quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:54 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij doen ze dat ook, met al die oogjes.En ze zien er op macroformaat zo wollig en schattig uit.
LOL, die haren op z'n kop en die streep die op een mond lijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This isn't even my final form.
Klopt!quote:
Ja, door Bart. Die deed me er weer aan herinneren. Maar weer eens wat leven inblazen.quote:
Ja. Zou je inderdaad niet verwachten. Voortschrijdende technologie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Niet om te raden ofzo maar ik zag laatst deze
[ afbeelding ]
Apart om te zien hoeveel verschil er nog inzit
(pot)grond?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Ja, door Bart. Die deed me er weer aan herinneren. Maar weer eens wat leven inblazen.![]()
[ afbeelding ]
Ik zat met mijn dikke vingers per ongeluk jouw post te editten ipv quoten, sorry. Maar nee geen potgrond / aarde.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Ja, door Bart. Die deed me er weer aan herinneren. Maar weer eens wat leven inblazen.![]()
[ afbeelding ]
Ik gok dat het topic in GC meer mensen trekt, en het is al zo stil. In MEN lijkt me dat probleem nog groter?quote:
een kruidenmix?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
[ afbeelding ]
hmm, ff denkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je komt in de buurt, maar nog niet genoeg.
zoetje erbij?quote:
Jep. Thee. Pickwick Earl Grey. Geen idee wat die witte dingen zijn maar ze zitten echt in het zakje. Morgen heb ik nog een paar foto's. Suggesties zijn welkom.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jep. Thee. Pickwick Earl Grey. Geen idee wat die witte dingen zijn maar ze zitten echt in het zakje. Morgen heb ik nog een paar foto's. Suggesties zijn welkom.
is dat witte dan niet de bergamotquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jep. Thee. Pickwick Earl Grey. Geen idee wat die witte dingen zijn maar ze zitten echt in het zakje. Morgen heb ik nog een paar foto's. Suggesties zijn welkom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |