo!
Buikspieren worden pas zichtbaar bij een vetpercentage ruim onder de 10%.. Schijnt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
door spieren te kweken verbrand je wel beter en meer vet, maar met alleen buikspieroefeningen kom je er niet![]()
Ik heb inmiddels wel meer buikspieren, alleen zijn ze niet zichtbaar
Nou ja, het is sowieso niet slecht. Plaatselijk verbranden is soort van een mythe, maar waarom zou je lijf bij buikspieroefeningen vet uit je grote teen gebruiken als er dichter in de buurt ook wat zit. Laatst een onderzoek gelezen waaruit bleek dat je lokaal toch wel iets meer verbrandt, dus gaan met die buikspieroefeningen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
Ik wil sowieso heeeeel graag een plattere buik.
Er zit nu echt zo'n obvious hobbeltje![]()
Buikspieroefeningen helpen daar niet tegen he? Da's alleen om de spieren te verstevigen en niet om dat vet daar kwijt te raken toch?
Bij mannen misschien. Bij vrouwen zie je het bij een iets hoger percentage ook al.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Buikspieren worden pas zichtbaar bij een vetpercentage ruim onder de 10%.. Schijnt.
Okequote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij mannen misschien. Bij vrouwen zie je het bij een iets hoger percentage ook al.
Vind ik ook! Het gevoel dat mijn buik slap voelt vind ik niet fijn, maar ik hoef echt geen sixpack te zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik maar voel dat ze er zijn voorlopig vind ik 't goed. Straks weer m'n setjes doen!
Omeletje met of zonder groenten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:43 schreef Siral het volgende:
Ik had voor tussendoortje vandaag een boterham met pindakaas staan, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in een boterham. Iemand een andere optie?Inspiratieloos!
Moet ik pannen gaan viesmaken, nah..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Omeletje met of zonder groenten?
Fruit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:43 schreef Siral het volgende:
Ik had voor tussendoortje vandaag een boterham met pindakaas staan, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in een boterham. Iemand een andere optie?Inspiratieloos!
Wat een leukerd!! Die foto met Boorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:54 schreef Greys het volgende:
Oke, eenmalig, de rest houd ik in F&F
Het nieuwe hondje, 5 maanden!
[ afbeelding ]
Zoals je ziet nogal energiek![]()
[ afbeelding ]
Met de kat was het vanaf Dag 1 prima
[ afbeelding ]
En Bink is inmiddels 15 (!!) en trekt heel af en toe nog een sprintje in slakkentempo
[ afbeelding ]
Ik heb vanochtend bijvoorbeeld een heerlijk ontbijtje op van een gekookt eitje, 2 plakken ham, een plak kaas, en wat komkommer en tomaat. Samen op een bordje, beetje zout en peper; prima begin van de dag!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Even heel kort door de bocht is dat voornamelijk vis, vlees, groenten, eieren en kaas he?
Maar wat lunch en ontbijt je dan bv vroeg ik me af? Ik heb het idee dat het lastig is qua praktisch, omdat een plakje rosbief toch ergens *op* moet voor mijn gevoel
en die dingen zijn nog best lekker ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:47 schreef loveli het volgende:
Mijn laast resort is een Atkinsreep. Ideaal als ik te gehaast was en naar een vergadering moet ofzo.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dikke mikJe bolide doet het ook nog steeds, zie ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Wel idioot duur en je darmen moeten tegen die zoetstof kunnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en die dingen zijn nog best lekker ook
Sh'bam is altijd op woensdag voor mijn XCO les en ik vind het er ook wel leuk uitzien moet ik zeggen!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:03 schreef Goodbye het volgende:
Sh'bam is wel een dansles. Ik vond het wel geinig eigenlijk!
Thanks , da's goed om te horen, want ik doe maar wat, feitelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:58 schreef Perruche het volgende:
Verder renzell top lijstje heuren coco ook maar zou wel wat groenten nemen vanavond!!
Je kan bij de toko (en vast ook wel kookwinkels) vanille concentraat kopen. Ideaal als je kwark/yoghurt wat smaak wil geven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:52 schreef renzell het volgende:
(gepland) lijstje voor vandaag:
O - 1 gekookt eitje, 2 plakken ham, 1 plak kaas, komkommer en tomaat
S - Sh'bam (1 keer, nooit meer...Vond het verschrikkelijk!
)
T - bakje magere kwark met klein scheutje vanillevla voor de smaak
L - 2 haringen met uitjes + salade + 1 glas witte wijn (gelunchd bij m'n moeder)
T - iets van rauwkost als ik honger krijg
D - kleine gehaktballetjes met een salade van witlof, fruit en noten
Thanks, da's een goeie!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:14 schreef progje het volgende:
[..]
Je kan bij de toko (en vast ook wel kookwinkels) vanille concentraat kopen. Ideaal als je kwark/yoghurt wat smaak wil geven.
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je bolide doet het ook nog steeds, zie ik?
Ah! Zo moet ik dat dus zienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:47 schreef renzell het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend bijvoorbeeld een heerlijk ontbijtje op van een gekookt eitje, 2 plakken ham, een plak kaas, en wat komkommer en tomaat. Samen op een bordje, beetje zout en peper; prima begin van de dag!
Ik hoop nog altijd op een grote rol bubblewrap voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef loveli het volgende:
bubbeltjesplactic
![]()
I need to grow up..
Leest Martijn mee?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik hoop nog altijd op een grote rol bubblewrap voor mijn verjaardag
quote:Dan ben ik altijd een beetje sad
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Haaaai, kutdag. heb nog net niet tegen de monitor zitten gillen
Ik heb het hem al vaker aangewezen in een bouwzaak ofzo. Maar denk dat hij niet begrijpt hoe diep mijn liefde (obsessie?) voor bubblewrap zit...quote:
XCO - extreme corequote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Siral, misschien heb het ergens gemist, maar wat is XCO?
Ik heb een hele grote rol. Dus mocht je eens in de buurt zijn van de galerie, dan stop ik je wel in het berghok bij die rol (en de kerstversiering), dan kan je een middagje poppen. Geldt ook voor Li.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb het hem al vaker aangewezen in een bouwzaak ofzo. Maar denk dat hij niet begrijpt hoe diep mijn liefde (obsessie?) voor bubblewrap zit...
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die heeft pas een kutdag voedzame lunch
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Bij mij zie je m'n buikspieren dus echt wel (zit op vetpercentage van 15%). Maar ik heb daar van nature vrijwel geen vet (ben van boven helemaal smal, heb ook erg dunne armen/schouders en kleine borsten), dus dan zie je het sneller. Ik heb nog net geen sixpack, maar het is wel echt duidelijk gespierd.
Ik had het ook maar ergens gehoordquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:30 schreef MarMar het volgende:
Ohai greys en qwea
En mijn vetpercentage is way over 10%, weet ik duzent zeker, maar mijn buikspieren zie je wel
Ik ben moe en lamlendig en had het koud buiten terwijl iedereen in een t-shirtje rondhobbelde.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:29 schreef conleche het volgende:
Ik heb een hele grote rol. Dus mocht je eens in de buurt zijn van de galerie, dan stop ik je wel in het berghok bij die rol (en de kerstversiering), dan kan je een middagje poppen. Geldt ook voor Li.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Haaaai, kutdag. heb nog net niet tegen de monitor zitten gillen
Ah, thx voor de info, klinkt goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:28 schreef Siral het volgende:
[..]
XCO - extreme core
De XCO-training is een totaal training waarbij gebruik wordt gemaakt van een XCO-trainer. De XCO-Trainer, een buis gevuld met bewegende massa, zorgt ervoor dat je constant je ‘natuurlijke korset’ aanspant. Je traint conditie, spieren en bindweefsel. Je verbrandt caloriën en het is de optimale buik/rugtraining workout!
De XCO-training is kort, effectief, simpel en met veel fun en power. De XCO-training is geschikt voor iedereen. Er zijn 4 maten XCO’s dus je kunt zelf de zwaarte en intensiteit van je training bepalen.
En een filmpje
Ik kan me niet voorstellen dat wij de enige twee bubbeltjesfanaten zijn. Misschien durft de rest er nog niet voor uit te komen...quote:
Je kunt het zo zwaar maken als je zelf wilt, afhankelijk van de buis die je kiest, maar ook qua hoe je het grit dat erin zit gebruikt. Je kan echt enorm dat grit heen en weer willen shaken of maar op z'n lalala meedoen natuurlijk. Ik vind die muziek achter dat filmpje iniedergeval toepasselijk, lekker raggen is hetquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ah, thx voor de info, klinkt goed.Is het zwaar?
Hoeveel kcals zou je verbranden met het poppen van 100 bubbels?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo veel bubbeltjes gepopt dat jullie vingertoppen er gewoon pijn van deden? xD
toen ik klein was zat ik ze altijd te kneden voor ik ze knaptequote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo veel bubbeltjes gepopt dat jullie vingertoppen er gewoon pijn van deden? xD
nou fijn..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik geloof dat yv een foutje heeft gemaakt
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel kcals zou je verbranden met het poppen van 100 bubbels?
Dat ga ik de volgende keer eens proberenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
toen ik klein was zat ik ze altijd te kneden voor ik ze knapte
Ik ben voorheen mod geweest dus ik weet wat het is hehequote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Snel! Gebruik het nu het kan![]()
Mod, Siral, mod alsof je leven ervan af hangt!!
...want dan eten Boris en Biet 'em op (zouden ze wat voor Bink overlaten?).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, waarom niet? Natuurlijk niet in de volle zon in de vensterbank bewaren
Kip is lekker in een pitabroodje met rauwkost en wat mosterd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
Mooi mooi!
Dan heb ik voor morgen koude kip en koude tartaar
Boor en Biet zouden beiden een gebakken gekruid tartaartje laten liggen denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:14 schreef loveli het volgende:
[..]
...want dan eten Boris en Biet 'em op (zouden ze wat voor Bink overlaten?).
Dat heb ik niet, maar om je een indruk te geven van zijn manier van eten als hij iets krijgt dat hij niet kent....quote:
Jawel. Als ik oefeningen doe en daarnaast netjes eet zie je bij mij binnen 2 weken duidelijk dat ik afgevallen ben. Inclusief platte buikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
Ik wil sowieso heeeeel graag een plattere buik.
Er zit nu echt zo'n obvious hobbeltje![]()
Buikspieroefeningen helpen daar niet tegen he? Da's alleen om de spieren te verstevigen en niet om dat vet daar kwijt te raken toch?
Oehquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel. Als ik oefeningen doe en daarnaast netjes eet zie je bij mij binnen 2 weken duidelijk dat ik afgevallen ben. Inclusief platte buik
Ja op facebookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef loveli het volgende:
Heb je happy piglet in bad al gezien?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dikke mikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!2
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Volgens mij is dat een fabeltjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Buikspieren worden pas zichtbaar bij een vetpercentage ruim onder de 10%.. Schijnt.
Is een idee voor de volgende keer, maar 't moet bij m'n zalmfiletquote:
Oh ja, da's niet echt een goede combiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is een idee voor de volgende keer, maar 't moet bij m'n zalmfiletdus heb liever een iets steviger vorm!
Ik hoop het maar!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een fabeltje
He, is dat een schaal die bij zo'n weegschaal hoort van Soehne?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Op: 5 kommen tomatensoep met lente ui en die grote kom salade met tonijn. Daarbij een pistoletje met stiekem een hamburger
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze die schaal met salade bedoeltquote:
Is je eetlust al een beetje terug?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:39 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen met muisjes
T: sultana
L: pistolet zeeuws spek met honingmosterdsaus
T: haring
D: pastasalade met zalm + dillesaus
T: ? evt aardbeien of aardbeienkwark
Ja dat doe ik morgenvrijdagquote:
en de edamame??quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat doe ik morgenvrijdagHad nu alleen rauwkost in huis.
En morgen Shabu, dus dan ga ik aan de zeewiersalade
quote:
Mwah. Ik heb vandaag gewerkt, dat scheelt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is je eetlust al een beetje terug?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, je gaat door voor de weegschaal het meetlint ja
Ja, ritme scheelt wel een hoop denk ik!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb vandaag gewerkt, dat scheelt.
Meet in inches en doe alsof het cm's zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
ben benieuwd of ik maandag blij word van 't meetlint!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Meet in inches en doe alsof het cm's zijn
Wat heb je allemaal genomen dan bij Shabu?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:27 schreef _aurum_ het volgende:
LOL ik heb vrijdag nog bij ShabuShabu gegeten, het was ok, maar divine ofzo. En die edamame dingen zijn ook niet overdreven bijzonder![]()
Check de TTquote:
Vikkerd!quote:
Ik vond het ook grappig hoor!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zoiets zou ik eerder een "film" noemen
Zomg, somebody stop meIk ben on a roll met belachelijk flauwe humor
Mgoed, zelf vind ik het écht heel grappig
![]()
quote:
sushi idd. Eendenborst vind ik ook erg lekker, van die zoetzure komkommer met sesam erop. Oh en van die yakitori, stukjes biefstuk en aan het eind het zwarte sesamijsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal genomen dan bij Shabu?
Want de sushi vond ik toch echt wel heeeel vers en lekker!
En de plakjes eendenborst toch wel devine
zoiets ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Thundercats are goooooooooooooooo (toch?)
Zo alles weer opgeruimd en gedweild... ga zo maar douchen en naar bed, nog 1 dag werken (heb vrijdag vrij genomen)... joepie
Zwarte sesamijs is ook mijn favo!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
sushi idd. Eendenborst vind ik ook erg lekker, van die zoetzure komkommer met sesam erop. Oh en van die yakitori, stukjes biefstuk en aan het eind het zwarte sesamijs
Die lamsspiesjes !!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwarte sesamijs is ook mijn favo!
En idd, die komkommer kan ik me ook ziek aan eten, bij elke ronde een bakjeEn de biefblokjes zijn zo lekker zoetig!
Omdat ik te moe was dus, en niet op je naam kwam behalve dat het begon met een Q.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:50 schreef Qwea het volgende:
Wáárom spellen mensen mijn nick als Queain F&F ook al
Queries zijn baas.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:50 schreef sigme het volgende:
Quea, Qwea, mijn hoofd zei eerst steeds Qwerie dus ik reken het toch goed.
Men ik ben weer moe van een dag leren. Met queries.
Oja!!! Owwwwwwwwquote:
En dan heb ik het nog wel bruin geverfdquote:
Venkel gaat slapen, is zo moe, sluit zijn beide oogjes toe!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ligt de venkel nu in de oven onder een dekbedje van kaas, spekjes, ui en champignons. De zalm ligt op de huid te knisperen
ik las alleen niet mee, maar ik ben ook gek van bubbeltjeswrap. Tot grote ergernis van de Duutser, want ik moet me wel eens 'volwassen gaan gedragen'...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat wij de enige twee bubbeltjesfanaten zijn. Misschien durft de rest er nog niet voor uit te komen...
Bubbeltjes
Ik onthou het wel, heb hier 26 boeken liggen met als hoofdpersoon Jim Qwilleranquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:50 schreef Qwea het volgende:
Wáárom spellen mensen mijn nick als Queain F&F ook al
ben je nou tevreden met je gewicht? Want je wou wat kwijt, maar weet niet meer of je alweer op dat punt bent waar je wezen wil.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:48 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, lijstje:
O: yoghurt met aardbeien
T: banaan
T: bekertje warme choc
L: twee bth chorizo
S: half uurtje overgooien met een bal
T: twee bth bthworst
T: Snickers
D: matige wraps
T: halve meloen
Zat daar zelf ook net aan te denken en nee, ik ben nog niet waar ik wezen wil, maar ik voel op dit moment ook niet de behoefte er wat aan te doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ben je nou tevreden met je gewicht? Want je wou wat kwijt, maar weet niet meer of je alweer op dat punt bent waar je wezen wil.
Shoppen is niet meer tof als jurkjes in maat XS te groot zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog wel bruin geverfd.
Shoppen is tof als je afgevallen bent. Een kleine maat pakken in de veronderstelling dat het nooit past en dat het dan wel past is tof. Na lowlands ga ik écht gezond eten en sporten, moet dit vasthouden.
Mijn werkuren zijn voordelig ingedeeld, heb nu zelfs 2 middagen per week vrijwaarvan ik er nog eentje ga werken. Tofheid. Ok en nu moet ik snel naar Amsterdam om mijn stoeltje en pas op te halen
. Helemaaaal geen zin in eigenlijk. En mijn brievenbus legen. Kan vast ook geen kwaad na bijna een maand.
Hey Greys
echt? Als ik alleen rechte buikspieren doe lijkt mijn buik juist wel dikker te worden. De helft schuin brengt mijn taille juist in shape heb ik het gevoelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:27 schreef _aurum_ het volgende:
LOL ik heb vrijdag nog bij ShabuShabu gegeten, het was ok, maar divine ofzo. En die edamame dingen zijn ook niet overdreven bijzonder![]()
Iemand deed schuine buikspieren, dus de zijkantjes...maar weet niet meer wie. Die zijn evilzzz, daar krijg je een brede taille van. En alle meisjes willen smalle tailles
Ik zou er wel een of twee weken aan vast plakken, afhankelijk van de duur van zo'n projectquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef Goodbye het volgende:
Het lijkt mij echt een verschrikkelijke vakantie.Nouja, ik zou het wel leuk vinden voor een week en dan daarna een week ultiem relaxen in één of ander mooi hotelletje
Als je geluk hebt kan je dat zelf repareren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Eén van de lampen in m'n scherm is nu kapot. Rechts donker, links licht.
Meer eten en beter voor jezelf zorgen DaD. Slanker is niet altijd mooierquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Shoppen is niet meer tof als jurkjes in maat XS te groot zijn..
Wat ik wel tof vind is hoe blij je klinkt na het stenen sjouwen. Good for you!.
Volgens de computerexpert hier in huis niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je geluk hebt kan je dat zelf repareren.
Ik zorg prima voor mezelf en ben zelfs een aantal kilo aangekomen. Kledingmaten zijn gewoon stom.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Meer eten en beter voor jezelf zorgen DaD. Slanker is niet altijd mooier
Lees ff het stukje over het Britney Spears syndromequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
echt? Als ik alleen rechte buikspieren doe lijkt mijn buik juist wel dikker te worden. De helft schuin brengt mijn taille juist in shape heb ik het gevoel
Ja ben best teleurgesteld, het leek me zo leukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
awhjammer Maria! Maar
voor de gezellige dag
Ja, morgen ga ik weer brieven schrijven!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:05 schreef _aurum_ het volgende:
op naar de volgende MariaVolgende keer beter
Gelezen. Teveel training is niet goed. En full lowcarb ook niet. Maar dat wist ik eigenlijk wel. Maar wat dan werk te doen qua oefeningen werd mij niet helemaal duidelijk. Overigens slaat het natuurlijk nergens op om het lichaam van een jong meisje te vergelijken met gast van een volwassen vrouw met kinderen. Natuurlijk wordt je taille breder met de jaren. Dat is een natuurlijk proces.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Lees ff het stukje over het Britney Spears syndrome
Nietes ><quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
Natuurlijk wordt je taille breder met de jaren. Dat is een natuurlijk proces.
Overigens is de mijne nog steeds slank, maar lijk ik natuurlijk niet meer op een meisje van 17. Je hoeft je dus nergens zorgen over te maken MEquote:
Ik heb nog steeds hoop dat ik andersom ga, van spekkig naar slank dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Overigens is de mijne nog steeds slank, maar lijk ik natuurlijk niet meer op een meisje van 17. Je hoeft je dus nergens zorgen over te maken ME
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zag Greys en Qwea![]()
Straks is heel Fok! slank
Ik was stiekem al aan het afvallen...iets met vakantie en bikini enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Trusten en Tnxquote:
Oja had ik gezienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was stiekem al aan het afvallen...iets met vakantie en bikini enzo
*koelkast opentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, nog even 2 augurk-ham rolletjes en dan naar bed
Allergische reactie?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oja had ik gezien
Zeg nu ik jou toch tref...lipoedeem? Ken je dat?
Hoe vaak meet jij eigenlijk? Ik heb het nu 1 keer gedaan en dat was vorige week. Ik neem aan dat zoiets pas na een week of 3 zin heeft, toch? En aangezien ik mezelf niet blij wil maken met een dooie mus, denk ik dat ik het beste nog maar 2 weekjes wacht.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
ben benieuwd of ik maandag blij word van 't meetlint!
Oke ik moet minder buikspieren gaan trainen.........quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat welk?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:07 schreef Syrena het volgende:
Pufje, dat ijs van de Aldi is ev0l. Het springt steeds in mijn kar![]()
moet alleen de bananenversie nog proeven en dan afkicken....
Is ook heel leuk! Je bent overdag druk bezig, hebt na een dag werken een voldaan gevoel, ziet duidelijk dat je spieren ontwikkelt en vet afvalt en je krijgt voldoende vrije tijd om ook nog wat uit te rusten. Oh en je leert nieuwe mensen kennen, hoort allemaal verschillende talen om je heen, leert veel meer over de taal en cultuur van het land dan wanneer je een normale toerist bent en je wordt een hele hechte groep. Ik vind het echt supertofquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat stenen sjouwen, dat lijkt me echt een leuke manier van 'vakantie' vieren![]()
lekker bezig zijn, nuttige dingen doen volgens mij? Heb je een linkje (in de pm) van hoe of wat Chico?
Ik bén ook echt heel blij. Ik heb iets nuttigs gedaan in mijn vakantie, ben bruin geworden, heb een lijf wat ik met trots kan laten zien en heb heel veel leuke nieuwe mensen ontmoet. En daar komt nog bij dat mijn interesse in talen opeens is aangewakkerd dus dat ik mezelf verder wil gaan ontwikkelen. Daar word ik blij vanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Shoppen is niet meer tof als jurkjes in maat XS te groot zijn..
Wat ik wel tof vind is hoe blij je klinkt na het stenen sjouwen. Good for you!.
ik kreeg al een pm van hemquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:28 schreef Chicolate het volgende:
Oh en alle credits voor neen trouwens, die heeft me vorig jaar hierop gewezen.
Ik denk zelf dat het leuker is om het in je eentje te doen, omdat je dan meer interactie met de rest van de groep hebt. Heel veel mensen hadden ook een (lange) relatie maar waren hier zonder partner. En bij ons waren mannen en vrouwen gescheiden tijdens het slapenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kreeg al een pm van hem
weet jij of het ook 'te doen' is als echtpaar, zeg maar? Weet niet wat Wolve ervan vindt, maar mij lijkt het wel erg tof, maar zie het dan weer niet zo zitten om 2 weken lang met z'n tweeën tussen allerlei andere mensen op een slaapzaal te slapen ofzo.
Ben nog halverwege, eindelijk een artikel waarin niet wordt beweerd dat vrouwen toch nauwelijks aanleg hebben voor spiergroei. Verademing!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Zijn er geen mensen in de buurt om aan te duwen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, de accu van de motor van Wolve is leeg
"Hallo, mijn naam is Wolve en ik heb sinds 2 dagen, 6 uur en 24 minuten geen stroom gehad."quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, toch niet... hij staat te wachten op de AA...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |