hoe wassie?quote:
lekker dagje thuisquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:03 schreef MissJ het volgende:
Goeieeeeeeeeeeeeeeeemorguh!![]()
Ik ben vandaag een dagje thuis want er komt een knakker langs om het elektriciteitsnet te vernieuwen. Ofzo ietsDus heerlijk ff relaxen en eind van de middag naar de kapper
Morgeee, heb je doekoes ontvangen?quote:
Yes!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Morgeee, heb je doekoes ontvangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter betalen zequote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoef nog maar geld van 2 mensen
vond hem cool. De rest ook wel geloof ik!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
hoe wassie?
Ik wil er ook heen denk ik
Het is een vloek.. Net als die 'bump' post in het mercedestopic waar je het over had.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:10 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom worden serieuze topics van mij meteen beschouwd als potentiële ONZ topics
Ja.. dat ene mokkel betaald zaterdag.. die vriendin van mij en door.. die zat MeeHHMaaahhMOoohh te doen om overmaken via internetquote:
Ja!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
vond hem cool. De rest ook wel geloof ik!
Oja dat ging nergens overquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is een vloek.. Net als die 'bump' post in het mercedestopic waar je het over had.
Goeiemorguhhhhhhhquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedemorgen en wat is een heks/modus???
Ah, vanavond eens kijken!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:24 schreef Toverheks het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=12973205 net gezien heftig.
Deze aflevering, gepresenteerd door Brecht van Hulten, geheel gewijd aan een aangekochte documentaire over zogeheten 'Bacha Bazi', een oude traditie op het gebied van prostitutie en seksuele slavernij in Afghanistan. Hierbij worden jonge en arme jongens geronseld om voor een uitsluitend mannelijk publiek onder dwang te dansen, te zingen en seks te hebben. Het bezitten van een dansjongen is onder krijgsheren en machtige zakenlieden een statussymbool in Afghanistan.
Datum uitzending: 15-08-2011. Tijdsduur: 26'08"
ohh jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Goeiemorguhhhhhhh
weetjehetnietmeer? de meet? haha!
heftig hoor jongentjes die worden geronseld duurt maar half uurtje wist wel dat het bestond maar toch, maar let op in het begin van de doc, wat een mooi land is Afghanistan die bergen maar dat terzijde het onderwerp is niet zo vrolijk.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:29 schreef Lutte het volgende:
Mogguh
Missy had me gisteren gekrabd, heel licht sneetje het bloedde amper, maar het begint te ontsteken geloof ik
even een tetanus prikje halen!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:29 schreef Lutte het volgende:
Mogguh
Missy had me gisteren gekrabd, heel licht sneetje het bloedde amper, maar het begint te ontsteken geloof ik
Die heb ik nog een werkende geloof ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
even een tetanus prikje halen!
Zo help je het topic alleen maar om zeep, dus snap niet wat hij bedoelt met behoud de kwaliteit in F&L, hij verpest er zelf. Er zit best potentie inquote:
Kijk ik snap best dat je het ziet als een troll topic ofzo, dat is misschien ook wel een beetje mijn eigen schuld maar alles wat er in staat is echt gebeurdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo help je het topic alleen maar om zeep, dus snap niet wat hij bedoelt met behoud de kwaliteit in F&L, hij verpest er zelf. Er zit best potentie in
Dat bedoel ik, je hebt het al eerder in de SC gezegd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kijk ik snap best dat je het ziet als een troll topic ofzo, dat is misschien ook wel een beetje mijn eigen schuld maar alles wat er in staat is echt gebeurd
Ben al in feedback bezigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je hebt het al eerder in de SC gezegd.
Maar hij gaat op elke opmerking zeiken, ja dan wordt het niks, maar dat is wel een beetje zijn schuld
Wat goed zeg (dat afvallen dan he, spierpijn is niet leuk niequote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
Zo 2,7 kilo eraf
toch maar weer een weekje shaken, dat helpt bij mij het meest
En goedemorgenIk heb spierpijn
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:13 schreef MissJ het volgende:
Zoooo heb weer elektriciteit
[..]
Wat goed zeg (dat afvallen dan he, spierpijn is niet leuk nie)!
Welke shakes gebruik je?
Ik heb bijna 7 jaar geleden Herbalife gedaan, goed afgevallen en is er nog steeds af. Nu gebruik ik soms even een tijdje Weigtcare shakes om te balansen
facebook? Gebeurt wel vakerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
Whut
Account tijdelijk niet beschikbaar
Vanwege een probleem op de site is je account momenteel niet beschikbaar. We verwachten dit probleem snel op te kunnen lossen. Probeer het opnieuw over enkele minuten.
whehe...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien hebben ze voor een paar euro meer een geluidje ingebouwd.
ja dat had ik van de week ookquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en ongesteld geworden![]()
2 Dagen te vroeg
Kan gebeurenquote:
Nee hoor. Zometeen doet-ie het gewoon.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
ow alle facebookjes zijn oegh?
quote:
wellicht kan ik.je vanaf Groningen cs oppikken. Moet ik even met de organisatie in conclaaf. Weet niet of dat gunstig is wat betreft overstapquote:
Dat kan ik anders ook doen, ik ben rond 3 uur in Groningen denk ik?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
wellicht kan ik.je vanaf Groningen cs oppikken. Moet ik even met de organisatie in conclaaf. Weet niet of dat gunstig is wat betreft overstap
Dat moet ik redden, MissJ is om 11.56 in Schiedam en dan rij ik meteen door, ff kijken op Tommiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan om 14.52 op Groningen CS zijn.
Bea is op dit moment niet available, spreek een bericht in na de piep!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil m'n schaakstukken terug van de koningin herself.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bea is op dit moment niet available, spreek een bericht in na de piep!
Clown Funny.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Met zo'n montuurtje kom je in de buurt.
Als Clown Funny nog onder railrunner valt kan ik haar overigens meenemen.
Komt niet op een paar minuten aan hoor. Rustig aan en dan zou ik het oppikken super vinden! (sms/bellen graag, mn whatsapp is wat wankel)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:09 schreef Kally het volgende:
Oh ik kan je dan wel oppikken Duzje, dat red ik makkelijk
komt goed, ik ben er eerder denk ik dus helemaal geen probleemquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komt niet op een paar minuten aan hoor. Rustig aan en dan zou ik het oppikken super vinden! (sms/bellen graag, mn whatsapp is wat wankel)
Bakstenen werden gepoept.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:51 schreef Bellatrix het volgende:
Okan, typ 47.110579,9.227568 in bij google maps.
Klik dan op het groene pijltje en dan streetview. Dan linksboven klik je 2 keer op ''naar boven'' en 2 keer naar links.
Wat. is. dat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:51 schreef Bellatrix het volgende:
Klik dan op het groene pijltje en dan streetview. Dan linksboven klik je 2 keer op ''naar boven'' en 2 keer naar links.
Ik wist dat Zwitserland niet koosjer was!quote:
Platbombarderen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wist dat Zwitserland niet koosjer was!
Welk merk?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Wil iemand een kratje bier met Vaduzka delen qua kosten?
Ik doe het weer verkeerd volgens mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ian drinkt hertog Jan of Jupiler.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik maar aan Heineken ontsnap. Warsteiner lijkt me makkelijk.
Baas.quote:
Het is best makkelijk toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe het weer verkeerd volgens mij.
Njah Patje doet Warsteiner dan met Wander, nemen wij een kratje anders mee met jou samen dan toch? Goede dealquote:
Qua smaak merk ik dat er een enorm verschil tussen Heineken uit blik en Heineken uit de fles.quote:
Jaquote:
Oh das helemaal een ideequote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee.. dan haal ik wel een krat jupiler, is in de aanbieding bij Gall&Gall Ian heeft al 5 eu teveel betaal, doet Vaduz nog 5 eu, dan is het opgelost
Het is een gevalletje "when you see it bricks will be shat" zeker?quote:
Ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een gevalletje "when you see it bricks will be shat" zeker?
Ik neem mijn bacardi meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
Mocht iemand liever Warsteiner drinken, ik lust toch alles dus maakt me niet uit
Ik zie dat soort dingen nooit dus, mweh.quote:
Heineken uit de tap is nog wel te doen, maar uit fles of blikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Qua smaak merk ik dat er een enorm verschil tussen Heineken uit blik en Heineken uit de fles.
Heineken uit de fles valt nog te doen.
Dan zal jij degene zijn die eraan ontkomt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie dat soort dingen nooit dus, mweh.
Deze is niet te missen hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie dat soort dingen nooit dus, mweh.
kusjeslikjeok.quote:
Kusjens terugquote:
Volgens, mij kun je weinig verkeerd doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe het weer verkeerd volgens mij.
ga jij eens rap helpen danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze loopt hier in mijn kleding te verven..ze past er wel 10x in
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:06 schreef Kally het volgende:
Bedrogen vrouw ramt verkeerde huis___________!!
Hatseflats. Helemaal goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee.. dan haal ik wel een krat jupiler, is in de aanbieding bij Gall&Gall Ian heeft al 5 eu teveel betaal, doet Vaduz nog 5 eu, dan is het opgelost
WHEHEHEquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:06 schreef Kally het volgende:
wat een wijf.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:06 schreef Kally het volgende:
Ik ben niet wakker geloof het of niet ik heb tot drie maal toe twee keer naar rechts geklikt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens, mij kun je weinig verkeerd doen.
Naar links dokus.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet wakker geloof het of niet ik heb tot drie maal toe twee keer naar rechts geklikt.
I knowquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
Warsteiner is ook in de aanbieding bij de Gall & Gall trouwens
Does naar die andere rechts dan of doorklikken tot je er bentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet wakker geloof het of niet ik heb tot drie maal toe twee keer naar rechts geklikt.
Dames en heren, mag ik aan u voorstellen, de allereerste BLONDE neger.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken de helft van die winkels nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:09 schreef JJH het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/bieraanbiedingen/kratten
Daar heb ik mijn info ook vandaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:09 schreef JJH het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/bieraanbiedingen/kratten
*tikemaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn info ook vandaan
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken de helft van die winkels niet
Hé wat?quote:Bongzilla: met 6 man een Beerbong
Ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kusje hans.. Jammer dat je niet komt.. grr grr
quote:
Dat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:15 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom een beerbong als je ook een laars hebt?
Dat R.I.P. Wander zijn laars topic.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:15 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom een beerbong als je ook een laars hebt?
Heerlijke hamsteraar dat je bint.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook niet
De warsteiner neem ik bij de spar mee.. die is daar nog weer 70 cent goedkoper
Toch maar weer eens reviven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat R.I.P. Wander zijn laars topic.![]()
Paradijsje in Denemarken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:27 schreef MissJ het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Delfzijl/4056523
dat ziet er best wel goed uit
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:43 schreef heloef het volgende:
Gedraag je als een vent en koop gewoon een nieuwe laars je lijkt wel een wijf johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
Mag ik naar Duitsland zwemmen Zaterdag?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
Zo geweldig is het daar anders niet.quote:
Lieverd, je bént zaterdag in Denemarken.quote:
Nou veel scheelt het nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lieverd, je bént zaterdag in Denemarken.
Ik ben ook eerder in lé Paris dan in Delftzijl.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nou veel scheelt het niet![]()
ik ben nog sneller in Parijs dan waar Pat woont![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben ook eerder in lé Paris dan in Delftzijl.
Ik niet, Delfzijl is 1,5 uur voor mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nou veel scheelt het niet![]()
ik ben nog sneller in Parijs dan waar Pat woont![]()
Weet je wat voor teringend dat is voor een biertje!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
Ok, ik zeg volgende meet in Parijs![]()
Dat kan... als je op het strand van delfzijl staat zie je borkum al liggen!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
en dan is ene biertje daar ook nog 10 euroquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je wat voor teringend dat is voor een biertje!
Daar koop je hier een heel krat voor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en dan is ene biertje daar ook nog 10 euro
MacDonalds laten zetten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben blij als het maandag is![]()
PaydayIk moet nog wat dingen kopen voor de vakantie, nu doe ik alles van mijn verjaardagsgeld en dat is niet de bedoeling natuurlijk
Wilde ik een tattoo en een MD van laten zetten
Daarom zei ik het ook, ik heb in lake powell gezwommen en snel en een tering eind vraag maar aan Wander, en in de Pacific waar de golven hoog zijn. Och mensen ik heb toch zoeen goede conditie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat kan... als je op het strand van delfzijl staat zie je borkum al liggen!
Tattoo ga ik binnenkort maar eens voor kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
PaydayIk moet nog wat dingen kopen voor de vakantie, nu doe ik alles van mijn verjaardagsgeld en dat is niet de bedoeling natuurlijk
Ik wil ook zo een. Waar laat jij hem zetten?quote:
wat voor piercing is een MD?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
polsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil ook zo een. Waar laat jij hem zetten?
watquote:
Ik ook.quote:
Ik vind tussen de tieten een beetje ordinair enzoquote:
Lijkt me ook pijnlijk, tietenvel is best dun enzo. En volgens mij ook meer uitscheuringsgevaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind tussen de tieten een beetje ordinair enzo![]()
En de pols heeft wel wat, misschien later er wel een mooie tattoo bij
Je smukt de boel op met je Delft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben ook eerder in lé Paris dan in Delftzijl.
Oeh.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je smukt de boel op met je Delft.
Ik vind je gewoon een domme kut. Zeg gewoon dat je niet wilt komen.. Je krijgt maandag je loon.. je gaat mij niet vertellen dat je dat niet meer hebt zaterdag, of van niemand kan lenen (dat kan je zelfs van mij..) Reden van het geld kan het niet zijn ..quote:
It's on.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon een domme kut. Zeg gewoon dat je niet wilt komen.. Je krijgt maandag je loon.. je gaat mij niet vertellen dat je dat niet meer hebt zaterdag, of van niemand kan lenen (dat kan je zelfs van mij..) Reden van het geld kan het niet zijn ..
Ik ben er klaar mee!
En altijd bij andere mensen polsen of ik boos op je ben
Ik heb tegen Kally en Ian gezegd dat ik wel wil komen, maar dat ik niet kan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon een domme kut. Zeg gewoon dat je niet wilt komen.. Je krijgt maandag je loon.. je gaat mij niet vertellen dat je dat niet meer hebt zaterdag, of van niemand kan lenen (dat kan je zelfs van mij..) Reden van het geld kan het niet zijn ..
Ik ben er klaar mee!
En altijd bij andere mensen polsen of ik boos op je ben
Zoals Christelijke Alto's.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je maar googlen. Ik vind het eng.
Maar ik vind wel meer eng.
Dit dus...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Miran, we zien je een volgende keer wel weer.Rustig aan daar en sterkte met die akelige situatie.
Precies.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, het moet geen verplichting worden!
Zeker niet.. maar ik hoor alleen maar smoesjes de hele tijd.. ik heb geen geld... en zie aldoor dingen voorbij komen hier en op facebook die gekocht worden...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus...
En sowieso is het niet erg als iemand een keer niet kan.
WTFquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is dezen trouwens?
http://www.pittigkortkapsel.nl/
Wie dat gemaakt heeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is dezen trouwens?
OMGquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is dezen trouwens?
Eerst deed ik HUUUUUUUUUUUUUU, toen moest ik hard lachen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is dezen trouwens?
Mja, ze zal dr redenen wel hebben dat ze niet kan/wil komen. Geen idee ook in hoe verre en/of het uberhaupt smoesjes zijn, want naar mijn idee was er tot voor kort niks aan de hand en zijn we nog steeds vrienden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeker niet.. maar ik hoor alleen maar smoesjes de hele tijd.. ik heb geen geld... en zie aldoor dingen voorbij komen hier en op facebook die gekocht worden...
beetje raar niet?
En het gaat mij er echt niet om wat ze koopt, maar wees gewoon eerlijk.. maar dat kan blijkbaar niet...
Ja verdorie, kom er niet op wie dat is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:05 schreef heloef het volgende:
[..]
OMG![]()
Die eerste chick ken ik van TV volgens mij.
Meer moet er niet van gemaakt worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mja, ze zal dr redenen wel hebben dat ze niet kan/wil komen. Geen idee ook in hoe verre en/of het uberhaupt smoesjes zijn, want naar mijn idee was er tot voor kort niks aan de hand en zijn we nog steeds vrienden.
Ik zei alleen maar aan Kally, ik denk dat Patrique beledigd is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Miran, we zien je een volgende keer wel weer.Rustig aan daar en sterkte met die akelige situatie.
Ik lig er een stuk of 3/4 achter. Eerst boek uitlezen en dan marathonmini! Zin in.quote:
Het begint de dagen, dat mens deed aan die talentenjacht van BNN.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja verdorie, kom er niet op wie dat is.
Dat is ze ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Het begint de dagen, dat mens deed aan die talentenjacht van BNN.
Toen stopte ze halverwege omdat haar vriend het niet goed vond.
Ik volgde dat programma echt op de voet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is ze ja.Dat programma heb ik ook gezien. Mooie jankscene was dat.
Lieffie, even 1 ding, ik bemoei me er niet mee, maar vraag het voortaan aan Pat zelf, ik zit ertussen en daar heb ik dus absoluut geen zin in.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voeg alleen maar aan Kally, ik denk dat Patrique beledigd is.
Niet boos of wat dan ook.
Als jullie me GOED genoeg kennen, dan weten jullie dat ik erbij zou willen zijn. Want ook IK vind dat gezellig, en zeker omdat ik al weken lang thuis zit en dit de enige uitjes zijn die ik heb
Moet ik dan ook beledigd zijn omdat je niet naar mij komt??? Ik had je immers uitgenodigd voor mijn verjaardag.... want ja.... Kally en jij zijn toch wel 1 van de weinige fokkers die ik heb gevraagd..... (niet dat ik de rest niet mag ofzo.... maar jullie snappen me wel) Ben toch ook niet beledigd?
De nummer 2 was ook zo lekker lomp leuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik volgde dat programma echt op de voet.![]()
Het mooie was ik had een enorme hekel aan het meisje dat won.
Dat is nu wel anders.
Ik WIL wel komenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mja, ze zal dr redenen wel hebben dat ze niet kan/wil komen. Geen idee ook in hoe verre en/of het uberhaupt smoesjes zijn, want naar mijn idee was er tot voor kort niks aan de hand en zijn we nog steeds vrienden.
Fleurquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
De nummer 2 was ook zo lekker lomp leuk.Hoe heet ze ook alweer.
Ja, en waarom moet dat via Kally? genoeg wegen om mij te bereiken..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voeg alleen maar aan Kally, ik denk dat Patrique beledigd is.
Niet boos of wat dan ook.
Als jullie me GOED genoeg kennen, dan weten jullie dat ik erbij zou willen zijn. Want ook IK vind dat gezellig, en zeker omdat ik al weken lang thuis zit en dit de enige uitjes zijn die ik heb
Moet ik dan ook beledigd zijn omdat je niet naar mij komt??? Ik had je immers uitgenodigd voor mijn verjaardag.... want ja.... Kally en jij zijn toch wel 1 van de weinige fokkers die ik heb gevraagd..... (niet dat ik de rest niet mag ofzo.... maar jullie snappen me wel) Ben toch ook niet beledigd?
Daar win je zelfs als je in vorm bent niet van.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Fleur![]()
Daar wil je gewoon mee gaan stappen.
het was nog geen eens en vraag, het was een opmerking.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en waarom moet dat via Kally? genoeg wegen om mij te bereiken..
verder heb ik je niks meer te melden.
Ik ging ook voor Fleurquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet nog wel dat ik toen op die Fleur stemde omdat ik Gerrie niet uit kon staan omdat ze uit Volendam kwam. Later was ik meteen om.
Dit ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet nog wel dat ik toen op die Fleur stemde omdat ik Gerrie niet uit kon staan omdat ze uit Volendam kwam. Later was ik meteen om.
omg! Dit is op zekers door een fokker gemaaktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is dezen trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ja kan, maar Pat is net zo'n vriendin van mij als jij bent en ik zit er dan wel tussen. En ik wil dat gewoon niet. Sorry als je dat niet begrijpt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het was nog geen eens en vraag, het was een opmerking.
Ik dacht dat vriendinnen alles met elkaar konden bespreken?
je hoeft ook niet er tussen te staanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:15 schreef Kally het volgende:
Ik wil niet tussen ruzies staan gvd, ik vind iedereen lief en weet je wat de pest is, iedereen heeft zijn mindere kanten en zijn leuke kanten, ik zit te lijmen en te lijmen en ondertussen ben ik degene die zich rot voelt eronder
Moet je niet doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:15 schreef Kally het volgende:
Ik wil niet tussen ruzies staan gvd, ik vind iedereen lief en weet je wat de pest is, iedereen heeft zijn mindere kanten en zijn leuke kanten, ik zit te lijmen en te lijmen en ondertussen ben ik degene die zich rot voelt eronder
Ow en ik ben niet de gene die het op het forum zet, dat doet Patrique.... ook kinderachtigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Je zit er misschien deels tussen, maar het is aan hun om het op te lossen
Ik heb je gemaild over de xboxquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:17 schreef Kally het volgende:
Ik ben er van tussen, sorry maar op dit soort dingen zit ik niet te wachten.
Miran ik regel het morgen met de verzekering, heb genoeg aan mijn eigen hoofd.
Tot zaterdag voor degene die gaan
Sowieso was het wel leuk geweest als er een beetje lomp wijf eens op TV zou komen als presentatrice.quote:
volgens mij heeft benny gevraagd of we willen stoppen.. doe dat dan ook..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en ik ben niet de gene die het op het forum zet, dat doet Patrique.... ook kinderachtigIk had het best via pm willen doen, whatsapp, msn whatever.
Miran, hou op.... doe het ff via whatsapp, bel 'm ff, ofzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en ik ben niet de gene die het op het forum zet, dat doet Patrique.... ook kinderachtigIk had het best via pm willen doen, whatsapp, msn whatever.
Precies. Van mij part kregen ze allebei een baan bij BNNquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Sowieso was het wel leuk geweest als er een beetje lomp wijf eens op TV zou komen als presentatrice.
Fleur was leukkkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies. Van mij part kregen ze allebei een baan bij BNN
Van mij mocht Gerrie echt oprotten in die tijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies. Van mij part kregen ze allebei een baan bij BNN
Robodance!quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
Fanny.Dan heet je dus gewoon kut.
OMG.. wat doen we?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:26 schreef JJH het volgende:
Gaat het nou over een talentenjacht in TAL?
Ik snapte er al niets vanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:26 schreef JJH het volgende:
Ja die naam was wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
Fanny.Dan heet je dus gewoon kut.
Ik moest ff denken of het wel een talentenjacht was, maar ja...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:26 schreef JJH het volgende:
Ik ook niet!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snapte toen echt niet waarom Gerrie won
+1quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snapte toen echt niet waarom Gerrie won
Hitsige Hetty series.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Ik vind d'r ook niet echt een geweldige aanwinst.. behalve als hitsige hettie
Presenteren doet ze niet geweldig, maar toch val ik op haar ofzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Ik vind d'r ook niet echt een geweldige aanwinst.. behalve als hitsige hettie
twitter:Dubbelzinnig twitterde op woensdag 17-08-2011 om 12:51:06Verliefd zijn is net als in je broek poepen, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel. reageer retweet
Viees.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
twitter:Dubbelzinnig twitterde op woensdag 17-08-2011 om 12:51:06Verliefd zijn is net als in je broek poepen, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
![]()
Das baasquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
Die beauty pagents, waar meisjes van 5 al gebruind worden met zo'n spuit.
Hetzelfde gebeurt bij die zigeuners.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
Die beauty pagents, waar meisjes van 5 al gebruind worden met zo'n spuit.
Ja TLC. Ik word daar echt kotsmisselijk van, die kinderen zijn al verpest voor het leven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:59 schreef Patje1987 het volgende:
Is dat ook nu dat Animal Planet samen is met zoeen andere zender, ik denk even een dierenprogramma kijken toen zag ik allemaal lelijke meisjes met kroontjes op enzo en dacht ik van WTF is dit
Koop een beanie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:08 schreef JJH het volgende:
Ik wil ook wel een muts, maar ik draag nooit mutsen.
toch, koop een beanie.quote:
Mijn hoofd is te groot voor veel mutsen en hoedjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:08 schreef JJH het volgende:
Ik wil ook wel een muts, maar ik draag nooit mutsen.
Hihi, jij hebt een te groot kopjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn hoofd is te groot voor veel mutsen en hoedjes.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hihi, jij hebt een te groot kopje
JE HEBT EEN GROTE EIKELquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd ik niet van. Gewoon rechttoe rechtaan.
Hihhihihihi.quote:
Ik heb zacht haar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:23 schreef heloef het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat mijn haar mijn beste punt is.
Dat ga ik dan niet bedekken natuurlijk.
Ik weet het.quote:
Leugens!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 8 posts.
Over 5.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |