Een Leica Stereo Explorerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Even off-topic, welke microscoop gebruik je?![]()
Ik vind dit toch wel gaaf
Voor de gewone man niet echt te krijgen dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een Leica Stereo Explorer
[ afbeelding ]
Nee. Dit apparaat kost helaas een flink vermogen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Voor de gewone man niet echt te krijgen dus
Wat doe je voor een werk daarmee?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een Leica Stereo Explorer
[ afbeelding ]
Zwart leerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hint : In een bepaalde scene hebben mensen graag kleding aan gemaakt van dit materiaal.
Voornamelijk het reliëf van een oppervlak bepalen. De bijhorende software kan ook meten / quantificerenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat doe je voor een werk daarmee?
Klopt! Ik was zelf erg verrast hoe dat er uit ziet op hoge vergroting. Het is mijn portemonnee om precies te zijn.quote:
Aha, maar ik bedoelde eigenlijk, wat voor een werk doe je met al dat leuke speelgoed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Voornamelijk het reliëf van een oppervlak bepalen.
Ik doe beeldanalyse t.b.v. onderzoek. Voornamelijk gesteente.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aha, maar ik bedoelde eigenlijk, wat voor een werk doe je met al dat leuke speelgoed.
:-)
Nee. Gelukkig niet.quote:
Goede macrofoto's om te raden zijn wat mij betreft ook welkom hier hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
[Centraal] Macrofotografie deel 24
Voor mensen die van dit soort plaatjes houden. Al is macrofotografie en microscoop wel wat anders. Maargoed, het lijkt er een beetje op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |