De laatste:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Heb een USB-microsoopje bij de Lidl gekocht, gewoon omdat het kan.Zijn er meer mensen hier met een microscoop? Misschien wel leuk om foto's te delen en dan te raden wat het is.
Nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een slak of weer een schelp.
Klopt!quote:
Nee. Dat ziet er echt heel anders uit. Zie de eerdere delen. Het is best een redelijke vergroting overigens.quote:
Juist!quote:
Bijna. Maar ik reken het goed. Het is de vulling van zo'n potloodpen dingquote:
Een Leica Stereo Explorerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Even off-topic, welke microscoop gebruik je?![]()
Ik vind dit toch wel gaaf
Voor de gewone man niet echt te krijgen dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een Leica Stereo Explorer
[ afbeelding ]
Nee. Dit apparaat kost helaas een flink vermogen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Voor de gewone man niet echt te krijgen dus
Wat doe je voor een werk daarmee?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een Leica Stereo Explorer
[ afbeelding ]
Zwart leerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hint : In een bepaalde scene hebben mensen graag kleding aan gemaakt van dit materiaal.
Voornamelijk het reliëf van een oppervlak bepalen. De bijhorende software kan ook meten / quantificerenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat doe je voor een werk daarmee?
Klopt! Ik was zelf erg verrast hoe dat er uit ziet op hoge vergroting. Het is mijn portemonnee om precies te zijn.quote:
Aha, maar ik bedoelde eigenlijk, wat voor een werk doe je met al dat leuke speelgoed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Voornamelijk het reliëf van een oppervlak bepalen.
Ik doe beeldanalyse t.b.v. onderzoek. Voornamelijk gesteente.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aha, maar ik bedoelde eigenlijk, wat voor een werk doe je met al dat leuke speelgoed.
:-)
Nee. Gelukkig niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |