Fixed!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees kan een foto van zichzelf in de OP vast niet waarderen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee, daar is een Puppel on the loose!!
quote:
Morgen Shabusushipuppels!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee, daar is een Puppel on the loose!!
Plan gelijk een volgende Shabu date met mij dan, daar wil ik echt weer eens heen!quote:
Jup. Niet alles though, maar ik lust wel visquote:
Daar ben ik het helemaal mee eens! Word daar ook wel eens moe van, om gelijk beoordeeld te worden als wel of geen relatiemateriaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vind het een beetje lastig uit te leggen, maar ik bedoel gewoon dat niet iedere jongen/man een etiket opgeplakt hoeft te krijgen met "ja, potentieel vriendje" of "nee, niet potentieel vriendje". Je hoeft helemaal geen etiket te plakkenMaar gewoon mensen zien als mensen-met-een-potentieel-leuk-verhaal of iemand-met-wie-je-een-keer-kunt-lachen of iemand-om-eens-lekker-mee-te-discussiëren.
Gewoon in eerste instantie het hele (potentiële) relatiegebeuren of sex of wat-dan-ook weglaten dus
Die zeewiersalade hoef je me niet te voeren, want ik ben al een keer of tien bij Shabu geweest en ik lurrrrrrrrve de zeewiersalade! (Dat dressinkjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef conleche het volgende:
Jij hield niet echt van groenten toch? Wat voor vond je nu ook alweer wel lekker?
Dit ontbijt is al beter dan de red bull en sultana appelstroop die ik voorbij zag komen op FB.![]()
Maar zo te zien is dat wat je eet eerder te weinig dan te veel. Want je bent ook vrij lang. En als je dan niks meer eet na je diner zit je misschien hoogstens op 1400 kcals.
En morgen ga ik je ook zeewiersalade voeren!!
Vrijdag de 26e?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Plan gelijk een volgende Shabu date met mij dan, daar wil ik echt weer eens heen!
Ja!quote:
Super!quote:
Hallo? 24ste van sept?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Plan gelijk een volgende Shabu date met mij dan, daar wil ik echt weer eens heen!
Oeh ja, helemaal vergeten!quote:
Tosti is niet heel slecht nee! Geen paniekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:43 schreef Greys het volgende:
Ik heb zitten kijken of ik een tijdje zal gaan low carben om de overtollige kilootjes weg te krijgen, maar dan moet ik mijn zo geliefde tosti van oude kaas met bruin brood missen![]()
Tosti (eentje per week ofzo) is niet zo héél slecht toch?
Of wordt het ineens slechter dan een boterham met kaas omdat de kaas smelt?
Ik ben er helemaal uit
http://www.calorieteller.nl/calorieteller.htmlquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef Qwea het volgende:
Vroeger (lang lang lang geleden) gebruikte iedereen hier zo'n site waar je in moest voeren wat je had gegeten. Aardappelen bv, en dan telde zo'n "machine" dat bij elkaar op.
Het is iig niet valtaf.nl
Iemand enig idee?
En de rest van de saunagangers? Volgens mij moet dat goed zijn voor je zelfbeeld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:28 schreef Greys het volgende:
Nou laat ik meteen dapper meedoen
Ik loop tegenwoordig bijna elke maand in mijn blote kont in de sauna en daardoor ben ik me iets meer bewust van de flubbers en flabbersIk zie er niet *dik* uit, maar ik wil toch een paar kilo afvallen en het ook graag zo houden.
Even heel kort door de bocht is dat voornamelijk vis, vlees, groenten, eieren en kaas he?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Hé Qwea! Welkom!
En Low Carben valt heus mee, zelfs ik houd het nu al bijna 3 weken vol
Heuj, moblo!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Hé Qwea! Welkom!
En Low Carben valt heus mee, zelfs ik houd het nu al bijna 3 weken vol![]()
Het enige wat ik écht mis zijn m'n volkorenwraps en pizza
Of eetmeter.voedingscentrum.nl of www.caloriechecker.nlquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.calorieteller.nl/calorieteller.html
?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.calorieteller.nl/calorieteller.html
?
Ooh ja, die was handiger.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Of eetmeter.voedingscentrum.nl of www.caloriechecker.nl
Nou ja op zich is het idd best goed voor je zelfbeeld, maar als ik bv naast Co of Goodbye of Tombolafan in die sauna loop (en alledrie is wel eens voorgekomen) voel ik me toch ernstig lompquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef loveli het volgende:
[..]
En de rest van de saunagangers? Volgens mij moet dat goed zijn voor je zelfbeeld.
Ze heet Beetle, maar in de volksmond Bietjequote:En een nieuwe hond? Wat vinden Boris en Bink ervan? (en begint 'ie ook met een B?)
Topic #1618, wat denk je zelfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet hoe het momenteel is hier qua offtopic
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
Wat jij liever hebt![]()
Geldt voor beide dus, de foto's en Qwea
Het hondje had daarvoor 2 uur in de sloot gelegen en in de modder gerold, dus dat kloptquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:56 schreef Perruche het volgende:
Hoi "nieuwen" en succes.
Wat een vies hondje
De honderdmiljoenste (echtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waar komt dat vis een optie vandaan, eigenijk?
Enne, welkom Greys en Qwea...
Zoveelste post op fok was "vis een optie?"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Kijk eens links onderin de menubalk!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah, dat had ik gemist. en nu zie ik het daar ook, inderdaad, Mootje!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
De honderdmiljoenste (echt) post op FOK! was van loveli en luidde 'Vis een optie?'.
Dikke mikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
Goeie!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:19 schreef Greys het volgende:
!
Oh nog even een vraag...
Die eerste paar kilo die je verliest als je goed bezig bent is toch alleen vocht haast he?
Dus daar zie je dan niet echt iets van. Hoe lang duurt het nou gemiddeld (maand? maanden?) voordat je het echt ZIET een beetje dat je afgevallen bent?
Maandje, misschien 2?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:19 schreef Greys het volgende:
!
Oh nog even een vraag...
Die eerste paar kilo die je verliest als je goed bezig bent is toch alleen vocht haast he?
Dus daar zie je dan niet echt iets van. Hoe lang duurt het nou gemiddeld (maand? maanden?) voordat je het echt ZIET een beetje dat je afgevallen bent?
Met beweging is altijd beter, maar als het niet gaat zie je na een maandje of twee echt wel wat hoor. Je voelt je in ieder geval vast wel lekker, broeken gaan losser zitten enzo!quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Met beweging is altijd beter, maar als het niet gaat zie je na een maandje of twee echt wel wat hoor. Je voelt je in ieder geval vast wel lekker, broeken gaan losser zitten enzo!
Buikspieren worden pas zichtbaar bij een vetpercentage ruim onder de 10%.. Schijnt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
door spieren te kweken verbrand je wel beter en meer vet, maar met alleen buikspieroefeningen kom je er niet![]()
Ik heb inmiddels wel meer buikspieren, alleen zijn ze niet zichtbaar
Nou ja, het is sowieso niet slecht. Plaatselijk verbranden is soort van een mythe, maar waarom zou je lijf bij buikspieroefeningen vet uit je grote teen gebruiken als er dichter in de buurt ook wat zit. Laatst een onderzoek gelezen waaruit bleek dat je lokaal toch wel iets meer verbrandt, dus gaan met die buikspieroefeningen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
Ik wil sowieso heeeeel graag een plattere buik.
Er zit nu echt zo'n obvious hobbeltje![]()
Buikspieroefeningen helpen daar niet tegen he? Da's alleen om de spieren te verstevigen en niet om dat vet daar kwijt te raken toch?
Bij mannen misschien. Bij vrouwen zie je het bij een iets hoger percentage ook al.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Buikspieren worden pas zichtbaar bij een vetpercentage ruim onder de 10%.. Schijnt.
Okequote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij mannen misschien. Bij vrouwen zie je het bij een iets hoger percentage ook al.
Vind ik ook! Het gevoel dat mijn buik slap voelt vind ik niet fijn, maar ik hoef echt geen sixpack te zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik maar voel dat ze er zijn voorlopig vind ik 't goed. Straks weer m'n setjes doen!
Omeletje met of zonder groenten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:43 schreef Siral het volgende:
Ik had voor tussendoortje vandaag een boterham met pindakaas staan, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in een boterham. Iemand een andere optie?Inspiratieloos!
Moet ik pannen gaan viesmaken, nah..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Omeletje met of zonder groenten?
Fruit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:43 schreef Siral het volgende:
Ik had voor tussendoortje vandaag een boterham met pindakaas staan, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in een boterham. Iemand een andere optie?Inspiratieloos!
Wat een leukerd!! Die foto met Boorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:54 schreef Greys het volgende:
Oke, eenmalig, de rest houd ik in F&F
Het nieuwe hondje, 5 maanden!
[ afbeelding ]
Zoals je ziet nogal energiek![]()
[ afbeelding ]
Met de kat was het vanaf Dag 1 prima
[ afbeelding ]
En Bink is inmiddels 15 (!!) en trekt heel af en toe nog een sprintje in slakkentempo
[ afbeelding ]
Ik heb vanochtend bijvoorbeeld een heerlijk ontbijtje op van een gekookt eitje, 2 plakken ham, een plak kaas, en wat komkommer en tomaat. Samen op een bordje, beetje zout en peper; prima begin van de dag!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Even heel kort door de bocht is dat voornamelijk vis, vlees, groenten, eieren en kaas he?
Maar wat lunch en ontbijt je dan bv vroeg ik me af? Ik heb het idee dat het lastig is qua praktisch, omdat een plakje rosbief toch ergens *op* moet voor mijn gevoel
en die dingen zijn nog best lekker ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:47 schreef loveli het volgende:
Mijn laast resort is een Atkinsreep. Ideaal als ik te gehaast was en naar een vergadering moet ofzo.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dikke mikJe bolide doet het ook nog steeds, zie ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Wel idioot duur en je darmen moeten tegen die zoetstof kunnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en die dingen zijn nog best lekker ook
Sh'bam is altijd op woensdag voor mijn XCO les en ik vind het er ook wel leuk uitzien moet ik zeggen!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:03 schreef Goodbye het volgende:
Sh'bam is wel een dansles. Ik vond het wel geinig eigenlijk!
Thanks , da's goed om te horen, want ik doe maar wat, feitelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:58 schreef Perruche het volgende:
Verder renzell top lijstje heuren coco ook maar zou wel wat groenten nemen vanavond!!
Je kan bij de toko (en vast ook wel kookwinkels) vanille concentraat kopen. Ideaal als je kwark/yoghurt wat smaak wil geven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:52 schreef renzell het volgende:
(gepland) lijstje voor vandaag:
O - 1 gekookt eitje, 2 plakken ham, 1 plak kaas, komkommer en tomaat
S - Sh'bam (1 keer, nooit meer...Vond het verschrikkelijk!
)
T - bakje magere kwark met klein scheutje vanillevla voor de smaak
L - 2 haringen met uitjes + salade + 1 glas witte wijn (gelunchd bij m'n moeder)
T - iets van rauwkost als ik honger krijg
D - kleine gehaktballetjes met een salade van witlof, fruit en noten
Thanks, da's een goeie!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:14 schreef progje het volgende:
[..]
Je kan bij de toko (en vast ook wel kookwinkels) vanille concentraat kopen. Ideaal als je kwark/yoghurt wat smaak wil geven.
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je bolide doet het ook nog steeds, zie ik?
Ah! Zo moet ik dat dus zienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:47 schreef renzell het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend bijvoorbeeld een heerlijk ontbijtje op van een gekookt eitje, 2 plakken ham, een plak kaas, en wat komkommer en tomaat. Samen op een bordje, beetje zout en peper; prima begin van de dag!
Ik hoop nog altijd op een grote rol bubblewrap voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef loveli het volgende:
bubbeltjesplactic
![]()
I need to grow up..
Leest Martijn mee?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik hoop nog altijd op een grote rol bubblewrap voor mijn verjaardag
quote:Dan ben ik altijd een beetje sad
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Haaaai, kutdag. heb nog net niet tegen de monitor zitten gillen
Ik heb het hem al vaker aangewezen in een bouwzaak ofzo. Maar denk dat hij niet begrijpt hoe diep mijn liefde (obsessie?) voor bubblewrap zit...quote:
XCO - extreme corequote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Siral, misschien heb het ergens gemist, maar wat is XCO?
Ik heb een hele grote rol. Dus mocht je eens in de buurt zijn van de galerie, dan stop ik je wel in het berghok bij die rol (en de kerstversiering), dan kan je een middagje poppen. Geldt ook voor Li.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb het hem al vaker aangewezen in een bouwzaak ofzo. Maar denk dat hij niet begrijpt hoe diep mijn liefde (obsessie?) voor bubblewrap zit...
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die heeft pas een kutdag voedzame lunch
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Bij mij zie je m'n buikspieren dus echt wel (zit op vetpercentage van 15%). Maar ik heb daar van nature vrijwel geen vet (ben van boven helemaal smal, heb ook erg dunne armen/schouders en kleine borsten), dus dan zie je het sneller. Ik heb nog net geen sixpack, maar het is wel echt duidelijk gespierd.
Ik had het ook maar ergens gehoordquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:30 schreef MarMar het volgende:
Ohai greys en qwea
En mijn vetpercentage is way over 10%, weet ik duzent zeker, maar mijn buikspieren zie je wel
Ik ben moe en lamlendig en had het koud buiten terwijl iedereen in een t-shirtje rondhobbelde.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:29 schreef conleche het volgende:
Ik heb een hele grote rol. Dus mocht je eens in de buurt zijn van de galerie, dan stop ik je wel in het berghok bij die rol (en de kerstversiering), dan kan je een middagje poppen. Geldt ook voor Li.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Haaaai, kutdag. heb nog net niet tegen de monitor zitten gillen
Ah, thx voor de info, klinkt goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:28 schreef Siral het volgende:
[..]
XCO - extreme core
De XCO-training is een totaal training waarbij gebruik wordt gemaakt van een XCO-trainer. De XCO-Trainer, een buis gevuld met bewegende massa, zorgt ervoor dat je constant je ‘natuurlijke korset’ aanspant. Je traint conditie, spieren en bindweefsel. Je verbrandt caloriën en het is de optimale buik/rugtraining workout!
De XCO-training is kort, effectief, simpel en met veel fun en power. De XCO-training is geschikt voor iedereen. Er zijn 4 maten XCO’s dus je kunt zelf de zwaarte en intensiteit van je training bepalen.
En een filmpje
Ik kan me niet voorstellen dat wij de enige twee bubbeltjesfanaten zijn. Misschien durft de rest er nog niet voor uit te komen...quote:
Je kunt het zo zwaar maken als je zelf wilt, afhankelijk van de buis die je kiest, maar ook qua hoe je het grit dat erin zit gebruikt. Je kan echt enorm dat grit heen en weer willen shaken of maar op z'n lalala meedoen natuurlijk. Ik vind die muziek achter dat filmpje iniedergeval toepasselijk, lekker raggen is hetquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ah, thx voor de info, klinkt goed.Is het zwaar?
Hoeveel kcals zou je verbranden met het poppen van 100 bubbels?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo veel bubbeltjes gepopt dat jullie vingertoppen er gewoon pijn van deden? xD
toen ik klein was zat ik ze altijd te kneden voor ik ze knaptequote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo veel bubbeltjes gepopt dat jullie vingertoppen er gewoon pijn van deden? xD
nou fijn..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik geloof dat yv een foutje heeft gemaakt
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel kcals zou je verbranden met het poppen van 100 bubbels?
Dat ga ik de volgende keer eens proberenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
toen ik klein was zat ik ze altijd te kneden voor ik ze knapte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |